دانشگاه دندان پزشکی قبرس

پس از اتمام موفقیت آمیز تحصیل در دانشگاه دندان پزشکی قبرس ، دندانپزشک فارغ التحصیل باید دانش زیر را داشته باشد. اهمیت سلامت خود در رابطه با خطرات شغلی و تاثیر آن در توانایی عمل به عنوان دندانپزشک. مدیریت یک عمل دندانپزشکی با برنامه ریزی، سازماندهی و هدایت تیم عملی. فرآیندهای قضایی، قانونگذاری و اداری و سیاست هایی که بر تمامی جنبه های دندانپزشکی تاثیر می گذارد. اصول اخلاقی مربوط به دندانپزشکی.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه دندان پزشکی قبرس

این واقعیت که دندانپزشکان باید تلاش کنند تا کیفیت بالایی از مراقبت از بیمار را در شرایط مختلف فراهم کنند.  نابرابری های اجتماعی- اقتصادی و نابرابری در سلامت دهان. دانش رفتاری ( شامل عواملی مانند: قومیت و جنسیت ) که موجب مراقبت از دندان می شود. نقش و مراحل رشد فکری، اجتماعی و احساسی و زبان کودکان و نوجوانان. اصول علمی استریلیزاسیون، ضد عفونی و کنترل عفونت مجاور. خطرات تابش یونیزه و اثرات آن بر بافت های بیولوژیکی، همراه با مقررات مربوط به استفاده از آنها، از جمله رهبری تیم در اقدامات حفاظت از اشعه. در ضمن با مراجعه به موسسه توسعه گران مهر میتوانید به اطلاعات بیشتری درباره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در قبرس دست یابید .

دانشگاه دندان پزشکی قبرس

دوره های دانشگاه دندان پزشکی قبرس

مبانی علمی دندانپزشکی، از جمله علوم زیست پزشکی مرتبط، مکانیزم های کسب دانش، روش علمی و ارزیابی شواهد. فرایندهای بیولوژیکی در بدن تا یک عمق کافی برای توانایی بهره برداری از فن آوری های جدید زیست شناختی در حال ظهور در عمل بالینی، به ویژه در پزشکی تجدید حیات. اساس سلولی و مولکولی زندگی، از جمله سلول های یوکاریوتی و پروکاریوتی. علوم زیست پزشکی در حالت طبیعی سالم در عمق مربوط به دندانپزشکی. فرآیندهای بیماری مانند عفونت، التهاب، اختلالات سیستم ایمنی بدن، دژنراسیون، نئوپلازی، اختلالات متابولیکی و اختلالات ژنتیکی. ویژگی های آسیب شناختی و ارتباط دندانی اختلالات عادی سیستم های ارگان اصلی و شناخت علائم دهانی بیماری های سیستمیک. پروتئین و پروتئین های پاتولوژیک بیماری های دهان جهت پیشگیری، تشخیص و مدیریت آنها. فارماكولوژي و درماني مربوط به عملكرد دندانپزشكي باليني و كاربرد آن در اين زمينه و آشنا شدن با فارماكولوژي طب كلي. درباره تحصیل در قبرس دندانپزشکی بیشتر بخوانید .

پیش نیاز های دانشگاه دندان پزشکی قبرس

علم مواد زیستی دندان و محدودیت های آنها و آگاهی از مسائل زیست محیطی مربوط به استفاده از آنها. توانایی استفاده از این دانش و درک علوم اولیه ی بیولوژیکی، پزشکی و بالینی برای زندگی روزمره و شرایط بالینی. سایر روشهای تصویربرداری پزشکی مرتبط با دندانپزشکی. آزمایشگاه های بالینی مناسب و سایر روش ها و آزمایش های تشخیصی و درک قابلیت اطمینان و اعتبار تشخیصی و تفسیر نتایج. شناختن علائم سوء مصرف بیمار و غفلت و دانستن چگونگی گزارش به مقامات مناسب قانونی در زمینه ی آنچه مورد نیاز است. اصولی که بر تکنیک های رادیوگرافی دندانی مبتنی است. جهت کسب اطلاعات تکمیلی درباره شرایط مهاجرت به قبرس و تحصیل در این کشور با موسه توسعه گران مهرتماس فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *