دانشگاه ملی پزشکی مینسک

تحصیل پزشکی در بلاروس در دانشگاه دولتی این کشور (BSMU) که به عنوان یک موسسه آموزشی پیشرو در زمینه پزشکی در جمهوری بلاروس است می تواند شما را در راستای دستیابی به اهداف بلند مدتتان به موفقیت برساند. وزارت بهداشت ملی بلاروس، روش های تدریس و یادگیری دانشگاهی را تنظیم و به طور مداوم ارزیابی می کند تا دانشجویانی که از فرهنگ ها و قومیت های مختلف در این دانشگاه گرد هم آمده اند احساس مطلوب داشته باشند. در این مطلب مشاورین ما در موسسه حقوقی توسعه گران مهر، آنچه را که در مورد دانشگاه ملی پزشکی مینسک نیاز دارید به شما منتقل می کنند. فارع از این مطالب شما می توانید با مشاورین دفاتر شیراز، اصفهان و تهران ما در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل پزشکی در دانشگاه ملی مینسک بلاروس

آموزش در دانشگاه در 72 بخش ارائه شده است.( که از این بین 29 مورد تئوری و 43 مورد بالینی است.) کلاس های آکادمیک در 70 بیمارستان آموزشی و همچنین تحقیقات و مطالعه و مرکز عملیاتی سازماندهی شده است.

سازمان فعالیت های یادگیری

فرآیند تحصیلی توسط توسط هیئت علمی و روش شناسی متشکل از چندین بخش هماهنگ شده است. و بخش مدیریت کیفیت در دانشکده های مربوطه انجام می شود.

فرآیند علمی

تحصیلات در دانشگاه تمرین گرا است.به طور متوسط 70 درصد کلاس ها به صورت کلاس آموزشی و آزمایشگاه علمی است. از سال دوم به بعد فرآیند علمی در گروه بالینی در مکان های موجود در موسسه بهداشتی وزارت بهداشت سازماندهی شده است که تمام امکانات برای دانشجویان برای به دست آوردن دانش و مهارت های مورد نیاز در برنامه درسی فراهم می کند. از سال سوم به بعد (یا از سال دوم برای کسانی که در دندان پزشکی تخصص می گیرند) دانشجویان نحن تمرینات علمی قرار می گیرند که تحت نظارت متخصص ارشد واجد شرایط مراکز مراقبت های بهداشتی مربوطه قرار دارد.

تکنولوژی نوآورانه آموزشی

دانشگاه به شورت فعالانه تکنولوژی نوآورانه آموزشی را در مواجهه فرآیند اصلی بلونیا اجرا می کند. تمامی منابع دانشگاه پورتال آموزشی را تشکیل می دهد که شامل سایت رسمی RSMU و سایت اینترنت داخلی برای دانشجویان و اساتید می شود. منابع آموزشی شامل یک بانک بزرگ و عظیم از مطالب آموزشی با متن کامل و کمک های تصویری بصری،یک قسمت قابل توجهی که توسط کارکنان آموزشی دانشگاه اجرا شده است. کتاب های الکترونیکی طراحی شده تعاملی به دانشجویان در دسترسی به ادبیات آموزش، سخنرانی ها و ارائه ها، تست هایی برای خودآموزی و خود کنترلی کمک می کند.

منابع آموزشی

سایت آموزشی تعداد زیادی منابع و مطالب آموزشی، مدارک تنظیم شده برای ساماندهی فرآیند آموزش ارائه کرده است که می توان آن ها را هم در بخش مربوطه و هم در سایت اینترانت برای دانشجویان پیدا کرد.

تحصیل و پذیرش پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه ملی مینسک

تحصیل و پذیرش پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه ملی مینسک

تحصیل و پذیرش پزشکی و دندانپزشکی دانشگاه ملی مینسک

  • پزشکی عمومی
  • مدت زمان تحصیل: 6 سال
  • دانشجویان در زمینه 4 مبحث درسی مختلف به تحصیل می پردازند: درمان، جراحی، زنان و زایمان، ژنتیک، علم بیهوشی و مراقبت های ویژه

در بین فارغ التحصیلان این دانشگاه چند پزشک معروف متخصص قلب، جراح مغز و اعصاب، چشم پزشک، رادیولوژیست، متخصص درمان شناس، روانکاو، انکولوژیست، متخصصین زایمان و ژنتیک، جراح زیبایی، متخصص ریه و پزشکانی از سایر شاخه های پزشکی به چشم میخورند.

فرآیند اخذ پذیرش در رشته پزشکی عمومی دانشگاه بلاروس

متقاضیانی که قصد داشته باشند در دانشگاه پزشکی بلاروس به تحصیل بپردازند می بایست در کشور محل زندگی خود دروس زیست شناسی و شیمی را در دوره دبیرستان گذرانده باشند. در صورتی که در حال حاضر مدرک دیپلم دبیرستان در رشته علوم تجربی را دارید، می توانید در هر یک از دانشگاه های پزشکی بلاروس برای اخذ پذیرش درخواست دهید امام می بایست این مدارک را برای ارزیابی و از طریق فکس یا ایمیل برای دانشگاه مد نظر خود ارسال نمایید.

دانشجویانی که از کشورهای آسیایی مانند هند و پاکستان می آیند می بایست برای پذیرش در رشته پزشکی عمومی می بایست 2+10 سال به تحصیل پرداخته باشند که واجد شرایط ورود به دانشگاه به حساب آیند. پس از اینکه ارزیابی مدارک شما به اتمام رسید نتایج آن به اطلاع متقاضی خواهد رسید و پس از آن متقاضی می بایست هزینه های تحصیل خود را به دانشگاه مد نظر بپردازد. پس از اینکه رسید پرداخت شما به دست دانشگاه رسید، مدارک شما برای صدور دعوتنامه رسمی تحصیل در دانشگاه، به دفتر مهاجرت ارسال خواهد شد.

مدت زمان انجام این فرایند در دفتر مهاجرت 2 هفته است. پس از صدور دعوتنامه و دریافت آن، متقاضی می بایست پروسه اخذ ویزای خود را آغاز کند. متقاضیانی که با درخواست آنها موافقت نمی شود و مدارک آنها معتبر به شمار نمی روند توسط دفتر پذیرش دانشگاه مطلع میشوند و از آنها خواسته میشود که مدارک بیشتری را اسکن کرده و برای دانشگاه ارسال نمایند

هزینه و شهریه دانشگاه پزشکی ملی مینسک

  • استاد راهنمای حرفه ای و آموزش پیش دانشگاهی (دوره های تحصیلی مقدماتی) زبان روسی 2600 دلار
  • استاد راهنمای حرفه ای و آموزش پیش دانشگاهی (دوره های تحصیلی مقدماتی) انگلیسی متوسط 3100 دلار
  • استاد پزشکی برای دانشجویان خارجی دندانپزشکی 4500 دلار
  • دندان پزشکی (انگلیسی متوسط) 5600 دلار
  • پزشک عمومی 4100 دلار
  • پزشک عمومی (انگلیسی متوسط) 5000 دلار
  • Preventive medicine 4100 دلار
  • داروسازی 4100 دلار
  • هزینه محل اقامت (خوابگاه) 840 دلار
  • ثبت نام 50 دلار
  • بیمه درمانی 170 دلار اروپا
  • چک آپ پزشکی 100 دلار
  • متوسط هزینه زندگی 3000-4800 دلار

هزینه سالانه (به دلار آمریکا) ممکن است بسته به نرخ ارز روسیه تغییر کند.

رتبه و رنکینگ دانشگاه پزشکی ملی مینسک

رتبه و رنکینگ دانشگاه پزشکی ملی مینسک

رتبه و رنکینگ دانشگاه پزشکی ملی مینسک

زمان هایی که رتبه آموزشی دانشگاه های جهان در سال 2019 شامل بیش از 1250 دانشگاه است، این موضوع را به بزرگترین لیگ بین المللی رقابتی روی میز برای ما می کند.

این تنها میز عملکرد جهانی دانشگاه ها برای قضاوت و داوری دانشگاه های تحقیق محور در میان همه ماموریت های مرکزی آن ها است: آموزش، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. ما از 13 شاخص عملکرد که با دقت کالیبراسیون شده برای تهیه کردن جامعترین و متعادل ترین سنجش قابل اعتماد دانشجویان، دانشگاهیان، رهبران دانشگاه، صنعت و دولت استفاده می کنیم.

محاسبات برای رتبه بندی و رنکینگ سال 2019 توسط شرکت های خدمات حرفه ای (pwc) pricewaterhousecoopers بررسی و حسابرسی شده است که این ها را به تنها رتبه بندی جهانی دانشگاه که تحت بررسی مستقل و کامل این طبیعت قرار دارند تبدیل می کنند.

امتیاز رتبه بندی:

  • رنکینگ جهانی دانشگاه 74519.044
  • رنکینگ آموزش 70522.127
  • رنکینگ تحقیقات 7603.288
  • رنکینگ تنوع بین المللی 36853.567
  • رنکینگ پایداری مالی 71227.506

در انتها لازم به ذکر است که اعتبار آکادمی پزشکی مینسک در وزارت بهداشت ایران به صورت مشروط است و پیشنهاد می کنیم حتما برای اطلاعات کامل تر درباره هزینه تحصیل در بلاروس و سایر شرایط مشابه در دانشگاه ملی پزشکی مینسک می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) گفت و گو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *