رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

 هدف مهارت در رشته طراحی جواهرات در ایتالیا ، آموزش افراد حرفه ای برای ورود و موفقیت در دنیای پیچیده جواهرات است. رشته طراحی جواهرات در ایتالیا این امکان را به طراح جواهر می دهد تا به صورت مستقل یک کارگاه شخصی را باز کند یا در شرکت های کوچک، متوسط و بزرگ در بخش یا موسسات دولتی و خصوصی کار کند. این فرد حرفه ای قادر به ایجاد و مدیریت یک پروژه مطابق با نیازهای مختلف مشتری و حمایت از مراحل تحقیق و تولید است. ادامه مقاله را از موسسه حقوقی توسعه گران مهر از دست ندهید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

پذیرش رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

طراحی جواهرات با تحصیل در ایتالیا بخشی است  که بطور مداوم در طول دو دهه ی گذشته در حال تغییر بوده و نیازمند درک کامل تمام جنبه های آن است. طراح جواهر باید بتواند در زمینه های مختلف جواهرات، به عنوان مثال ساعت ها، جواهرات نفیس، سنگ های قیمتی، لوازم جانبی مد و فلز، با قدرت ذهنی باز برای جنبه های خلاق و کارآمد عمل کند. استاد همچنین دیدگاه وسیع و استراتژیک در مورد گرایش ها و تحولات بازار را ارائه می دهد تا مطابق با زمینه های آینده، تفسیر و شخصیت اصلی را به مجموعه ها ارائه دهد.

استاد در رشته طراحی جواهرات، دانشجویان دارای مدرک افتخاری مرتبط با طراحی و مد را دعوت می کند. این رشته همچنین، تخصصی ویژه برای افراد حرفه ای و صنعت گرانی است که به دنبال موقعیتی بهتر در زمینه جنبه های تکنیکی و همچنین زمینه های مرتبط با بازارو انتشار محصول هستند. استاد در رشته طراحی جواهرات، فردی آموزش دیده برای آماده سازی در بخش های راهبردی جواهرات و شرکت کنندگانی آماده برای پاسخگویی به فرصت های مختلف بازار هستند.

شرایط تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

تمام دوره های به زبان انگلیسی تدریس می شوند. مدرسه طراحی مرجعی هنری و فرهنگی برای تمام دانشجویان سراسر جهان جهت تحصیل طراحی جواهرات می باشد.با تحصیل در این مدرسه از مزایای بهره مندی از سنت قدیمی طراحی جواهرات در فلورانس و منطقه یتوسکانی، جایی که همچنان اشیاء هنری با کیفیت بالا ساخته می شوند و از سوی سراسر جهان تحسین می شوند، بهره خواهید برید. کارتان را با دیگر صنعتگران، هنرمندان و اشیاء سنتی سراسر جهان در زمینه هنر تزئینی و نمادین، مقایسه کنید.

این تحصیلات با تاریخ طراحی جواهرات شروع می شود و با تکنیک های حکاکی، برش سنگ و ایجاد عناصر مختلف به صورت شیمیایی تکمیل می شود.همچنین شما در زمینه نحوه سوراخ کردن، صاف کردن، متصل کردن و شکل دادن مواد اولیه و همچنین دیگر مراحل میانی، قبل از رسیدن به رضایت نهایی از سیقل دادن و قرار دادن سنگ های گرانبها و گرانبها نما روی محصول تولید شده نهایی، مهارت کسب خواهید کرد.تمام مراحل این فرایند، اطلاعات و مهارت شما را تا زمانی که در نهایت بتوانید خلاقیت مختص به خودتان را به نمایش بگذارید و مجموعه خودتان را خلق کنید، اصلاح و تقویت می کنند.

شرایط تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

شرایط تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

طرح تحصیل طراحی جواهرات در ایتالیا

دروس مربوط به دوره طراحی جواهرات در فلورانس ( هر دوره شامل 3 واحد و 45 ساعت است):

  1. تاریخ جواهرات و نماد آن ها
  2. طراحی جواهرات 1
  3. تکنیک های براق کردن، پوشاندن و ریخته گری
  4. ساخت جواهرات 1
  5. مقدمه گوهر شناسی
  6. طراحی جواهرات 2
  7. ساخت جواهرات 2
  8. کار های ساده روی فلز
  9. گوهر شناسی
  10. مواد اولیه جایگزین در جواهرات امروزی
  11. طراحی مجموعه جواهرات
  12. آزمایشگاه جواهرات و فناوری 1
  13. ظروف نقره
  14. پایه سنگ
  15. شکار سرد: تبلیغات تجاری و تجزیه تحلیل بازاریابی
  16. کارگاه های پیشرفته جواهرسازی
  17. پروژه گروهی طراحی جواهرات
  18. توسعه نمونه کار جواهرات 2

شما می توانید در یک دوره طراحی جواهرات ( یک ساله )، گواهی تحصیل تخصصی ( یک ساله) یا هر دو دوره به صورت ترکیبی ( دو سال ) شرکت کنید یا تنها تعدادی از دروس را برای تابستانتان یا طرح تحصیل ترمی در ایتالیا را انتخاب کنید.

شرایط اخذ پذیرش رشته طراحی جواهرات از دانشگاه های ایتالیا

دوره طراحی جواهر اولین دوره تحصیلی در سطح دانشگاه است که محتوای فرهنگی را با فعالیت های دستی پیوند می دهد و در توسعه یک شخصیت حرفه ای که بسیار تخصصی و قادر به فعالیت در سطح بین المللی است، عمل می کند. این دوره تجربه معمول کارگاه هنری است که با کسب مهارت دستی هنرمندان به همراه بررسی عمیق نظریه و عوامل فرهنگی با هم پیوند زده می شوند. در پایان دوره سه ساله، بر اساس قوانین پذیرش بهترین دانشگاه های هنر در ایتالیا دانشجویان قادر به مدیریت فرآیند خلاقیت هستند از انتخاب های ایجاد شده، می باشند.

پس از اولین دوره تحصیل، تمرکز برای آماده سازی اصول اولیه با تئوری و موضوعات هنری برای تبدیل شدن به یک طراح است، از نیمه دوم به بعد دانشجویان با مواد، تکنیک ها و فن آوری های خاص در رشته های مربوط به طراحی جواهرات و طلاسازی در ارتباط می باشند. به همین دلیل اهمیت زیادی به تمرینات عملی داده می شود ( ساخت، مدل سازی میکرو در موم، منبت کاری و حکاکی، تنظیم، ترکیب و ریخته گری ).

بنابراین دانشجو می تواند هنر تجسمی را با چشم انداز معاصر پیوند دهد و با استفاده از تکنیک های سنتی با ابزار زمان های ما، مانند طراحی رایانه، با دیدی که راهبردهای بازاریابی و تکامل بازار را شامل می شود، همکاری داشته باشد. در طی دوره تحصیل، دانشکده دانشجویان را تشویق می کند که در نمایشگاه ها و فعالیت های جنبی در راستای ارتقا استعدادهای جدید شرکت نمایند.

دوره یک ساله / دوره ترمی / دوره اتلیه ای :

  1. دیپلم دبیرستان یا معادل آن ( مبتدی ها ) ؛ کالج یا معادل آن ( دانش جویان پیشرفته ).
  2. مهارت در زبان انگلیسی یا ایتالیایی.
  3. برای دانشجویان حرفه ای : مجموعه ای از دوازده اثار که به بهترین شکل نشان دهنده سبک متقاضی باشد.

دوره کارشناسی ارشد :

  1. فارغ التحصیلان دوره یک ساله، فارغ التحصیلان دوره 4 ساله کالج های هنر یا طراحی یا تجربه کاری معادل در یک زمینه خاص و تمایل به تحصیل بیشتر.
  2. مهارت به زبان انگلیسی یا ایتالیایی کافی است.
  3. یک نمونه کار مقدماتی که به بهترین شکل نشان دهنده سبک متقاضی است که می خواهد در این دوره پذیرفته شود.

برنامه های کوتاه مدت ( دوره کوتاه هنری / دوره های تابستانه / دوره کریسمس ) :

  • مهارت در زبان انگلیسی یا زبان ایتالیایی.

بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته طراحی جواهرات

مدرسه جواهرات Metallo Nobile :

مدرسه متالس نُبیل دانشجویانی جهت ساخت مواردی که به سطح بالایی از مهارت دستی نیاز دارند،پرورش می دهد.دروس جواهرات برای هردو گروه تازه وارد در این صنعت و کسانی که از پیش دانشی اولیه داشته اند و علاقه به یادگیری بیشتر درباره روش های تخصصی دارند، طراحی شده است.

مدرسه جواهرات LAO در فلورانس : این مدرسه در سال 1985 توسط جیو کربن تاسیس شد و اولین مدرسه ای بود که به تحصیل جواهرات اختصاص داده شد و همچنین به به اتفاق آرا به عنوان یکی از برترین و معتبر ترین مدرسه اروپا شناخته شد.از سی سال پیش تاکنون این مدرسه طیف گسترده ای ازدوره هایی کوتاه مدت و بلند مدت با تاکید بر یادگیری فرایند محور در زمینه دریافت تکنیک های قدرتمند و تخصصی درآمیخته با تحقیق و طراحی هنری، برگزار می کند.

مدرسه جواهرات مدرن Alchimia در فیرن :

مدرسه جواهرات مدرن الکیمیا تحت مدیریت لوسیا ماسِی می باشد. دوره های دوساله قابل پیشرفت BFA و MFA در طول بیش از یک دهه تجربه در زمینه همکاری نزدیک با تیم مربیان و مشاوران بین المللی، توسعه یافته است.

آکادمی ایتالیا:

آکادمی ایتالیا دانشگاه هنر های تجسمی ایتالیایی می باشد که دوره هایی در زمینه طراحی مد، طراحی گرافیک، طراحی داخلی و تولیدات، طراحی جواهرات، عکاسی و رسانه های جدید، ارائه می دهد.این دانشگاه شامل برنامه های مدرک محور 3 ساله لیسانس، گواهی های تخصصی، مدرک ارشد، دوره های کوتاه و طرح های تحصیل در خارج برای دانشجویان کشور آمریکا، می باشد.آکادمی ایتالیا مجاز به ارائه دوره های مدرک محور لیسانس که منتهی به دریافت مدرک تایید شده از سوی دانشگاه های معتبر انگلستان (BA Hons ) و طرح های تبادلی با مهمترین دانشگاه های آمریکا و در سراسر جهان، همچنین دوره های وابسته درون آسیا در آکادمی ایتالیا در بانکوک، می باشد.

تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا به زبان انگلیسی:

طراحی ایتالیا در سرتاسر جهان شناخته شده می باشد و این کشور سنتی دیرینه و قدرتمند در طراحی و ساخت جواهرات دارد.این سنت دیرینه موجب شده است که افرادی که به ساخت جواهرات علاقه دارند، مهاجرت به ایتالیا را انتخاب کنند. دوره های کوتاه و بلند مدت معرفی شده، در سراسر کشور برگزار می شوند اما بهترین محل برگزاری آن ها در فلورانس، شهری که از زمان رونسانس پرچمدار طراحی پیشرفته بوده است، می باشد.در آنجا با گزینه های سخاوتمندانه از دوره های با کیفیت مواجه می شوید.

هنر خلاقانه طراحی جواهرات را در قلب ایتالیا، مدرسه خصوصی جواهرسازی معاصر که طیف گسترده ای از دوره های جواهرسازی بلند و کوتاه مدت برگزار می کند، را کسب کنید. این مدرسه به دانشجویان داخلی و بین المللی خدمات ارائه می دهد و دوره های معتبر مدرک محور لیسانس ( BFA ) و ارشد ( MFA ) و همچنین برنامه های آکادمیک یک ساله و کرس های فشرده سالیانه کوتاه مدت جواهرسازی برای آن ها برگزار می کند.

دوره های یکساله طراحی و جواهر سازی ایتالیا

  • آموزش بنیادی جواهرسازی ( JTF )
  • آموزش پیشرفته جواهرسازی
  • دوره های معتبر جواهرسازی مدرک محور
  • مدرک لیسانس هنر های تجسمی جواهرسازی معاصر ( 2 ساله )
  • مدرک ارشد هنر های تجسمی : رشته جواهرسازی و زیورآلات تن ( 2 ساله )
  • دوره های آموزشی فشرده کوتاه مدت
  • تکنیک های پیشرفته ساخت جواهرات
  • جواهر سازی و طراحی بنیادی
  • جواهر سازی با صمغ
  • واکنشات سطح فلزات
  • تکنیک های پارچه بافی با طلا
  • کسب تجربه از مواد اولیه
  • فلزات گران بها و آلیاژ ها

دوره های آخره هفته و تابستانه:

این دوره ها در بسیاری از مدارس به زبان انگلیسی برگزار می شوند و برای شرکت در ان ها ملزم به کسب حداقل نمره 6 در آزمون آیلتس می باشید.

دوره های یکساله طراحی و جواهر سازی ایتالیا

دوره های یکساله طراحی و جواهر سازی ایتالیا

هزینه تحصیل رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

دانشگاه ساکی فلورانس

سپرده کلی دوره ( 500 دلار در پاییز یا بهار، 400 دلار در آخر بهار یا تابستان) به عنوان تضمین حفظ جایگاهتان در دوره منتخبتان می باشد. این هزینه تنها پس از شرکت در دوره، در صورت عدم آسیب به محل اقامت، پرداخت هزینه های کتابخانه و دیگر هزینه های لازم، بازگشت داده می شود. دانشجویانی که بیش از یک ترم در دانشگاه می مانند، سپرده کلی دوره به ترم بعد انتقال می یابد.

( سپرده ای 1000 دلاری برای تمام گواهی های فارغ التحصیلی SACI و دوره های مدرک محور مورد نیاز است. 500 دلار به عنوان سپرده عمومی دوره و 500 دلار به عنوان شهریه دوره و به عنوان سپرده غیر قابل برگشت. دانشجویان سال دوم MFA ملزم به پرداخت دوباره سپرده نیستند)

آکادمی ایتالیا

  • هزینه دوره : 8400 دلار ( 4 – 5 کلاس، 12 – 16 واحد )
  • ترم تابستان: هزینه دوره : 3500 دلار ( 2 کلاس، 6 واحد )
  • ترم پاییز: هزینه دوره : 8400 دلار ( 4 – 5 کلاس، 12 – 16 واحد )

آکادمی ریاسی هنر، در قلب فلورانس ایتالیا

دوره های آموزشی آکادمیک بلند مدت / دوره های ارشد : تدریس به همراه ترجمه انگلیسی

دوره یک ساله برای دانشجویان غیر اروپایی

  • هزینه ثبت نام 3000 دلار
  • شهریه 13600 دلار
  • مجموع هزینه ها 16600 دلار

دوره یک ترمه برای دانشجویان غیر اروپایی

  • هزینه ثبت نام 3000 دلار
  • شهریه 6900 دلار
  • مجموع هزینه ها 9900 دلار

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مهاجرت به ایتالیا با ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس بگیرید و از به روزترین اطلاعات و شرایط با خبر شوید.

سوالات متداول در مورد رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

1- آیا می توان با مدرک غیر مرتبط پذیرش رشته طراحی جواهرات در ایتالیا را اخذ کرد؟

استاد در رشته طراحی جواهرات، دانشجویان دارای مدرک افتخاری مرتبط با طراحی و مد را دعوت می کند.

2- دوره های طراحی جواهرات در ایتالیا به چه زبانی تدریس می شوند؟

تمام دوره های به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

3- در دوره های طراحی جواهرات در ایتالیا چه آموزش هایی داده می شود؟

این تحصیلات با تاریخ طراحی جواهرات شروع می شود و با تکنیک های حکاکی، برش سنگ و ایجاد عناصر مختلف به صورت شیمیایی تکمیل می شود.

4- در هر دوره طراحی جواهرات در ایتالیا چند واحد باید گذرانده شود؟

هر دوره شامل 3 واحد و 45 ساعت است

5- شرایط اخذ پذیرش دوره یک ساله طراحی جواهرات در ایتالیا چیست؟

  • دیپلم دبیرستان یا معادل آن ( مبتدی ها ) ؛ کالج یا معادل آن ( دانش جویان پیشرفته ).
  • مهارت در زبان انگلیسی یا ایتالیایی.
  • برای دانشجویان حرفه ای : مجموعه ای از دوازده اثار که به بهترین شکل نشان دهنده سبک متقاضی باشد.

6- شرایط اخذ پذیرش کارشناسی ارشد طراحی جواهرات در ایتالیا چیست؟

  • فارغ التحصیلان دوره یک ساله، فارغ التحصیلان دوره 4 ساله کالج های هنر یا طراحی یا تجربه کاری معادل در یک زمینه خاص و تمایل به تحصیل بیشتر.
  • مهارت به زبان انگلیسی یا ایتالیایی کافی است.
  • یک نمونه کار مقدماتی که به بهترین شکل نشان دهنده سبک متقاضی است که می خواهد در این دوره پذیرفته شود.

7- شرایط اخذ پذیرش برنامه های کوتاه مدت طراحی جواهرات در ایتالیا چیست؟

مهارت در زبان انگلیسی یا زبان ایتالیایی.

8- بهترین دانشگاه های ایتالیا برای تحصیل رشته طراحی جواهرات کدامند؟

  • مدرسه جواهرات
  • مدرسه جواهرات مدرن در فیرن
  • آکادمی ایتالیا

9- آیا مدرسه خصوصی جواهرسازی معاصر ایتالیا دانشجویان بین المللی را می پذیرد؟

این مدرسه به دانشجویان داخلی و بین المللی خدمات ارائه می دهد

10- چه مقاطعی در مدرسه خصوصی جواهرسازی معاصر ایتالیا ارائه می شود؟

دوره های معتبر مدرک محور لیسانس ( BFA ) و ارشد ( MFA ) و همچنین برنامه های آکادمیک یک ساله و کرس های فشرده سالیانه کوتاه مدت جواهرسازی برای آن ها برگزار می کند.

11- حداقل نمره آیلتس مورد قبول دوره های یکساله طراحی و جواهر سازی ایتالیا چند است؟

ملزم به کسب حداقل نمره 6 در آزمون آیلتس می باشید.

2.7/5 - (3 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “رشته طراحی جواهرات در ایتالیا

  1. لاله گفت:

    آیا محدودیت سنی برای ثبت نام در دوره های طراحی جواهرات ایتالیا وجود دارد یا خیر؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      جهت اخذ ویزای ایتالیا محدودیت سنی دارد و بهتر است شرایط سنی مناسبی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *