دانشگاه های کشاورزی هلند

تقاضای روزافزون برای غذاهای ارگانیک زیاد است و تولید غذا های ارگانیک نیاز به سیستم های تولیدی جدید و متفاوت دارد. برای ایجاد چنین سیستم های تولید پایدار ارگانیک، یک رویکرد جدید علمی مورد نیاز است. دانشگاه های کشاورزی هلند یک برنامه برای آموزش متخصصان دانشگاهی که می خواهند در این زمینه کار کنند، ایجاد کرده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه های کشاورزی هلند

تحصیل در هلند در برنامه کشاورزی به منظور آموزش دانش آموزان در زمینه های مختلف کشاورزی ارگانیک و زنجیره پردازش و بازاریابی طراحی شده است. هدف مهم این است که دانش آموزان را برای کار گروهی بین رشته ای در سطح آکادمیک آماده سازند. در صفحه برنامه کشاورزی، می توانید طرح عمومی برنامه و اطلاعات دقیق تر در مورد دوره ها، پایان نامه ها و کارآموزی را پیدا کنید. در برنامه کارشناسی ارشد، می توانید یکی از تخصص های زیر را برای پاسخگویی به منافع شخصی خود انتخاب کنید.

  • زراعت
  • سیستم های غذایی پایدار
  • زیست شناسی دو درجه ای

فارغ التحصیلان دانشگاه کشاورزی هلند

شرایط تحصیل و کار رشته کشاورزی برای فارغ التحصیلان دانشگاه کشاورزی فرصت های شغلی در زمینه فعالیت های کشاورزی، تحقیق، توسعه، سازمان های غیر دولتی و ادارات دولتی خواهند داشت. پس از اتمام برنامه، درباره چشم انداز و فرصت های شغلی بیشتر بخوانید. برنامه های مرتبط برای دوره های کشاورزی به این قرار است:

  • مدیریت کیفیت مواد غذایی MSc
  • MSc علوم زیست محیطی
  • کارشناسی ارشد علوم گیاهی
  • MSc علوم حیوانی
  • زیست شناسی کارشناسی ارشد
  • مدیریت مدرن، اقتصاد و مطالعات مصرف کننده
  • کارشناسی ارشد جنگل و حفاظت از طبیعت

فارغ التحصیلان دانشگاه کشاورزی هلند

 

آموزش کشاورزی در هلند

پرورش گیاه نقش مهمی در توسعه انواع گیاهان برای مواد غذایی، خوراکی و صنعتی دارد. گونه های جدید باید از نیازهای فعلی مربوط به عملکرد، مقاومت در برابر بیماری، ویژگی های کیفیت، تحمل به شور و خشکسالی و مناسب بودن سیستم های تولید پایدار گیاهان برخوردار باشند. پرورش گیاه شامل جنبه های مختلفی است که از سطح مولکولی به سطح جمعیت می آید و نیازمند دانش فیزیولوژی، محیط زیست و ژنتیک گیاهان کشت می باشد. استفاده از تکنیک های مختلف مولکولی به شناسایی سریع ژن های مقاومت طبیعی کمک زیادی می کند و برای سرعت بخشیدن به پروسه انتخاب با استفاده از پرورش کمک کننده با مارکر ضروری است.

تخصص کشاورزی در هلند

تخصص آنلاین در زمینه کشاورزی به عنوان یک مطالعه نیمه وقت طراحی شده است. بنابراین برنامه برای کارکنانی که مایل به ادامه تحصیل خود در زمینه یادگیری دراز مدت هستند نیز مناسب است. زمان کلی یک دوره دو ساله است و پس از یک دوره کارآموزی و پایان نامه کارشناسی ارشد، به شما مدرک داده خواهد شد. فارغ التحصیلان دانشکده با مدرک کارشناسی ارشد چشم انداز حرفه ای دارند و اکثر آن ها قبل از فارغ التحصیلی به بازار کار و شغل در هلند روی می آورند. آن ها متخصصان آموزش دیده دانشگاهی می باشند که قادر به کمک به توسعه پایدار تولید گیاهان در سطوح مختلف هستند.

دوره های کشاورزی در هلند

فارغ التحصیلان با تمرکز پژوهشی در دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی و شرکت های کشتیرانی و کشاورزی فعالیت می کنند. سایر فرصت های شغلی در مدیریت، سیاست، مشاوره و ارتباط در صنایع کشاورزی سازمان های دولتی وجود دارد. برنامه دو ساله MSc Biosystems Engineering برای دانشجویانی است که دارای پس زمینه مهندسی (کشاورزی) در سطح کارشناسی می باشند که علاقه مند به دنبال یک مدرک کارشناسی در زمینه ای هستند که تعامل بین فناوری و زیست شناسی نقش مهمی را ایفا می کند.

امید است که مطلب فوق توانسته باشد، هر چند مختصر کمکی به اطلاعاتی شما در زمینه تحصیل در هلند کرده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *