دکترای داروسازی در انگلستان

دانشکده داروسازی UCL یک مرکز بین المللی پیشرو در زمینه آموزش و تحقیقات داروسازی است و در چهارمین رتبه برای رشته داروسازی در آخرین رده بندی QS در سطح جهانی قرار دارد. جراحی جدید مولکولی دکترای داروسازی در انگلستان به دانشمندان همه گروه های تحقیقاتی اجازه می دهد که در مورد دارو های مختلف با یکدیگر همکاری و تحقیق کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل دکترای داروسازی در انگلستان

دانشکده UCL جهت تحصیل رشته داروسازی در انگلستان در دو برنامه آموزش معتبر دكترا از جمله برنامه PhD در زمینه رشته های علوم بین الملل لندن تحت حمایت BBSRC فعال می باشد، دانش آموزان در زمینه های اصلی تحقیقاتی زیر کار می کنند:

  • درك اساس مبانی بیماری های چالش برانگیز
  • شناسایی داروهای جدید و اهداف دارویی
  • توسعه پزشکی، منجر به داروهای موثر با تحویل بهینه و به حداقل رساندن اثرات
  • تمرین داروسازی و مدیریت دارو، متخصص در تأثیر رفتار انسان در مصرف دارو

آموزش داروسازی در انگلستان

جهت تحصیل در انگلستان دانشجویان دکترای اخیرا به نقش پژوهش در صنعت داروسازی در دانشگاه های انگلستان و سراسر جهان پی برده اند. شناخت رویکرد صنعت به فرایند پیچیده کشف، توسعه، فرموله کردن و صدور مجوز دارو، دانش آموزان را با چشم انداز و تخصص مورد ارزش گذاری کارفرمایان قرار می دهد. فارغ التحصیلان گذشته حرفه ای در مجوز مواد مخدر، تحقیقات آزمایشگاهی بالینی و تحقیقات در زمینه صنعت داروسازی را دنبال می کنند. هدف از خوشه تحقیقاتی، تحقیق در توسعه داروهایی است که به نیازهای بیماران در تمام دوره زندگی پاسخ دهد.

آموزش داروسازی در انگلستان

 

اهداف دکترای داروسازی در انگلستان

کشف مواد مخدر و شناسایی هدف های درمانی: خوشه هدف این است که در تمام مراحل کشف مواد مخدر از مرحله زیست شناسی شیمیایی تا شناسایی و اعتبار سنجی جدید شرکت کند. ساخت و تولید فن آوری های مصنوعی برای تحویل پیشرفته دارو به دنبال توسعه فرم های جدید تجویز برای بهینه سازی اقدامات دارویی است.

علاوه بر یک پروژه تحقیقاتی مبتنی بر فرضیه پیشرفته که از نشریات سطح بالاتری برخوردار است که تفکر را در زمینه های انتخابی خود تغییر می دهند، دانش آموزان جهت ادامه تحصیل در انگلستان مهارت های عمومی و قابل انتقال را در حین انجام و مطالعه PhD خود کسب می کنند. چارچوب تعالی تحقیق یا REF، سیستم ارزیابی کیفیت تحقیقات در موسسات آموزش عالی انگلستان است. REF 2014 توسط موسسات تامین مالی آموزش عالی بریتانیا انجام شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *