زندگی در تورین ایتالیا

مهاجرانی که در تورینو زندگی می کنند، اظهار داشتند، زندگی در ایتالیا مانند آلمان یا انگلیس نیست. زندگی در تورین ایتالیا خیلی متفاوت تر از ورود و دیدن مناظر و اقامت در یک هتل است. زندگی اکثر ایتالیایی ها سخت است. برای اینکه بتوانند یک آپارتمان کوچک بخرند و یا هزینه ای را بپردازند، به مشکل می خورند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط زندگی در تورین ایتالیا

کیفیت زندگی در ایتالیا بسیار متفاوت از گردشگری است. شما مجبور می شوید وقتی که یک دستگاه برقی روشن است، دستگاه های دیگر را خاموش کنید چون برق ها می رود و یا ممکن است مجبور شوید لباس های شسته شده را در تمام آپارتمان خشک کنید، زیرا به مدت 3 روز بدون وقفه باران می آید. شما به راحتی همه همسایگان را همیشه می توانید بشنوید و حتی صدای کسانی که در خیابان هستند را می شنوید. شوک فرهنگی بزرگی در تورینو به شما وارد می شود. این مثل یک کشور جهان سوم است به جز تلفن های همراه در هر جایی که شما نگاه کنید، بسیاری از نقاشی های دیواری، ساختمان ها را پوشش داده اند و بسیاری از کسب و کار ها هنوز با کاغذ و مداد اجرا می شود.

مطالب مرتبط:

تحصیل در ایتالیا

تحصیل پزشکی در ایتالیا

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا

تابعیت و شهروندی ایتالیا

اقامت و مهاجرت به ایتالیا

دانشگاه های های بین المللی در تورین ایتالیا

جهت تحصیل در ایتالیا مدرسه بین المللی تورینو از دانش آموزانی که سنشان کمتر از 12 سال است دعوت به عمل می آورد. این دانشگاه یک برنامه کامل تحصیلی را به زبان انگلیسی با طیف گسترده ای از برنامه های بین المللی با مدرک لیسانس ارائه می کند، برنامه سال اول ابتدایی IB، برنامه سالانه IB و برنامه دیپلم IB. بدانید که فهرست MLS برای تمام آپارتمان های ممکن وجود ندارد.

دانشگاه های های بین المللی در تورین ایتالیا

هر دفتر املاک و هر عامل دارای مجموعه ای از آپارتمان ها برای اجاره است. اگر شما آن هایی را که می بینید دوست ندارید، بپرسید که می توانید از کدام نماینده کمک بگیرید. یکی دیگر از مهاجران تورینو گفت، ما از این فهرست استفاده کردیم. ما 15 تا 16 آپارتمان را نگاه کردیم، که بیشتر آن ها وحشتناک بود. نقاشی، تعمیر، روشنایی و نصب یک آشپزخانه به عهده مستاجر است.

اگر کشور ایتالیا برای زندگی را انتخاب کرده اید، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید، مشاورین ما در این زمینه اطلاعات به روزی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *