دانشگاه های مجارستان

لیست زیر از دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان پرحضورترین و پیشروترین دانشجویان بین المللی دانشگاه های مجارستان را نشان میدهد. لیست زیر شامل هر دو گروه دانشجویان چه کسانی که در برنامه های تمام وقت حضور دارند و چه دانشجویانی که در برنامه های نیمه وقت حضور دارند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

هفت دانشگاه بزرگ و برتر مجارستان

لیست زیر از دانشگاه های بوداپست پرحضورترین و پیشروترین دانشجویان بین المللی دانشگاه های مجارستان را نشان میدهد. لیست زیر شامل هر دو گروه دانشجویان چه کسانی که در برنامه های تمام وقت حضور دارند، مانند پزشکی، دامپزشکی، معماری، کسب و کار و غیره و چه دانشجویانی که در برنامه های نیمه وقت حضور دارند، که معمولا بیش از یک یا دو ترم ادامه میابد، که شامل برنامه های مختلفی که اراسموس (دانشمند هلندی) در مجارستان اموخته میشود برای مثال در مهندسی پزشکی و واحد اموزش و پرورش.

همچنین در ادامه تحصیل و اتمام آن دانشجو میتواند به گزینه اقامت دائم مجارستان نیز فکر کند.

دانشگاه بوداپست مجارستان

دانشکده مک دنیل مجارستان

تاسیس شده در سال 1994 ،دانشکده مک دنیل بزرگترین و وسیعتریندانشکده مجاری در بئداپست است. کالج علوم انسانی در وست مینیستر (صومعه غربی) ، مریلند ایالت متحده امریکا واقع شده است. دانشکده بوداپس توسط اموزش عالی دانشگاه ها و مدارس میدل ایست معتبر شده است و در مجارستان به عنوان یک نهاد تحصیلاتی عالی خارجی ثبت شده است.

کالج مک دنیل بوداپست یک برنامه چهار ساله کامل برای دانشجویان بین المللی از بیش از بیست کشور جهان فراهم کرده است، دوره ها در کالج بوداپست مک دنیل توسط یک هیئت علمی مجرب از امریکا، بریتانیا، و پروفسوران مجاری که تدریس را در ایالت متحده و اروپا دوره دیده اند انجام میشود.و پس از برسی شرایط مهاجرت به مجارستان شما، پذیرش صورت میگیرد.

پس از اتمام این دوره چهارساله  با گرفتن مدرک کارشناسی، دانشجویان به عنوان یک شخص حرفه ای وارد کسب و کار مانند، بانکداری، خدمات دولت، و یا رسانه میشوند. علاوه بر این، کالج مک دنیل بوداپست یک برنامه ی پیش پزشکی برای اماده سازی دانشجویان پزشکی برای مطالعات پیشرفته تر ارائه میکند.

اگرچه این برنامه پیش پزشکی در کالج مک دنیل به بسیاری از دانشجویان مجاری اموخته میشود، روش تدریس با  تقسیم بندی دانشجویان به گروه های کوچکتر از فرهنگ های متفاوت به منظور به اشتراک گذاشتن بخشی از فضای منحصر بفرد دانشجویان در بوداپست انجام میشود.

دانشگاه کاروینوس مجارستان

دانشگاه کاروینوس در سال 1948  تاسیس شده و به عنوان یکی از بهترین موسسه ها در نوع خود در مجارستان در نظر گرفته شد است. این یک نهاد بین المللی در هر دو بخش اموزش و تحقیقات با بیش از هفده هزار دانشجو است.

با بکارگیری هفت هیئت علمی دانشگاه مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های اقتصاد، کسب و کار، مدیریت دولتی، علوم باغبانی، صنایع و علوم غذایی، معماری مناظر، و علوم اجتماعی را ارایه میدهد. هیئت علمی دانشکده به کسب و کار مرکز تحقیقات و مطالعات در زمینه اقتصاد، امور مالی، مدیریت و سازمان، کسب و کار، علوم مدیریت و مدیریت مشغول است.

کیفیت بالای اموزش دانشکده کسب و کار توسط این حقیقت که هر مبحث توسط استادان مشهور اموخته میشود اثبات میشود که به عنوان متخصصان در علم خاص یا نظم و انضباط، مجهز به هر دو دانش علمی و عملی شده اند. این دانشگاه امکانات بسیار خوب و زیرساخت های پیشرفته ارایه میکند.

علاوه بر این ، با ایجاد یک ساختمان جدید در دانشگاه یک کتابخانه مرکزی با یک موقعیت مرکزی و تضمین کلاسهای ضروری برای گسترش فعالیت های اموزشی فراهم میکند. دانشکده مدیریت کسب و کار در دانشگاه کاروینوس  بزرگترین دانشگاه با حدود پنج هزار دانشجو و دویست و سی استاد است.

دوره های مختلفی با انتخاب انگلیسی یا المانی، که شامل بسیاری از ادارات و پوشش تخصصی دانشکده میشود ارایه میکند.و شما پس ازاشتغال در ادارات مذکور مشغول به کار شوید و بخشی از هزینه زندگی درمجارستان را جبران کنید.

دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست مجارستان

دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست به عنوان یک دانشگاه مشهور مجاری، برای تفاوت هایش، چند سطحی بودن ان، اموزه ها و استانداردهای بالای ان در صلاحیت های علمی در علوم فنی و طبیعی در رشته های خاص و علم جامعه شناخته شده است.

قدمت این دانشگاه به 1782 برمیگردد، این دانشگاه اولین موسسه در اروپا برای تعالیم مهندسی در سطح دانشگاهی است. این دانشگاه دارای یک گذشته معتبر است و فارغ التحصیلان ان برنده ی چندین جایزه نوبل شده اند.

این دانشگاه دارای حدود بیست و چهار هزار دانشجو در هشت دانشکده است و کارکنان ان حدودا هزاروسیصد نفر هستند.. دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست واحد تئوری و عملی با استاندارد بالای مبانی نظری و اموزش عملی براساس روابط صنعتی فراهم میکند.

این دانشگاه هدفش را، توسعه محتویات اموزش به طور داعمی در هر دو رشته ی اموزش و پرورش چند سطحی و چند زبانه اعلام کرده است. تعداد روزافزون رفت و امد دانشجویان که در دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست حضور دارند در کارشناسی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد و دکتری به طور منظم ارایه میشود.

دانشگاه مرکزی اروپا درمجارستان

دانشگاه مرکزی اروپا یک سطح فارغ التحصیلی  و دانشگاه انگلیسی زبان واقع در بوداپست است. برنامه های کارشناسی ارشد و دکتری در علوم اجتماعی، علوم انسانی، سیاست عمومی، قانون، مدیریت، کسب و کار، اقتصاد، علوم زیست محیطی، سیاست و ریاضیات ارایه میدهد. این دانشگاه هم در ایالت متحده و هم در مجارستان معتبر است. دانشگاه مرکزی اروپا در سال 1991 در نتیجه انقلاب دموکراتیک در سراسر شرق مرکز اروپا و اتحادیه جماهیر شوروی سابق تاسیس شده است.که الهام گرفته شده از انجمن ها در ساختمان باز است..

امروز این دانشگاه شامل سیزده بخش، مرکز کسب و کار، و پانزده مرکز تحقیقاتی است. این دانشگاه حدودا هزاروششصد دانشجو و بیش از سیصد استاد از صد کشور سراسر جهان دارد. اکثر دانشجویان این دانشگاه کمک مالی مبتنی بر شایستگی از جمله شهریه کامل یا نیمه کامل، مسکن، بیمه درمانی، هزینه کمک زندگی دریافت میکنند. بیش از هشت هزارو پانصد دانشجوی فارغ التحصیل شده در این دانشگاه میتوانند در شغل های موفق در دولت، خدمات دیپلماتیک، گروه های ذینفع و حمایتاجتماع عمومی سازمان های غیر دولتیو و بین المللی، گروه های برجسته کسب و کار و یا اموزش و تقیقات پیشرفته مشغول بکار شوند.

دانشگاه سملوایز مجارستان

سمل وایز در سال 1769 بنا نهاده شده است، دانشگاه سمل وایز قدیمی ترین موسسه پزشکی در مجارستان است. این دانشکده یک دانشکده تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان، مشهور و مستقل بعد از جنگ جهانی دوم شد و به یک انشکده تدریس پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم بهداشتی، مدیریت بهداشت و درمان و علوم ورزشی و فیزیکی توسعه یافت. این دانشگاه با ظرفیت بیش از پانزده هزار دانشجو از بیش از شصت کشور از پنج قاره است.

این دانشگاه ها مدارک کارشناسی تا دکتری را به انگلیسی والمانی ارایه میدهند. بیست درصد دانشجویانش را دانشجویان خارجی تشکیل میدهند.دانشگاه سمل وایز بزرگترین مرکز مراقبت های پزشکی در مجارستان با بیش از نه هزار کارمند با پوشش نیازهای مراقبت بهداشتی  از جمعیت کشور است. دارای چندین کلینیک و درمانگاه هست که به راحتی با مترو قابل دسترس هستند.

دانشگاه زنت ایستوان

دانشگاه زنت ایستوان در سال 2000 با ادغام چند دانشگاه و کالج معتبر و مستقل سابق تشکیل شده است. این داشگاه اموزش و پرورش در زمینه های مختلف علوم زیستس،  مانند علوم کشاورزی و محیط زیست، دامپزشکی، علوم زیستی، مهندسی مکانیک، اقتصاد و علوم اجتماعی، معماری، مدیریت تامین اب علوم پزشکی و همچنین هنر کاربردی را فراهم میکند.

اگرچه برخی از مدارس در این دانشگاه ها بیش از دوقرن سابقه تدریس دارند، دانشگاه ترکیبی منحصر بفرد از مطالعات کلاسیک و سنتی و تدریس مدرن، تحقیق و فعالیت های اموزشی ارایه میدهد.

دانشکده های مجارستان

دانشگاه زنت ایستوان با ظرفیت بیش از بیست و سه هزار نفر دانشجو در حال تحصیل در لهستان، در ده دانشکده مختلف، توسط توسط یک هیئت علمی متشکل از سه هزار کارکن در دانشکده های زیر است:

  • دانشکده علوم کشاورزی و محیط زیست
  • دانشکده حرفه ایو کاربردی هنر
  • دانشکده اقتصاد
  • دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی
  • دانشکده اموزش و پرورش
  • دانشکده مهندسی مکانیک
  • دانشکده دامپزشکی
  • دانشکده اب و مدیریت زیست محیطی
  • موسسه مطالعات مراقبت های بهداشتی و بهداشت محیط زیست
  • دانشکده معماری و مهندسی عمران

طیف گسترده ای از گروه ها به صورت پویا توسط اعضای هیات علمی به منظور حفظ تحولات سریع در روش تکنولوژی و پردازش اطلاعات در عصر مدرن انتخاب شده اند، و از فارغ التحصیلان خود در سراسر جهان استفاده میکنند. دانشگاه زنت ایستوان از وش های تدریس با بالاترین کیفیت و با دادن محل اقامت به دانشجویان و اکانات دانشگاه و سالن سمینار  و سخنرانی ب عنوان بخشی از توسعه ب کار خود بهبود داده است

دانشگاه های مجارستان

آکادمی موسیقی فرانتزلیست مجارستان

اکادمی موسیسقی فرانتزلیست اغلب به عنوان اکادمی موسیقی به صورت مختصر شده توسط فرانتزلیست تایس شده است (در سال 1925 بنیان گذاری شده هرچند پس از پنجاه سال به مکان فعلی خود در بوداپست منتقل شد) فرانتزلیست یک نابغه موسیقی: یک هنرمند پیانو، اهنگساز رهبر ارکستر، معلم موسیقی، نویسنده و نیکوکار بود.

اکادمی اصلی در سال 1875 در خانه خود او تاسیس شد. امروزه این دانشگاه به عنوان معتبرترین دانشگاه موسیقی در مجارستان با نهصد دانشجو است. بین 1877 و 1879 اکادمی را به ساختمان فعلیان به شاهکار هنر معماری نئو رنسانس منتقل کردند.

کسانی که وارد دانشکده فرانتزلیست میشوند عملکرد خود را به عنوان یک تعهد جدی به رویکرد کمال گرا نسبت به موسیقی میدانند.تحصیل در اکادمی موسیقی بسیار سخت و منضبط تحت راهنمایی استادانی مشهور در اجرا هستند، بازدید استادان از دیگر دانشگاه های راهبر و اعضای هیعت منصفه از مسابقات بین المللی، اشتیاق انهارا برای تدریس بالا میبرد.

پس از دریافت اموزشی قوی، دانشجویان فارق التحصیل شده از اکادمی  به عنوان استادان حرفه ای مجهز شده و برای شروع شغل موسیقی  در رشته و زمینه مورد علاقه خود خواهند شد.

و همچنین مبحث انتخاب شغل پس از تحصیل در رشته های فوق برای دانشجویان باز می شود. تنها کافی است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

سوالات متداول در مورد دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

1- چه دانشگاه هایی در مجارستان انگیسی زبان هستند؟

دانشکده مک دنیل، دانشگاه کاروینوس، دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست، دانشگاه مرکزی اروپا در مجارستان، دانشگاه سملوایز و دانشگاه زنت ایستوان.

2- دوره کارشناسی در دانشکده مک دنیل مجارستان چند ساله است؟

کالج مک دنیل بوداپست یک برنامه چهار ساله کامل برای دانشجویان بین المللی از بیش از بیست کشور جهان در مقطع کارشناسی فراهم کرده است،

3- برنامه ی پیش پزشکی دانشگاه مک دنیل مجارستان چیست؟

کالج مک دنیل بوداپست یک برنامه¬ی پیش پزشکی برای آ¬ماده سازی دانشجویان پزشکی برای مطالعات پیشرفته¬تر ارائه می¬کند.

4- در دانشگاه کاروینوس مجارستان چه دوره های آموزشی ارائه می شود؟

با وجود هفت هیئت علمی در این دانشگاه مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های اقتصاد، کسب و کار، مدیریت دولتی و … را ارایه می¬شود.

5- دانشگاه کاروینوس مجارستان امکانات مناسبی دارد؟

این دانشگاه امکانات بسیار خوب و زیرساخت های پیشرفته ارایه می کند.

6- دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست مجارستان چه امتیازاتی برای انتخاب توسط دانشجو دارد؟

این دانشگاه برای تفاوت هایش، چند سطحی بودن آن، آموزه ها و استانداردهای بالای آن در صلاحیت های علمی در علوم فنی و طبیعی در رشته های خاص و علم جامعه شناخته شده است.

7- در دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست مجارستان آموزش ها برای دانشجویان به چه صورت فراهم است؟

این دانشگاه واحدهای تئوری و عملی را با استاندارد بالای مبانی نظری و آموزش عملی براساس روابط صنعتی فراهم می¬کند.

8- آیا دانشگاه مرکزی اروپا در مجارستان معتبر است؟

بله، این دانشگاه هم در ایالت متحده و هم در مجارستان معتبر است.

9- در دانشگاه سملوایز مجارستان مدارک کارشناسی به چه زبانی ارائه می شود؟

این دانشگاه مدارک کارشناسی تا دکتری را به انگلیسی والمانی ارایه می¬دهد.

10- دانشگاه زنت ایستوان مجارستان در چه علومی به دانشجویان آموزش می دهد؟

این دانشگاه آموزش در زمینه¬های مختلف علوم زیستی، مانند علوم کشاورزی و محیط زیست، دامپزشکی، علوم زیستی، مهندسی مکانیک، علوم پزشکی، هنر کاربردی و… را فراهم می¬کند.

11- دانشگاه زنت ایستوان مجارستان چه امکاناتی برای دانشجویان فراهم می کند؟

این دانشگاه از روش های تدریس با بالاترین کیفیت و با دادن محل اقامت به دانشجویان و امکانات دانشگاه و سالن سمینار و سخنرانی به عنوان بخشی از توسعه به کار خود بهبود داده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *