دانشگاه سویل اسپانیا

بسیاری از دانشجویان بین المللی دانشگاه سویل اسپانیا را برای تحصیل انتخاب می کنند، زیرا موسسات آموزشی بر تدریس دانشجویان و ارائه دانش و مهارت های لازم برای موفقیت در بازار کار اروپا تمرکز می کنند. سویا پایتخت و بزرگترین شهر جامعه مستقل اندلس اسپانیا و چهارمین شهر بزرگ اسپانیا است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه سویل اسپانیا

جهت تحصیل در اسپانیا دانشگاه سویل (US) دارای بیش از 500 سال تجربه تدریس است، که برای تطابق با استانداردهای مدرن منطقه آموزش عالی اروپا (EHEA) سازگار است. در سال 1505، دانشگاه توسط سلطنت کاتولیک به عنوان کالج سانتا ماریا تاسیس شد. این دانشگاه دارای یک سیاست فرهنگی نوآورانه است که بر اساس ایده های خلاقانه ای برای توسعه هنری می باشد. این روابط را با نهادهای هنری بسیاری در شهر برقرار می کند و اجرای نمایش ها و همایش های مشترک را فراهم می کند. همکاری های قبلی در تئاتر ماسترانزا، خانه اپرای شهر و ساختمان های استعماری و کارخانه تنباکو قدیمی صورت گرفته است.

دوره های دانشگاه سویل اسپانیا

دانشگاه سویل US دارای یک مجموعه گسترده تاریخی و هنری به شمار هزاران قطعه است، که هم طراز با برخی از موزه های بزرگ اسپانیا است. دانشگاه سویل به عنوان یکی از دانشگاه های برتر در اسپانیا شناخته شده است و از استانداردهای بالایی از مدرسان با کیفیت برخوردار می باشد.

دوره های دانشگاه سویل اسپانیا

مرکز رتبه بندی دانشگاه های جهانی (CWUR) سیستم آموزشی اسپانیا در دانشگاه سویل را به عنوان یکی از 10 دانشگاه برتر این کشور رتبه بندی کرده است. رشته های محبوب تحصیلی در دانشگاه سویل عبارتند از:

  • زبان اسپانیایی و ادبیات
  • کسب و کار و بازاریابی
  • سیاست و روابط بین الملل
  • تاریخ

آموزش در دانشگاه سویل اسپانیا

دانشجویان دانشگاه سویل از طریق حمل و نقل عمومی یا پیاده روی، به راحتی به پردیس دانشگاه دسترسی دارند، چرا که ساختمان دانشگاه در مرکز تاریخی شهر (Casco Viejo) قرار دارد. برنامه تحصیلی دانشگاه به ویژه برای دانشجویانی که دارای سطح بالایی اززبان اسپانیایی هستند و مایل به عمیق کردن فهم خود از زبان خود، طراحی شده است. این امر ایده آل برای دانشجویانی است که مایل به گذراندن دوره هایی در زمینه های تاریخی، سینما / تئاتر، هنر، سیاست، مذهب، اقتصاد، زبان شناسی، زبان، ادبیات، تجارت و بازاریابی هستند.

اهداف دانشگاه سویل اسپانیا

دانشگاه سویل با هدف به اشتراک گذاشتن خدمات با کیفیت برای بهبود سازمان در روند پیچیده مدرنیزاسیون تصمیم گرفت تا میراث هنری فراگیر را که در طول چندین قرن توسط این دانشگاه مورد توجه بوده است، به جامعه نشان دهد. هدف این ابتکار این است که ترویج حفاظت و انتشار آثار هنری دانشگاه برای همه برای مطالعه و لذت بردن از آن است. تحصیل در دانشگاه سویل اسپانیا در رتبه عالی وزارت علوم ایران قرار دارد. هزینه زندگی در اسپانیا را بهتر است که از مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) بخواهید، مشاورین ما اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *