دانشگاه ایالتی جورجیا آمریکا

موسسه و دانشگاه ایالتی جورجیا آمریکا برنامه های فارغ التحصیلی مشهوری در کالج آموزش و پرورش و دانشکده حقوق دارد. UGA به عنوان دانشگاه دولتی زمین و دریا، در تحقیق و توسعه برنامه های کشاورزی و دریایی فعالیت می کند. یکی از ارائه های منحصر به فرد در UGA، مدرسه اژدها یوجین پدوم اودوم است، اولین مدرسه ای است که در سال 2007 راه اندازی شد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه ایالتی جورجیا آمریکا

جهت تحصیل در آمریکا دانشگاه جورجیا این کشور که یک موسسه دولتی است، در سال 1785 تأسیس شد. این دانشگاه در مجموع 27951 دانشجوی کارشناسی را آموزش می دهد، دانشگاه آن در مرکز شهر است و محوطه دانشگاه 767 هکتار است. از یک تقویم آموزشی مبتنی بر ترم استفاده می کند و رتبه دانشگاهی در نسخه 2018 بین بهترین کالج ها و دانشگاه های ملی 54 است. هزینه تحصیل 111818 دلار و هزینه های غیر دولتی 30،392 دلار می باشد. در گردهمایی آن، دانشگاه گرجستان تاریخ را به عنوان اولین دانشکده دولتی تحت حمایت آمریکا در آمریکا به نام خود زد.

آموزش در دانشگاه ایالتی جورجیا آمریکا

دانشگاه ایالتی جورجیا آمریکا برای جامعه دانشجویی پر جنب و جوش شناخته شده است. کالج دانشگاه آگن در U.S. News در میان بهترین دانشگاه های کالج در کشور رتبه بندی شده و تیم های ورزشی Bulldogs، نیز رقابت در کنفرانس جنوب شرقی کنگره NCAA را رقم می زنند.

آموزش در دانشگاه ایالتی جورجیا آمریکا

بیش از 600 باشگاه و سازمان دانشجویی در این دانشگاه وجود دارد، از جمله 60 فصل یونانی که تقریبا 25 درصد از دانش آموزان UGA را تشکیل می دهند، خدمات اجتماع به ویژه در نهاد دانشگاهی تمرکز زیادی دارد. با بنیادهای دانش آموز مانند UGA Miracle، سالانه جمع آوری پول برای مراقبت از کودکان در آتلانتا به اجرا در می آید. دانشجویان سال اول باید در محوطه دانشگاه زندگی کنند، اما آتلانتا برای کسانی که برای سفر جاده ای اشتیاق دارند 60 مایل دورتر است.

پذیرش در دانشگاه ایالتی جورجیا آمریکا

در صورت درخواست به دانشگاه ایالتی جورجیا آمریکا، مهم است که مهلت ثبت نام را در 1 ژانویه ثبت کنید و مهلت اولیه اقدام 15 اکتبر است، هزینه درخواست 70 دلار می باشد. نمرات آزمون ACT یا SAT به علت تغییرات قانونی 24 ژانویه است. این انتخابات بیشتر با 54 درصد پذیرش و میزان پذیرش اولیه 51.8 درصد است. به دنبال تبدیل شدن به بهترین دانشجو در طول تجربه کالج خود هستید؟ دانشگاه دولتی کلمبوس (CSU) به عنوان یک دانشگاه منطقه ای رتبه بندی شده و معتبر است. 65رشته کارشناسی و 30 فارغ التحصیل در هنرهای زیبا، علوم انسانی، کسب و کار، آموزش و پرورش، پرستاری، علوم اجتماعی و غیره ارائه می دهد. این دانشگاه در حدود 100 مایلی جنوب غربی آتلانتا واقع شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تست ها، مقالات، مصاحبه ها و مراحل پذیرش می توانید به موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) مراجعه کنید.

ویدئو و فیلم دانشگاه جورجیا آمریکا

در زیر فیلم کوتاهی از دانشگاه جورجیا را می توانید مشاهده فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *