دانشگاه پلی مدا ایتالیا

موسسه بین المللی طراحی و بازاریابی دانشگاه پلی مدا ایتالیا یک مرکز ایتالیایی مدرن است که در سراسر جهان برای کیفیت بالا در زمینه طراحی شناخته شده و آموزشی در زمینه طراحی و بازاریابی تا مدیریت و ارتباطات در راستای نیازهای صنعت و مد ارائه می دهد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه پلی مدا ایتالیا

جهت تحصیل در ایتالیا دانشگاه پلی مدا در سال 1986 به عنوان بخشی از اندیشه مبتکر در فلورانس ایتالیا تأسیس شده و توسط انجمن های تجاری شهرستان های فلورانس و پراتو و همکاری مؤسسه فناوری مد از دانشگاه ایالتی نیویورک سرمایه گذاری شده است. پلی مدا از طریق کارگاه های فوق تخصصی و روش تحقیقی، آموزش حرفه ای بی عیب و نقصی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. موفقیت این موسسه در درجه اول به گروهی از استادانی که دارای زمینه و تجربه قابل توجه در صنعت مد هستند، متکی است.

آموزش در دانشگاه پلی مدا ایتالیا

استادان در دانشگاه پلی مدا ایتالیا متعهد به ارائه آموزش های به روز شده به دانشجویان هستند. در پلی مدا، دانشجویان و متخصصان با توجه به نیازهای صنعت آموزش دیده می بینند و از طریق شبکه های منظم در حال تعامل با شرکت های مد هستند.

آموزش در دانشگاه پلی مدا ایتالیا

همکاری شبکه و تعامل مداوم با شرکت های مد، فقط برخی از ارزش افزوده ارائه شده توسط پلی مدا از طریق دوره های خود و برنامه های کارشناسی ارشد، آموزش حرفه ای برای تقاضای مد سیستم امروز است. آموزش پلی مدا مدیران حرفه ای مانند برندها و مدیران و خریداران ارتباطاتی و همچنین یک تیم حرفه ای خلاق در زمینه کسب و کار از جمله مدیران هنری / کارگردانان خلاق، طراحان مد، تصویر سازان مد، صاحبان سبک مد، طراحان کفش و لوازم جانبی را پرورش می دهد.

پذیرش در دانشگاه پلی مدا ایتالیا

دفتر کارآموزی و حرفه ای در دانشگاه پلی مدا ایتالیا برای همه دانشجویان دوره های کارآموزی را تنظیم می کنند. همچنین فعالیت های اداری را در همکاری نزدیک با شرکت های منطقه ای ترویج می کند و جلسات را با دانشجویان و شرکت ها در جهت انتخاب کارآموزی ارتقا می بخشد. روز ثبت نام به طور انحصاری برای کسانی که علاقه مند به دوره های پلی مدا و دوره های کارشناسی ارشد هستند، باز می باشد. دانشگاه پلی مدا نه تنها یک مرکز آموزشی، بلکه یک مرکز خلاقیت برای دیدار و گفتگو بین “چشم انداز” و رهبران صاحب نظر در مد، فرهنگ و آموزش و پرورش است.

موقعیت و امکانات دانشگاه پلی مدا ایتالیا

جهت مهاجرت به ایتالیا دانشگاه پلی مدا برای افزایش تجربه دانشجویان در طی دوره تحصیل، امکانات و خدمات متعددی را ارائه می دهد. بعضی از این امکانات شامل یک آزمایشگاه فن آوری است که دانشجویان می توانند از توسعه محصولات مد، خدمات مسکن، آزمایشگاه ها و یک کافه تفريح استفاده کنند. کتابخانه پلی مدا حاوی مهم ترین مجموعه بین المللی از مونوگراف ها، نشریات، فیلم ها، کتاب های نگاه و مواد عتیقه، نادر و گرانبها برای هنرمندان خلاق است. این مجموعه شامل یک مجموعه کتاب است که طیف گسترده ای از مد را در ابعاد متنوع خود پوشش می دهد.

دانشگاه پلی مدا ایتالیا جزء برترین موسسه های آموزش در جهان است و اطلاعاتی درباره مورد تایید بودن این دانشگاه در ایران وجود ندارد. تحصیل در ایتالیا به زبان انگلیسی نیز امکان پذیر است، برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *