درخواست و الزامات ورود به اتریش

اسناد خارجی جهت درخواست و الزامات ورود به اتریش باید همراه با نسخه اصلی ارائه شوند و باید قانونی باشند. اگر اسناد در زبان های غیر آلمانی تهیه شده باشد، ترجمه های قانونی باید اضافه شوند. ترجمه های انجام شده در خارج از کشور نیز باید مهر قانونی شود. دانش آموزان باید امتحان ورودی را قبول شده و مدارک حرفه ای مربوطه را ارائه دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط درخواست و الزامات ورود به اتریش

برای درخواست تحصیل در اتریش، باید درخواست و مدارک لازم را به دانشگاه علوم کاربردی UAS یا برنامه تحصیلی UAS ارسال کنید. برنامه های ارسال شده به نماینده اتریش به موسسه های آموزشی ارسال می شود، درخواست ها باید به موقع به دانشگاه برسد. در نظر داشته باشید که حمل و نقل ممکن است کمی طول بکشد و ارائه درخواست به موسسه نمایندگی باید در اولین اقدام انجام شود. برخی از دانشگاه ها امکان فرستادن درخواست آنلاین را فراهم کرده اند و سپس از طریق ایمیل برای شما اطلاعات بیشتری را ارسال می کنند.

تحصیل در اتریش

اسناد جهت تحصیل در اتریش به دانشگاه های این کشور تا 1 سپتامبر برای ترم زمستان و 1 فوریه برای ترم تابستان باید ارسال شود. از آنجایی که برای پردازش برنامه ها زمان زیادی لازم است، درخواستتان را در اسرع وقت ارسال کنید. برای ساکنان اتریشی و اتباع کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا و شهروندان سوئیس، مهلت عمومی درخواست هر یک از دانشگاه ها بسته به دانشگاه انتخابی تقریبا در اواسط/ پایان ماه اکتبر برای ترم زمستان و اواسط/ پایان ماه مارس برای ترم تابستان دارد.

پذیرش در دانشگاه های اتریش

پذیرش در دانشگاه های اتریش

پذیرش در دانشگاه های اتریش

بعضی از برنامه ها نیاز به دانش آموزان برای تکمیل آزمون ورودی شان به عنوان مثال دانشگاه های پزشکی، دانشگاه های هنر و برنامه های دوره های UAS دارند. تاریخ تمام شدن زمان فرستادن درخواست برای امتحانات ورودی می تواند تا 6 ماه قبل از شروع ترم باشد. مدارک مورد نیاز پذیرش برای تحصیل در اتریش عبارت است از:

  • فرم درخواست دانشگاه (می توانید از صفحه اصلی دانشگاه دانلود کنید یا توسط خودشان ارسال شود).
  • نامزد باید برنامه ای را که می خواهد در آن تحصیل کند و اطلاعات شخصی مربوطه را ذکر کند.
  • اثبات ملیت: همراه با یک کپی از شناسه رسمی همراه با عکس یا اسناد معتبر سفر
  • داشتن شرایط عمومی ورود به دانشگاه
  • برای تحصیل لیسانس و دیپلم: داشتن مدارک تحصیلی متوسطه یا معادل آن
  • برای تحصیل کارشناسی ارشد: داشتن کارشناسی یا معادل آن

هزینه تحصیل در دانشگاه هنر در اتریش

شهروندان اتریشی و دانشجویانی که دارای ملیت اتحادیه اروپا/ EEA هستند، هیچ هزینه تحصیلی برای مدت زمان تحصیل و 2 ترم تحصیلی اضافه پرداخت نمی کنند. با این حال این دانشجویان باید هزینه عضویت را به اتحادیه دانشجویان پرداخت کنند که مبلغ مشخص شده 363.36 یورو است برای همه دانش آموزان دیگر (پس از گرفتن مجوز اقامت)، باید 726.72 € در هر ترم پرداخت کنند. دانشگاه های علوم کاربردی حق دارند که هزینه تحصیل به مقدار 363 یورو در سال را دریافت کنند و در برخی موارد، دانشجویان مجبور به پرداخت هزینه اجباری به اتحادیه های دانشجویی هستند.

در مورد موارد ذکر شده و همچنین شرایط مهاجرت تحصیلی به اتریش از مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید تا برای شما بیشتر توضیح دهند و اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *