دانشگاه کان فرانسه

در طول دهه های اخیر مهاجرت تحصیلی در سراسر جهان رونق یافته و افزایش چشمگیری داشته است. یکی از مهترین مسائل در انتخاب محل تحصیل، هزینه تحصیل و شرایط پذیرش در دانشگاه های آن کشور است که فرد باید قبل از انتخاب کشور و اقدام پذیرش از دانشگاه های آن مورد توجه قرار دهد. به همین منظور، مشاورین ارشد موسسه حقوقیبرگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در نگارش این مقاله تلاش کردند که در خصوص دانشگاه کان فرانسه اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درباره دانشگاه کان فرانسه

اطلاعات دفاتر ثبت املاک در فرانسه، به استثناء دریاچه ها، برکه ها، یخچال های طبیعی> 1 کیلومتر 2 (0.386 متر مربع یا 247 هکتار) و مصب رودخانه می باشد. جمعیت بدون شمارش مضاعف: ساکنان کمون های مختلف (به عنوان مثال، دانش آموزان و پرسنل نظامی) تنها یک بار شمارش می شوند. کان( / kɑːn /؛ تلفظ فرانسوی: kɑ؛ زبان نورمانی Kaem:) (در مورد صدای کلمه Caen به زبان فرانسوی (اطلاعات.راهنما) به فرانسوی) یک کمون در شمال غربی فرانسه است که ریاست بخش کالوادوس است.

محدوده این شهر 108،365 نفر جمعیت (تا سال 2012)، و منطقه شهری آن 420،000 نفر جمعیت دارد و این امر باعث شده تا کان بزرگترین شهر در نرماندی سفلی سابق (Lower Normandy) معرفی شود. این شهر همچنین بعد از لو اور (Le Havre) و روان (Rouen) سومین شهرداری بزرگ در کل نرماندی است، بعلاوه این شهر بعد از دو شهر مذکور جزو سومین شهر پرجمعیت در نرماندی محسوب می شود. منطقه شهرنشین کان به ترتیب، بعد از روان  بزرگترین شهر در نرماندی و بیست و یکمین شهر بزرگ در فرانسه است.

این شهر در فاصله 15 کیلومتری (9.3 مایل) کانال مانش (English Channel) و  200 کیلومتری شمال غربی پاریس واقع شده و از طریق مسیر کشتی گذاره کان-(اویسترهم)- پورتسموث (Portsmouth) به جنوب انگلیس متصل شده است. کان در مرکز منطقه شمالی فرانسه قرار دارد و مرکز قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است. این شهر چند مایل دورتر از ساحل، سواحل فرود، استراحتگاه های شلوغ کمون دوویل (Deauville) و کابورگ (Cabourg)، نورمن سوئیس و پیزداوگ (Pays d’Auge) قرار دارد و اغلب به عنوان کهن الگوی نرماندی مورد توجه قرار میگیرد.

ساختمانهای تاریخی شهر کان که در زمان حکومت ویلیام فاتح – مقبره وی نیز در همین جاست – و به منظور نبرد برای کان (Battle for Caen) بنا شده، بسیار معروف است؛ این نبرد سنگین در سال 1944 در جریان جنگ نرماندی در شهر کان و اطراف آن رخ داد که در پی آن بیشتر شهر نابود شد. این شهر امروزه با احداث بنای یادبود و موزه ای که به صلح تعلق دارد – Mémorial de Caen – خاطره روزهای گذشته را زنده نگهداشته است.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه کان فرانسه

ما جهت تحصیل در فرانسه در دانشگاه کان، پذیرش درخواست ها برای این موسسه آموزشی را با مدیریت کل روند نام نویسی، تعلیم می دهیم. شما می توانید بسیاری از اطلاعات آنلاین که پشت سرهم هستند، را پیدا کنید. درخواست های رد شده به دلیل مواد و مصالح قدیمی و منسوخ، منجر به شکست در پذیرش برای تحصیلات بین المللی می شوند. شکست ثبت نام می تواند به دلیل خطاهایی همچون تکمیل اشتباه فرم درخواست، یا یک نامه مرجع باشد. ما به طور منظم در روند ثبت نام متقاضی در موسسات آموزشی در سراسر جهان وارد می شویم و اکثر اطلاعات جدید در مورد تمام نکات دقیق و ظریف نام نویسی در دانشگاه های خاص را در دست داریم.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه کان فرانسه

زمانیکه شما برای یک دانشگاه برتر در خارج از کشور درخواست می دهید، با مستعدترین دانشجویان از کشورهای دیگر رقابت می کنید. همانطور که در اطلاعات آماری است، کمتر از 10 درصد از درخواست ها انتخاب می شوند که نشان از چالشی بسیار بزرگ است. با توجه به این موضوع، پیش از تنظیم یک مصاحبه با شما، شما باید با ارسال بسته خوب کامل شده و خوب آماده شده از مدارک درخواست، توانایی های خود را به هیئت پذیرش نشان دهید، و هرچه این بسته بیشتر با دستورالعمل مطابقت داشته باشید، شانس بیشتری برای پذیرش دارید. ما می دانیم بسته مدارک برنده چگونه است و با ما، تمام شانس را برای موفقیت دارید.

ما زمان را برای شما ذخیره می کنیم، در نتیجه شما می توانید از زمان خود به طور موثرتری برای ارتقا مهارت های زبان و آمادگی برای آزمون ها استفاده کنید. به عنوان نماینده رسمی اکثر موسسات آموزشی خارج از کشور، ما به شما کمک خواهیم کرد تا به بازیابی اطلاعات پایان دهید و از مراحل اشتباه غیرضروری جلوگیری کنید، روش های امتحان شده و آزمایش شده را بکار گیرید تا برای برنامه های علمی و دانشگاهی جستجو کنید و در استراتژی های نام نویسی برنده شوید.

ما پول شما را ذخیره می کنیم. ما توانایی ارائه آموزش عالی را حتی در بودجه محدود داریم. ما استراتژی نام نویسی و آموزش را برای شما توسعه خواهیم داد که به طور قابل توجهی باعث صرفه جویی در کل هزینه آموزش می شود. با استفاده از مشاوره های ما، شما بیشترین شانس را برای به دست آوردن منابع مالی اضافی دارید. خدمات مشاوره کامل شامل خدماتی به شرح زیر است:

  • مشاوره حرفه ای در مورد آموزش در خارج از کشور
  • انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی در خارج از کشور
  • آماده سازی مدارک درخواست
  • ترجمه دیپلم و رونوشت تاییدیه تحصیلی
  • ارسال درخواست و ارتباط با نمایندگان موسسه
  • کمک در درخواست ویزای دانشجویی
  • رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل

رتبه و رنکینگ دانشگاه کان فرانسه

این دانشگاه از تقویم تحصیلی ترمی استفاده می‌کند. رتبه دانشگاهی کان فرانسه (Kean) در مجله ی بهترین کالج ها در سال 2019، دانشگاه های منطقه‌ای شمال، 139 است. شهریه‌ی دانشگاه برای دانشجویان داخلی (مقیم کشور) 12،348 دلار (2018-19) است؛ شهریه تحصیل برای دانشجویان خارجی که مقیم کشور نیستند 19،383 دلار (2018-19) است.

رتبه و رنکینگ دانشگاه کان فرانسه

رشته های دانشگاه کان فرانسه

رشته های تحصیلی اصلی در دانشگاه کان (Kean) عبارتند از: روانشناسی عمومی؛ اداره و مدیریت کسب و کار عمومی؛ زیست شناسی / علوم زیستی عمومی؛ عدالت کیفری / مدیریت اجرای قانون؛ و ارتباط گفتاری و سخنوری. امکان شرکت در تمام رشته‌ها و برنامه‌های آموزشی در تمام مقاطع دانشگاه کان برای تمام دانشجویان وجود دارد. هنر، آموزش کسب و کار، بهداشت حرفه ای، علوم انسانی، علوم خدمات حفاظتی، فناوری، و ریاضی تجاری و خدمات شخصی.

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه کان فرانسه

آموزش و پرورش فرانسه، دولتی (یارانه‌ای) است، به این معنی که هزینه مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل در این کشور، نسبتا کم است. به طور متوسط، هزینه‌ی اخذ مدرک لیسانس از یک دانشگاه عادی برای دانشجویان اتحادیه اروپا و غیر شهروندی اتحادیه اروپا، حدودا 200 یورو در سال است. با این حال، هزینه بسته به برنامه آموزشی انتخاب شده، متغیر است.

شهریه‌ی دانشگاه کان برای دانشجویان مقیم کشور 7909 دلار در سال است. این مبلغ 12٪ بیشتر از میانگین شهریه‌ی تحصیلات عمومی 4 ساله به مبلغ 7،056 دلار است. این هزینه 64٪ ارزان تر از میانگین شهریه‌ی تحصیل عمومی فرانسه به مبلغ 21،760 دلار برای یک دوره‌ی 4 ساله تحصیل در کالج است. هزینه زندگی دانشجویی در فرانسه:

  • شهریه تحصیلی $ 12،348 $ 12،348 $ 12،348 $ 19،383
  • خوابگاه 14،470 دلار * 14،470 دلار
  • مجموع هزینه های مستقیم 12،348 $ 12،348 $ 26،818 $ 33،853
  • خوابگاه $ 1،575 $ 10،467
  • کتابها و سایر لوازم التحریر مورد نیاز 1،384 $ 1،384 $ 1،384 $ 1،384
  • حمل و نقل $ 2،080 2،080 $ 520 $ 520
  • شخصی و غیره $ 1،600 $ 1،600 $ 1،753 $ 1،753
  • مجموع $ 18،987 $ 27،879 $ 30،475 $ 37،510

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در کشور فرانسه با موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس حاصل نموده از مشاوره رایگان آن ها با موسسه مهاجرتی در شیراز، تهران و اصفهان بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *