زندگی در ورشو

جهت زندگی در ورشو یکی از شلوغ ترین و پر جنب و جوش ترین منطقه ها مرکز شهر است. چیز دیگری که در مورد ورشو بسیار قابل توجه است این است که همیشه در حال تغییر است. اگر به مدت چند ماه منتظر بمانید احتمالا متوجه خواهید شد که ساختمان های جدید، جاده ها، مراکز خرید و حتی پل ها در اطراف شهر ظاهر شده اند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط زندگی در ورشو

شرایط زندگی در لهستان در ورشو، به علت مرکز جهانگردی و فضای سبز فراوان بسیار شناخته شده است. ورشو زندگی شبانه پر جنب و جوش و هزینه های زندگی کم را ارائه می دهد. اگر تا به حال از دیگر شهرهای لهستان بازدید کرده اید، به سرعت متوجه خواهید شد که ورشو احساس متفاوت تری نسبت به آن دارد. در سراسر یک منطقه بزرگ که سبک های مختلف معماری را مخلوط می کنند بتای وحشیانه، مدرنیزم پیش از جنگ، گوتیک و آسمان خراش های مدرن ترکیب شده است. کاخ فرهنگ و علم (PKiN)، هدیه ای از استالین که در سال 1955 در مخلوط رئالیسم سوسیالیستی و تاریخ گرایی لهستانی ساخته شده است. در حدود 800 فوت، این بلندترین ساختمان در لهستان و نماد گذشته پیچیده کشور است.

زبان در ورشو

بسیاری از مردم بعد از مهاجرت به لهستان در ورشو متوجه خواهند شد که مردم این شهر به خوبی انگلیسی صحبت می کنند، که ارتباطات را نسبتا آسان می کند. وقتی صحبت از زبان انگلیسی است تقسیم نسلی وجود دارد، بنابراین ارتباط با افراد مسن ممکن است دشوارتر باشد.

زبان در ورشو

شهروندان اروپایی می توانند در لهستان بدون مجوز کار کنند، بنابراین پیدا کردن کار یک فرآیند نسبتا ساده است، به خصوص به این دلیل که تقاضای زیادی برای زبان مادری انگلیسی در اکثر صنایع بزرگ وجود دارد. فرصت های زیادی در فناوری اطلاعات، امور مالی و خدمات کسب و کار وجود دارد و مهاجران انگلیسی زبان تمایل دارند که با داشتن تجربه و مدارک تحصیلی به خوبی کار کنند.

هزینه زندگی در ورشو

حقوق نیروی کار در لهستان و همچنین شهر ورشو در مقایسه با کشورهای همسایه اتحادیه اروپا نسبتا پایین است. در نتیجه، هزینه زندگی در لهستان و همچنین شهر ورشو نیز نسبتا کم است، به این معنی که شما می توانید پول زیادی را دریافت کنید. افتتاح حساب بانکی در ورشو بسیار آسان است زیرا اکثر بانک های لهستان برای خارجی ها حساب هایی را در نظر گرفته اند. شرایط ممکن است با توجه به اینکه کدام مسیر بانکی برای شما پیش می آید متفاوت است، اما آنها در سراسر هیئت مدیره نسبتا مشابه هستند.

این شهر قدیمی را در شمال، روستای Powiśle و جنوب Śródmieście پوشش می دهد. این منطقه پر از بوتیک ها، کافه ها و رستوران ها می باشد. خیابان Mokotowska برای خرید بسیار عالی است، در حالی که Poznańska پر از غذاهای سرد است. Plac Zbawiciela جایی است که برای یافتن انواع نوشیدنی ها و جایی که قوم Klub Plan B را می توان یافت.

اجاره آپارتمان در ورشو

اجاره نسبتا پایین است، اکثر افراد از طریق آژانس ها یا سایت های تبلیغاتی مانند Gumtree، OLX یا Oto Dom اجاره می دهند. بسیاری از مردم محلی از طریق دهان از آپارتمان ها دریافت می کنند، بنابراین اگر بخواهند قبل از اینکه هر حرکتی را انجام دهند، از هر دوستی که در ورشو است می پرسند، ارزش دارد. یک اتاق در مرکز ورشو حدود 1000 پوند می باشد، در حالی که یک تختخواب یک خوابه حدود 2500 پوند هزینه دارد. یک اتاق دو نفره معمولا به معنی آپارتمان با یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن است. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) شرایط اخذ اقامت لهستان را برای شما بازگو می کنند، بهتر است که با مشاورین ما همراه باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *