دانشگاه بلز پاسکال

دانشگاه بلز در مقیاس انسانی در خط مقدم آموزش و تحقیق در کشور فرانسه است. دانشگاه بلز پاسکال در نزدیکی بزرگترین پارک طبیعی فرانسه، کلرمون-فرند پایتخت منطقه اوورن است. فارغ التحصیلان این دانشگاه، شرکت های بزرگ مانند: میشلین، لیماگرین، ولوییک و غیره تاسیس کرده اند این شرکت ها به رشد اقتصادی این شهر کمک می کنند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه بلز پاسکال

جهت تحصیل در فرانسه دانشگاه بلز پاسکال این کشور پایتخت جهانی فیلم های کوتاه و شهر مرجع از نظر موسیقی مدرن (محل برگزاری جشن تعاونی دمای) است و رویدادهای فرهنگی متنوعی را ارائه می دهد. با چنین محیطی، دانشگاه بلیز پاسکال زمینه ای ایده آل برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در یکی از زمینه های آموزش و تحقیق عمده هستند، فراهم می کند مثل: علوم و فنون، ادبیات، زبان و هنر، علوم انسانی و اجتماعی، علم و تکنیک های ورزشی و فعالیت های فیزیکی، با 1150 سخنرانی و کارکنان پژوهشی، این دانشگاه به دلیل کیفیت آموزش بالا و تحقیق مشهور است.

آموزش در دانشگاه بلز پاسکال

موقعیت مرکزی دانشگاه بلز پاسکال در فرانسه و اروپا یک نقطه شروع کامل برای بازدید از مناطق دیگر است. پاریس، مونپلیه وبوردو در سه ساعت قابل دسترس است مرکز شهر و شبکه حمل و نقل عمومی قوی به دانش آموزان اجازه می دهد به راحتی به کشف محیط کلرمانت-فرند، که شهری منحصر به فرد است بپردازند. دانشگاه بلز پاسکال 14،000 فارغ التحصیل در مقطع (BA / B.Sc MA / M.Sc. به PhD) در زمینه های گسترده چند رشته ای از هنر، زبان ها و علوم انسانی، دقیق و علوم طبیعی و تکنولوژی، علوم ورزشی و مهندسی داشته است. دانشگاه بلز پاسکال رشته های زیر را ارائه می دهد:

  • علوم و فنون
  • ادبیات، زبان ها و هنر
  • علوم انسانی و اجتماعی
  • فعالیت های ورزشی و ورزشی علوم و تکنیک ها
  •  مهندسی

آموزش در دانشگاه بلز پاسکال

 

پذیرش در دانشگاه بلز پاسکال

پذیرش برای تمام دانشجویان ParisTech و دانشجویان گرایش ecoles، و دانشجویان دانشگاه و نیز کارکنان حرفه ای که سطوح لازم زبان انگلیسی و مهارت های شنیداری را دارند، قابل اجرا است. جهت پذیرش شما مستلزم به موارد زیر هستید:

  • ایجاد حساب کاربری و پرداخت هزینه 150 یورو که غیر قابل بازگشت است.
  • جزئیات پس زمینه آکادمیک و حرفه ای شخصی (در صورت وجود)
  • سه مقاله به زبان انگلیسی
  • ارائه CV که شامل آموزش، کارآموزی، تجربه کار، مهارت های زبان و غیره است.
  • دانشجویان غیر پاری تیک نیاز به 1 نامه از مدیر برنامه خود دارند. کارشناسان حرفه ای نیاز به یک نامه توصیه، ترجیحا از یک مدیر یا مدیر سابق دارند.

لطفا توجه داشته باشید که همه متقاضیان باید هزینه درخواست جهت تحصیل را پرداخت کنند. این هزینه برای متقاضیانی که به برنامه پذیرفته نمی شوند بازپرداخت نمی شود. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) از تمام مراحل و شرایط مهاجرت به فرانسه جهت تحصیل اطلاع دارند با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *