رشته طراحی جواهر در کانادا

ساخت جواهرات زیبا نیازمند توجه به جزئیات و داشتن استعداد هنری است. در برنامه های تحصیلی رشته طراحی جواهر در کانادا دانشجویان در یک محیط، آموزش های لازم را دریافت می کنند، که در آن می توانند به عنوان یک هنرمند رشد کنند و دانش فنی لازم برای تبدیل استعداد خود به متخصص حرفه ای را کسب کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در رشته طراحی جواهر در کانادا

برنامه های تحصیل در کانادا در رشته طراحی جواهر برای دانشجویان، دانشی عمیق در زمینه ساخت جواهرات و طراحی و همچنین مهارت های ریخته گری، پایه گذاری جواهر، فلزکاری، شکل دهی و موارد بیشتر فراهم می کند. در پایان این برنامه تحصیلی، دانشجویان برای اولین بار تعمیر و ایجاد جواهرات را با استفاده از تکنیک های مختلف، مانند لحیم کاری، سوهان کاری، اره کشی، سنگ زنی، پرداخت و آهنگری تجربه می کنند.

دوره ها شامل تکنیک های مدرن و سنتی برای کار با نقره، طلا و پلاتین و همچنین سنگ های قیمتی می باشند. علاوه بر این مهارت های فنی، دانشجویان همچنین با مهارت های اساسی تجارت، مانند نحوه تبلیغ و فروش محصولات خود آشنا می شوند. برخی از برنامه های تحصییل رشته طراحی جواهرات همچنین شامل دوره هایی در زمینه فلزکاری می باشند، که شامل ساخت و طراحی ادوات فلزی و وسایل آشپزخانه است.

دوره های طراحی جواهرات در کانادا

برنامه های جواهر سازی در دانشکده های انتاریو نیاز به دیپلم دبیرستان (OSSD) یا معادل آن، از جمله اعتبار کلاس 12 انگلیسی دارد. برنامه های دیپلم پیشرفته ممکن است نیاز به ارائه نمونه کارها یا تکمیل پرسشنامه نیز داشته باشد. کالج ها همچنین اغلب توصیه می کنند که دانشجویان دارای بینایی خوب و مهارت های دستی بهترین شانس موفقیت در این زمینه دارند. برنامه های تحصیلی جواهرسازی منجر به طیف گسترده ای از فرصت های شغلی در تولید، طراحی، خرده و عمده فروشی جواهرات مد، جواهرات بدلی، لوازم جانبی و فلزات تخصصی می شود. دانشجویان در تعدادی از موقعیت ها جهت کار در کانادا، از جمله موارد زیر دارای فرصت هایی هستند:

  • تعمیر جواهرات
  • فروش جواهرات
  • طلاسازی
  • نقره سازی

دوره های طراحی جواهرات در کانادا

کار جواهرات در کانادا

به دلیل گزینه های گوناگون حرفه ای، تعیین حقوق و دستمزد به طور متوسط ​​برای شاغلان در صنعت جواهرات دشوار است. به عنوان مثال، افرادی که قطعات خود را تولید می کنند و به فروش می رسانند، ممکن است درآمد کمتری کسب کنند، در حالی که کسانی که در فروش جواهرات کار می کنند، درآمد بیشتری کسب می کنند. به طور کلی، میانگین حقوق پایه برای فارغ التحصیلان جواهرات ​​بین 25،000 تا 30،000 دلار در سال است. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) خدمات تحصیل و اعزام دانشجو به کانادا را به صورت تضمینی به مرحله انجام می رسانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *