دوره فلوشیپ پزشکی در اتریش

برای درخواست تحصیل، در دوره فلوشیپ پزشکی در اتریش شما باید درخواست و مدارک لازم را به دانشگاه علوم کاربردی Fachhochschule /UAS ارسال کنید. برنامه های ارسال شده به مقامات نمایندگی اتریش به موسسه آموزشی ارسال می شود. برنامه های کاربردی باید به موقع به دانشگاه برسد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط دوره فلوشیپ پزشکی در اتریش

دانشکده پزشکی وین اتریش در تاریخ 1 ژانویه 2004 به یک دانشگاه مستقل تبدیل شد. استقلال مدارس پزشکی از ساختار دانشگاه های عمومی به بخشی از یک اصلاحات بزرگتر در نظام دانشگاه اتریش در سال 2003 اعمال شد. دانشگاه پزشکی در وین بزرگترین موسسه تحقیقات و تحصیل پزشکی در اتریش و بزرگترین دانشگاه پزشکی در تمام کشورهای آلمانی است. دانشگاه پزشکی در وین برنامه های تحصیلی در پزشکی انسانی و در دندانپزشکی ارائه می دهد. مدت مطالعه در پزشکی در دانشگاه پزشکی وین، 6 سال است و مطالعات رایگان می باشد.

تحصیل فلوشیپ پزشکی در اتریش

جهت تحصیل در اتریش اگر شما سطح C1 آلمانی ندارید، بهتر است که در یک دانشگاه در وین برای تحصیل در زبان ابتدایی ثبت نام کنید. در سال اول، شما در دانشگاه وین برای دریافت زبان برای رسیدن به سطح B2 ثبت نام خواهید کرد. دوشنبه تا جمعه روزی 3 ساعت سر کلاس می روید و مدت زمان مطالعه 9 ماه است. هزینه کل برنامه زبان 5،700 یورو است که در دو مرحله پرداخت می شود. اتریش از سال 1955 عضو سازمان ملل بوده، در سال 1995 به اتحادیه اروپا پیوسته و یکی از بنیانگذاران OECD است. اتریش همچنین قرارداد شنگن را در سال 1995 امضا کرد و در سال 1999، ارز اروپایی، یورو را تصویب کرد.

تحصیل فلوشیپ پزشکی در اتریش

الزامات ورودی پزشکی در اتریش

در سال دوم پزشکی اتریش، شما زبان را برای سطح C1 ادامه خواهید داد و دانشگاه همچنین روزانه 3 ساعت آموزش آمادگی ورودی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این یک برنامه نه ماهه است و هزینه کل برنامه زبان و امتحان ورود 5،700 یورو است، که در 2 مرحله پرداخت می شود. برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اتریش، شما باید:

  • امتحان ورودی را که شامل زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ریاضی، زبان آلمانی و آزمون IQ است، را به خوبی گذرانده و نمره قبولی گرفته باشید.
  • اگر شما یک عضو شهروندی اتحادیه اروپا نیستید، به عنوان پیش نیاز یک نامه پذیرش از دانشگاه پزشکی در کشور خود داشته باشید.

زندگی در اتریش

اتریش به طور رسمی جمهوری اتریش، یک جمهوری فدرال و یک کشور غیر محصور با بیش از 8.5 میلیون نفر در اروپای مرکزی است. اکثریت مردم، زبان محلی بایرن را به عنوان زبان مادری خود به زبان آلمانی صحبت می کنند و زبان اتریشی در قالب استاندارد آن زبان رسمی کشور است. اتریش یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. این کشور سطح بالایی از زندگی را توسعه داده و در سال 2014 برای شاخص توسعه انسانی رتبه 21 در جهان را به دست آورده است. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را از شرایط پذیرش دانشگاه های اتریش به صورت کامل آشنا کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *