دانشگاه های انگلیسی زبان اتریش

اتریش از لحاظ اقتصادی، وضعیت خیلی خوبی دارد. این کشور با وجود حجم نسبتا کوچک و جمعیت کم، جزء 12 کشور ثروتمند جهان از لحاظ تولید ناخالص داخلی در سرتاسر جهان، است. اتریش دارای یک بازار توسعه یافته و کیفیت بالایی از لحاظ نحوه زندگی دارد. تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان اتریش با کیفیت بالا و هزینه های کم تحصیل، جایگزین جذابی برای آلمان است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان اتریش

اتریش دارای 23 دانشگاه عمومی و 11 دانشگاه خصوصی است. دانشگاه وین در سال 1365 تاسیس شد و قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه اتریش می باشد. بیشتر دوره های کارشناسی و بسیاری دیگر دوره های تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی ارائه می دهد. اما در این دانشگاه ها بیشتر به زبان انگلیسی و آلمانی تدریس می شود. اگر زبان آموزش دوره انتخابی شما انگلیسی است، شما باید سطح B1 / B2 را با توجه به این کشور ارائه دهید. از سال 2008، برای تمام دانشجویان شهروندی اتحادیه اروپا، مطالعات تحصیلی بالاتر از حد قانونی بوده است.

آموزش در دانشگاه های انگلیسی زبان اتریش

دانش آموزان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند حداکثر سه ماه تمام وقت را در هر سال بدون محدودیت برای درآمد تمام وقت یا نیمه وقت (حداکثر 12 ساعت در هفته) با حداکثر درآمد 323 یورو در ماه کار کنند. دانشجویان اتحادیه اروپا حق دارند تا از سیستم مراقبت بهداشتی اتریش همانند اتباع تا زمانی که یک کارت بیمه درمانی اروپایی دارند استفاده کنند. با این حال، بیمه بهداشت عمومی جزء شرایط پذیرش دانشگاه های اتریش می باشد. اتریش یک مقصد امن است و جرایم خشونت آمیز در آن نادر است.

آموزش در دانشگاه های انگلیسی زبان اتریش

ویزای تحصیلی اتریش

دانشجویان اتحادیه اروپا برای تحصیل نیازی به ویزای اتریش ندارند، اما باید برای دریافت اجازه اقامت اتریش از اداره ثبت احوال محلی درخواست دهند. متقاضیان دوره های کارشناسی یا فارغ التحصیلان باید درخواست های خود را به دانشگاه یا کالج انتخابی خود ارسال کنند. به عنوان زبان آموزش در دانشگاه های اتریشی آلمان، متقاضیان باید مدرک سطح زبان خود را در صورت تحصیل در مدرسه یا ارائه مدارک زبان آلمانی، مانند آمادگی آزمون TestDaF آلمانی یا Fremdsprache für ausländische Studienbewerber، را ارائه دهند. اکثر موسسات نیاز به حداقل مدرک سطح B1 / B2 زبان انگلیسی دارند.

برنامه های کارشناسی ارشد و پژوهشی ممکن است نیازی به دانش زبان آلمانی نداشته باشند، زیرا معمولا برای دانشجویان بین المللی طراحی شده اند. برای اطلاعات بیشتر بهتر است که با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) همراه باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *