شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در استرالیا

برای کسانی که مدرک کارشناسی را تکمیل کرده اند، یک میانگین B برای پذیرش لازم است. لطفا توجه داشته باشید که MCAT برای ورود لازم نیست. برنامه و شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در استرالیا JCU 5 سال طول می کشد. صرف نظر از اینکه آیا متقاضی تنها تحصیلات تکمیلی را تکمیل کرده است، مسیر ورود برای همه متقاضیان یکسان است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

الزامات و شرایط تحصیل رشته دامپزشکی در استرالیا

دانشجویان جهت تحصیل در استرالیا برای اینکه به دامپزشکان حرفه ای تبدیل شوند باید مدارک لیسانس، لیسانس زیست شناسی و همچنین دکترای علوم دامپزشکی را در اختیار داشته باشند. برنامه های دانشگاه ملبورن و دکتر دامپزشکی دانشگاه سیدنی (DVM) فقط برای دانش آموزانی که قبلا در مقطع کارشناسی تحصیل کرده اند، ارائه می شوند. لیسانس برنامه های علوم دامپزشکی در استرالیا برای دانش آموزانی که مایل به ورود به یک برنامه حرفه ای دامپزشکی به طور مستقیم از دبیرستان یا پس از تحصیلات نیمه کاره هستند، مناسب است. دانشگاه های استرالیا زیر برنامه های علوم دامپزشکی را ارائه می دهند:

  • دانشگاه جیمز کوک
  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه کوئینزلند
  • دانشگاه سیدنی

آموزش دامپزشکی در استرالیا

بسیاری از برنامه های تحصیل در رشته پزشکی در استرالیا و همچنین دامپزشکی توسط انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا (AVMA) تأیید شده است. این بدان معنی است که فارغ التحصیلان در همان مقطع به عنوان فارغ التحصیلان از دانشکده های دامپزشکی آمریکای شمالی در نظر گرفته می شوند. فارغ التحصیلان واجد شرایط برای امتحان مجوز دامپزشکی آمریکای شمالی، همراه با فارغ التحصیلان کالج های تحصیل دامپزشکی در کانادا و ایالات متحده آزمون می دهند. اعتبار بخشی AVMA به عنوان معیار بین المللی برای کیفیت در آموزش دامپزشکی شناخته شده است.

آموزش دامپزشکی در استرالیا

دوره های دامپزشکی در استرالیا

بخش مهمی از برنامه درسی علوم دامپزشکی JCU، قرار گرفتن در معرض زمینه های مختلف دامپروری و تجربه های دامپزشکی است. برنامه کار عملی بیرونی دانشجویان را به انواع مختلفی از شرکت های تولیدی کشاورزی و دامداری تقسیم می کند. افزایش درک از عمل دامپزشکی، سلامت حیوانات و رفاه و کنترل بیماری ادغام با برنامه دانشگاهی و حمایت از آن کمک می کند، تا دانشجویان را برای طیف وسیعی از فرصت های شغلی موجود در حرفه دامپزشکی آماده کند. در چهار سال اول برنامه، دانش آموزان سه کار اجباری غیر حرفه ای و تجربیات بالینی دامپزشکی از جمله قرار دادن کار غیر انتفاعی در تاییدیه های دامپزشکی، سازمان های دولتی و کشتارگاه ها را انجام می دهند.

امکانات دامپزشکی در استرالیا

برنامه علوم دامپزشکی JCU ارائه دهنده امکانات پیشرفته تدریس در یک کلینیک اورژانس دامپزشکی جدید و ارجاع در پردیس Townsville و یک متخصص دامپزشکی بزرگ در tablelands، که تجربه بالینی و آموزش برای دانش آموزان سال نهایی ارائه می دهد. دانشگاه جیمز کوک به عنوان AVMA فهرست شده است. دانشجویانی که از برنامه دامپزشکی دانشگاه جیمز کوک فارغ التحصیل شده اند، باید با تکمیل سه امتحان، مجوز مورد نظر را بگیرند. این روند تقریبا یک سال و نیم طول می کشد. دانشکده دامپزشکی JCU توسط شورای انجمن دامپزشکی استرالیا و کالج سلطنتی جراحان دامپزشکی تأیید شده است.

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل نیز امکان پذیر است، مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) این کار را به صورت کامل برای شما انجام خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *