دانشگاه لنکستر
دانشگاه لنکستر انگلستان

دانشگاه لنکستر

-

Lancaster University

موقعیت:انگلستان - لنکستر
نوع:دولتی
تعداد دانشجویان:16632 نفر
تعداد دانشجویان بین المللی:5608 نفر
سایت دانشگاه
رنکینگ QS
122
رتبه در کشور
34
هزینه ویزا
490 پوند
نرخ پذیرش
19%
بورسیه تحصیلی
دارد
خوابگاه/هزینه
دارد/139 پوند به بالا
زمان فرآیند ویزا
3 هفته
مجوز کار
دارد
شهریه
22 هزار پوند در سال
مقاطع تحصیلی
ارشد، دکترا، کارشناسی

درباره دانشگاه

Information

دانشگاه لنکستر (Lancaster University) 3 مایل از شهر لنکستر انگلستان فاصله دارد و دارای محوطه‌ای بسیار سرسبز است. این دانشگاه یک دانشگاه دولتی و بین‌المللی است که دانشجویان بیش از 100 کشور جهان در آن تحصیل می‌کنند. دانشگاه لنکستر به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های انگلیس محسوب می‌شود. این دانشگاه در سال 1964 تأسیس شده است. دانشگاه لنکستر در سال 2024 رتبه 122 جهان را به دست آورده و از این رو در جمع بهترین دانشگاه های جهان قرار گرفته است. این دانشگاه با نرخ پذیرش 19 درصد گزینشی سخت در انتخاب دانشجو دارد. دانشگاه لنکستر در حال حاضر میزبان 3 هزار دانشجوی بین‌المللی است که برابر با 24 درصد از کل دانشجویان این دانشگاه است. دانشگاه لنکستر به پایداری و حفظ محیط زیست اهمیت زیادی می‌دهد و دارای یک پردیس بسیار سرسبز است. این دانشگاه دارای 8 دانشکده و تعداد زیادی گروه آموزشی است که در تلاش هستند بهترین کیفیت آموزشی را به دانشجویان خود ارائه کنند.

چنانچه تمایل دارید برای تحصیل در انگلیس و اخذ پذیرش از دانشگاه لنکستر اقدام کنید باید ددلاین ارسال مدارک در این دانشگاه را در نظر داشته باشید. ددلاین دانشگاه لنکستر برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری متفاوت است که در جدول زیر ارائه شده است:

 

مقطع تحصیلیتاریخ ددلاین
کارشناسی31 ژانویه (11 بهمن)
کارشناسی ارشد10 فوریه (21 بهمن)

دانشکده ها

Faculties

دانشگاه لنکستر دارای 4 دانشکده است که هر دانشکده شامل چند گروه‌ آموزشی است. این دانشکده‌ها عبارتند از: 

  • دانشکده هنر و علوم اجتماعی
  • دانشکده پزشکی و بهداشت
  • دانشکده مدیریت
  • دانشکده علوم و تکنولوژی
  • دانشکده علوم اجتماعی

برخی رشته ها و دوره ها

programs

دانشگاه لنکستر 280 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و تعداد زیادی رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان ارائه می‌کند. همچنین این دانشگاه دوره‌های زبان و آمادگی برای ورود به دانشگاه را نیز برای دانشجویان برگزار می‌کند. رشته‌های تحصیلی دانشگاه لنکستر بسیار متنوع و برخی از آنها شامل موارد زیر هستند:

  • حسابداری و مالی
  • بیوشیمی
  • حسابداری
  • روابط بین‌الملل
  • جانورشناسی
  • تئاتر
  • مطالعات فیلم
  • علوم ورزشی

حداقل نمرات آزمون های مختلف که برای این دانشگاه نیاز دارید

Grades
IELTS 6.5 به بالا
TOEFEL 87 به بالا
PTE 58 به بالا
GPA 3.3 به بالا
GRE --
GMAT 580 به بالا

بورسیه تحصیلی

Scholarships

دانشگاه لنکستر برای هر دو گروه دانشجویان بومی و بین‌المللی بورسیه‌های تحصیلی متنوعی را ارائه کرده است. این بورسیه‌ها بر اساس نوع می‌توانند بخشی از هزینه تحصیل را پوشش دهند یا امکان تحصیل رایگان در انگلیس را برای دانشجویان فراهم کنند. بورسیه‌ تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی ارائه می‌شود. برخی از این بورسیه‌ها عبارتند از: 

مبلغبورسیه
2.000 پوندLancaster Scholarship
1.000 پوندLancaster Opportunity Scholarship
2.000 پوندLancaster Global Scholarship – Undergraduate
5.000 پوندLancaster Master’s Scholarship

خوابگاه و تغذیه

Accommodation and food

دانشگاه لنکستر برای دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خوابگاه فراهم کرده است. این دانشگاه برای دانشجویان متأهل که تصمیم دارند با خانواده خود در خوابگاه اقامت کنند نیز اقامتگاه در نظر گرفته است. خوابگاه‌ها به صورت اتاق‌های خصوصی و مشترک ارائه می‌شوند و دارای امکانات کامل هستند. همچنین امکان استفاده از منوی غذای خوابگاه و سالن غذا خوری یا استفاده از آشپزخانه شخصی در خوابگاه وجود دارد. هزینه خوابگاه‌ها بر اساس نوع آن از 139 پوند شروع می‌شود.

لوکیشن و تصاویر دانشگاه

Location

مشاهیر

Celebrities
جیمز می (james may)
جیمز می (james may)
خبرنگار و مجری تلویزیون انگلستان
رالف اینسون (Ralph Ineson)
رالف اینسون (Ralph Ineson)
بازیگر و نویسنده انگلیسی
آلن میلبرن (Alan Milburn)
آلن میلبرن (Alan Milburn)
وزیر سابق بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی بریتانیا
راجر اشتون-گریفیث (Roger Ashton-Griffiths)
بازیگر و فیلنامه نویس

سوالات متداول

Location

این دانشگاه بر اساس رتبه‌بندی QS در سال 2024 رتبه 122 جهان را کسب کرده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بیشتر بخوانید

Read more

لنکستر یکی از چند دانشگاه جهت تحصیل در انگلستان است که دارای یک سیستم دانشگاهی منظم و بروز می باشد. این دانشگاه بطور کلی دارای 9 کالج است که 8 کالج برای دانشجویان کارشناسی و یکی برای تحصیلات تکمیلی در دسترس می یاشد. تحصیل دربرترین دانشگاه های جهان همیشه و در همه حال از موضوعات مهم و اساسی جهت متقاضیان تحصیل در خارج از کشور بوده است. یکی ازبرترین دانشگاه های جهان دانشگاه لنکستر انگلستان می باشد. برای کسب اطلاعات لازم درباره این دانشگاه به مطالعه مقاله فوق که در موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی تنظیم شده است، بپردازید.

اخذ پذیرش از دانشگاه لنکستر کشور انگلیس

در سال 1947 یک نشست عمومی در لنکستر پیشنهاد امکان تاسیس یک دانشگاه در این شهر را تایید کرد. اگرچه این ایده به دلیل عدم بودجه دولتی از بین رفت، اما در اوایل سال 1961 توسط شورای شهر لنكشایر احیا شد و یک كمیته ترفیع برای دانشگاه در شمال غربی لنكشایر به ریاست لرد دربی، پیشنهادی را به كمیته کمک های مالی دانشگاه لنكستر ارائه داد.

هفت مراسم ارزشیابی پژوهشی بین سال های 1986 و 2014، لنکستر را به طور پیوسته ارتقا داد، به ویژه در سال 1992 وقتی که این موسسه برای اولین بار در جمع ده دانشگاه برتر ظاهر شد. علاوه بر این، دانشگاه لنکستر در هر یک از جداول مهم لیگ دانشگاه های انگلیس، از جمله گاردین (10) راهنمای کامل دانشگاه (9) و تایمز (یازدهم)، رتبه بسیار بالایی دارد. دانشگاه اعتبار پژوهشی برجسته خود را حفظ کرده است، و به طور مداوم به دنبال راه هایی است که بتواند از تحقیقاتش برای منافع جامعه استفاده کند. این کار شامل توسعه سه مرکز تجارت دانش بنیان، بر اساس InfoLab21، دانشکده مدیریت و مرکز محیط زیست لنکستر است.

این دانشگاه هم اکنون حدود دوازده هزار دانشجو دارد، که به صورت تمام وقت در مقاطع اول و بالاتر در لنکستر تحصیل می کند، و حدود هفتصد نفر از اعضای دانشگاهی از کل کارمندان بالغ بر دو هزار نفر در این دانشگاه مشغول به کار هستند. علاوه بر این، این دانشگاه درجه های دو کالج در بلکبرن و بلکپول را اعطا می کند و با مؤسسات آموزش عالی در خارج از کشور از جمله کالج دانشگاهی سانوی در کوالالامپور و دانشگاه فدرال لاوراس در برزیل همکاری می کند. هم اکنون بیش از یک صد هزار فارغ التحصیل لنکستر در سراسر جهان وجود دارند.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه لنکستر انگلستان

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه لنکستر انگلستان

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه لنکستر انگلستان

برنامه های تحصیلی در مرکز مطالعات بین المللی دانشگاه لنکستر برای همه دانشجویان بین المللی در دسترس است. این اولین قدم برای اخذ مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد از یکی از ده دانشگاه برتر انگلستان است. برای ورود به سال پایه بین المللی یا برنامه قبل از کارشناسی ارشد، به حداقل سطح زبان انگلیسی و شرایط آکادمیک نیاز دارید.

برنامه قبل از کارشناسی ارشد

  • آکادمیک: مدارک اولیه مناسب را در کشور خود با موفقیت پشت سر گذاشته باشید
  • ریاضیات یا سایر مدل های موضوعی عددی برای تجارت، علوم و محاسبات مورد نیاز است
  • مدرک مربوطه مورد نیاز مهندسی، محاسبات، ریاضیات و علوم. برای تجارت (اگرچه مدل های عددی لازم است)، حقوق یا مطالعات اجتماعی لازم نیست

شرایط ورود مورد نیاز زبان انگلیسی

برای شروع برنامه پیش از کارشناسی ارشد خود باید حداقل سطح زبان انگلیسی را داشته باشید. هنگام ورود به مرکز مطالعات بین المللی، مهارتهای زبانی شما نیز آزمایش خواهد شد. برای رشته های تجارت، حقوق و علوم اجتماعی و مهندسی، محاسبات، ریاضیات و علوم باید:

  • برای شروع برنامه سه ترمیک، یک سطح زبان انگلیسی یا معادل آن با آیلتس آکادمیک 5.5 یا بالاتر و نمره 4 در تمام مقاطع آن را کسب کرده باشید
  • برای شروع برنامه دو ترمیک، یک سطح زبان انگلیسی یا معادل آن با آیلتس آکادمیک 6.0 یا بالاتر و نمره 4 در تمام مقاطع آن را کسب کرده باشید
  • اگر پیش نیاز زبان انگلیسی قبل از کارشناسی ارشد را برآورده نکنید، یک دوره برنامه انگلیسی برای پیش از کارشناسی ارشد در دسترس شما قرار می گیرد. 

شرایط ورود: آیلتس آکادمیک برای UKVI = 0 به طور کلی، با 5.0 در کلیه مهارت ها.

تاریخ شروع: اکتبر

زبان انگلیسی برای دانشجویان مقطع پیش از کارشناسی ارشد که در آزمون آیلتس اضافی در پایان دوره خود شرکت نمی کنند تا در دوره پیش از کارشناسی ارشد پیشرفت داشته باشند، آنها در زمینه مهارت های انگليسی (AES) خود در مركز مطالعات بين المللی مورد ارزيابی قرار می گيرند (در كليه حوزه ها به حداقل نمره 40 درصد نياز دارند).

رتبه و رنکینگ دانشگاه لنکستر انگلستان

رتبه و رنکینگ دانشگاه لنکستر انگلستان

رتبه و رنکینگ دانشگاه لنکستر انگلستان

دانشگاه لنکستر در میان بهترین دانشگاه های انگلستان قرار دارد. این دانشگاه در بین 10 دانشگاه برتر جدول رتبه بندی ملی قرار دارد. دانشگاه لنکستر همچنین در رتبه بندی های بین المللی از جمله QS در رتبه های بالا قرار دارد.

جدول های رتبه بندی نمی توانند همه چیز را در مورد دانشگاه به شما بگویند. اما جای خوبی برای شروع کردن هستند. در بین بیش از 120 دانشگاه در انگلستان , دانشگاه لنکستر به طور مداوم در بین 10 دانشگاه برتر انگلستان قرار دارد و در سال 2019 جایگاه ششم را در رتبه بندی تایمز و راهنمای دانشگاه های خوب ساندی تایمز کسب کرده است.

رتبه دانشگاه لنکستر در رتبه بندی های مختلف

  • راهنمای دانشگاه های خوب ساندی تایمز و تایمز در سال 2019: رتبه ششم
  • راهنمای دانشگاه گاردین در سال 2020: رتبه هفتم
  • راهنمای COMPLETE UNIVERSITYدر سال 2020: رتبه هفتم

مقایسه عملکرد دانشگاه لنکستر با بسیاری از رقبا در جدول رتبه بندی انگلستان

تایمز/ساندی تایمز 2019

  1. لنکستر 6
  2. وارویک 10
  3. لیدز 11
  4. اکستر 12
  5. منچستر 19
  6. نیوکاسل 21
  7. یورک 22
  8. لیورپول 31

راهنمای دانشگاه گاردین 2020

  1. لنکستر 7
  2. وارویک 9
  3. اکستر 10
  4. لیدز 11
  5. یورک 20
  6. نیوکاسل 35
  7. منچستر 40
  8. لیورپول 50

راهنمای COMPLETE UNIVERSITY سال 2020

  • لنکستر 7
  • اکستر 11
  • وارویک 12
  • لیدز 14
  • منچستر 15
  • نیوکاسل 22
  • لیورپول 28
  • یورک 30

رشته های دانشگاه لنکستر انگلستان

  1. ‎حسابداری و امور مالی
  2. ‎حسابداری و امور مالی (صنعت)
  3. ‎حسابداری و مدیریت
  4. ‎حسابداری و مدیریت (صنعت)
  5. ‎امور مالی و ریاضیات
  6. ‎امور مالی و ریاضیات (صنعت)
  7. ‎تبلیغات و بازاریابی
  8. ‎معماری مقطع کارشناسی
  9. ‎بیوشیمی:مقطع کارشناسی
  10. ‎ بیوشیمی:مقطع کارشناسی ارشد
  11. ‎بیوشیمی (سال قرارگیری): مقطع کارشناسی
  12. ‎(مطالعه در خارج از کشور)مقطع کارشناسی: بیوشیمی
  13. ‎ مقطع کارشناسی: زیست شناسی
  14. ‎مقطع کارشناسی ارشد:زیست شناسی (سال قرار گیری ):
  15. ‎ مقطع کارشناسی: (مطالعه در خارج از کشور)زیست شناسی
  16. ‎‎مقطع کارشناسی: زیست شناسی با کارآفرینی
  17. ‎ زیست شناسی با کارآفرینی (سال قرارگیری): مقطع کارشناسی
  18. ‎زیست شناسی با روانشناسی: مقطع کارشناسی
  19. ‎مقطع کارشناسی:‎ زیست شناسی با روانشناسی (سال قرار گیری)
  20. ‎ علوم زیست پزشکی: مقطع کارشناسی
  21. ‎ زیست پزشکی:مقطع کارشناسی•
  22. ‎ زیست پزشکی: مقطع کارشناسی ارشد
  23. ‎ زیست پزشکی (سال قرارگیری): مقطع کارشناسی
  24. ‎زیست پزشکی (مطالعه خارج از کشور): مقطع کارشناسی
  25. ‎زیست پزشکی (مطالعه خارج از کشور): مقطع کارشناسی ارشد
  26. ‎ تجزیه و تحلیل تجارت: مقطع کارشناسی
  27. ‎ تجزیه و تحلیل تجاری (صنعت): مقطع کارشناسی
  28. ‎ تجزیه و تحلیل تجارت ( تحصیل در خارج از کشور): مقطع کارشناسی
  29. ‎اقتصاد بازرگانی (صنعت): مقطع کارشناسی
  30. ‎مدیریت تجارت: مقطع کارشناسی
  31. ‎مدیریت تجارت (صنعت): مقطع کارشناسی
  32. ‎مدیریت تجارت (تحصیل در خارج از کشور): مقطع کارشناسی
  33. ‎مهندسی شیمی:کارشناسی مهندسی
  34. ‎مهندسی شیمی: کارشناسی ارشد مهندسی
  35. ‎شیمی: مقطع کارشناسی
  36. ‎شیمی: مقطع ارشد شیمی
  37. ‎شیمی (تحصیل در خارج از کشور): مقطع ارشد شیمی
  38. ‎علوم کامپیوتر: مقطع کارشناسی•
  39. ‎علوم رایانه (مطالعه در خارج از کشور): مقطع کارشناسی
  40. ‎علوم رایانه (با تجربه صنعتی): مقطع کارشناسی ارشد
  41. ‎علوم کامپیوتر و ریاضیات: مقطع کارشناسی
  42. ‎علوم کامپیوتر و ریاضیات: مقطع کارشناسی ارشد
  43. ‎علوم کامپیوتر و ریاضیات (سال قرارگیری): مقطع کارشناسی
  44. ‎جرم شناسی:مقطع کارشناسی
  45. ‎جرم شناسی (سال قرار گیری): مقطع کارشناسی
  46. ‎جرم شناسی و مطالعات فرانسه: مقطع کارشناسی
  47. ‎جرم شناسی و حقوق: مقطع کارشناسی
  48. ‎جرم شناسی و روانشناسی: مقطع کارشناسی
  49. ‎جرم شناسی و جامعه شناسی: مقطع کارشناسی
  50. ‎طراحی: مقطع کارشناسی
  51. ‎طراحی (سال قرار دادن): مقطع کارشناسی
  52. ‎ درام، تئاتر و اجرا: مقطع کارشناسی
  53. ‎درام، تئاتر و اجرا (سال قرار گیریچ): مقطع کارشناسی
  54. ‎علوم زمین و محیط زیست: مقطع کارشناسی:
  55. ‎علوم زمین و محیط زیست: مقطع کارشناسی ارشد
  56. ‎علوم زمین و محیط زیست (سال قرار گیری): مقطع کارشناسی
  57. ‎علوم زمین و محیط زیست (مطالعه خارج از کشور): مقطع کارشناسی
  58. ‎علوم زمین و محیط زیست (مطالعه خارج از کشور): مقطع کارشناسی ارشد
  59. ‎محیط زیست و حفاظت: مقطع کارشناسی
  60. ‎محیط زیست و حفاظت (سال قرارگیری): مقطع کارشناسی
  61. ‎محیط زیست و حفاظت (تجربه حرفه ای): مقطع کارشناسی ارشد
  62. ‎محیط زیست و حفاظت (مطالعه در خارج از کشور): مقطع کارشناسی
  63. ‎اقتصاد: مقطع کارشناسی
  64. ‎اقتصاد: مقطع کارشناسی
  65. ‎اقتصاد (صنعت): مقطع کارشناسی
  66. ‎اقتصاد (تحصیل در خارج از کشور): مقطع کارشناسی
  67. ‎اقتصاد و روابط بین الملل: مقطع کارشناسی
  68. ‎زبان انگلیسی با چینی: مقطع کارشناسی
  69. ‎زبان انگلیسی با چینی (سال قرار دادن): مقطع کارشناسی
  70. ‎ادبیات انگلیسی: مقطع کارشناسی
  71. ‎ادبیات انگلیسی (سال قرار دادن): مقطع کارشناسی:
  72. ‎ادبیات و تاریخ انگلیسی: مقطع کارشناسی
  73. ‎ادبیات و تاریخ انگلیسی (سال قرار دادن): مقطع کارشناسی:
  74. ‎ادبیات و زبانشناسی انگلیسی:مقطع کارشناسی:
  75. ‎ادبیات و زبانشناسی انگلیسی (سال قرار دادن): مقطع کارشناسی:
  76. ‎ادبیات و فلسفه انگلیسی: مقطع کارشناسی
  77. ‎ادبیات و فلسفه انگلیسی (قرار دادن سال) مقطع کارشناسی
  78. ‎ادبیات و مطالعات دینی انگلیسی: مقطع کارشناسی
  79. ‎ادبیات انگلیسی با نویسندگی خلاق: مقطع کارشناسی
  80. ‎ادبیات انگلیسی با نوشتن خلاق (سال قرار دادن):مقطع کارشناسی:
  81. ‎ادبیات انگلیسی با نوشتن خلاق و تمرین: مقطع کارشناسی
  82. ‎ادبیات انگلیسی، نوشتن و تمرین خلاق (سال قرار دادن): مقطع کارشناسی:
  83. ‎علوم محیطی:مقطع کارشناسی
  84. ‎علوم محیطی: مقطع کارشناسی ارشد
  85. ‎علوم محیطی (سال قرارگیری) مقطع کارشناسی:
  86. ‎علوم محیطی (مطالعه خارج از کشور) مقطع کارشناسی
  87. ‎علوم محیطی (مطالعه خارج از کشور) مقطع کارشناسی
  88. ‎اخلاق، فلسفه و دین:مقطع کارشناسی

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه لنکستر انگلستان

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه لنکستر انگلستان

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه لنکستر انگلستان

کمک هزینه ها و بورسیه های دانشگاه لنکستر انگلستان

دانشگاه لنکستر به عنوان یک دانشگاه شناخته شده ملی و بین المللی در آموزش , بورسیه تحصیلی و تحقیقات عالی , به دنبال جذب دانشجویان با استعداد آکادمی است. با شناسایی استعداد های آکادمی ,بورسیه های تحصیلی زیر به دانشجویان انگلیسی , جزایر مانش و جزیره من که از طریق UCAS( خدمات پذیرش دانشگاه ها و کالج های انگلستان ) دانشگاه لنکستر را به عنوان موسسه خودشان انتخاب کرده اند اعطا می شود.

بورسیه تحصیلی 2.000 پوندی (2.250 یورو ) به متقاضیانی که در سطح A معدل A*A*A کسب کرده اند و در دوره GCSE 5 معدل A/7 یا بالاتر کسب کرده اند اعطا می شود. این بورسیه تحصیلی تنها برای سال اول اعطا می شود. بورسیه تحصیلی 1.000 پوندی (1.250 یورو ) به متقاضیانی که در سطح A معدل AAA کسب کرده اند و در دوره GCSE 5 معدل A/7 یا بالاتر کسب کرده اند اعطا می شود. این بورسیه تحصیلی در هر سال با توجه به پیشرفت تحصیلی اعطا می شود.

متقاضیان ممکن است هر دو بورسیه تحصیلی را دریافت کنند به این معنی که افرادی که واجد شرایط بورسیه تحصیلی 2.000 پوندی هستند به طور خودکار واجد شرایط بورسیه تحصیلی 1.000 پوندی نیز هستند. متقاضیانی که واجد شرایط طرح UNCONDITIONAL OFFER ( پیشنهاد های غیر مشروط ) دانشگاه ها هستند و دانشگاه لنکستر را برای تحصیل انتخاب کرده اند ممکن است واجد شرایط بورسیه تحصیلی EXCELLENCE نیز باشند. 3.000 پوند (3.500 یورو ) بورسیه تحصیلی EXCELLENCE به متقاضیان واجد شرایط طرح UNCONDITIONAL OFFER که که در سطح A معدل A*A*A کسب کرده اند و در دوره GCSE 5 معدل A/7 یا بالاتر کسب کرده اند اعطا می شود. این بورسیه تحصیلی تنها برای سال اول اعطا می شود.

متناوبا , 1.000 پوند به متقاضیان واجد شرایط طرح UNCONDITIONAL OFFER که نمرات مورد نیاز برای ورود به دوره را کسب کرده اند اعطا می شود. لطفا توجه داشته باشید که 3.000 پوند بورسیه تحصیلی EXCELLENCE به دریافت کنندگان بورسیه تحصیلی 2.000 پوند لنکستر تعلق نمی گیرد به این معنی که متقاضیان نمی توانند واجد شرایط هر دو بورسیه باشند. جدول زیر یک نگاه کلی به ترکیب بورسیه های تحصیلی که متقاضیان سطح A واجد شرایط آنها هستند داشته است.

کمک هزینه ها و بورسیه های دانشگاه لنکستر انگلستان

کمک هزینه ها و بورسیه های دانشگاه لنکستر انگلستان

دانش آموختگان برجسته دانشگاه لنکستر انگلستان

کسب و کار 

  • ویلیام برایان آرتور، تحقیق اجرایی، 1867 -اقتصاددان 
  • آنتونی برگماتز، بازاریابی، 1971، رئیس سابق یونیلیور ( تا سال 2007) 
  • ریچارد کارتبرتسن، مدیر تحقیقات موسسه مدیریت فروش آکسفورد، دانشگاه اکسفورد 
  • جان مولتون، شیمی، 1973، بنیانگذار – فورنس، سرمایه برتر
  • مارک پرایس، کلاسیک و باستان شناسی، 1982، مدیر عامل WAITROSE
  • بروی سول، روانشناسی، 1979، نایب رئیس ارشد رئیس جمهور و مشاور حقوقی، اپل 
  • دیو اسنودن، 1975، کالج کانتی، مشاور و محقق دانش مدیریت 
  • ناهید طاهر، اقتصاددان، 2001، کالج فارغ التحصیلان، سرمایه گذار رسانه GULF ONE 

رسانه 

  • ریچارد الیسون، اقتصاددان، 1980، مجری رادیو FYLDE
  • لوئیز بریف، ژورنالیست سیاسی 
  • رابرت فیسک، ادبیات انگلیس، 1968، خبرنگار MIDDLE EAST – LONNSDALE
  • جیمز می، موسیقی، 1985، مجری تلوزیون PENDLE 
  • آنتونی تاکر -جونز، مطالعات استراتژیک و روابط بین الملل، 1988، نویسنده هنری و مورخ جنگ 

هنر 

  • راجر اشتون، گریفیتس – موسیقی، 1978، بازیگر، فورنس – پائولا برکستون، MA نویسندگی خلاق 
  •  لوسی برایرز، مطالعات مستقل، 1988، بازیگر – کارتمل 
  • برایان کلگ، تحقیق اجرایی، 1977، نویسنده کتاب های علمی مشهور 
  • جوسف دلینی، انگلیسی، 1975، نویسندگی، LONSDALE
  • امیلی فلشمن، تئاتر، 2008، منچستر، بازیگر 
  • اندرو فورد، موسیقی، 1975، آهنگ ساز، کارتمل 
  • راینر هرش، اقتصاد، 1985، کارتمل، کمدین، موسیقی دان 
  • ارسلا هولدین جیل، مطالاعات تئاتر، 1999،کالج فارغ التحصیلان، بازیگر 
  • جینی هاکر، مطالعات مستقل، 1980، MA نویسندگی خلاق، 1984، کارتمل، نویسنده داستان های نوجوانان
  • تز الیاس، بیوشیمی، 2004، کمدین 
  • رالف اینسون، مطالعات تئاتر، 1991، فورنس – بازیگر 
  • ارسلا مارتینز، مطالعات نمایشی، هنر نمایشی 
  • اندرو میلر، نویسنده خلاق، 1997، رمان نویس
  • کارولاین مور، نویسنده، ادبیات انگلیسی 
  • ستنان رانا، مطالعات فرانسه، 1999، مجری تلوزیون GRIZADALE 
  • اندی سرکیس، مطالعات مستقل، 1985، بازیگر 
  • رانویر سینگ، انگلیسی و فلسفه، 1998، مجری تلوزیون – PENDLE
  • دین سالیون، آموزش، بازیگر ( ایفای نقش JIMMY CORKHILL در BROOKSIDE ) 
  • سارا واتر، ادبیات انگلیسی، 1988، کالج فارغ التحصیلان، نویسنده 
  • پیتر والی، فلسفه، 1967، نویسنده، LONSDALE
دانش آموختگان برجسته دانشگاه لنکستر انگلستان

دانش آموختگان برجسته دانشگاه لنکستر انگلستان

سیاست و حقوق

  • ادره آزوله، 1993، وزیر فرهنگ و ارتباطات فرانسه 
  • آلن کمپل، سیاست، 1978، نماینده تایموث – فورنس 
  • سایمن دنچاک، جامعه شناس، 1992، کارتمل، نماینده روچیدیل 
  • هیلتن داوسون، مدیر اجتماعی، 1982، پاندل – عضو سابق پارلمان انگلستان 
  • سوزان ایوان، مطالعات مذهبی، 1987، کارتمل، معاون سابق حزب استقلال انگلستان 
  • تریسا گریفن، مطالعات تئاتر و انگلیسی، 1984، MA مطالعات تئاتر، 1985، کارتمل، عضو پارلمان اروپا برای شمال غربی انگلستان 
  • رامی حمدالله، زبان شناس، 1988، کالج فارغ التحصیلان، نخست وزیر اقتدار ملی فلسطین 
  • روث هینگ، دکترا تاریخ، 1978، نماینده شورا در مجلس لوردها 
  • جون هامبل، تاریخ، 1972، LONSDALE، نماینده سابق بلکپول شمالی و فلیتوود 
  • آلن میلبورن، تاریخ، 1979، نماینده سابق دارلینگتون و صدر اعظم فهلی 
  • کوئین پیکتال، نویسنده خلاق، 1967، LONSDALE، نماینده سابق غرب لانکاشر 
  • کت اسمیت، مطالعات جنسیتی و جامعه شناس، 2006، کارتمل، نماینده لنکستر و فلیتوود 
  • هلن ساووترت، انگلیسی، 1978، LONSDALE، نماینده سابق وارینگتون جنوبی 

ورزش

  • جیسون کوئیلی، علوم بیولوژیکال، 1992، دکترای علوم بیولوژیکی، دوچرخه سوار 

آموزش

  • آلفرد موریس، حسابداری و امور مالی، 1970، کالج فارغ التحصیلان، معاون سابق رئیس دانشگاه وسترن انگلستان ( تا سال 2006 ) 
  • میمی شلر، یادگیری و تدریس در آموزش عالی، 2003، استاد جامعه شناسی دانشگاه درکس

علوم

  • پاول بیکر، دکترای زبان شناسی کاربردی، پروفسور زبان شناسی، دانشگاه لنکستر 
  • دیوید فیویس مورلاک، علوم محیط، 1975، فورنس، موسسه تغییرات محیط دانشگاه آکسفورد
  • سارا مرکر، دکترای زبان شناسی کاربردی، پروفسور زبان شناسی، دانشگاه گراتس 
  • النا سمینو، دکترای زبان شناسی کاربردی، پروفسور زبان شناسی دانشگاه لنکستر 

غیره 

  • تام اآکرول، تاریخ، 1967، نویسنده کتاب های PAEDOPHILE ADVOCATE و CONVICTED CRIMINAL

دانشگاه لنکستر در بین دانشگاه های بریتانیا، از جمله مراکزی است که با سایر دانشگاه های جهان از جمله در کشورهای چین، هند، مالزی و غیره در ارتباط است. در نتیجه این امکان وجود دارد که بتوان در یکی از شعب این دانشگاه در کشوری غیر از انگلستان فارغ التحصیل شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید سوالات خود را از مشاورین شعب رسمی موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شهرهای شیراز، تهران، مشهد و اصفهان مطرح کنید.

دانشگاه های مشابه

Similar universities

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *