رشته های دانشگاه فنی وین

دانشگاه تکنولوژی وین (TU Wien) در سال 1815 تاسیس شد. رشته های دانشگاه فنی وین شامل پلی تکنیک با توجه به تحقیقات و آموزش علمی معروف شده است. پنج دانشکده در سال 1865 قبل از آنکه به دانشگاه فنی در سال 1872 تغییر نام دهند، ایجاد شده اند. بیش از صد سال بعد، در سال 1975 به دانشگاه فنی وین، تغییر نام داد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در رشته های دانشگاه فنی وین

جهت تحصیل در اتریش امروزه دانشگاه فنی وین شامل هشت دانشکده است. این دانشکده ها شامل: معماری و برنامه ریزی، شیمی، مهندسی عمران، علوم کامپیوتر، مهندسی برق و فناوری اطلاعات، ریاضیات و اطلاعات جغرافیایی، مهندسی مکانیک و صنعتی و فیزیک است. در TU Wien دانش آموزان تشویق می شوند تا با پروژه های تحقیقاتی دانشگاه همکاری کنند. TU Wien با نزدیک به 5000 کارمند در کل دانشگاه، که شامل استادان و کارکنان علمی و غیر علمی، حدود 30 هزار دانشجوی کارشناسی و کارشناسی ارشد دارد. اولین مدرک دکترای دانشگاه در سال 1902 اهدا شد.

آموزش در دانشگاه فنی وین

کتابخانه دانشگاه فنی وین، همان سال همزمان با دانشگاه تاسیس شد و در سال 1987 تکمیل شد. اولویت های پژوهشی TU Wien عبارتند از علوم و مهندسی محاسباتی، فیزیک کوانتومی و فناوری های کوانتومی، مواد، فناوری اطلاعات و ارتباطات و محیط زیست است.

آموزش در دانشگاه فنی وین

فارغ التحصیلان این دانشگاه عبارتند از ریاضیدان و فیزیکدان مسیحی داپلر (اثر داپلر)، معمار اتو واگنر، جایزه نوبل شیمی برای ریچارد زیگمندی، آهنگسازان جوزف و یوهان اشتراوس و اولین فضانورد اتریشی فرانتس ویه بوک. این دانشگاه در رتبه بندی QS رتبه 301 تا 350 دارد.

پذیرش در دانشگاه فنی وین

چگونه می توانم برای Master علوم و فناوری دانشگاه درخواست کنم؟ فرم درخواست را پر کنید (فقط آخرین صفحه را پر کنید، گواهی زبان آلمانی برای شما معتبر نیست). اسناد مورد نیاز را ضمیمه کنید، دانش آموزان خارج از شهروندی اتحادیه اروپا معمولا اسناد خود را قانونی می کنند. بیانیه کوتاهی از هدف و CV را نیز ارسال کنید. ارسال از طریق ایمیل پردازش نمی شود. تمام برنامه های کاربردی باید در دوره پذیرش از 1 فوریه 2019 تا 20 مه 2019 (برای سال تحصیلی 2019/20) ارسال شود.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند راه های تحصیل و اعزام دانشجو به اتریش را برای شما عزیزان بازگو کنند، اگر در این زمینه سوالی دارید با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *