دوره های زبان انگلیسی در اروپا

تعداد کل دانش آموزان بالقوه دوره های زبان انگلیسی در اروپا تا سال 2025 به 15 میلیون نفر خواهد رسید. این به دلیل Brexit یا افزایش حمایت از آن نیست، بلکه به دلیل تغییرات جمعیتی و افرادی است که به جمعیت بالغ با سطح بالاتری از زبان انگلیسی حرکت می کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دوره های زبان انگلیسی در اروپا

کارفرمایان در اروپا نیاز به کارکنانی دارند که دارای مهارت های سطح بالا انگلیسی هستند، از جمله برای انجام وظایف خاص مانند مذاکرات، حل مسائل مربوط به تدارکات و یا ارائه استراتژی جدید. تعدادی از دانشگاه های انگلیسی زبان در اروپا وجود دارد که دوره هایی را که به زبان انگلیسی تدریس می شود، ارائه می دهند که بسیار عالی است اگر شما در سایر زبان های اروپایی مهارت نداشته باشید. این دانشگاه ها را می توان در کشورهای هلند یا سوئد پیدا کرد. شما همچنین می توانید در فرانسه، آلمان و اسپانیا تحصیل کنید.

دوره های زبان انگلیسی در هلند

هلند دارای تعدادی از دانشگاه های انگلیسی زبان است که دوره های زبان انگلیسی را شامل می شود، از جمله 2،100 دوره بین المللی و در نتیجه آن را به عنوان یک مقصد محبوب برای دانش آموزان بریتانیا دانسته اند. برای تحصیل در هلند، شما باید یک گواهی از تحصیلات متوسطه به یک سطح خاص داشته باشید. الزامات معمولا 3 سطح معوقه یا 4 اسکاتلند Highers یا Advanced Highers است. نمرات پذیرفته شده بستگی به دوره مورد اعتراض دارد، اگر چه نمرات A-C آنهایی هستند که معمولا پذیرفته می شوند.

هزینه تحصیل دوره زبان در هلند

هزینه تحصیل دوره زبان در هلند

هزینه تحصیل دوره زبان در هلند

دو راه برای درخواست یک دوره در هلند وجود دارد – به طور مستقیم با دانشگاه یا با استفاده از خدمات Studielink. در ابتدا با موسسه انتخاب خود مشورت کنید تا روش کاربردی مورد نظر خود را بیابید. برای دانشجویان عضو شهروندی اتحادیه اروپا هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه دولتی هلند کمتر از 2000 یورو در سال است.

برای پرداخت هزینه های تحصیلی، وام های موجود در پرداخت های ماهانه وجود دارد. بازپرداخت باید دو سال پس از فارغ التحصیلی شما آغاز شود. برای پوشش هزینه های زندگی، می توانید برای بورسیه تحصیلی تحت مدیریت نایفینگ تلاش کنید. اگر شما موفق به کار برای 32 ساعت در ماه، حداقل برای سه ماه یا بیشتر، ممکن است واجد شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی در هلند به مبلغ 226 یورو در ماه باشید.

تحصیل دوره زبان در سوئد

کشورهای اسکاندیناوی مانند سوئد دارای تعدادی از دانشگاه های زبان انگلیسی هستند که دوره های آموزش انگلیسی را ارائه می دهند. این کشورها همچنین از مزایای دوره های دانشگاه آزاد برخوردار هستند. در سوئد شما می توانید تعدادی از دوره های فردی که برای آن اعتبارات دریافت می کنید را داشته باشید.

برای درخواست ادامه تحصیل در سوئد، شما نیاز به یک گواهی از آموزش متوسطه پس از 16 سال دارید. شما همچنین باید به زبان انگلیسی به سطح بالا صحبت کنید. اتباع انگلستان نیازی به اثبات مهارت خود در زبان انگلیسی ندارند. اگر شما دوره ای را که در سوئدی آموزش داده می شود، باید مدرک تحصیلی خوب خود را در این زبان داشته باشید. شما می توانید با انجام آزمون مانند TISUS (تست سوئدی برای مطالعات دانشگاهی) انجام دهید.

هزینه تحصیل در سوئد

متوسط ​​هزینه تحصیل در سوئد 2018 در ماه برای دانشجویان حدود 8000 کرون سوئدی تخمین زده می شود که در حدود 623 پوند هزینه دارد. تعدادی از بورس تحصیلی برای دانشجویان بین المللی توسط موسسه سوئدی ارائه شده است. دانشگاه ها همچنین دارای بورس تحصیلی خود هستند. البته، اینها بسیار مورد پسند هستند و نمی توانند به عنوان منبع تامین مالی وابسته باشند. دانش آموزان مجاز به تعداد ساعت های نامحدود در کنار مطالعات خود هستند – منبع دیگری از درآمد برای کمک به هزینه زندگی در سوئد به شما کمک می کند. اگر اطلاعات بیشتری را درباره سوئد و کشورهای دیگر می خواهید، با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “دوره های زبان انگلیسی در اروپا

  1. هرایر اله وردیان گفت:

    باسلام
    با سلام
    1.آیافرمی وجوددارد که بادرنظرگرفتن تخصص،دارایی،سن وغیره بتوان متقاضیان راتاحدودی بااین راهها آشناکرد
    2.مشاوره حضوری به چه صورت انجام میگیرد،البته درصورت امکان
    باسپاس

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت جهت تعیین وقت مشاوره حضوری تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *