دوره پیش دانشگاهی در انگلستان

جهت ادامه تحصیل در انگلستان دوره های آماده سازی دانشگاه های این کشور دارای مزایای متعددی هستند که به دانشجو کمک می کند تا برای ورود به یک دوره کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی در یک دانشگاه بریتانیایی، شرایط سخت ورودی را پشت سر بگذارد. دوره پیش دانشگاهی در انگلستان یکی از این دوره های آماده سازی است که پیشنهاد کارشناس ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر، به دانشجویان متقاضی تحصیل در انگلستان نیز می باشد. این گزینه ای عالی برای دانشجویان بین المللی در انگلستان است که می تواند استاندارد های یک دانشجوی ممتاز را در وی ایجاد کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

دوره پیش دانشگاهی در انگلستان

Pre-U کمبریج یک مدرک فارغ التحصیلی از دبیرستان است که که از سوی سنجش بین المللی تحصیلات کمبریج صادر می شود و جایگزینی مدرک فعلی سطح A می باشد. این مدرک در اصل به دانش آموزان 16 تا 19 ساله تعلق دارد و برای ورودی به دانشگاه شناخته شده می باشد.

 Pre-U کمبریج در سال 2008 توسط سنجش بین المللی کمبریج به منظور ایجاد نوعی از مدرک تحصیلی با ارائه عمیق تر دروس و فراتر از برنامه درسی سطح A استاندار، ایجاد شد. تعدادی از مدارس گرامر و درک مطلب مستقل و ششمین شکل کالج ها در برخی دروس کمبریج Pre-Us را با سطح A جایگزین کرده اند. یک مدرسه بریتانیایی در کنیا، به Pre-. روی آورد و به اولین مرکز مخصوص این امتحانات در خارج از انگلستان تبدیل شد. بیش از 120 مدرسه حداقل در بعضی از دروس کمبریج Pre-U را ارائه می دهند و بیش از 300 مدرسه علاقه ثبت شده دارند.

ار آنجایی که در سطح A انگلستان اصلاحات مداوم وجود دارد. برخی از مدارس نه تنها تصمیم گرفته اند که از کمبریج Pre-U به عنوان یک گزینه جایگزین استفاده کنند بلکه به ارائه کامل Pre-U کمبریج (یا امتحانات دیگری مانند سطح بین المللی A، IB و غیره) روی آورده اند تا به دانشجویان تحصیلات ثابت تری ارائه دهند.

Pre-U کمبریج مانند سطح A انگلستان خطی است(نوع بین المللی سطح A که توسط آزمون های بین المللی کمبریج ارائه می شود نیز خطی است) و هیچ دروس اصلی اجباری مانند آنچه در کارشناسی بین المللی وجود دارد، ندارد: دانش آموزان از بین 27 گزینه می توانند سه انتخاب به عنوان ” دروس اصلی ” داشته باشند. امکان گذراندن دروس اضافی نیز وجود دارد اما این دروس در دیپلم نمی گنجند. دوره های کوتاهی نیز وجود دارد كه شامل يك سال تحصیل در زبان خارجی مدرن، ریاضیات و ریاضیات آینده است. دانشجویانی که علاوه بر” سه درس اصلی”، “یک پروژه تحقیقاتی مستقل و یک نمونه کار “چشم انداز جهانی ” را تکمیل می کنند، واجد شرایط دریافت دیپلم پیش دانشگاهی کمبریج هستند.

 براساس اعلام بخش Pre-U کمبریج در وب سایت سنجش بین المللی کمبریج تمام دانشگاه های” lvy League “در ایالات متحده آمریکا به منظور ورود به دانشگاه مدرک Pre-U کمبریج را می پذیرند.

شرایط تحصیل دوره پیش دانشگاهی در انگلستان

شرایط تحصیل دوره پیش دانشگاهی در انگلستان

شرایط تحصیل دوره پیش دانشگاهی در انگلستان

استانداردهای آموزش در کشور انگلیس بسیار بالا است. برای ورود به برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد در دانشگاه بریتانیا باید شرایط سخت ورودی را داشته باشید. برای تمایز متقاضیان با توانایی های تحصیلی برابر، مربی های پذیرش دانشگاهی به طور فزاینده ای به دنبال دستیابی به فعالیتهای بیشتر در CV دانشجویی نسبت به دستاوردهای دانشگاهی هستند. و اگر دانشجوی بین المللی هستید، همچنین باید ثابت کنید که به سطح مشخصی از مهارت زبان انگلیسی رسیده اید.

دوره های تحصیلی پایه ای می تواند شما را برای رشته های مختلفی مانند تجارت، امور مالی و مدیریت، محاسبات، حقوق، هنر و طراحی، مهندسی، علوم اجتماعی، پزشکی، علوم و داروسازی، رسانه ها و علوم انسانی آماده کند.

برخی از ارائه دهندگان دوره های تحصیلی پایه ای با دانشگاه ها همکاری دارند و در صورتی که دانشجویان به نمره های بالا دست یابند، می توانند پیشرفت آنها را تضمین کنند. بسیاری از برنامه ها شاهد این خواهند بود که بر اساس شعبه دانشگاهی، دانشجو بتواند از وضعیت کامل دانشگاه با دسترسی کامل به تجهیزات کتابخانه ها و امکانات ورزشی بهره مند شود.

الزامات دوره تحصیلی پایه ای

حداقل نمره لازم برای آیلتس 4.5 میباشد،برای دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل دوره پایه هستند بدون هیچ عنصر واحدی، کمتر از 4.0 هستند لازم است. اگر هیچ مدرک رسمی انگلیسی ندارید، قبل از شروع دوره پایه، ممکن است نیاز به شرکت در یک دوره زبان انگلیسی یا کالج داشته باشید.

مدارک و شرایط لازم برای ورود:

  • حداقل نمره 4.5 برای آیلتس یا معادل آن
  • گواهینامه بعد از متوسطه
  • ریز نمرات بعد از متوسطه
  • نامه مرجع از معلم دبیرستان
  • بیانیه شخصی
  • کپی اسکن شده گذرنامه و ویزا

در صورت نیاز به افزایش مهارت زبان انگلیسی، دوره های آمادگی آیلتس برای همه سطوح و توانایی ها در مرکز زبان لندن در دسترس است. برای یک آزمون آزمایشی آیلتس رایگان ثبت نام کنید و مهارت های خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیداری را بهبود دهید.

هزینه تحصیل دوره پیش دانشگاهی در انگلستان

هزینه های پیش دانشگاه ممکن است شامل محل اقامت، صبحانه،نهار، شام، برنامه های اجتماعی، همه تدریس ها، سخنرانی های میهمانان، سفر به لندن و کلیه فعالیت های مستقر در لندن می باشد. این امکان وجود دارد که هزینه را به صورت اقساط بپردازید و هنگامی که پیشنهادی دریافت کردید ما به شما این امکان را می دهیم که گزینه های مختلف را بدانید.

  • هزینه 4000-6000 پوند

هزینه ها در هر ماه.

  1. اجاره: 431 پوند
  2. مواد غذایی: 92 پوند
  3. بیرون رفتن: 49 پوند
  4. حمل و نقل: 44 پوند
  5. غذای بیرون بر: 34 پوند
  6. صورتحساب خانگی: 32 پوند
  7. لباس و خرید: 31 پوند
  8. تعطیلات: 24 پوند
  9. تلفن همراه: 17 پوند
  10. لوازم درسی: 15 پوند
  11. سلامتی و رفاه: 13 پوند
  12. هدایا و خیریه: 10 پوند
  13. داروهای غیرقانونی: 4 پوند
  14. متفرقه: 11 پوند
  15. جمعاً: 807 پوند

جای تعجب ندارد که اجاره بزرگترین بخش از بودجه دانشجویی را در بر می گیرد. این رقم از سال 2018، 25 پوند بیشتر شده است. اگرچه افزایش زیادی نیست، اما نشان می دهد که اجاره بها در سراسر کشور رو به افزایش است، و نگرانی روزافزون برای مستاجران دانشجویی است.

مواد غذایی دومین هزینه بزرگ برای دانش آموزان است که در هر ماه 92 پوند خرج می شود. این ممکن است زیاد به نظر برسد اما در هفته به 21 پوند تقسیم می شود که برای مواد غذایی هفتگی برای یک شخص خیلی زیاد نیست. برای کم کردن هزینه های مواد غذایی، به راهنمای ما مراجعه کنید تا پول خود را برای خرید مواد غذایی ذخیره کنید.

همه می دانند که دانشجویان یک مهمانی خوب را دوست دارند و همین باعث میشود که 49 پوند در هر ماه برای بیرون رفتن هزینه کنند. در حالی که ممکن است برخی از این شگفت زده شوند که این مبلغ بیش از سه برابر هزینه ای است دانشجویان برای لوازم درسی هزینه میکنند، که سالانه مبلغ 9250 پوند برای دریافت مدرک درسی برای دوره های آموزشی شان می باشد، با این حال فشارهای فزاینده ای روی دانشگاه ها برای به حداقل رساندن هزینه های دوره ها وجود دارد. دانشجویان همچنین تخمین می زنند که آنها مبلغ 32 پوند در ماه را برای قبض هایی که شامل آب، برق، گاز، باند پهن و مجوز تلویزیون است، هزینه می کنند.

دروس ارائه شده در دوره پیش دانشگاهی انگلستان

دروس ارائه شده در دوره پیش دانشگاهی انگلستان

دروس ارائه شده در دوره پیش دانشگاهی انگلستان

  • سطح A – استاندارد طلایی.

سطحA بیش از دو سال مورد مطالعه قرار می گیرد. برنامه سطح A یک استاندارد طلایی انگلستان برای ورود به دانشگاه است و به شما در دستیابی به نمرات مورد نیاز برای درخواست به دانشگاه های معتبر انگلستان از جمله آکسفورد و کمبریج کمک می کند. سطح A در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شود و دستیابی به نمرات برتر این اطمینان را به شما می دهد تا از بین دانشگاه های برتر دنیا بتوانید انتخاب کنید.

ارزیابی نهایی با استفاده از دوره های عملی و امتحانات پایان دوره است که درک شما از موضوع را به طور کلی تعیین می کند. اکثر دانش آموزان در سال اول، سه یا چهار رشته در سطح AS تحصیل می کنند و سپس با سه رشته در سطح A برای یک سال دیگر ادامه می دهند. مدل سطح A انعطاف پذیری را به دانشجویان ارائه می دهد و به شما این فرصت را می دهد تا آنچه را که می خواهید در عمق عالی مطالعه کنید.

رشته های موجود:

  1. زیست شناسی
  2. مطالعات تجاری
  3. شیمی
  4. زبان و ادبیات انگلیسی
  5. ادبیات انگلیسی
  6. ریاضیات پیشرفته
  7. تاریخ
  8. فناوری اطلاعات
  9. ریاضیات
  10. حقوق
  11. مطالعات رسانه ها
  12. روانشناسی
  13. سیاست
  14. فیزیک
  15. جامعه شناسی
  16. صلاحیت های سطح3 BTEC

آنها در طیف وسیعی از رشته ها ارایه میشوند از جمله:

علوم کاربردی، هنر و طراحی، تجارت، محاسبات، مهندسی الکترونیک و برق، مهندسی مکانیک، تولیدات خلاق، طراحی بازی، اجرای هنر، ورزش و گردشگری و توریست.

دسترسی به دیپلم های آموزش عالی.

دسترسی به دیپلم های تحصیلات عالی برای دانشجویانی است که مدتی از تحصیل خارج شده اند و به دنبال پیشرفت در آموزش عالی طی یک سال هستند. آنها برای کسانی که شرایط لازم را ندارند، مناسب است و معمولاً برای ورود به آموزش عالی یا مسیریابی به برنامه های دارای مدرک لازم است.

کالج های ارائه دهنده دوره پیش دانشگاهی در انگلستان

  1. کالج Abbey DLD
  2. موسسه تکنولوژی Athlone
  3. BARBRI بین الملل
  4. آکادمی بت
  5. موسسه موسیقی مدرن ایرلندی و BIMM بریتانیا
  6. کالج Brockenhurst
  7. کالج Bromley
  8. کالج Brooke House
  9. کالج منطقه ای کمبریج
  10. کالج مرکزی ناتینگهام
  11. کالج مستقل چلسی
  12. کالج چیچستر
  13. مدرسه مبلمان چیپندیل
  14. کالج شهر بت
  15. کالج طراحی و مد condè Nast
  16. Cordon Blue لندن
  17. موسسه تکنولوژی Cork
  18. کالج Coventry
  19. کالج David Game
  20. کالج DLD
  21. آکادمی داکلند، لندن
  22. مدرسه تجارتی، دابلین
  23. کالج Duff Miller
  24. موسسه تکنولوژی Dundalk
  25. کالج Ealing غرب لندن و Hammersmith
  26. کالج ادینبرگ
  27. مدرسه تجارتی ESCP
  28. آکادمی Event
  29. موسسه تکنولوژی Galway-Mayo
  30. کالج گرانتهام

شما می توانید تحصیل رایگان در انگلستان را تجربه کنید، اگر از شرایط این نوع تحصیل اطلاعاتی ندارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) به گفت و گو بنشینید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *