شرایط اقامت کشور انگلستان

بر اساس قوانین موجود در این کشور، اگر 5 سال در انگلیس زندگی کرده باشید، می توانید برای سند اقامت دائم درخواست کنید. بر مبنای شرایط اقامت کشور انگلستان یک طرح جدید برای افراد عضو یا غیر عضو شهروندی اتحادیه اروپا و اعضای خانواده آنها که اخیرا از اتحادیه خارج شده اند وجود دارد که آنها را مجاز می کند تا برای اقامت در انگلستان پس از خروج از کشور خود درخواست دهند. بر این اساس پس از ورود، اگر شما بمدت 5 سال متوالی با اعضای خانواده تان در انگلستان زندگی کرده باشید می توانید اقامت دائم را به دست آورید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

مزایای زندگی و داشتن اقامت انگلستان

  • اقتصاد پایدار و قوی 

کار و زندگی در انگلستان امنیت حق تصدی را برای بسیاری از اشخاص فراهم می کند زیرا اقتصاد به طور کلی پایدار است . برخی از موسسات مالی در انگلستان بیش از یک قرن است که تاسیس شده اند زیرا اقتصاد همیشه پایدار است ( پیش بینی نمی شود که تغییرات قابل ملاحظه ای در دهه های آینده رخ دهد ) . اقتصاد قوی همچنین می تواند بر طرز حکومت موثر باشد که حداکثر محافظت و اهمیت را برای تمامی شهروندان فراهم می کند .

یکی از چیزهایی که باید به آن توجه کرد این است که زمانی که قاره اروپا دچار بحران بدهی شده بود ، انگلستان تقریبا قوی باقی ماند و موقعیت های کافی برای شهروندان و مهاجران برای ساختن زندگی ایجاد کرده بود .

  • فرصت های مالی مختلف

اتباعی که در انگلستان کار می کنند  بسته به نوع شغلشان می توانند هر سال هزاران یورو در آمد داشته باشند . برخی از کارها هستند که به اشخاص اجازه می دهند به صورت دو شیفت کار کنند در نتیجه درآمد آنها افزایش پیدا می کند . از آنجا که برخی از اتباع خارجی به طور کلی اضافه کار می کنند یا چندین کار انجام می دهند موقعیت های کسب درآمد زیادی وجود دارد .

  • تکنولوژی پیشرفته و تجارت گرایی

بسیاری از شهرهای انگلستان به عنوان مراکز مد ، تکنولوژی و تجارت شناخته می شوند . افرادی که به دنبال جدید ترین وسایل ، لباس ها ، ماشین ها و دیگر موارد هستند امکان دسترسی به آنها در انگلستان وجود دارد اگر که ظرفیت خرید آنها را داشته باشند . انگلستان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان است به همین دلیل مهاجران از فعالیت ها و رویداد های جدید که تحولات و پیشرفت صنایع مختلف را جشن می گیرند لذت می برند .

  • مراقبت های درمانی و آموزش 

موسسات درمانی و موسسات آموزشی خدمات درمان رایگان و آموزش رایگان را فراهم می کنند . اتباع خارجی می توانند از برنامه های درمانی ویژه برای دریافت بهترین مراقبت های درمانی و اورژانسی بهره مند شوند . این خدمات ، تجهیزات و ابزارها برای تمام افراد ارائه می شود  و هر نوع درمان بیماری را تضمین می کند و سریعا مورد درمان قرار می دهد . همچنین تعدادی مدارس و دانشگاه مشهور در انگلستان وجود دارد که مردم می توانند به صورت رایگان خدمات آموزشی دریافت کنند .

اقامت انگلستان از طریق تحصیل

اقامت انگلستان از طریق تحصیل

اقامت انگلستان از طریق تحصیل

انگلیس بیش از حد به طور سنتی به آکادمیک نگاه میکند. اولین دانشگاه در انگلیس – دانشگاه آکسفورد – در سال 1096 تأسیس شد. این دومین دانشگاه قدیمی جهان است. امروزه بیش از 150 دانشگاه در انگلیس وجود دارد. آنها ده ها هزار کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند – شما تقریبا می توانید هر موضوعی را که می توانید تصور کنید ادامه تحصیل دهید.

بسیاری از موسسات این کشور جزء بهترین دانشگاه های جهان هستند. شما اغلب آکسفورد ، کمبریج ، امپریال و UCL را در رده های بالای بین المللی مشاهده می کنید. و Brexit:پیامد های دانشجویان بین المللی انگلستان اقدامات خود را برای خروج از اتحادیه اروپا تا سال 2019 آغاز کرده است. برای دانشجویان سایر کشورها در اتحادیه اروپا ، این امر تحصیل در انگلستان را دشوارتر و گرانتر می کند. برای دانشجویان سایر نقاط جهان هیچ تغییری فوری ایجاد نخواهد کرد. اما تاثیرات برای دانشجویان بین المللی در این مرحله کاملاً مشخص نیست. در راهنمای دقیق ما در مورد معنی Brexit برای دانشجویان بین المللی بیشتر بیاموزید.

شهریه در انگلستان

برتری دانشگاهی انگلیس با قیمتی همراه است: متوسط شهریه در اینجا بالاتر از هر جای دیگر اروپا است. در عین حال ، هزینه های زندگی نیز در اروپا غربی بالاتر از حد متوسط است. در این زمینه،Brexit به طرز شگفت آوری پیشرفت خوبی برای دانشجویان بین المللی غیر اروپایی داشته است: پوند انگلیس (GBP) بخش اعظم ارزش خود را در برابر سایر ارزها از دست داده است ، به این معنی که شهریه که به پوند پرداخت می شود برای دانشجویان خارج از کشور مقرون به صرفه تر شده است.

با این وجود بعید به نظر می رسد که این یک اثر طولانی مدت باشد ، اگرچه تحلیلگران بازار مالی انتظار دارند پوند بیشتر شود ، دانشگاه ها احتمالاً شهریه خود را برای سالهای تحصیلی آینده تعدیل می کنند. اگر 16 ساله یا بالاتر هستید می توانید برای تحصیل در انگلستان برای ویزای دانشجویی ردیف 4 (عمومی) اقدام کنید:

به شما یک دوره محلی داده می شود که بتواند صحبت کنید ، بخوانید ، بنویسید و بفهمید انگلیس پول کافی برای حمایت از خود و پرداخت هزینه برای دوره خود دارد مبلغ آن بسته به شرایط شما متفاوت خواهد بود و بستگی به شرایط شما از کشوری دارد که در منطقه اقتصادی اروپا EEA یا سوئیس وجود ندارد.

شما باید:

  • پیشنهاد بی قید و شرط یک مکان در یک دوره با مجوز درجه 4
  • مقدار کافی برای حمایت از خود و پرداخت هزینه دوره خود بستگی به شرایط شما دارد
  • زمان اعمال
  • سریعترین درخواست برای ویزا 3 ماه قبل از شروع دوره خود است.

اقامت کاری انگلستان از طریق تخصص

به عنوان یک مهاجر ممکن است برای کار در لندن یا یکی دیگر از شهرهای انگلیس به مجوز احتیاج داشته باشید. یاد بگیرید که چگونه در انگلستان به طور قانونی و موفقیت آمیز کار کنید. حق و حقوق شما برای کار در انگلستان به عنوان یک خارجی بستگی به کشور مبدا شما و همچنین نوع کاری که شما قصد انجام آن را دارید، دارد. اگر برای اهداف شغلی به انگلستان می آیید ، برای گرفتن شغل ممکن است به ویزای کار انگلیس و همچنین یک پیشنهاد شغلی نیاز داشته باشید.

انگلستان در حال حاضر یکی از اعضای اتحادیه اروپا می باشد ، بدین معنا که شهروندان کشور های دیگر اروپایی/ انجمن تجارت آزاد اروپا EFTA می توانند به صورت آزادانه سفر و در آنجا کار کنند. با این حال ، به دنبال رای Brexit در سال 2016 ، احتمالاً وضعیت اتباع اتحادیه اروپا /انجمن تجارت آزاد اروپا EFTA تا سال 2019 تغییر خواهد کرد.

برای اتباع کشور های غیر اروپایی و همچنین /انجمن تجارت آزاد اروپا EFTA ، انگلیس در سال 2008 یک ارزیابی مبتنی بر نقاط مهاجرت بریتانیا ایجاد کرد که جریان کارگران کشورهای غیر اروپایی /انجمن تجارت آزاد اروپا EFTA را به عنوان بخشی از یک فرآیند “مدیریت مهاجرت” کنترل می کند. مهاجرت و حق بیگانگان برای زندگی و کار در انگلستان موضوعی داغ است و دولتهای اخیر مقررات را سختگیرانه تر کرده اند ، از جمله مجازات کارفرمایان و صاحبخانه ها که بررسی های کافی برای کارمندان و ساکنان انجام نمی دهند. تغییرات اخیر در ویزاهای کاری انگلیس شامل افزایش آستانه های حقوق و دستمزد و نیازهای زبان و همچنین بستن برخی از دسته های ویزای کار در انگلستان است.

ویزای رده 2 به کارگران ماهر این امکان را می دهد که برای پر کردن یک جای خالی شغلی ماهرانه به مدت طولانی وارد انگلیس شوند: شامل طیف گسترده ای از مشاغل ماهر از جمله IT ، حسابداری ، تدریس و مراقبت های بهداشتی می شود. شغل باید در لیست مشاغل رده 2 کدهای عمل برای کارگران ماهر باشد.

اگر شغلی در لیست مشاغل کمبود رده 2 باشد در اکثر موارد کارفرما مجبور به تبلیغ جای خالی نیست. علاوه بر این ، در صورت تمایل به حمایت مالی از کسی که طبق برنامه انتقال شرکت ویزای رده دو در حمل و نقل داخلی انجام می شود ، نیازی به تبلیغات خالی ندارید. قبل از درخواست ، متقاضیان ویزا رده 2 باید یک پیشنهاد شغلی و گواهینامه حمایت از رده 2 را از یک کارفرمای انگلستان با مجوز معتبر حمایت مالی رده 2 داشته باشند.

شغل های رده 2 طبق برنامه ویزای رده 2 معمولاً باید برای کارگرانی که شهروند یا ساکن منطقه اقتصادی اروپا ( EEA) هستند، قبل از ارائه به مهاجران غیر منطقه اقتصادی اروپا تبلیغ شود.

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

ویزای رده 1 (سرمایه گذار) مسیر نهایی شما برای سرمایه گذاری و انتقال به انگلیس با تمام خانواده است ، که برای یک استاندارد فوق العاده بالا از امنیت زندگی ، ثبات و آموزش در سطح جهانی که انگلیس باید ارائه دهد. صلاحیت اقامت دائم در 3-5 سال ، تابعیت در 5-6 سال می باشد.

انگلستان همیشه چشم انداز مهیج برای سرمایه گذاران خارج از کشور بوده و هست. برنامه ردیف 1 (سرمایه گذار) سرمایه گذاران و خانواده های آنها را که سرمایه گذاری قابل توجهی در اقتصاد انگلیس انجام می دهند ، قادر به ورود یا ماندن در انگلستان می کند. ردیف 1 (سرمایه گذار) یک برنامه سرمایه گذاری منفعل است ، که برای افراد دارای ارزش خالص بالا با حداقل دسترسی حداقل 2000000 پوند طراحی شده است. یک سرمایه گذاری قابل توجه می تواند به سرمایه سهم یا سرمایه وام در شرکت های فعال تجاری انگلیس تبدیل شود.

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

طبق برنامه ردیف 1 (سرمایه گذار) ، ویزای اولیه به مدت 3 سال و 4 ماه (یا در صورت پردازش در انگلیس 3 سال) اعطا می شود. پسوند بعدی را می توان برای ارائه همه معیارها به کار برد. واجد شرایط بودن برای استقرار دائمی (مرخصی نامحدود برای باقی ماندن) پس از 5 سال داشتن ویزای رده 1 (سرمایه گذار) است و نشان می دهد که 2 میلیون پوند سرمایه گذاری مطابق با الزامات 114 حفظ شده است. تسویه حساب تسریع در دسترس و وابسته به میزان سرمایه گذاری شده 10 میلیون منجر به ILR بعد از 2 سال یا 5 میلیون برای ILR در 3 سال است.

براساس این گزینه ، شما مجبور نیستید که مدرک زبان انگلیسی را بدست آورید ، با این وجود هنگام درخواست ماندن برای مرخصی نامحدود ، یک الزام به زبان انگلیسی وجود دارد که باید برآورده شود. همچنین اگر متقاضی قبلاً در انگلستان تحت ردیف 1،2 یا 4 سیستم مبتنی بر امتیاز باشید ، می توانید به ردیف 1 (سرمایه گذار) تغییر دهید.

ویزای ردیف 1 (سرمایه گذار) به شما امکان می دهد حداکثر 3 سال و 4 ماه در انگلستان بمانید. می توانید برای 2 سال دیگر ویزای خود را تمدید کنید یا در صورت تسویه حساب تسریع شده درخواست کنید:

  1. شما 10 میلیون پوند واجد شرایط برای تسویه حساب بعد از 2 سال و تابعیت انگلیس پس از 5 سال در این کشور هستید.
  2. شما 5 میلیون پوند واجد شرایط برای تسویه حساب پس از 3 سال و تابعیت انگلیس پس از 5 سال در این کشور هستید.

اقامت انگلستان از طریق ازدواج

اگر شریک زندگی شما در کشور دیگری است اما شما یک شهروند انگلیس هستید یا اجازه اقامت نامحدود در انگلستان را دارید ، می توانید برای ویزای ازدواج درخواست کنید تا همسر ، شوهر یا شریک مدنی خود را در آن عضو کنید. این نوع ویزا که بعضا ویزای تسویه حساب در انگلستان نیز خوانده می شود ، به شریک زندگی شما اجازه می دهد تا در انگلیس با شما زندگی کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که یک بار دیگر به عنوان زوج با هم باشید. هنگامی که از طرف همسر خود درخواست می کنید ، می توانید فرزندانتان را نیز به شما بپیوندند تا بتوانید به عنوان یک خانواده زندگی کنید.

آیا واجد شرایط درخواست هستم؟

قبل از درخواست ویزای ازدواج در انگلستان ، باید بررسی کنید که آیا معیارهای لازم مورد نیاز برای اطمینان از یک برنامه موفق را مشاهده می کنید یا خیر. این شامل داشتن سن کم ، رعایت برخی از استانداردهای لازم برای تسلط به انگلیسی و داشتن سطح درآمد است که الزامات فعلی را برآورده می کند. چرا صلاحیت خود را با ابزار ارزیابی آنلاین رایگان خود بررسی نکنید ، پس با یکی از تیم ما تماس بگیرید تا درخواست شما شروع شود؟

الزامات درآمد چیست؟ برای ایجاد یک برنامه موفق باید حداقل 18600 پوند در سال درآمد کسب کنید تا به عنوان یک حامی همسر یا شریک مدنی خود تأیید شوید. اگر می خواهید فرزند خود و همچنین شریک زندگی خود را حمایت کنید ، باید حداقل 22400 پوند در سال درآمد داشته باشید. برای حمایت از فرزندان اضافی ، باید برای هر کودک اضافی که مایل به حمایت مالی باشید ، هر سال 2400 پوند اضافی بدست آورید. می توانید از ابزار ارزیابی ویزای آنلاین صلاحیت همسر استفاده کنید تا بررسی کنید که آیا شرایط درآمد را برآورده می کنید یا خیر.

آیا معافیتی از نیاز درآمد وجود دارد؟ 

برخی از معافیت های مورد نیاز درآمدی که ممکن است واجد شرایط دریافت آن باشید وجود دارد. ابتدا از ابزار واجد شرایط بودن ویزای ازدواج استفاده کنید تا ببینید که آیا شرایط درآمد را برآورده می کنید یا اینکه می توانید از هرگونه معافیت درآمد برخوردار شوید. اگر این کار را انجام دهید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم. امروز با ما تماس بگیرید و ما شما را در طی مراحل راهنمایی خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم صلاحیت معافیت خود را به اداره خانه نشان دهید.

درخواست ویزا چقدر طول می کشد؟

به محض دریافت پرسشنامه تکمیل شده شما ، ما به یک کارمند ویژه ویزا ازدواج کمک می کنیم تا بر روی درخواست شما کار کند. کارمندان متخصص مهاجرت ما سالها تجربه کار با برنامه های ویزای ازدواج را دقیقاً مثل شما دارند ، بنابراین آنها دقیقاً می دانند که چه کاری باید انجام دهند تا به شما در بهترین حالت ممکن کمک کنند. آنها به شما در مورد برنامه خود راهنمایی و پیشنهاد می كنند و به شما كمك می كنند تا در 72 ساعت پس از دریافت درخواست خود ، بهینه سازی خود را به اداره خانه ارائه دهید.

شما می توانید زمان پردازش ویزای انگلستان را در وب سایت وزارت خانه اینجا مشاهده کنید. اگر شریک زندگی شما در برخی از کشورهای واجد شرایط زندگی می کند ، ممکن است برای اطمینان از سریع تر پردازش درخواست ویزا ازدواج شما از یک سرویس اولویتی از ویزا انگلستان و مهاجرت استفاده کنید. راه ها و شرایط مهاجرت به انگلستان را مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به طور کاملا واضح می دانند پس لازم است تا شما نیز از آنها بخواهید تا آنچه را در قالب برنامه ها و شرایط اقامت کشور انگلستان وجود دارد برای تان بازگو کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *