دانشگاه پالرمو ایتالیا
دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشگاه پالرمو

-

University of Palermo

موقعیت:ایتالیا - پالرمو
نوع:دولتی
تعداد دانشجویان:28571 نفر
تعداد دانشجویان بین المللی:504 نفر
سایت دانشگاه
رنکینگ QS
851-900
رتبه در کشور
67
هزینه ویزا
76 یورو
نرخ پذیرش
69%
بورسیه تحصیلی
دارد
خوابگاه/هزینه
دارد /300 تا 230 یورو در ماه
زمان فرآیند ویزا
1 تا 3 هفته
مجوز کار
دارد
شهریه
2700 یورو در سال
مقاطع تحصیلی
کارشناسی، ارشد

درباره دانشگاه

Information

دانشگاه پالرمو (University of Palermo) در شهر پالرمو و منطقه سیسیل قرار گرفته است. سیسیل جنوبی‌ترین منطقه ایتالیا است که هفت مکان از میراث جهانی ثبت شده در یونسکو در آن قرار دارد. دانشگاه پالرمو یکی از بهترین دانشگاه های ایتالیا است و زبان اصلی تدریس در این دانشگاه ایتالیایی است. با این حال برخی از رشته‌های تحصیلی به طور کامل یا جزئی در این دانشگاه به زبان انگلیسی ارائه می‌شود. همچنین بعضی از رشته‌ها به صورت محدود در این دانشگاه به زبان آلمانی نیز تدریس می‌شوند. دانشگاه پالرمو از جمله دانشگاه‌های خوب و معتبر برای تحصیل در ایتالیا است. این دانشگاه رتبه 900-851 جهان را در سال 2024 از آن خود کرده است.

ددلاین ارسال مدارک در دانشگاه پالرمو بر اساس رشته و مقطع تحصیلی متفاوت و به شرح جدول زیر است:

 

مقطعتاریخ ددلاین
کارشناسی1 مارچ تا 1 نوامبر (10 اسفند تا 10 آبان)
کارشناسی ارشد1 مارچ تا 15 جولای (10 اسفند تا 24 تیر)

دانشکده ها

Faculties

دانشگاه پالرمو دارای دانشکده‌های مختلف است. این دانشکده‌ها عبارتند از: 

  • دانشکده کشاورزی
  • دانشکده معماری
  • دانشکده هنر و علوم انسانی
  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده تعلیم و تربیت
  • دانشکده مهندسی
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده ریاضی و علوم طبیعی
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده فیزیک
  • دانشکده داروسازی
  • دانشکده علوم سیاسی

برخی رشته ها و دوره ها

programs

دانشگاه پالرمو طیف وسیعی از رشته‌های تحصیلی را به دانشجویان ارائه می‌کند. برخی از این رشته‌ها به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. از جمله:

  • کارشناسی پرستاری
  • کارشناسی مدیریت مهندسی
  • کارشناسی ارشد بازرگانی و علوم اقتصادی
  • کارشناسی ارشد علوم و فناوری تغذیه مدیترانه
  • کارشناسی ارشد علوم اعصاب
  • کارشناسی ارشد همکاری، توسعه و مهاجرت

حداقل نمرات آزمون های مختلف که برای این دانشگاه نیاز دارید

Grades
IELTS 6 به بالا
TOEFEL --
PTE --
GPA 2.5 به بالا
GRE --
GMAT --

بورسیه تحصیلی

Scholarships

دانشجویان دانشگاه پالرمو می‌توانند برای دریافت بورسیه تحصیلی ایتالیا اقدام ‌کنند. دانشگاه پالرمو با همکاری موسسه ERSU به دانشجویان بین‌المللی بورسیه‌های تحصیلی و کمک‌های مالی متعددی را ارائه می‌کند. بورسیه‌های ERSU بر اساس شایستگی و وضعیت مالی دانشجویان به آنها اعطا می‌شود. این بورسیه شامل امکاناتی از قبیل معافیت از شهریه دانشگاه، وعده‌های غذایی رایگان و کمک‌های مالی و نقدی اضافی است. فراخوان درخواست برای این بورسیه معمولا در اواسط ماه جولای در وب سایت ERSU منتشر می‌شود.

خوابگاه و تغذیه

Accommodation and food

در پالرمو چندین گزینه اقامتی وجود دارد. یکی از این گزینه‌ها استفاده از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه پالرمو است که به صورت اتاق‌های 1 تخته، 2 و 3 تخته هستند. همچنین اتاق‌هایی در آپارتمان‌های خصوصی برای دانشجویان فراهم شده است. همچنین دانشگاه با همکاری سرویسی به نام STSURENT در پیدا کردن خانه و محل اقامت برای دانشجویان همکاری دارد. این سرویس دارای یک دفتر در محوطه دانشگاه است و کارمندان آن به زبان انگلیسی به دانشجویان بین‌المللی برای پیدا کردن محل اقامت کمک خواهند کرد.

لوکیشن و تصاویر دانشگاه

Location

مشاهیر

Celebrities
سرجیو ماتارلا (Sergio Mattarella)
سرجیو ماتارلا (Sergio Mattarella)
رئیس جمهور ایتالیا
جیووانی فالکونه (Giovanni Falcone)
جیووانی فالکونه (Giovanni Falcone)
قاضی ضد مافیا
آندره آ کامیلیری (Andrea Camilleri)
آندره آ کامیلیری (Andrea Camilleri)
نویسنده ایتالیایی
جولیا بونجورنو (Giulia Bongiorno)
جولیا بونجورنو (Giulia Bongiorno)
وزیر سابق دولت ایتالیا

سوالات متداول

Location

بله، این دانشگاه در سال 2024 بر اساس سیستم رتبه‌بندی QS، رتبه 851-900 در جهان را کسب کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بیشتر بخوانید

Read more

پالرمو خودش در کنار ساحل شمالی سیسیل قرار دارد. با میل به دریای مدیترانه، شهرت آن به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اروپا محسوب می شود. دانش آموزان در دانشگاه پالرمو ایتالیا همچنین به فرهنگ غنی و متنوع سیسیل دسترسی دارند و تاثیرات رومی، یونانی و عربی را که تقریبا در هر جنبه ای از شیوه زندگی سیسسیایی از آشپزی، هنر و زبان رخ می دهد، می آموزند.

تحصیل در دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشگاه پالرمو در سال 1806 توسط فردیناند سوم تاسیس شد و منطقه ای بود که از اواخر دهه 1500 برای یادگیری و تحصیل در ایتالیا استفاده شد. این دانشگاه امروز به عنوان یک نهاد برتر در پایتخت سیسیل وجود دارد. این مرکز دارای امکانات فراوانی در سراسر شهر و دارای یک پردیس بزرگ در خط ساحلی است و شامل باغ های زیبای گیاه شناسی پالرمو است.فارغ التحصیلان دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشجویان دانشگاه در موقعیت اول قرار دارند تا از دیدگاه ها و صداهای یکی از قدیمی ترین و تاریخی ترین شهرهای ایتالیا لذت ببرند. دانشگاه پالرمو همچنین دوره های متنوعی جهت تحصیل در ایتالیا به زبان انگلیسی و نیز دوره های زبان ایتالیایی ارائه می دهد که بخشی از دیدگاه بین المللی موسسه است. به همین ترتیب، دانشگاه مرکز مطالعات فلسفی و زبانشناسی سیسیلی است، مخصوصا برای اینکه دانش آموزان بتوانند در پیچیدگی و عناصر منحصر به فرد فرهنگ و زبان جزیره غوطه ور شوند.

فارغ التحصیلان دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشگاه پالرمو ایتالیا در طول سال ها تعدادی از فارغ التحصیلان مشهور را داشته است، از جمله شیمیدان Stanislao Cnizaro. رئیس جمهور ایتالیا، سرجیو ماتارلا نیز همچنین دراین دانشگاه تحصیل کرده است. در سال 1806 فردیناند III بوربون، پادشاه ناپل و دو سیسیلیس، آکادمی مطالعات پالرمو را به یک دانشگاه تبدیل کرد و قدرت آن را برای اعطای درجه های الهیات، پزشکی، قانون و هنر به دست آورد. حدود 122 دوره (چرخه اول و دوم) سالانه ارائه می شود و همچنین 44 کارشناسی ارشد و تخصص و 23 دوره PhD، هدف آموزش افراد حرفه ای خاص در این دانشگاه است. اغلب در همکاری با موسسات خارجی و شرکت ها یک کهکشان است که 11858 دانشجوی سال اول را جذب کرده است.

پژوهش در دانشگاه پالرمو ایتالیا

دانشگاه پالرمو دارای 20 بخش است، که در آن محققان هر روز برای یافتن راه حل جدیدی برای سوالات مطرح شده توسط طبیعت، علم و جامعه تحقیق می کنند. از فناوری اطلاعات به زیست شناسی، از ریاضیات به پزشکی، علوم اجتماعی و حفاظت از میراث فرهنگی، دانشگاه در تلاش است تا به نوآوری و پیشرفت خود در جامعه علمی بین المللی و جهان تولید همه جانبه دست یابد. COT مشاوره عمومی، مشاوره قبل از ثبت نام، مشاوره کارشناسی و مشاوره فارغ التحصیل را سازماندهی و دانشجویان را با فعالیت های پشتیبانی و اطلاعات و ارتباط با اپراتورهای محلی را فراهم می کند.

پذیرش در دانشگاه پالرمو ایتالیا

Relevance مربوط به داده های شماست که می توانید بسیاری از اطلاعات آنلاین را پیدا کنید که استفاده آن به نفع شماست. متقاضیان متخلف ممکن است منجر به عدم تقاضا برای تحصیلات بین المللی شوند. نقص ثبت نام ممکن است به خطراتی مانند فرم تکمیل شده اشتباه درخواست یا یک مرجع اشاره کند. ما به طور منظم در روند ثبت نام متقاضی در موسسات آموزشی سراسر جهان مشارکت می کنیم و تازه ترین اطلاعات را در مورد تمام تفاوت های ثبت نام در دانشگاه های خاص داریم. در صورت درخواست دانشگاه های برتر در خارج از کشور، با دانش آموزان با استعداد کشورهای مختلف رقابت می کنید. طبق آمار ، کمتر از 10٪ متقاضیان انتخاب شده از چالش های بسیار بالایی می گویند.

تحصیل و زندگی در ایتالیا چگونه است؟شما می توانید برای دریافت جواب این سوال به مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) مراجعه کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

دانشگاه های مشابه

Similar universities

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *