دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان

 رشته صنایع غذایی در آلمان یکی از رشته های مورد توجه دانشجویانی می باشد که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند. دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان به دلیل اینکه امکانات بی نظیر آموزشی و رفاهی در اختیار دانشجویان قرار می دهند، همیشه با تقاضاهای بسیار زیادی برای پذیرش مواجه می شوند. اگر قصد تحصیل در رشته صنایع غذایی در آلمان را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه کنید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

 معرفی دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان

جهت تحصیل در آلمان در رشته صنایع غذایی یک برنامه منسجم مطالعاتی وجود دارد. دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان با ارتباط نزدیک به موسسات آموزش عالی و مکان های تحقیقاتی به عنوان بهترین دانشگاه ها شناخته می شوند. در ادامه به معرفی این دانشگاه ها می پردازیم:

دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان – انستیتوی تغذیه انسانی آلمان

انستیتوی تغذیه انسانی آلمان (DIfE) بر اساس تحقیقات تجربی و بالینی در زمینه تغذیه و سلامت، با هدف درک اساس مولکولی بیماری های وابسته به تغذیه و تدوین استراتژی های جدید برای پیشگیری، درمان و توصیه های تغذیه ای می باشد.

دانشمندان در DIfE این اهداف علمی را با همکاری میان رشته ای شامل طیف گسترده ای از روش های تجربی و اپیدمیولوژیک دنبال می کنند. تمرکز ویژه این موسسه تحقیق در مورد مهمترین بیماریهای فعلی است، یعنی چاقی، دیابت، بیماریهای قلبی عروقی و سرطان که توسعه آنها ممکن است شامل عوامل وابسته به تغذیه باشد.

 Freie Universität برلین، موسسه بهداشت مواد غذایی

تمرکز تحقیقات در انستیتوی بهداشت مواد غذایی بر روی میکروب شناسی مواد غذایی است. این موسسه بر مطالعات اپیدمیولوژی مولکولی نظارت می کند. علاوه بر این،  هدف این دانشگاه کاهش پاتوژن های منتخب انسان و دام در زنجیره غذایی است. این برنامه شامل استفاده از پروبیوتیک ها و باکتریوفاژها می شود.

Freie Universität برلین، موسسه بهداشت مواد غذایی

Freie Universität برلین، موسسه بهداشت مواد غذایی

یک گروه تحقیقاتی در انستیتو باکتری های کمپیلوباکتر را بررسی می کنند، گروهی از عوامل مشترک بین انسان و دام که از طریق غذا منتقل می شوند و می توانند باعث اسهال التهابی در انسان شوند. گروه تحقیقاتی Vibrio را مطالعه می کند، باکتری هایی که در آبهای ساحلی یا مزارع پرورش ماهی و در سراسر جهان یافت می شوند پس از مصرف ماهی و غذاهای دریایی به طور فزاینده ای باعث عفونت بیشتر می شوند.

انستیتوی بهداشت مواد غذایی، مطالعات میکروبیولوژیکی و آزمایش های بافت شناسی را برای موسسات علمی گروه دامپزشکی، برای مشتریان و همچنین شرکت های خصوصی انجام می دهد. این آزمایش از سال 1999 به عنوان یک آزمایشگاه معتبر به ثبت رسیده است. این دانشگاه همچنین آزمایش های متقابل رسمی (میکروبیولوژی و بافت شناسی) را انجام می دهد و ارزیابی های تخصصی را نیز فرموله می کند.

دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان – موسسه فناوری مواد غذایی دانشگاه برلین

دوره تحصیلات کارشناسی ارشد در رشته مهندسی صنایع غذایی در آلمان، در دانشگاه برلین، رشته های علوم کشاورزی، علوم تغذیه، علوم مهندسی و علوم طبیعی را با یک رویکرد آموزشی میان رشته ای ترکیب می کند. این دوره تمرکز اصلی بر طراحی فرآیندهای تولید و تأثیر تغییرات فیزیکی، میکروبیولوژیکی و شیمیایی در ساختار و نگهداری مواد غذایی و همچنین در تجزیه و تحلیل آن ها دارد.

موسسه فناوری مواد غذایی دانشگاه برلین

موسسه فناوری مواد غذایی دانشگاه برلین

تمرکز بیشتر دوره مطالعه استخراج مواد اساسی از منابع گیاهی یا حیوانی و همچنین جنبه های اکولوژیکی و اقتصادی مدیریت مسئولیت پذیری منابع است.

این دوره درسی شامل تعداد زیادی ماژول انتخابی است که به دانشجویان امکان انعطاف پذیری بالا و فرصتی برای متناسب سازی تحصیلات را می دهد. گرایش میان رشته ای به دانشجویان این امکان را می دهد تا دانش خود را در دوره هایی افزایش دهند و همچنین در رشته های مرتبط مانند بیوتکنولوژی، مهندسی انرژی و فرآیند، یا علوم و فنون زیست محیطی اطلاعات بیشتری کسب کنند.

گفتنی است که این رشته در سال های اخیر به یکی از اصلی ترین اهداف برای مهاجرت تحصیلی به آلمان تبدیل شده است.

شرایط پذیرش رشته مهندسی صنایع غذایی در آلمان دانشگاه برلین

همانند سایر برنامه های کارشناسی ارشد در TU Berlin، متقاضیان دوره کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع غذایی در آلمان باید دارای مدرک کارشناسی دانشگاهی باشند که آنها را برای کار حرفه ای واجد شرایط کند.

متقاضیان دوره کارشناسی ارشد پیوسته باید دارای مدرک دانشگاهی در زمینه فناوری غذا یا یک رشته مرتبط مانند رشته تغذیه در آلمان باشند. متقاضیان همچنین باید مدارک لازم برای پذیرش در دانشگاه برلین را ارائه دهند: 75 امتیاز از رشته های ریاضیات، شیمی، مهندسی شیمی و فرآیند، علوم غذایی، که به موجب آن ماژول ها باید با گرایش مهندسی برنامه مطالعه مرتبط باشند.

برنامه کارشناسی ارشد صنایع غذایی در آلمان به زبان آلمانی تدریس می شود. اگر با یک گواهی اتمام تحصیلات در خارج از کشور برای پذیرش اقدام می کنید، باید مدارک مربوط به مهارت آلمانی را در سطح خاصی ارائه دهید.

دانش زبان انگلیسی مفید است، زیرا برخی از دوره ها/ ماژول ها به زبان انگلیسی ارائه می شوند. با این حال، در شرایط پذیرش دانشگاه نیست.

دانشگاه هوفنهایم

کارشناسی ارشد تحقیقات در پردازش مواد غذایی و رشته غذایی در آلمان در دانشگاه هوفنهایم تدریس می شود. تمرکز بر ارتباط بین ماتریس های پیچیده غذایی و فرآیندهای فن آوری برای تولید و تولید غذاهای مغذی، ایمن و غیر قابل فساد مواد غذایی و مواد مغذی است. دانشگاه هوفنهایم دانشجویان خود را برای انتقال تحقیقات اساسی به فرآیندهای جدید فن آوری آماده می کند. آنها می آموزند که چگونه فن آوری های ابتکاری را که به فرایندهای تولید خودکار مخصوص محصول تبدیل می شوند، توسعه دهند.

دانشگاه هوفنهایم

دانشگاه هوفنهایم

شرایط رشته تغدیه در المان دانشگاه هوفنهایم

برای تحصیل در رشته صنایع غذایی در آلمان در دانشگاه هوفنهایم مدارک زیر لازم است:

  • مدرک کارشناسی در علوم طبیعی یا مهندسی
  • علاقه به شیمی، زیست شناسی و فیزیک
  • علاقه به فناوری غذا و مهندسی فرآیند
  • لذت بردن از کارهای تجربی در آزمایشگاه ها و امکانات تجربی
  • علاقه به تحقیق و توسعه فرایندهای تولید مواد غذایی
  • علاقه به شیوه های اقتصادی تفکر و مدیریت سازمانی
  • مهارت های زبان آلمانی B1
  • انگلیسی B2

نحوه تدریس در دانشگاه هوفنهایم

تحصیل صنایع غذایی در آلمان در سال اول در دانشگاه هوفنهایم به صورت زیر می باشد:

تحصیل صنایع غذایی در آلمان در سال اول با تمرکز بر ترکیب رویکردهای علم ماده با دانش میکروبیولوژیک و روش های مهندسی به منظور درک همه جنبه های پردازش ماتریس های غذایی پیچیده است. دانشجویان روش های پردازش مواد غذایی را تجزیه و تحلیل خواهند کرد و با فن آوری های جدیدی که برای تولید موثر ترکیبات از مواد اولیه گیاهی و حیوانی استفاده می شود، آنها را در سطح آنزیم اصلاح کرده یا با کپسول سازی تثبیت می کند، آشنا خواهند شد.

دانشجویان مهارت های علمی روش شناسی را خواهند آموخت. این شامل روش های شیمیایی، فیزیکی، مولکولی و آماری مدرن است. همچنین در دانشگاه هوفنهایم روش هایی برای مدل سازی و شبیه سازی این فرآیندها و واکنش ها وجود دارند. در سمینارها، دانشجویان تولید مواد غذایی در زمینه علوم طبیعی، مهندسی و زمینه های تجاری را بررسی خواهند کرد.

تحصیل صنایع غذایی در آلمان در سال دوم در دانشگاه هوفنهایم به صورت زیر می باشد:

دانشجویان می توانند دوره رشته تغذیه در آلمان را با توجه به علایق فردی و تخصص مورد نظر خود طراحی کنند. دانشجویان می توانند مهارت های عملی خود را با تخصص در یک زیر رشته علوم غذایی گسترش دهند. بعنوان مثال، گوشت، شیر، غلات، میوه، میکروب شناسی مواد غذایی یا مهندسی فرآیند شامل این احتمالات است. همچنین به طور فزاینده ای به انجام تحقیقات مستقل آشنا خواهند شد.

ساختار مطالعات سال دوم این امکان را می دهد که دانشجویان یک ترم را در خارج از کشور در یکی از دانشگاه های برجسته مرتبط با دانشگاه هوفنهایم بگذرانند و یا دوره کارآموزی طولانی را در یک موسسه تحقیقاتی ملی یا بین المللی در صنعت غذا بگذرانند.

دانشگاه علوم کاربردی فولدا

لیسانس صنایع غذایی آلمان در دانشگاه فولدا هر ساله در ترم زمستان شروع می شود. مدت زمان استاندارد تحصیلات هفت ترم است. دانشجویان به طور کلی شش ماژول را در هر ترم تکمیل می کنند.

دانشگاه علوم کاربردی فولدا

دانشگاه علوم کاربردی فولدا

محتوای برنامه ماهیت کلی دارد و طیف گسترده ای از موضوعات را در بر می گیرد. برنامه مطالعه با برنامه های قابل مقایسه با این تفاوت که به طور خاص به تخصص اولیه نیاز ندارد و یا روی یک محصول خاص تمرکز نمی کند و از این رو ارتباط گسترده ای با کاربرد دارد.

دکترای صنایع غذایی در آلمان – دانشگاه آرهوس

دپارتمان علوم غذایی از دانشگاه آرهوس ارائه دهنده مدرک دکترای صنایع غذایی در آلمان در بالاترین سطح بین المللی است. این امر مستلزم داشتن دانشجویان و استادان دکتری اختصاصی و همچنین یک محیط کاری مناسب است

شرایط پذیرش دکترای صنایع غذایی در آلمان در دانشگاه آرهوس

برای ادامه تحصیل در رشته صنایع غذایی در کشور آلمان در مقطع دکترا در دانشگاه آرهوس به مدارک زیر نیاز هست:

  • آیلتس:6.5
  • رزومه
  • سوابق تحصیلی
  • تأمین مالی – در صورت وجود ، منابع و مبالغ پشتیبانی احتمالی مالی را نشان دهید.
  • انگیزه نامه

دانشگاه علمی کاربردی آنهالت

برنامه علوم، فناوری و تجارت غذا از دانشگاه علمی کاربردی آنهالت نوآوری و فناوری را برای کمک به دانشجویان ارائه می دهد.

دانشگاه علمی کاربردی آنهالت

دانشگاه علمی کاربردی آنهالت

شرایط پذیرش در دانشگاه آنهالت

شرایط پذیرش مهندسی صنایع غذایی در آلمان در دانشگاه آنهالت به صورت زیر می باشد:

  • آیلتس: 6.5؛
  • لیسانس علمی [BSc] با نمرات عالی در موضوعات مرتبط (شیمی، علوم زیستی، علوم و فنون غذایی، مهندسی یا یک موضوع مرتبط)؛
  • ECTS “درجه C”؛
  • شروع: ترم زمستان؛

بازار کار صنایع غذایی در آلمان

به عنوان دانش آموخته برنامه کارشناسی ارشد علوم صنایع غذایی آلمان، تجربه تحقیق عملی و صلاحیت های روش شناختی صحیح دانشجویان را قادر می سازد تا جنبه های مهم مربوط به مواد غذایی، تولید مواد اولیه، پردازش، خواسته ها و انتظارات مشتری از محصولات را به طور ماهرانه تجزیه و تحلیل و بررسی کنند. ماهیت گسترده و چند رشته ای تخصص در زمینه های مختلف قابل استفاده است.

زمینه های بالقوه بازار کار صنایع غذایی در آلمان

زمینه های بازار کار صنایع غذایی در آلمان در شغل های زیر می باشد:

  • کارخانه های تولید؛
  • مدیریت کیفیت؛
  • موسسات ایمنی محصول؛
  • نظارت و آزمایش مواد غذایی؛
  • تحقیق و توسعه مربوط به غذا در کل زنجیره ارزش؛

بورسیه رشته صنایع غذایی در آلمان

یکی از علت های محبوبیت مهاجرت به آلمان به خاطر بورسیه رشته صنایع غذایی  توسط بسیاری از دانشگاه های صنایع غذایی در زمان هایی مختلفی از سال است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بورسیه رشته صنایع غذایی در آلمان به سایت موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی مراجعه کنید.

بورسیه رشته صنایع غذایی در آلمان

بورسیه رشته صنایع غذایی در آلمان

سخن آخر

آلمان یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که قصد ادامه تحصیل در رشته صنایع غذایی در خارج از کشور را دارند؛ زیرا دانشگاه های بسیار زیادی رشته تغذیه در المان و رشته مهندسی صنایع غذایی در آلمان را ارائه می دهند. ما در این مقاله به معرفی دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان، شرایط پذیرش و بازار کار صنایع غذایی در آلمان صحبت کردیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان با موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی ارتباط برقرار کنید. تا بتوانید بهترین راهنمایی ها را از مشاوران حرفه ای ما دریافت نمایید.

سوالات متداول در ارتباط با دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان

  1. هدف انستیتوی تغذیه انسانی آلمان (DIfE) در رشته صنایع غذایی در آلمان چه می باشد؟

هدف انجام تحقیقات تجربی و بالینی در زمینه تغذیه و سلامت، با هدف درک اساس مولکولی بیماری های وابسته به تغذیه و تدوین استراتژی های جدید برای پیشگیری، درمان، و توصیه های تغذیه ای می باشد.

  1. تمرکز تحقیقات دانشگاه فرای آلمان در زمینه مهندسی صنایع غذایی چیست؟

تمرکز تحقیقات در انستیتوی بهداشت مواد غذایی بر روی میکروب شناسی مواد غذایی است.

  1. تمرکز تحقیقات دانشگاه برلین آلمان در زمینه مهندسی صنایع غذایی چیست؟

تمرکز اصلی بر طراحی فرآیندهای تولید و تأثیر تغییرات فیزیکی، میکروبیولوژیکی و شیمیایی در ساختار و نگهداری مواد غذایی و همچنین در تجزیه و تحلیل حسی دارد.

  1. مدارک لازم برای پذیرش در دانشگاه برلین در رشته صنایع غذایی در آلمان چه می باشد؟

75 امتیاز از رشته های ریاضیات، شیمی، مهندسی شیمی و فرآیند، علوم غذایی، که به موجب آن ماژول ها باید با گرایش مهندسی برنامه مطالعه مرتبط باشند.

  1. برنامه کارشناسی ارشد صنایع غذایی در آلمان در دانشگاه برلین به چه زبانی تدریس می شود؟

برنامه کارشناسی ارشد صنایع غذایی در آلمان به زبان آلمانی تدریس می شود.

  1. زمینه های بازار کار صنایع غذایی در آلمان در چه شغل هایی می باشد؟

کارخانه های تولید، مدیریت کیفیت، موسسات ایمنی محصول، نظارت و آزمایش مواد غذایی، تحقیق و توسعه مربوط به غذا در کل زنجیره ارزش

  1. مدارک زبان لازم برای پذیرش در دانشگاه هوفنهایم در رشته صنایع غذایی در آلمان چه می باشد؟

مهارت های زبان آلمانی B1 و انگلیسی B2

  1. لیسانس صنایع غذایی آلمان در دانشگاه فولدا از کی شروع می شود؟

لیسانس صنایع غذایی آلمان در دانشگاه فولدا هر ساله در ترم زمستان شروع می شود.

  1. شرایط پذیرش دکترای صنایع غذایی در آلمان در دانشگاه آرهوس چیست؟

    آیلتس6.5، رزومه، سوابق تحصیلی، تأمین مالی، انگیزه نامه

  2. چه دانشگاهی دکترای صنایع غذایی در آلمان را ارائه می دهد؟

دپارتمان علوم غذایی از دانشگاه آرهوس ارائه دهنده مدرک دکترای صنایع غذایی در آلمان در بالاترین سطح بین المللی است.

  1. شرایط پذیرش در دانشگاه آنهالت چیست؟

آیلتس 6.5، لیسانس علمی [BSc] با نمرات عالی در موضوعات مرتبط، صلاحیت معادل

 

2.2/5 - (4 امتیاز)

مطالب مرتبط

30 دیدگاه برای “دانشگاه های صنایع غذایی در آلمان | شرایط پذیرش و بورسیه

  1. کیارش گفت:

    سلام وقت بخیر
    من لیسانس علوم ورزشی دارم و ۲۳ سالمه و میخوام برای ارشد اقدام کنم و مدرک B2 المانی دارم میخوایتم بیینم ایا امکان پذیرش من در دانشگاه های المان هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله حتما تا سنتون بالا تر نرفته اقدام کنید

  2. امیر گفت:

    سلام برای جاب سیکر نیاز به ارائه بیمه هست؟ چون دارالترجمه دادگستری بدون بیمه فکر کنم سابقه کارو تایید نمیکنه

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      بله، سوابق کاری نیاز به ارائه سابقه بیمه می باشد.

  3. فریما گفت:

    سلام وقتتون بخیر کسی که با ویزای پیوست به همسر ،بیاد المان و ۴/۵ سال گپ تحصیلی داشته باشه میتونه در مقطع ارشد پذیرش داشته باشه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل در آلمان محدودیت سنی ندارد. در صورتیکه اقامت این کشور را داشته باشید، تحصیل شما با توجه به شرایطتان آسان تر می گردد.

  4. فریماه گفت:

    سلام من لیسانس بهداشت مواد غذایی هستم به نظرتون ویزای کاری برا رشته من راحتتره یا تحصیلی و درمورد بازار کارش میتونید اطلاعاتی بدید ممنون

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. با ما در تماس باشید تا با دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره بهتری خدمت شما بدهیم.

  5. ریحان گفت:

    سلام، درباره هزینه هاش هم میشه توضیح بدین اینک اگر برای تحصیل بریم هزینه ها جگونه خواهد بود؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      تحصیل در آلمان رایگان است و هزینه ای بابت تحصیل پرداخت نمی کنید.

      1. زهرا گفت:

        باعرض سلام من لیسانس رشته صنایع غذایی پیام نور دارم.برای ارشد دانشگاه آزاد یا دولتی فرقی میکنه برای بورسیه؟
        پذرش این رشته چطور هست؟ ممنون

        1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          بله، بعضی از دانشگاه های آزاد ایران نیاز به ارزیابی مجدد در آلمان را دارند.

  6. صحرا گفت:

    سلام من ترم چهار مهندسی ماشین الات صنایع غذاییم روزانه دانشگاه دولتی .رشته من بورسیه میشه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      بورسیه کشور آلمان بسته به رزومه علمی و شرایط شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره دقیق تر کافی نمی باشد.

  7. Sara گفت:

    سلام و عرض ادب وقتتون به خیر..
    من ترم 7بهداشت مواد غذایی فردوسی هستم
    از یکی از دوستان شنیدم شانس پذیرش گرفتن واسه دکتری زمانیکه رشته ارشد و کارشناسی یکی باشه بیشترمیشه و با تغییر رشته خیلی احتمال کم میشه
    به نظر شما توجیهی هست ارشد تغذیه بخونم یا ادامه رشته خودم رو بخونم؟
    و با توجه به به اینکه معدلم خوب نیست و حدود 16میشه و مقاله ای ندارم شانسی برای پذیرش ارشد به شرط یادگیری زبان آلمانی هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان برای افزایش شانس خود بهتر است رشته های تحصیلی مرتبط را انتخاب نمایید.

  8. الهه سمیعی گفت:

    سلام ممنون میشم اگر جواب منو بدید
    من فوق لیسانس مهندسی مکانیک هستم به مدت یک سال در صنایع گاز و پتروشیمی و دوسال هم مهندس پایپینگ خط تولید صنایع غذایی و شیمیایی سابقه کار دارم. ۳۱ سالمه
    به نظرتون برای اخذ ویزای آلمان بهتره من تحصیلی برای مقطع دکتری اقدام کنم یا کاری؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای دکترا در آلمان نیاز به ارائه رزومه پژوهشی قوی دارد. در صورت نداشتن این شرایط، می توانید برای ویزای جست و جوی کار آلمان که ما در مقاله https://www.estahbanaty.org/work/germany/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/ تمامی اطلاعات مورد نیاز را ذکر کرده ایم، اقدام نمایید.

  9. سمانه گفت:

    سلام و خسته نباشید ، ببخشید من واسه مهاجرت کاری المان میخوام اقدام کنم ، لیسانس مهندسی صنایع غذایی دارم با ۵ سال سابقه کار ، و از دانشگاه آزاد واحد نیشابور با معدل ۱۵ ، در سایت انابین دانشگاهم سرچ کردم h+ بود ولی رشته تحصیلیمو زدم فقط دو تا گرایش داشت مهندسی شیمی و صنایع غذایی و مهندسی کشاورزی و صنایع غذایی ، نظرتون مورد قبول المان هست رشته من ، چون من رشته مهندسی صنایع غذایی هستم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و احترام
      دانشگاه تحصیلی شما مورد تایید آلمان است و می توانید ویزای جست و جوی کاری آلمان را دریافت نمایید و کار مورد نیاز خود را در این کشور پیدا نمایید.

  10. الهه رفیعی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ترم ۳ کارشناسی صنایع غدایی هستم با معدل ۱۹.۴۰ از دانشگاه دولتی شرایط تحصیل رایگان در المان چجوریه؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      با قبولی در دانشگاه های دولتی ایران و ارائه مدرک زبان آلمانی، می توانید برای پذیرش مستقیم اقدام نمایید.

  11. منا گفت:

    سلام از چه طریقی میشه در مورد دانشگاه های دارای رشته تغذیه در مقطع دکترا اطلاعات بیشتری به دست اورد؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دانشگاه می توانید به سایت خود دانشگاه مراجعه نمایید.

  12. غزل مرادی گفت:

    سلام من رشته مهندسی صنایع غذایی میخونم برای ارشد و یا دکتری میتونم فاند بگیرم؟؟ ویزای کاری چطور؟ چه اقدامی باید بکنم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل کارشناسی ارشد رزومه علمی و شرایط سنی شما مورد بررسی قرار می گیرد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

  13. زهرا گفت:

    سلام.وقتتون بخیر
    من لیسانس صنایع غذایی از دانشگاه ازاد دارم با معدل 16.در حال حاضر هم ارشد صنایع غذایی دانشگاه ازاد میخونم.سال اخرمه.زبان المانی رو تا سطحa2 بلدم ولی دارم ادامه میدم.من میتونم برای ارشد مجدد از دانشگاه های المان پذیرش بگیرم؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل ارشد در آلمان باید مدرک زبان آلمانی بالاتری را دریافت کنید.

  14. محمد گفت:

    با سلام وخسته نباشی من به دنبال زندگی در آلمان با هر شرایطی هستم متاهلم۳۳ سال سن دارم کاردانی شیمی غذایی و لیسانس صنایع غذایی و سابقه کار در آزمایشگاه به مدت۵ سال دارم. زبان آلمانی در سطحA1.2 یاد گرفتم زبان دارم ادامه میدم.راهنمایم کنید که چطور میتونم به هدفم برسم.

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      ویزای جاب سیکر آلمان یکی از روش های مهاجرت به آلمان است که شما می توانید برای اخذ ویزای جاب سیکر آلمان اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *