دانشگاه کاتولیک لون

برنامه و سیستم آموزشی در دانشگاه کاتولیک لون به نحوی طرح ریزی شده است که منجر به اخذ مدرک معتبر در سطح بین المللی خواهد شد. دانشجویانی که خواهان مهاجرت تحصیلی به کشور بلژیک هستند، این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های بلژیک؛ مقصد خوبی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط تحصیل می توانید ضمن مطالعه موارد زیر، با مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر، تماس برقرار کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

درباره دانشگاه کاتولیک لون

دانشگاه لون در ۴ اکتبر ۱۴۲۵ تاسیس شده است. این شهر جهت رهبری کردن، ساختمان ارائه می دهد و اساتید را جذب می کند. کلاس ها در اکتبر ۱۴۲۶ شروع شد. لون یکی از چندین دانشگاههای جامع همراه با ۵ دانشکده می باشد:الهیات(تاسیس شده در سال ۱۴۳۲)، قانون مدنی، قانون شرع،پزشکی و هنر. تا سال ۱۸۱۶ این دانشگاه تنها دانشگاهی بود که در قلمرو بلغارستان که همان بلژیک امروزی است واقع بود.

۱۵۹۲ دانشکده سه گانه مرکز مطالعات انسان شناسی است. Juste lipse آن را دانشکده سه گانه با اعتبار تعیین می کند(کالج سه زبانه:لاتین،یونانی،عبری) و اولین نوع خود در اروپا است.Tactius یک متخصص برجسته تاریخ و اندیشه سیاسی را به قلمرو فکری می آورد.

در سال ۱۷۹۴ بلژیک با فرانسه متعهد شدند. جمهوری در سال ۱۷۹۷ قانون بسته شدن دانشگاه را صادر کرد. این دانشگاه در سال ۱۸۱۶ در نتیجه نهایی شکست ناپلئون به عنوان یک دانشگاه از پادشاه متحده هلند دوباره تاسیس شد. علوم ریاضیات و علوم طبیعی تبدیل به یک دانشکده مجزا شد. یک باغ گیاه شناسی ایجاد شد، دانشگاه ۱ تالار کنفرانس(la Gande Rotonde)جهت اجتماعات و رویداد های دانشگاهی ساخت.

  • ایجاد یک دانشگاه کاتولیک آزاد

دانشگاه کاتولیک به لون تغییر مکان داد. قانون اساسی بلژیک در سال ۱۸۳۰ آزادی تحصیل را با مداخله گری تمام کشورهای اروپایی که مخالف بودند اعلام کرد. در سال ۱۸۳۱ بلژیک بی نظیر دانشگاه کاتولیک ملین را تاسیس کرد و در سال ۱۸۳۵ آنرا به دانشگاه لون که در سال ۱۴۲۵ ساخته شده بود منتقل کرد. اولین هدف این دانشگاه آموزش مدرسان دولت جدید و جامعه ای بود که انقلاب صنعتی و فرهنگی را تجربه می کند. دانشکده پزشکی دانشجویان خود را جهت استخدام در بیمارستان عمومیsaint-pierre در بروکسل ضمانت می کرد.

  • بازسازی پس از سال ۱۹۱۴

Paulin ledeuze  رئیس این دانشگاه شد. یک مفسر جدید عهدنامه کسی که در سال ۱۹۰۰ کمک کرد دانشکده الهیات دانشگاه را در خط مقدم بین‌المللی قرار دهد موسساتی را تاسیس کرد و کتابخانه دانشگاه را که در ۲۵ آگوست ۱۹۱۴ در طول جنگ جهانی اول خراب شد بازسازی کرد. در سال ۱۹۲۴ ایالات متحده بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و یونان و ژاپن کتابخانه را با اهدای استثنایی از نسخه‌های خطی کتابها و آثار هنری که منعکس کننده تاریخ فرهنگی محلی می باشند تکمیل کردند.

  • ۱۹۴۰ دسترسی بیشتر و بهتر به آموزش و پرورش(تحصیلات) پس از سال ۱۹۴۵ تحصیلات دانشگاهی دست یافتنی تر شد.

Paulin ladeuze در ژانویه سال ۱۹۴۰ در گذشت و Honor van waeyenbergh جانشین او شد و خیلی زود باید بود با جنبش اشغال بلغارستان مقابله کند. او از دانشجویان در برابر کار اجباری در آلمان محافظت کرد و از دانشجویان دانشگاهULB که مجبور به بستن شد استقبال کرد. او بر چالش تبدیل کردن دانشگاه به دانشگاهی دست یافتنی تر تلاش کرد.

دانشگاه فرانسوی زبان(UCL) به ۲ محل تغییر مکان داد. درسال ۱۹۶۸ دانشگاه به دانشگاه های هلندی زبان و فرانسوی زبان تقسیم شد. دانشگاه فرانسوی زبان(UCL) دانشکده های جدید ساخت. دانشگاه شهر louvain -la-Neuve در بربان والون و محل Woluwe saint lambert در بروکسل. این جا به جایی به louvain -la-neuve در اکتبر سال ۱۹۲۷ و به woluwe در تامر سال ۱۹۷۴ شروع شد بیمارستان دانشگاه saint -luc در در سال ۱۹۷۶ افتتاح شد

  • ۱۹۸۳ شورای اروپا در چارچوب برنامه‌های پژوهشی را تاسیس کرد تیم های UCL در تمام چارچوب برنامه‌های پژوهشی اروپا از ابتدای افتتاح آن در سال ۱۹۸۳ شرکت کردند.
  • ۲۰۰۴ پایان طلبی و آغاز دریافت جوایز مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

کل برنامه درسی در طول تغییر از حالتی به حالتی دیگر که پردازشBolonga و منطقه آموزش عالی نامیده می‌شود اصلاح شده است. روش های آموزش پویا ترویج یادگیری مادام العمر همکاری دانشگاه(درجه دوگانه) پروژه جهت دانشجویان همراه با پروفایل مخصوص(PEPS) در سال ۲۰۰۷ در میان اصلاحات شروع شد

  • ۲۰۰۵ اتاق های روشن UCL و برنامه اتاق های روشن خود را گسترش داد

دانشگاه مهندسی Louvain برنامه اتاق های روشن خود را گسترش داد. آزمایشگاه های پیشرفته جهت تولید وسایل میکرو و نانوسکوپیک خصوصاً به قصد تحقیق در میکروالکترونیک، مواد و زیست شناسی.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه کاتولیک لون

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه کاتولیک لون

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه کاتولیک لون

مدارک و شرایط لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه کاتولیک لون:

  1. فرم درخواست آنلاین
  2. مدرک دیپلم دبیرستان
  3. گواهی زبان فرانسوی
  4. دو قطعه عکس در سایز عکس پاسپورت
  5. کپی پاسپورت
  6. گواهی مهارت زبان انگلیسی
  7. فیش پرداخت هزینه درخواست ( 835 یورو)

مدارک و شرایط لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه کاتولیک لون:

  1. فرم درخواست آنلاین
  2. مدرک کارشناسی
  3. گواهی زبان فرانسوی
  4. دو قطعه عکس در سایز عکس پاسپورت
  5. کپی پاسپورت
  6. گواهی مهارت زبان انگلیسی
  7. فیش پرداخت هزینه درخواست ( 835 یورو)
  8. رزومه و بیانیه شخصی
  9. دو توصیه نامه

رتبه و رنکینگ دانشگاه کاتولیک لون

پنجره ای باز به جهان از زمان تاسیس آن در 1425، ” باز بودن به جهان ” در امر آموزش و تحقیق بوده است. این بدان معناست که امروزه درصد بالایی از دانشجویان بین المللی در UCL یک پنجم دانشجویان ما از پنج قاره با بیش از 120 ملیت متفاوت می باشند. بسیاری از دانشجویان، اساتید و محققان از طریق مبادله در شبکه های اروپایی ( برنامه های اراسموس ) و شبکه های بین المللی ( Erasmus Mundus، CEMS، TIME، Cluster و غیره ) می باشند، یک چهارم دانشجویان UCL ز تجربه در خارج از کشور بهره مند می شوند و مانند بسیاری از دانشجویان از مشارکت ما استقبال می نمایند ؛ یک سیاست از مشارکت با موسسات آموزش عالی از جنوب و کشورهای توسعه یافته دیگر.

مشارکت فعال در بسیاری از شبکه ها در آموزش ( CUD، Coimbra، AUF، CINDA، FUCE، FIUC و غیره ) و همچنین در تحقیقات ( ششمین چارچوب اروپایی و غیره ). اقدام بین المللی UCL به دلیل مشارکت همه اعضای این دانشگاه، به صورت پویا توسط شورای روابط بین الملل ( CRI ) با حمایت دولت آن ( ADRI ) تحت نظارت اداره روابط بین الملل تنظیم شده است.

  • رتبه جهانی: 165.
  • رتبه ملی: 3.
  • رتبه کیفیت آموزش و پرورش: 355.
  • رتبه اشتغال فارغ التحصیلان: 524.
  • رتبه کیفیت دانشکده: 116.
  • رتبه خروجی تحقیقات: 254.
  • رتبه کیفیت انتشارات: 217.

رشته های دانشگاه کاتولیک لون

اول اینکه، UCL یک انتخاب گسترده از دوره ها با فرصت های بسیار متنوع را ارائه می دهد ( کارشناسی، کارشناسی ارشد، ارشد پیشرفته، دکتری و غیره ). در اینجا رشته های تحصیلی اصلی ارائه شده توسط UCL معرفی می گردند:

  1. رویداد هنری و انتشار فناوری و ارتباطات
  2. هنر ساخت و برنامه ریزی شهری
  3. جرم شناسی
  4. تاریخ، تاریخ هنر و باستان شناسی
  5. اطلاعات و ارتباطات
  6. زبان، ادبیات و ترجمه
  7. فلسفه
  8. علوم پایه
  9. علوم کشاورزی و مهندسی زیست شناسی
  10. علوم زیستی و دارویی
  11. علوم حرکتی
  12. بهداشت عمومی
  13. علوم مهندسی و فناوری
  14. علوم دندانپزشکی
  15. علوم اقتصادی و مدیریتی
  16. علوم حقوقی
  17. علوم پزشکی
  18. علوم سیاسی و اجتماعی
  19. روانشناسی و آموزش و پرورش
  20. الهیات
  21. علوم دامپزشکی

بنابراین، چیزی برای همه وجود دارد. به علاوه، با توجه به اندازه و توزیع آن در سایت های مختلف، UCL پیشنهاد می کند که دوره کارشناسی در یکی از سایت های خود ( مثلا مونس ) شروع و کارشناسی ارشد در سایت دیگری ادامه یابد ( مثلا Louvain-la-Neuve ). در حالی که در همان موسسه تحصیل می نماید. در نهایت، به خاطر شهرت عالی دانشگاه. اگرچه برخی از دانشگاه ها بلژیک در شمال کشور در مقابل UCL قرار دارند. این دانشگاه، با بیشترین رتبه دانشگاهی در والونیا باقی مانده است.

رشته های دانشگاه کاتولیک لون

رشته های دانشگاه کاتولیک لون

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه کاتولیک لون

شهریه سالیانه برای کسانی که ساکن اتحادیه اروپا هستند 709 پوند ( 837 یورو ) می باشد. دانشجویانی که خارج از اتحادیه اروپا زندگی می کنند اگر متعلق به کشور های صنعتی باشند باید علاوه براین شهریه، 3260 پوند ( 3845 یورو ( اضافه تر و اگر ساکن کشورهای درحال توسعه هستند باید 1630 پوند ( 1923 یورو ) بیشتر پرداخت کنند. موارد زیر به طور خودکار استثنا محسوب می شوند.

  • افراد بورسیه شده توسط سازمان های شناخته شده در UCL همچون بورسیه جامعه فرانسوی بلژیک
  • دانشجویانی که به واسطه چارچوب قراردادی خاص که توسط دانشگاه کاتولیک لون امضا شده است، وارد این دانشگاه می شوند.
  • دانشجویانی که در دانشکده الهیات بنا به نیاز کلیسایشان یا مقامات مذهبی، ثبت نام کرده اند.
  • همسر دانشجویانی که مستثنی شناخته شده اند نیز ممکن است استثنا محسوب شوند.
  • دانشجویانی که دارای پیش زمینه اجتماعی، خانوادگی یا سیاسی استثنایی هستند.
  • دانشجویانی که در دوره هایی ثبت نام می کنند که در کشورشان وجود ندارد واین دوره ها مستقیما موجب ارتقا جمعیت کشورشان می شوند.

در صورت مطالعه مطالب فوق و نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تحصیلی بلژیک می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به گفتگو بنشینید و سوالات خود را بپرسید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *