سرمایه گذاری لهستان
مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

سرمایه گذاری لهستان از هر جهت سودمند است زیرا هیچ کشوری به اندازه لهستان در جنگ جهانی دوم دستخوش تغییرات و حوادث نشد ، درواقع لهستان تنها کشوری است که موقعیت حیاتی آن از سال 1945 تا 1989 بواسطه جمهوری شوروی یا همان روسیه دچار تخریب شد. بنابراین لهستان از نو شروع کرد و یک سری فعالیت های کارگری خود را از سر گرفت و تا جایی پیش رفت که توانست سیستم کومونیستی را در این کشور راه اندازی کرده و پس از آن، آن قدر فعالیت های خود را ادامه داد که توانست شوروی را کله پا کند و تبدیل به یکی از کشورهای مطرح شود. از آن سال ها به بعد کشور لهستان قدم های بزرگی برداشت تا بتواند خود را به کشورهای همسایه خود برساند و هم سطح آن ها بشود.

سرمایه گذاری در کشور لهستان

این فعالیت ها ادامه پیدا کرد تا اینکه لهستان در سال 1999 به ناتو و در سال 2004 به اتحادیه اروپا پیوست. این کشور در سال های اخیر توانست شاخص های توسعه انسانی و شاخص صلح جهانی را کسب کرده و خود را در جایگاه کشورهای ایمن جهت زندگی جا کند. البته باید خاطر نشان کرد که این کشوراز لحاظ درآمد و اقتصاد در اروپا در رده ششم قرار دارد و اقتصاد آن با سرعت هرچه سریع تر در حال پیشروی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به لهستان با مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر تماس بگیرید.

شرایط سرمایه گذاری لهستان

اخذ تابعیت بواسطه سرمایه گذاری لهستان در کارائیپ و اخیرا در اروپا بسیار شهرت یافته است. طبق این ویزا می توان با سپرده گذاری مالی در برخی کشورها بسهولت اقامت و بعد از مدتی تابعیت آن را اخذ کرد.

کشورهای حوزه کارائیپ که ارائه دهنده تابعیت بواسطه سرمایه گذاری هستند عبارتند از سنت لوئیس، دومنیکا، جزیره آنتیگوا، نویس و …

سرمایه گذاری در هریک از این کشورها و همچین سپرده گذاری در هریمک از بانک ها موجب ذی نفعی فرد متقاضی از تمامی کشورهای حوزه کارائیپ می باشد.

سرمایه گذاری در کشور لهستان

کشورهای اتحادیه اروپا که ارائه دهنده تابعیت بواسطه سرمایه گذاری می باشند عبارتند از آلمان، اتریش، بلژیک، پرتغال، قبرس، یونان و مالتا.

برخی افراد بدلایلی مانند فشار و محدودیت های رژیم از کشورهایی مانند آفریقا، آسیا و آفریقای جنوبی جهت سرمایه گذاری و اخذ تابعیت وارد خاک این کشور می رسند. درواقع کسانیکه تابعیت این کشورها را دارند به ندرت می توانند در کشور خود از آزادی بهره مند باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه هزینه زندگی در لهستان به موسسه توسعه گران مهر مراجعه کنید.

[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[rd_line color=”#79b900″ line_pos=”center”]
[carousel_posts_sc type=”cbp_type02″ posts_per_line=”3″ category=”investment”]
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *