دانشگاه کانادا وست ونکوور

در این مقاله مطالبی پیرامون دانشگاه کانادا وست ونکوور گردآوری شده است، امیدواریم که راهنمای خوبی برای عزیزان علاقه مند به تحصیل در کانادا باشد. مهاجرت تحصیلی به این کشور یکی از روش های قانونی مهاجرت به حساب می آید، که برای هر کشور طبق قوانین و فیلترهای آن کشور متفاوت است. موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بدون اغراق یکی از بهترین موسسات مهاجرتی در کشور است که با تکیه بر دانش و تجربه فراوان خود می تواند شما را در تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا یاری رساند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درباره دانشگاه کانادا وست ونکوور

دانشگاه وست کانادا، دانشگاهی خصوصی است که در سال 2004، رئیس سابق دانشگاه (David.F.Strong) توسط دیوید اف استرانگ ویکتوریا در شهر ونکوور در کانادا تاسیس شد. این دانشگاه در سال 2008 خریداری شد و در سال 2014 به Eminata توسط گروه سیستم جهانی دانشگاهی فروخته شد که صاحبان فعلی آن می باشند. دانشگاه وست در مرکز شهر ونکوور قرار دارد و دوره های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت، هنر و اقتصاد را به دانش آموزان ارائه می دهد.

دوره های تحصیل در کانادا در دانشگاه وست شامل رشته های بازرگانی، هنر، اقتصاد، ارتباطات و مدیریت را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت تمام وقت، پاره وقت و همچنین دوره های آنلاین به دانش آموزان ارائه می دهد که ارائه ی دوره های آنلاین در این دانشگاه باعث انعطاف پذیری در آموزش می شود و امکان تحصیل و گرفتن مدرک معتبر را برای افرادی که قادر به تحصیلات حضوری نمی باشند فراهم می کند.

این دانشگاه به مرکز شهر ونکوور و ساختمان تاریخی لندن در خیابان 626 وست پندر همچنین به ایستگاه های حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک می باشد. دانشگاه وست ونکوور کانادا دانشگاهی مبتنی بر کسب و کار و آموزش است که برنامه های آموزشی کاربردی و نظری را برای دانش آموزان ارائه می دهد که برای آینده ی شغلی آن ها مفید می باشد. همچنین این دانشگاه عضوی از گروه سیستم های جهانی دانشگاهی می باشد.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه کانادا وست ونکوور

حداقل شرط مورد نیاز برای تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه وست ونکوور، داشتن معادل دیپلم 12 ساله دبیرستان کانادایی با معدل کل C و یا بیشتر (2 از 4.33) است. در صورتی که مدرک دیپلم متوسطه خود را دریافت کرده اید، اما دارای نمره قابل قبول نیستید، همچنان می توانید برای اخذ پذیرش دانشگاه درخواست دهید.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه کانادا وست ونکوور

در این صورت باید حداقل 30 اعتبار آموزشی (post-secondary) در یک موسسه آموزش عالی کسب کرده باشید. در شرایط خاص که متقاضیان دوره متوسطه را تکمیل نکرده اند و یا شرایط لازم برای ادامه تحصیل ندارند، ممکن است بتوانند در رشته های کارشناسی این دانشگاه ثبت نام کنند. این افراد عبارتند از:

  • افرادی که بیش از 21 سال سن دارند.
  • برای حداقل دو سال از دبیرستان ترک تحصیل کرده اند.
  • توسط کمیته پذیرش تایید شده اند.

کمیته پذیرش به جای مدرک تحصیلی دیپلم، سابقه کار متقاضیان و یا ترکیبی از تحصیل و سابقه کار آنها را که نشان دهنده توانایی موفقیت تحصیلی می باشد را در نظر می گیرد. متقاضیانی که دوره دبیرستان و یا هر دوره متوسطه تکمیلی را در خارج از کانادا تکمیل کرده اند باید:

  • تاییدیه مدرک دیپلم متوسطه را ارسال کنند.
  • مهارت زبان انگلیسی خود را ثابت کنند.

با توجه به این که دانشگاه کانادا وست یک دانشگاه انگلیسی زبان است و تمام دروس به زبان انگلیسی تدریس می شود، متقاضیان بین المللی باید مهارت زبان انگلیسی را با کسب حداقل نمرات در یکی از آزمون های زیر اثبات کنند:

  • Academic IELTS: کسب نمره کل 6.5 و نمره 6 در بخش writing
  • TOEFL Ibt: کسب نمره کل 88 و نمره 20 در هر بخش

متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی باید مدارک زیر را ارسال کنند:

  • تکمیل فرم درخواست
  • رونوشت رسمی دبیرستان
  • اثبات مهارت زبان انگلیسی
  • رزومه ای از دست یافته های تحصیلی ، سوابق کاری ، سوابق کارهای داوطلبانه و غیره
  • Letter of Intent /LOI که در آن دلایل متقاضی برای درخواست به این دانشگاه و طرح کلی برنامه تحصیلی مورد نظر او در آن با دقت مشخص شده باشد.
  • ترجمه مدارک و رونوشت ها به زبان انگلیسی توسط مترجم معتبر

رتبه و رنکینگ دانشگاه کانادا وست ونکوور

دانشگاه خصوصی کانادا وست که در سال 2005 در ونکوور کانادا تاسیس شده است در رتبه بندی دانشگاه های کانادا در رتبه 90 و در رتبه بندی دانشگاه های جهان در رتبه 7785 قرار دارد. دانشگاه کانادا وست که تقریبا%15 درصد دانشجویان ان را دانشجویان بین الملل تشکیل می دهند انتظار می رود که در اینده در رتبه 6008 دانشگاه برتر جهان قرار گیرد. دانشگاه UCW اولین دانشگاه خصوصی کاناداست که توانسته نامی معتبر و جایگاهی مطلوب در شورای اعتبار بخشی مدارس بازرگانی کانادا کسب کند.

دانشگاهUCW یکی از 55 دانشگاه و کالج انتخاب شده سراسر جهان است که دوره های بازرگانی را در سطح عالی برگزار می کند. دانشگاه UCW یکی از اعضای ACBSP است. این مجوز به دانشگاه هایی که بهترین آموزش ها را در دوره های تحصیلی خود ارائه می کنند و همچنین از روش های یادگیری نوین و برنامه های آموزشی متناسب برای کار در اینده و ایجاد ارزش برای دانشجو اعطا می شود.

رشته های دانشگاه کانادا وست ونکوور

کارشناسی بازرگانی (Bachelor of Commerce)، این برنامه معتبر ACBSP ترکیبی از یادگیری نظری و عملی است که به شما درک صحیحی از بیزنس مدرن می دهد. تحصیل در این رشته شما را برای موفقیت در مشاغل بیزنسی یا مدیریتی آماده خواهد کرد. دانشجویان می توانند در دانشگاه و یا به صورت آنلاین در این رشته ادامه تحصیل دهند.

رشته های دانشگاه کانادا وست ونکوور

کارشناسی ارتباطات تجاری (Bachelor of Arts in Business Communication)، دانشجویان می توانند در این رشته به صورت آنلاین و یا در دانشگاه ادامه تحصیل دهند. در این رشته مهارت های اصلی نوشتار و تحقیق پرورش خواهد یافت و دانشجویان به درک جامعی از انواع ارتباطات تجاری و کسب کار دست خواهند یافت.

فوق دیپلم علوم انسانی (Associate of Arts)، مدرک فوق دیپلم علوم انسانی یک مجموعه بین رشته ای از دروسی است که مهارت های نوشتار ، ارتباطات، تحقیق و عملکرد تیمی را پرورش می دهد. دانشجویان برای تحصیل در مقاطع بالاتر یا ورود به بازار کار آماده می شوند. دانشجویان می توانند در این مقطع در دانشگاه و یا به صورت آنلاین ادامه تحصیل دهند.

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA)، تحصیل در این رشته شما را به یک لیدر ملی و بین المللی کارآمد تبدیل خواهد کرد. شما می توانید به صورت آنلاین و یا در دانشگاه در این مقطع ادامه تحصیل دهید. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در رشته MBA دارید، اما دارای شرایط تحصیلی و یا حرفه ای کافی نیستید، می توانید پیش از شروع MBA دوره MBA پایه را تکمیل کنید. شما می توانید به صورت آنلاین و یا در دانشگاه در این دوره ادامه تحصیل دهید.

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه کانادا وست ونکوور

تصمیم به تحصیل در دانشگاه یکی از بزرگترین سرمایه گزاری هایی است که هر شخص در زندگی خود انجام می دهد! شهریه ها و هزینه تحصیل در کانادا در دانشگاه وست با توجه به رشته تحصیلی، ترم و مقطع دانشجویان متفاوت است. این شهریه ها میتوانند هر لحظه تغییر کنند و بهتر است قبل از اقدام به پرداخت شهریه با دانشگاه مشورت نمایید. شهریه های تعریف شده برای سال تحصیلی 2019 در دانشگاه ونکوور وست به شکل زیر است:

  • برای رشته های هنر، تعداد دروس: 20 عدد، هزینه هر درس: 1740 دلار، شهریه ثابت 34800 دلار، شهریه تحصیل تمام وقت: 20880 دلار برای سال اول 13920 دلار برای سال دوم، 7160 دلار برای ترم زمستان و 7900 دلار برای ترم بهار
  • برای مقطع کارشناسی، تعداد دروس: 40 عدد، هزینه هر درس: 1740 دلار آمریکا، کل شهریه ثابت 69600 دلار، هزینه تحصیل تمام وقت : 20880 دلار برای سال اول تا سوم و 6960 دلار برای سال آخر، سپرده برای ترم زمستان 7160 دلار و برای ترم بهار 7900 دلار
  • برای رشته های MBA، تعداد دروس: 15 عدد، هزینه هر درس 2340 دلار ، کل شهریه ثابت: 35100 دلار، شهریه تحصیل تمام وقت : 21060 سال اول، 14040 سال دوم، سپرده برای ترم زمستان 7195 دلار و برای ترم بهار 7900 دلار
  • برای رشته های MBA Foundation، تعداد دروس : 4 عدد، هزینه هر درس 1890 دلار، هزینه کل شهریه 7560 دلار، سپرده برای ترم زمستان 7760 دلار و برای ترم بهار 7900 دلار
  • برای دروس UAP، تعداد دروس: 1 عدد، هزینه هر درس : 4950 دلار، سپرده بین 4975 تا 7900 دلار
  • برای سایر دروس (مثل زبان و آشنایی با محیط دانشگاه و غیره)، بین 580 دلار تا 1440 دلار

UAP یا University Access Program کلاس های آمادگی زبان است که برای دانشجویان برگزار می شود و در آن مباحثی مثل مقاله نویسی، اصول پاراگراف نویسی، انتخاب منابع، خلاصه نویسی و در کل نوشتار زبان انگلیسی به صورت آکادمیک را آموزش می دهند. سایر هزینه های اجباری که باید پرداخت کنید شامل : هزینه کتاب خانه و تکنولوژی 17 دلار بابت هر کدام از دروس، فعالیت های دانشجویی و قارغ التحصیلی 8 دلار بابت هر کدام از دروس می باشد. هزینه ی درخواست پذیرش: 150 دلار.

سپرده ها شامل هزینه های فارغ التحصیلی، فعالیت های دانشجویی، تکنولوژی و کتاب خانه و هزینه 4 عدد از دروس می شوند. چنانچه در رابطه با شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به کانادا سوالاتی ذهن شما را مشغول نموده می توانید به مشاوران موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه نموده و تمام اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *