رشته زمین شناسی نفت دانشگاه پروجا

دانشگاه پروجا رتبه 60 جهانی را دارد که در سال 1869 تأسیس شده است. در این دانشگاه 13 کالج و مدارس علمی وجود دارد که بیش از 200 رشته کارشناسی ،  70 برنامه کارشناسی ارشد و مدارک حرفه ای ارائه می دهد. در ادامه مقاله به صورت مختصر به رشته زمین شناسی نفت دانشگاه پروجا پرداخته ایم،جهت کسب اطلاعات بیشتر به موسسه(توسعه گران مهر)مراجعه کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در رشته زمین شناسی نفت دانشگاه پروجا

زمین شناسان نفت در تحقیق و تولید منابع نفت و گاز دخیل هستند. صنایع نفت،معدن و صنایع معدنی ، حقوق و دستمزد بالاتر اما امنیت شغلی کمتر را نسبت به سایر صنایع دارند زیرا رکود اقتصادی بعضی اوقات باعث اخراج تعدادی از افراد می شود. در سراسر جهان ، ما نیاز به منابع انرژی جدید ، راه حل های مراقبت های بهداشتی ، فن آوری های سازگار با محیط زیست داریم . در پروجا ، به این موضوعات اهمیت خاصی داده می شود . دانشکده مهندسی پروجا ، شامل محققان ، دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشجویان کارشناسی هست که بر روی  سلولهای سوخت هیدروژن کار می کنند ، به مبارزه با ایدز در آفریقا کمک می کنند ، سیستم های تخلیه کار برای بلایای طبیعی را توسعه می دهند و فن آوری هایی را برای جلوگیری و مقابله با حملات تروریستی احتمالی ایجاد می کنند.

آموزش در دانشگاه پروجا

 

آموزش در دانشگاه پروجا

کالج مهندسی پروجا  یکی از بزرگترین دانشگاه های ایالات متحده است و دارای 13 برنامه آموزشی است که همه آنها دارای رتبه بندی بالا هستند . اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی ، دانشکده فنی مهندسی پروجا را در 10 کشور برتر در سراسر کشور رتبه بندی می کند این دانشگاه رشته های کارشناسی متنوعی را ارائه می دهد که شامل :  مهندسی کشاورزی و زیست شناسی ، مهندسی صنایع ، هواشناسی و فضانوردی ، مهندسی مکانیک ، مهندسی عمران و مهندسی برق می باشد که برنامه مهندسی کشاورزی و زیست شناسی (ABE) در هشت سال متوالی در رتبه اول قرار گرفته است.

پذیرش در دانشگاه پروجا

برای متقاضیانی که دارای تحصیلات دانشگاهی از خارج از کشور یا از یک دانشگاه دیگر دارند ، پس از ارزیابی فردی ، ممکن است شما را قبول کنند . پایه علمی برای محاسبه درجه، 80 هست که معدل مرتبط با زمینه تحصیلی آنها مهم هست. متقاضیان با توجه به درجه مدرک ​​خود در تخصص و درجه تحصیلی رتبه بندی می شوند. متقاضیانی که مدرک تحصیلی ندارند چون در رتبه بندی قرار نمی گیرند ، بر اساس ارزیابی فردی رتبه بندی خواهند شد. برای پذیرش در این رشته رقابت سختی را باید بگذرانید. لطفا توجه داشته باشید که حتی اگر حداقل شرایط و امتیاز را داشته باشید ، تضمینی برای قبولی در این دانشگاه نیست. الزامات زبان نروژی و انگلیسی یا الزامات ویژه ای در انگلیس در زیر مشخص شده است :

  • داشتن مدرک  در دوره پایه انگلیسی (دوره 140 ساعت / 5 دوره در هفته) با حداقل درجه 4 در دبیرستان نروژی (یا درجه معینی از دبیرستان شمالی) انجام می شود
  • تست مهارت زبان انگلیسی در سطح بین المللی

تحصیل و زندگی در ایتالیا چگونه است؟ ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *