زندگی در انگستان چگونه است

شاخص زندگی بهتر این است که بدانیم زندگی در انگستان چگونه است، انگلستان را یکی از بهترین کشورها برای توسعه زندگی در میان کشورهای توسعه یافته معرفی کرده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط زندگی در انگستان چگونه است ؟

انگلستان یکی از بهترین مکان ها برای زندگی و کار است. این گزارش شامل عوامل مختلف در زمینه مسکن، درآمد، شغل، جامعه، تحصیلات، محیط زیست، مشارکت مدنی و سلامت است.شرایط زندگی در انگستان چگونه است ؟

کیفیت بالای محیط زیست در انگلیس، مشارکت اجتماعی، امنیت شخصی و شانس تعامل با جامعه مدنی واقعا در میان کشورهای توسعه یافته فوق العاده است. در زمینه زندگی کاری و ثروت، انگلیس در میان 20% بهترین ها است.

زندگی در کشور انگلیس

بر اساس گزارش، مردم انگلیس از بهترین ملت ها در زمینه برقراری ارتباط اجتماعی هستند. در زمینه کیفیت آب، بریتانیا دارای بهترین عملکرد است. 97% مردم  از میزان دسترسی آب راضی هستند. انگلیس همچنین در زمینه دیگر عامل محیط زیستی یعنی آلودگی هوا بهتر عمل می کند. محیط زیست خوب انگلیس به شما این امکان را می دهد که به کوه پیمایی بپردازید، به پیاده روی در حومه های خارق العاده شهری بروید و از خط ساحلی که فراتر از زیبایی است لذت ببرید.

انگلستان همیشه مقصدی عالی برای کسانی است که به دنبال مهاجرت هستند، البته با دلایل خوب.

تاریخ و فرهنگ انگلستان

به هر طرف از انگلیس که نگاه کنید، خود را در محاصره تاریخ چندهزار ساله می بینید. با یک پیاده روی ساده می توانید شاهد کلیساها، موزه ها و حتی قلعه های تاریخی باشید. انگلیس معروف به کشوری با فرهنگ ها و نژادهای متفاوت است، که این امر عاملی برای کشف یک مکان منحصر به فرد و هیجان انگیز است. وقتی شما شهروند دائمی انگلیس شدید، می توانید به خدمات بهداشت ملی دسترسی داشته باشید. این کشور همچنین پرچمدار دارو و تحقیقات پزشکی است و بهترین بیمارستان ها در این کشور پیدا می شوند.

با 24 فرودگاه بین المللی تجاری، سفر به داخل و خارج از انگلستان بسیار راحت است. به خاطر موقعیت، انگلیس یک مرکز جغرافیایی است؛ که باعث می شود سفر به دیگر نقاط اروپا و همچنین سفر به خارج از کشور بسیارسریع السیر باشد.

تحصیلات در کشور انگلستان

مفهوم تحصیلات عالی از تحصیل در انگلستان منشا گرفته است، و برخی از بهترین مدارس در دنیا مانند کمبریج و آکسفورد، در این کشور وجود دارند. چه اهل شمال بریتانیا باشند یا جنوب، مردم انگلیس به مهربانی، مردم نوازی و حس انسان دوستی معروف هستند.

اگر شما یک شغل تمام وقت در انگلیس دارید، این حق ضروری شما است که در هر سال، 28 روز کاری مرخصی دارید. آنها همچنین دارای 9 روز تعطیلات بانکی هستند، که این تعطیلات تا کریسمس و سال جدید ادامه دارد؛ به این معنی است که شما زمان زیادی برای سفر به همه مکان های عالی نزدیک دارید. برای مهاجرت به انگلستان و اخذ اقامت و تابعیت و شرایط مهاجرت به انگلستان با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) در تماس باشید تا بروزترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

0 دیدگاه برای “زندگی در انگستان چگونه است

  1. sdnmd گفت:

    درود مطالبتون عالیه فقط اگر میشه یه مطلب جداگانه درباره ایرلند شمالی و زندگی در انجا بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *