راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

مؤسسات معتبر حقوقی با ارایه‌ بهترین و کارآمدترین روش های قانونی مهاجرت و همچنین سرمایه گذاری در لهستان به افراد، با اطمینان خاطر تسهیل کننده‌ گشایش مسیرهایی جهت پیشرفت هستند. موسسه‌ حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و متبحر در زمینه‌ راه اندازی پمپ بنزین در لهستان می توانند شما را راهنمایی کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط، مجوزها و قوانین راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

با توجه به بازار فعلی، زمان مناسبی برای خرید یک پمپ بنزین در کشور لسهتان می باشد. پمپ بنزین که گاها بعنوان ایستگاه خدمات نیز شناخته می شود، امروزه در کشور لهستان برای تامین سوخت بنزین، گاز و حتی LPG (که پیشرفته ترین نوع سوخت می باشد) تاسیس شده اند. ایستگاه ها معمولا دارای 2 تا 6 پمپ و 2 تا 6 شلنگ هستند. گردش بنزین در بین ایستگاهها معمولا متفاوت است، با این حال متوسط گردش بین 325-350000 لیتر در هر ماه سوختگیری می باشد.

مهارت های زیادی برای تاسیس یک ایستگاه بنزین پردرآمد وجود دارد، اما همه این مهارت ها توسط یک فرد عملی نخواهند شد. بهترینه مهارت برای صاحب یک پمپ بنزین برای مدیریت آن، استخدام مناسب ترین کارمند می باشد. این تجارت یک کار پاره وقت نیست، بلکه اوج ساعات کار، ساعاتی است که کارمندان ادارات تعطیل می شوند یا مسافرت ها آغاز می شود. اکثر ایستگاههای پمپ بنزین هفت روز در هفته باز هستند. شروع ساعات کار ایستگاه ها 5 صبح تا 12 ظهر روز بعد می باشد. جایگزینی به موقع سهم سوخت هر پمپ به درستی و دقت نیز بسیار مهم است.

میزان و مقدار سرمایه جهت راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

خرید ایستگاه بنزین و گاز کار آسانی نیست، اما وضعیت درآمد در لهستان در این شاخه بسیار بالا می باشد. اکثر قیمت های خرید از 500000 دلار شروع می شود. بسیاری از صاحبان این حرفه در صورت قصد فروش، از مالک جدید انتظار پرداخت یکباره را ندارند، بلکه این پرداخت می تواند در قالب وام بانکی باشد. خرید امتیاز یک پمپ بنزین همانند یک سوپر مارکت معمولی نیست و زمین و ساختمان آن معمولا اجاره داده می شود.

میزان و مقدار سرمایه جهت راه اندازی پمپ بنزین در لهستان

ممکن است فروشنده بتواند ایستگاه گاز و بنزین خود را بصورت یک ماهه تا سه ماهه اجاره بدهد. هنگامی که قصد خرید ا ایستگاه گاز و بنزین را دارید برای خرید به مسائلی از جمله پنجره های شیشه ای ضد سرقت، سیستم های امنیتی و دوربین های امنیتی آماده نصب توجه فراوان داشته باشید. سرمایه گذاری مطمئن، سیستم های درب الکترونیکی و کلیه موارد گفته شده ممکن است کمی پرهزینه باشند، اما اطمینان را در ذهن شما، مشتری و پرسنل برقرار می سازد. برای اطلاع از شرایط نیروی کار در لهستان بهتر است که با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *