دانشگاه لاهور پاکستان

دانشگاه لاهور (UOL) یکی از بزرگترین دانشگاه های پاکستان است که در سال 2002 به طور رسمی تحصیلات تکمیلی را دریافت کرد و مورد توجه بخش عمده ای از دانش آموزان قاره آسیا قرار گرفت. امروزه، دانشگاه لاهور پاکستان دارای هفت پردیس است، سه دانشگاه در لاهور، دو دانشگاه در اسلام آباد و یک دانشگاه در سارقودا، پاکپتان و گجرات.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه لاهور پاکستان

جهت تحصیل در پاکستان دانشگاه لاهور دارای 11 دانشکده علمی، 35 واحد علمی، 3 پارک فناوری و 2 مرکز تحقیقاتی است. موضوعاتی که به دانشجویان ارائه می شود عبارتند از: پزشکی، مهندسی، هنر و علوم اجتماعی و همه آنها توسط کمیسیون آموزش عالی (HEC) در پاکستان به رسمیت شناخته شده است و در دسترس قرار گرفته اند. دوره ها نیز توسط شورای مهندسی پاکستان (PEC)، شورای باربری، شورای پزشکی و دندانپزشکی و شورای پرستاری پاکستان و بسیاری دیگر نیز مورد تایید قرار می گیرد و ارزیابی می شود.

امکانات دانشگاه لاهور پاکستان

دانشگاه لاهور پاکستان دارای تعداد قابل ملاحظه ای از کتابخانه ها است که دانش آموزان می توانند از کتاب ها، نشریات و انتخاب گسترده ای از رسانه های دیجیتال استفاده کنند و اطلاعات خود را به روز رسانی نمایند و از این خدمات به بهترین شکل بهره مند گردند.

دانشجویان دانشگاه همچنین دسترسی کامل به یک کتابخانه الکترونیکی، آزمایشگاه های کوچک و همچنین کتابخانه های آنلاین و مجلات آنلاین بین المللی را دارند و این جای تعجب نیست که این دانشگاه خدمات به روزی برای تمامی دانشجویان خود در حین تحصیل و بعداز فارغ التحصیلی ارائه می دهد.

آموزش در دانشگاه لاهور پاکستان

آموزش در دانشگاه لاهور پاکستان

آموزش در دانشگاه لاهور پاکستان

UOL مجلات علمی مانند مجله پزشکی مولکولی پاکستان را منتشر می کند. یک مجله سه ماهه که شامل رشته های بیوشیمی، بیوتکنولوژی، علوم زیست محیطی، علوم پزشکی، پزشکی و بسیاری دیگر و مجله رسانه، کسب و کار و علوم اجتماعی یک مجله بررسی شده و حرفه ای که دو سال در قالب های چاپی و الکترونیکی منتشر می شود. دانشگاه لاهور UOL در نیروگاه های تولید انرژی خورشیدی و گیاهان زیستی سرمایه گذاری کرده است تا انرژی سبز را تامین کنند. این باعث شده است که این دانشگاه برای مدارک زیست محیطی آن در میان سایر موسسات پاکستان مورد توجه قرار گیرد.

فارغ التحصیلان دانشگاه لاهور پاکستان

دانشگاه پس از فارغ التحصیلی تلاش می کند تا بعد از فارغ التحصیلی، خدمات مختلفی را برای دانشجویان ارائه دهد، مانند دسترسی کتابخانه، امکانات ورزشی، تخفیف در مکان های مختلف و دوره های کوتاه برای افزایش مهارت های آنها علاوه بر این، سفرها، شام سالانه، شبکه های حرفه ای، سخنرانی ها و کنفرانس ها سالانه برگزار می شود، تا این امر انگیزشی را برای فارغ التحصیلان این دانشگاه زنده نگه دارد. این دانشگاه با بالاترین میزان رتبه بندی W4 با کمیته آموزش عالی پاکستان نیز رتبه بندی شده است.

دوره های دانشگاه لاهور پاکستان

دانشگاه لاهور در رتبه 801 در رتبه 1000 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است و در رتبه 251 رتبه بندی دانشگاه های آسیا-2017 قرار دارد. دانشگاه لاهور دارای 7 محوطه دانشگاه، 11 دانشکده علمی، 35 دانشکده علمی، 3 پارک فناوری، 2 مرکز تحقیقاتی، شبکه فارغ التحصیلی 23000 و 150 برنامه درجه و 3000 دوره را آموزش می دهد. مجموع دانش آموزان در تمامی محوطه دانشگاه ها به حدود 36000 می رسد. اقامتگاه های جداگانه برای دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه لاهور (UoL) در دسترس است.

اقامت در خوابگاه دانشگاه لاهور پاکستان

در پردیس دانشگاه لاهور دو خوابگاه Razia Hall و Fatima Hall که در حدود 1000 دانشجوی دختر در آن حضور دارند، وجود دارد. به منظور تسهیل روند برنامه های دانش آموزان، امکانات زیر در هر دو خوابگاه دختران و پسران ارائه شده است: مسنجر، مسجد، اتاق تلویزیون جداگانه، تلفن، روزنامه، اتاق مهمان، اتاق مشترک، اتاق کامپیوتر، کولر آب الکتریکی، اینترنت با سرعت بالا و Wi-Fi، لباسشویی غرفه و امنیت 24 ساعته که بسیار پیشرفته و مدرنیته ارائه گردیده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تابعیت و اقامت در پاکستان با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در تماس باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *