دانشگاه لافبورو
دانشگاه لافبورو

دانشگاه لافبورو

-

loughborough university

موقعیت:انگلستان - لافبورو
نوع:دولتی
تعداد دانشجویان:16435 نفر
تعداد دانشجویان بین المللی:3990 نفر
سایت دانشگاه
رنکینگ QS
212
رتبه در کشور
43
هزینه ویزا
490 پوند
نرخ پذیرش
68%
بورسیه تحصیلی
دارد
خوابگاه/هزینه
دارد /6900 تا 8700 پوند در سال
زمان فرآیند ویزا
3 هفته
مجوز کار
دارد
شهریه
23.000 پوند در سال
مقاطع تحصیلی
کارشناسی، دکترا، ارشد

درباره دانشگاه

Information

دانشگاه لافبورو (loughborough university) یکی از بهترین دانشگاه های انگلیس است که در شهر لافبورو قرار گرفته است. این دانشگاه در سال 1966 تأسیس شده است و دارای محیط و اتمسفری بین‌المللی است چرا که تعداد زیادی از دانشجویان آن دانشجویان غیر بومی هستند که از سایر نقاط جهان دانشگاه لافبورو را برای تحصیل انتخاب کرده‌اند. دانشگاه لافبورو رشته‌های متنوعی را در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه کرده است. طبق گزارشات و بررسی تجربه دانشجویان، این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های جهان از نظر کیفیت آموزشی، حمایت و ارائه امکانات متنوع است. دانشگاه لافبورو تمام امکانات و تلاش خود را به کار گرفته است تا افرادی ماهر را برای ورود به بازار کار آماده کند. دانشگاه لافبورو به عنوان یکی از برترین دانشگاه‌ها برای تحصیل در انگلیس جوایز و رتبه‌های بسیار خوبی را طی سال‌ها به دست آورده است. به عنوان مثال این دانشگاه در سال 2024 طبق رتبه‌بندی QS رتبه 208 جهان را کسب کرده است و رتبه 43 را در بین دانشگاه‌های اروپا و انگلستان دارد.

ددلاین ارسال مدارک برای دانشگاه لافبورو برابر با 4 سپتامبر (13 شهریور) اعلام شده است. بنابراین متقاضیان تا این تاریخ فرصت دارند تا مدارک خود را جهت بررسی و اخذ پذیرش برای این دانشگاه ارسال کنند.

دانشکده ها

Faculties

دانشگاه لافبورو دارای تعداد زیادی دانشکده و گروه آموزشی است که رشته‌های مختلف تحصیلی در آن ارائه می‌شود. از جمله:  

  • دانشکده مهندسی هوانوردی و خودرو
  • دانشکده معماری، ساختمان و مهندسی عمران
  • دانشکده علوم اجتماعی و انسانی
  • دانشکده مهندسی و علوم ورزشی
  • دانشکده پزشکی، بهداشت و علوم زیستی

برخی رشته ها و دوره ها

programs

دانشگاه لافبورو 144 رشته در مقطع کارشناسی و 125 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان ارائه کرده است. برخی از رشته‌های محبوب این دانشگاه عبارتند از:

  • هنر و علوم انسانی
  • تجارت و مدیریت
  • مهندسی و تکنولوژی
  • علوم اجتماعی و پزشکی
  • علوم طبیعی

حداقل نمرات آزمون های مختلف که برای این دانشگاه نیاز دارید

Grades
IELTS 6.5 به بالا
TOEFEL 92 به بالا
PTE 67 به بالا
GPA 2.8 به بالا
GRE --
GMAT 550 به بالا

بورسیه تحصیلی

Scholarships

دانشجویانی که علاقه‌مند به تحصیل رایگان در انگلیس هستند، این امکان را دارند تا از دانشگاه لافبورو بورسیه‌های تحصیلی متعددی دریافت کنند. این بورسیه‌ها به دانشجویانی که شرایط و شایستگی لازم را داشته باشند اهدا خواهد شد و برای برخی از رشته‌های تحصیلی ارائه می‌شود. از جمله:

  • مهندسی هوانوردی
  • مهندسی خودرو
  • مهندسی مکانیک
  • کارشناسی علوم ورزشی
  • کارشناسی ارشد علوم طبیعی

خوابگاه و تغذیه

Accommodation and food

دانشگاه لافبورو با توجه به اهمیت وجود مکانی امن و راحت برای اسکان دانشجویان، امکان اقامت دانشجویان در خوابگاه‌های این دانشگاه را فراهم کرده است تا آنها بدون نگرانی به تحصیل بپردازند. تیم اسکان دانشگاه برای کمک به دانشجویان جهت پیدا کردن مکانی برای اقامت در داخل یا خارج از دانشگاه آماده است. دو خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در محوطه دانشگاه و یکی نزدیک به دانشگاه فراهم شده است.

لوکیشن و تصاویر دانشگاه

Location

مشاهیر

Celebrities
سباستین کو (Sebastian Coe)
رئیس اتحادیه بین المللی فدراسیون دو و میدانی
تانی گری تامپسون (Tanni Grey-Thompson)
تانی گری تامپسون (Tanni Grey-Thompson)
عضو مجلس اعیان بریتانیا
کلایو وودوارد (Clive Woodward)
کلایو وودوارد (Clive Woodward)
بازیکن و مربی سابق اتحادیه راگبی انگلیس
تریسی برابین (Tracy Brabin)
تریسی برابین (Tracy Brabin)
شهردار یورکشایر غربی

سوالات متداول

Location

این دانشگاه بر اساس رتبه‌بندی QS در سال 2024 رتبه 208 جهان را کسب است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

بیشتر بخوانید

Read more

دانشگاه لافبورو (Loughborough University) در ارائه یک تجربه بی نظیر و ایجاد یک جامعه که دانشجویان می توانند عضوی از آن باشند به خود مفتخر است. آنها طیف وسیعی از رشته های تحصیلی بی نظیر مانند علوم ورزشی، مهندسی، تجارت و هنر را ارائه می کنند. دانشگاه لافبورو انگلستان یک دانشگاه پژوهشی دولتی است، که دارای بزرگترین محوطه دانشگاهی سبز می باشد. در این مقاله از موسسه حقوقی توسعه گران مهر به بررسی جوانب آن در این شرایط که تقاضای مهاجرت تحصیلی به کشور انگلستان زیاد است، میپردازیم.

تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان

جهت تحصیل در انگلستان دانشگاه لافبورو در سال 1909 به عنوان یک موسسه فنی کوچک که دوره های آموزشی در زمینه های فنی، علمی و هنری را ارائه می دهد، تاسیس شد و در حال حاضر دارای 19 مدرسه و دپارتمان مختلف است. منشور آن در سال 1966 اهدا شد و آن را به عنوان دانشگاه صنعتی لافبورو معرفی کرد. با وجود یک تاریخ تکنولوژیکی روشن، صحبت کردن در مورد دانشگاه لافبورو بدون اشاره به ورزش غیرممکن است. این دانشگاه در سطح ملی و بین المللی برای برتری آن در این بخش شناخته شده است. شخصیت های برجسته ورزشی که از طریق لافبورو عبور کرده اند، شامل ورزشکاران دارای رکورد جهانی مانند سباستین کو و پائولا رادکلیف، و همچنین کلوی وودوارد، مربی راگبی انگلستان، برنده جام جهانی هستند.

امکانات دانشگاه لافبورو انگلستان

همچنین به عنوان اردو آماده سازی رسمی تیم GB در المپیک 2012 لندن، دانشجویان قدیمی و جدید لافبورو در مجموع 35 مدال در بازی های کشورهای مشترک المنافع را کسب کردند (در جدول ودال های، لافبورو در جایگاه 11 قرار گرفت). امکانات ورزشی برجسته دانشگاه با مرکز ورزشی سالنی، استادیوم در فضای باز و استخر شنا 50 متری همراه است. کتابخانه لافبورو شامل بیش از 500،000 کتاب، 90،000 سریال و دسترسی به حدود 30،000 مجله الکترونیکی است. این ساختمان از چهار طبقه با 250 ایستگاه های کاری ساخته شده است.

زبان در دانشگاه لافبورو انگلستان

استاندارد زبان دانشگاهی IELTS با نمره کلی 6.5 و نمره جداگانه هر مهارت 6 (خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن) مورد نیاز است. با راه اندازی دانشگاه لافبورو در لندن، این موسسات حضور خود را پس از فارغ التحصیل شدن با دانشگاهی در پارک المپیک ملکه الیزابت در استراتفورد افزایش داده است. طبق یک نظرسنجی سالانه که از دانشجویان انگلیسی گرفته می شود لافبورو در گزارش تجربه تحصیلات تکمیلی دانشجویان مجله تایمز پیشتاز است.

آموزش در دانشگاه لافبورو انگلستان

آموزش در دانشگاه لافبورو انگلستان

آموزش در دانشگاه لافبورو انگلستان

لافبورو موقعیت خود را به عنوان بهترین دانشگاه در جهان برای آموزش موضوعات مرتبط با ورزش در جدول تحصیلات عالی در رتبه بندی QS سال 2018 کسب کرده است. این دانشگاه همچنین در 50 رتبه برتر برای دیگر موضوعات تحصیلی از جمله رتبه 8 در جهان برای مدیریت کتابخانه و اطلاعات، 34 برای هنر و طراحی و رتبه 41 برای تحصیلات ارتباطات و رسانه قرار گرفته است. دانشگاه لافبورو انگلستان در سال 2018 در رتبه 301 از میان 350 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است. تحصیل در دانشگاه لافبورو انگلستان در رتبه بندی ممتاز وزارت علوم ایران قرار گرفته است.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه لافبورو انگلستان

لافبورو طیف گسترده ای از مدارک تحصیلی را برای ورود به این دانشگاه می پذیرد. اطلاعات این مقاله شرح جزییات نیازها و مقتضیات عمومی این برنامه را ارائه می کند. عموما، از متقاضیان انتظار می رود که حداقل نمره c/4 را در زبان انگلیسی کسب کرده و در بسیاری از دروس دوره نمرات عالی کسب کنند. همچنین نمره GCSE برای ریاضیات نیز باید C/4 باشد. سطح بالاتر عملکرد تحصیلی در GCSE از الزامات و شرایط اختصاصی است. نمره کل GCSE متقاضی نیز در کنار شرایط اختصاصی GCSE که قبلا ذکر شده است، مورد نظر خواهد بود. بر حسب نمره بندی GCSE عددی در انگلستان، نمره 4 معادل است با C 6 به عنوان رتبه B و 7 به عنوان رتبه A.

متقاضیانی که مفاد پیش دانشگاهی یا مجموعه ای از مفاد درسی پیش دانشگاهی و سطوح الف را پیش نهاد میکنند در نظر گرفته خواهد شد به این شرط که حداقل سه موضوع درسی در مجموع گذرانده شده باشد. ما مزایای چشم انداز جهانی و تحقیقاتی را به عنوان یک موضوع درسی در مطالعه ای مستقل و در حال توسعه و مهارت های تحقیقاتی به رسمیت می شناسیم. درحالیکه این فرایند به عنوان اصلی ترین شاهد انگیزه مطالعه عمیق موضوعی خاص در نظر گرفته می شود، عموما این فرایند به عنوان بخشی از شرایط پیشنهاد ما در نظر گرفته نخواهد شد. با این وجود، ممکن است از این فرایند به منظور بررسی دقیقتر تقاضای تحصیلی بر اساس نتایج امتحانات نهایی استفاده شود.

شرط دارا بودن زبان انگلیسی برای دانشگاه، مدرک آیلتس با نمره 6.5 است که هر یک از مهارت ها (نوشتن، خواندن، شنیدن و صحبت کردن) باید نمره 6 داشته باشند. برخی از مدارش یا گروه های علمی شاید نمره زبان بالاتری نسبت به سایر گروه ها از شخص متقاضی بخواهند. شرایط ذکر شده باید تحت عنوان پیشنهاد دریافتی شما ارسال شوند.

برای مدارج تحقیقاتی برخی مدارس از شما می خواهند سطح بالاتری از صلاحیت در زبان انگلیسی را ارائه نمایید، چرا که ماهیت کارهای تحقیقاتی در این فرایند دخیل است. در صورت الزام، جزییات این شرایط در نامه پذیرش شما ذکر خواهد شد. ریاضیات برای برخی از رشته ها بسیار پر کاربرد است، در این رشته ها بهبود مهارت های عملی و آماری مزیت به شمار می رود. با این حال، ریاضیات از نظر ارزش با سطح الف برابری نمی کند و از اینرو، در صورتی که مدرک ریاضیات با نمره الف مورد نیاز باشد، این مورد جایگزین مناسبی برای ریاضیات سطح الف به شمار نمی رود.

رشته های دانشگاه لافبورو انگلستان

رشته های دانشگاه لافبورو انگلستان

رشته های دانشگاه لافبورو انگلستان

  1. مهندسی هوانوردی
  2. مواد خودرو
  3. روانشناسی تجارت
  4. مهندسی شیمی
  5. مهندسی عمران
  6. کارشناسی جرم شناسی و جامعه شناسی (Hons)
  7. فیزیک مهندسی
  8.  ادبیات انگلیسی
  9. انگلیسی با علوم انسانی دیجیتال
  10.  ریاضیات مالی
  11. جغرافیا و علوم ورزشی
  12.  جغرافیا و محیط زیست
  13.  ارتباطات گرافیکی و تصویر سازی
  14.  تاریخ و روابط بین الملل
  15.  تاریخ
  16. زیست شناسی انسانی
  17. مدیریت فناوری اطلاعات برای تجارت (ITMB)
  18. علوم کامپیوتر
  19. تجارت و اقتصاد
  20.  مدیریت
  21. مهندسی ساخت
  22.  مهندسی مکانیک، برق و ساخت
  23. مهندسی ساخت
  24. بازاریابی و مدیریت
  25. علوم و مهندسی مواد
  26. ریاضیات و حسابداری و مدیریت مالی
  27.  ریاضیات با اقتصاد
  28. علوم ریاضی
  29. شیمی دارویی
  30. شیمی
  31. علوم طبیعی
  32. فیزیک با فیزیک تئوری
  33. سیاست و مطالعات بین المللی
  34. سیاست، فلسفه و اقتصاد
  35. طراحی
  36. مهندسی طراحی تولیدی
  37. روان شناسی
  38. روان شناسی با ارتباطات
  39. روان شناسی با جرم شناسی
  40. مهندسی رباتیک، مکاترونیک و کنترل
  41. جامعه شناسی
  42. مطالعات اجتماعی و سیاسی
  43. جامعه شناسی و رسانه
  44. روانشناسی ورزش و تمرین
  45. ورزش، تمرین و علوم سلامت
  46. ورزش، مربیگری و تربیت بدنی
  47. فناوری ورزشی
  48. برنامه ریزی شهری
  49. معماری و برنامه ریزی شهری

دانشگاه های مشابه

Similar universities

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *