بورسیه تحصیلی سوئد

علاقه مندان به مهاجرت تحصیلی به سوئد ممکن است گاهی به سبب هزینه های بالا از تحصیل در این کشور صرف نظر کنند اما مهاجرت از طریق بورسیه تحصیلی سوئد امکان مهاجرت ارزان تحصیلی را برای شخص فراهم می کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شهریه دانشگاه های سوئد شبیه به بقیه کشورهای شمال اروپا می باشد. دانشجویان بین المللی باید انتظار پرداخت SEK80،000-140،000 ( آمریکا 9،660-16،900 $) در هر سال تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد کارشناسی را داشته باشند و حتی این مقدار برای رشته های هنر و پزشکی بیشتر نیز می باشد. تحصیل در دوره دکتری در سوئد رایگان می باشد. برای پوشش شهریه می توانید از بورسیه های تحصیلی استفاده کنید برخی از این موارد در زیر فهرست شده است:

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی سوئد بورس دولتی

  بورسیه موسسه سوئدی (SI) که یک سازمان دولتی است که فرصت دریافت بورسیه  تحصیلی به دانشجویان و محققان که به دنبال تحصیل در سوئد هستند را ارائه می دهد. معیارهای واجد شرایط بودن برای این بورسیه متفاوت است.

این موسسه سوئدی این بورسیه را برای دانشجویان متخصص هدف قرار داده است و برای مطالعات در سوئد در شروع ترم پاییز به دانشجو تعلق می گیرد. بورس های تحصیلی برای تحصیل تمام وقت در سطح کارشناسی ارشد در سوئد در نظر گرفته شده است و هم هزینه زندگی و شهریه را به زور کامل پوشش میدهد.

بورسیه تحصیلی پزشکی سوئد نیز در این کشور در برخی دانشگاه های خاص ارائه می شود برای اطلاعات بیشتر بایستی به سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنید. شرایط اخذ بورسیه پذیرش از دانشکاه های سوئد متفاوت می باشد. بورسیه تحصیل رایگان سوئد معمولا به افرادی با رزومه های بالا تعلق می گیرد، معمولا بورسیه تحصیلی مقطع دکترا یا Phd و اخذ بورسیه مقطع فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد سوئد بیشتر از بورسیه های تحصیلی دوران کارشناسی در دسترس هستند.

بورسیه تحصیلی سوئد Visby

بورسیه Visby در برنامه های کارشناسی ارشد در سوئد به دانشجویان ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، گرجستان، مولداوی، روسیه و اوکراین که قصد تحصیل در سوئد را دارند تعدادی از بورسیه کامل اهدا می کند. بورس تحصیلی هزینه تحصیل، هزینه های SEK 9000 در هر ماه، بیمه، و یک بار کمک هزینه سفر تا SEK 5000 را پوشش می دهد.

بورسیه تحصیلی سوئد دانشگاه های خاص

  موسسه سلطنتی تکنولوژی – KTH تعدادی از بورسیه های تحصیلی برای چشم پوشی از هزینه شهریه ارائه می دهد و همچنین بورس های تحصیلی دانشگاهی به دانشجویان کارشناسی ارشد تعلق میگیرد.

بورس های بین المللی دانشگاه لینشوپینگ – کمک هزینه تحصیلی بر اساس لیاقت اهدا میگردد و سبب چشم پوشی از شهریه به دانشجویان بین المللی در دانشگاه لینشوپینگ در مقطع کارشناسی ارشد میگردد.

بورس تحصیلی دانشگاه جهانی لوند – در سال 2015، دانشگاه لوند بیش از SEK17 میلیون ($ 2 میلیون دلار آمریکا) به بورس های تحصیلی مبتنی بر شایستگی به دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا به دانشجویان کارشناسی یا کارشناسی ارشد اعطا کرد.

برنامه کمک هزینه تحصیلی دانشگاه جهانی لوند برای دانشجویان دانشگاهی که جزو شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا (و سوئیس) هستند می باشد و تنها به افرادی تغلق میگیرد که ملزم به پرداخت شهریه  هستند بورس های تحصیلی تنها برای دوره های کارشناسی یا مطالعات کارشناسی ارشد در دسترس هستند. بورس های تحصیلی ممکن است تا  25٪، 50٪، 75٪ یا 100٪ از شهریه را پوشش دهند.

بورسیه دانشگاه مالمو – کمک هزینه تحصیلی بین المللی به دانشجویان کارشناسی ارشد، و همچنین این بورسیه به عنوان کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان کارشناسی، خارج از اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا برای تحصیل در سوئد در دانشگاه مالمو اعطا میگردد.

بورس های تحصیلی دانشگاه استکهلم – بورس های بین المللی که به دانشجویان غیر اروپایی / یا خارج از منطقه اقتصادی اروپا، تنها برای پوشش شهریه داده می شود.

بورس های تحصیلی دانشگاه اومئو برای دانشجویان بین المللی – بورسیه های مختلف که به دانشجویان فارغ التحصیل مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه اومئو اعطا میگردد.

بورسیه دانشگاه اوپسالا – فرصت های مختلفی برای دانشجویان بین المللی برای به دست آوردن منابع مالی برای تحصیل در دانشگاه اوپسالا در سوئد وجود دارد.

زبان تحصیل در سوئد در این کشور سوئدی و انگلیسی می باشد. و تحصیل در سوئد به زبان انگلیسی نیز مقدور می باشد. در این کشور اخذ بورسیه تحصیلی بدون مدرک زبان سوئد ممکن است.

بورسیه تحصیلی سوئد دانشگاه ها برای دانشجویان بین المللی

برنامه کمک هزینه تحصیلی موسسه Blenkinge  “فناوری”

برنامه بورسیه تحصیلی BTH  به دانشجویان و شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا / خارج از منطقه اقتصادی اروپا که ملزم به پرداخت شهریه برای تحصیل در دانشگاه سوئد هستند پرداخت می شود. این برنامه بورس تحصیلی کمک هزینه تحصیل در زمینه شهریه را پوشش می دهد. و چیزی در حدود 50٪ و 75٪. شهریه فرد را کاهش می دهد.

بورسیه دانشگاه بوراس برای چشم پوشی از شهریه

دانشگاه بوراس بورسیه ای را ارائه می دهد که نوع خدمات آن چشم پوشی از شهریه دانشجویان می باشد. این بورسیه ها هزینه زندگی فرد را پوشش نمی دهد و تنها مقداری یا کل شهریه را کاهش می دهد.

بورسیه تحصیل در مدارس سوئد

در برخی مناطق این کشور امکان استفاده از بورسیه مدارس شبانه روزی سوئد برای دانش آموزان پیشرو در علم و دارای افتخارات تحصیلی که برای تحصیل خود نیازمند بورسیه می باشند وجود دارد.

شرایط بورسیه تحصیلی شدن سوئد یکی از کارهای بسیار دشوار است و شخصی که برای اخذ بورسیه و فاند تحصیلی اقدام میکند علاوه بر دارا بودن رزومه تحصیلی و کاری عالی بایستی دارای صبر زیادی باشد.

اگر شما هم جزو علاقه مندان تحصیل در سوئد هستید برای کسب اطلاعات در رابطه شرایط اعزام دانشجو به این کشور با کمک بورسیه تحصیلی سوئد و اخذ ویزای بورسیه تحصیلی سوئد به صورت تضمینی در این کشور می توانند با کمک وکلای مجرب موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در دفاتر تهران و شیراز از بهترین موسسات اعزام دانشجو به راحتی و در کمترین زمان ویزای تحصیل در این کشور را دریافت کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *