دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

یکی از معتبرترین و انتخابی ترین دانشگاه های چین دانشگاه جیائو تونگ شانگهای است، که از طریق شهرت جهانی رو به رشد خود برای خروجی های تحسین برانگیزش تاثیر می گذارد. این نهاد در سال 1896 توسط یکی از کارمندان دولت تاسیس شد و این نهاد برای تخصص خود برای پرورش مهندسین و دانشمندان برتر شهرت یافت و به عنوان «MIT شرقی» شناخته شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

نام انگلیسی “Jiao Tong” در دهه 1950 به معنای “حمل و نقل” بود، دانشگاه جیائو تونگ جهت تحصیل در چین عمدتا به یک دانشگاه مهندسی تخصصی برای چندین دهه تبدیل شده است. با این حال، در سال 2005 یک مدرسه پزشکی به دست آورد و از آن زمان به سرعت در پنج محوطه دانشگاه گنجانده شده است، که طیف گسترده ای از موضوعات علمی، فناوری، هنر و علوم انسانی را پوشش می دهد.

در حال حاضر بیش از 60 برنامه کارشناسی شامل نه رشته اصلی اقتصاد، حقوق، ادبیات، علم، مهندسی، کشاورزی، پزشکی، مدیریت و هنر در این دانشگاه ارائه می شود. بیش از 16،000 دانشجوی کارشناسی و 280،000 مدرک کارشناسی ارشد، 6000 داوطلبان تحصیل دکترا در چین، 200 برنامه دارای 11 آزمایشگاه دولتی و مراکز تحقیقاتی مهندسی ملی در این دانشگاه وجود دارد.

آموزش در دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

جهت ادامه تحصیل در چین دانشکده دانشگاه جیائو تونگ شامل 2800 استاد دانشگاهی است، که 890 نفر آنها استاد و 22 نفر از اعضای آکادمی علوم چین و 24 عضو آکادمی مهندسی چین هستند. متشکل از تحقیقات بسیار محتاطانه، آموزش برجسته همچنان یک سنگ بنای اخلاق دانشگاه است.

آموزش در دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

این دانشگاه دارای 12 مرکز آموزش تکمیلی آموزش و پرورش، 9 مرکز آموزش تعلیم و تربیه و 6 مرکز تظاهرات آموزش تجربی در میان دیگر برنامه های آموزشی است. در میان فارغ التحصیلان دانشگاه جیائو تونگ شانگهای، نام های جیانگ نخست وزیر سابق چینی، وانگ و پیشگامان کامپیوتر اولیه و چن زو زیست شناس مولکولی که به عنوان وزیر بهداشت چین انتخاب شد به چشم می خورد.

فارغ التحصیلان در دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

چندین ستاره ورزشی از دانشگاه جیائو تونگ شانگهای فارغ التحصیل شده اند، از جمله دنیگ Juni بازیکن جوان اسنوکر و یو میگ، مرکز بسکتبال 7ft 6ins All Star و کاپیتان تیم چین، که برای سال های زیادی از هوستون راکت در NBA آمریکا حضور داشتند. دانشگاه به عنوان یکی از بهترین موسسات چین شناخته شده است و بیشترین مقدار از بنیاد ملی علوم طبیعی چین را به مدت شش سال برده است. حدود 5400 مقاله علمی منتشر شد که دومین رتبه در میان تمام دانشگاه های چین است. تعداد کل مقالات ذکر شده از SCI در سال های اخیر به 35488 رسیده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط تحصیل و اعزام دانشجو و همچنین تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در چین می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *