دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان

متقاضیان بین المللی دانشگاه هایی که شرایط لازم برای شروع دوره فلوشیپ پزشکی در آلمان را برآورده می کنند، پس از درخواست مستقیما به دانشگاه مورد نظر خود می روند. داوطلبان می توانند در رشته پزشکی، فلسفه، علوم اجتماعی، روانشناسی یا یکی دیگر از رشته های مرتبط با تجربه در زمینه اخلاق پزشکی تحصیل کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

فرایند پذیرش دوره فلوشیپ پزشکی آلمان

دانشجویان بابت مدارک تحصیلی خود به ترتیب مبلغ ماهانه 2،150، 2،450 یا 2،750 یورو دریافت می کنند. افراد می توانند برای حمایت مالی بیشتر برای اعضای خانواده خود نیز درخواست دهند. آنجلا مرکل صدراعظم آلمان، مدافع فدراسیون افتخاری آلمان است که از سوی اداره امور خارجه فدرال مسئول است تا هزینه ها را تامین کند. هر ساله بنیاد الکساندر فون هومبولت تا 50 بورس تحصیلی آلمانی را به حداکثر 10 رهبر آینده نگر اختصاص می دهد. شرایط لازم برای متقاضیان تحصیل پزشکی در آلمان ضمن دوره فلوشیپ، عبارتند از:

  • شما یک موافقت نامه مربیگری از یک میزبان در آلمان باید داشته باشید.
  • شما باید بیش از دوازده سال پیش یک مدرک لیسانس یا معدل تحصیلی معادل دریافت کرده باشید.
  • باید مدرک آلمانی یا انگلیسی داشته باشید.

اختصاص کمک هزینه تحصیل فلوشیپ پزشکی در آلمان

کمک هزینه تحصیل رشته پزشکی در آلمان یا همان فلوشیپ به محققان دکترا و یا پس از دکترا تحت برنامه دانشجویان بین المللی در اخلاق پزشکی اعطا می شود. با توجه به استراتژی بین المللی کردن دانشگاه های آلمان، این برنامه در نظر دارد تا حضور و همکاری بین المللی در موسسه های پزشکی خود را ارتقا بخشد. ما در موسسه توسعه گران مهر به عنوان یکی از گروه های پیشرو در زمینه اخذ پذیرش رشته های اخلاق پزشکی، یک محیط پژوهشی پویا برای تفکر و انتخاب ارائه می دهیم. تحقیق ما طیف گسترده ای از موضوعات و روش ها را شامل می شود؛ از جمله پروژه هایی با رویکردهای اجتماعی و علمی، فلسفی و تجربی. ما اغلب با شرکای ملی و بین المللی همکاری می کنیم و زبان های کاری در موسسه ما آلمانی و انگلیسی هستند.

هزینه تحصیل فلوشیپ پزشکی در آلمان

بورسیه تحصیل پزشکی در آلمان

دانشجویان پزشکی در آلمان که در دوره فلوشیپ پذیرفته شده اند، هزینه تحصیلی ماهانه ای به مبلغ 1200 یورو دریافت می کنند، تا هزینه زندگی در آلمان و همچنین هزینه تحصیل خود را بپردازند. اما دقت داشته باشید که هیچ کمک هزینه و بورسیه تحصیلی یا سایر مزایای اجتماعی دیگری ضمن این دوره ارائه نمی شود. هم اینکه آن ها به دنبال دانش پژوهان با استعداد و اختصاصی با توانایی های فکری قوی، علاقه به پژوهش های بین رشته ای، انعطاف پذیری، مهارت های کار تیمی و کسانی که زبان انگلیسی را خوب بلد هستند، می باشند.

پذیرش تحصیلات پزشکی در آلمان

پذیرش در دانشگاه های پزشکی در آلمان رقابتی و محدود است.  تحصیل رایگان در آلمان در دوره پزشکی در دسترس است و نیازهای اصلی پذیرش، دیپلم دبیرستان و مهارت های زبان آلمانی است. اما نگران نباشید، محدودیت پذیرش برای دوره های درجه ای در پزشکی در همه دانشگاه های آلمان وجود دارد.

معیارهای دیگر، به عنوان مثال نمرات در موضوعات خاص، نتایج مصاحبه، مدارک تحصیلی حرفه ای که قبل از پذیرش در دانشگاه های دیگر گرفته شده است نیز می تواند برای انتخاب دانشگاه به شما کمک کند. اطلاعات بیشتر در زمینه موضوعات گفته شده و همچنین اطلاع از بهترین شهر آلمان برای تحصیل را از مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *