دانشگاه اندلس اسپانیا

مانند تمام کشورها، سیستم تحصیل در اسپانیا و دانشگاه اندلس این کشور نیز به مدارکی جهت پذیرش نیاز دارد ولی به صورت عمده، ارائه مدارک به رشته ای که می خواهید در آن تحصیل کنید، بستگی دارد. شرایط کلی در دانشگاه اندلس اسپانیا این است که شما باید زیر 18 سال باشید و بدنبال آن آزمون ورودی مخصوص را بگذرانید که نمره نهایی آن برای ورود و تحصیل شما در این دانشگاه تاثیر گذار خواهد بود. برای کسب اطلاعات کامل تر ادامه مقاله را مطالعه کنید و از تجربیات کارشناسان ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی بهره ببرید.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه اندلس کشور اسپانیا

دانشگاه بین المللی اندلس با بیش از 500 سال تجربه در زمینه تدریس و آموزش، با استانداردهای مدرن آموزش عالی اروپایی یا EHEA همگام شد. در سال 1505، دانشگاه توسط شاهنشاهی کاتولیک و تحت عنوان Colegio Santa Maria de Jesus تاسیس شد.

یکی از سیاست های این دانشگاه در زمینه فرهنگی بر مبنای حمایت از ایده های نوآورانه و خلاقانه به منظور توسعه و پیشبرد هنر در تمامی زمینه ها و شکل هاست. نتیجه این سیاست برقراری ارتباط موثر با موسسات هنری متعدد در سطح شهر و اجرای نمایشگاه ها و برنامه های مشترک است. پیش از این برنامه ها و کارهای مشترکی در خانه اپرای شهر، teatro de la maestranza، و در ساختمان های مستعمراتی کارخانه قدیمی تنباکو به اجرا درآمده اند.

کشور آمریکا نیز یک کلکسیون هنری تاریخی متشکل از هزاران قطعه دارد که در برخی از موزه های اصلی کشور اسپانیا به اجرا درآمده اند. سویل پایتخت اندلس و بزرگترین و جنوبی ترین منطقه اسپانیاست و تنها به واسطه دریا از کشور مراکش جدا شده است. این منطقه احتمالا اسپانیایی ترین نقطه موجود در کشور اسپانیاست: زادگاه فلامنکو و گاوبازی و جایی که گرمای هوا در تابستان خواب ظهرگاهی را یکی از اجزای زندگی در این شهر کرده است.

بهترین جنبه های اندلس را می توان در سویل یافت. گوشه به گوشه این شهر پر است از غذاهای ارزان و لذیذ اسپانیایی. Giralda و Alcazar دو نمونه از جاذبه های معماری مراکشی در این شهر هستند که یادگاریست از حاکمان اسلامی اندلس. محوطه دانشگاه به ایده آل ترین شکل ممکن در مرکز شهر و در مجاورت پارک ماریا لوئیزا واقع شده است که علاوه بر هیاهوی زندگی شهری محیطی آرام را به دانشجویان ارائه می دهد.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه اندلس اسپانیا

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه اندلس اسپانیا

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه اندلس اسپانیا

پذیرش نهایی در مقاطع تحصیلات ارشد مشروط به اعتباربخشی بودن پیروی از شرایط عمومی و الزامات خاص برای دسترسی به مقطع ارشد در زمان آغاز تأمین فعالیت های علمی است. فرمان سلطنتی 1393/2007 اصلاح شده توسط RD 861/2010 ترتیب مطالعات جدید تحصیلات دانشگاهی را منتشر کرد. طبق این فرمان، دسترسی به مقطع ارشد دانشگاهی ممکن است در شرایط زیر باشد:

دسترسی به مدرک دانشگاه رسمی اسپانیا: هر شخصی که دارای مدرک رسمی دانشگاه یا فارغ التحصیل باشد. مهندس، مهندس معمار، فارغ التحصیل مهندس فنی یا معمار فنی می توانند برای داشتن مدرک دانشگاهی ارشد متقاضی شوند.

دسترسی به مدرک دانشگاهی از منطقه آموزش عالی اروپا (EHEA): هر شخص دارای مدرک دانشگاهی است که توسط یک موسسه آموزش عالی آموزش عالی اروپا در منطقه (EHEA) صادر شده باشد، می تواند برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهی که امکان دسترسی به تحصیلات رسمی کارشناسی ارشد را دارد، درخواست کند.

دسترسی به مدرک دانشگاهی خارج از منطقه آموزش عالی اروپا (EHEA): هر فرد دارای مدرک دانشگاهی که توسط یک موسسه آموزش عالی در خارج از منطقه آموزش عالی اروپا صادر شود (EHEA) می تواند برای مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه که اجازه دسترسی به تحصیلات رسمی کارشناسی ارشد دانشگاه را دارد درخواست کند. در این مورد، آنها در هر زمانی که تایید قبلی از مدارکی را دریافت کنند می توانند تقاضا کنند یا اینکه بدون تأییدیه قبلی، با تایید اینکه این مطالعات میزان اعتبار آموزش را معادل مدرک دانشگاهی دارا میباشد و در کشور اجازه صلاحیت ورود به تحصیلات ارشد را می دهد. در صورت عدم دسترسی به تحصیلات قبلی،

پذیرش در یک مقطع ارشد دانشگاه به هیچ وجه به معنای هم تراز بودن مدرک تحصیلی قبلی نیست و همچنین تشخیص آن با اهداف متفاوت از پیگیری تحصیلات کارشناسی ارشد نیست.

رتبه و رنکینگ دانشگاه اندلس اسپانیا

رتبه بندی دانشگاه های جهانی آموزش عالی تایمز 2019 شامل بیش از 1250 دانشگاه است که آن را به بزرگترین جدول لیگ بین المللی ما تا به امروز تبدیل کرده است.

این تنها جدول عملکرد دانشگاهی جهانی است که دانشگاه های تحقیق محور را نسبت به اهداف های اصلی شان داوری می کند: آموزش، انتقال دانش، تحقیق و چشم انداز بین المللی. ما از 13 شاخص عملکرد با دقت کالیبره شده استفاده می کنیم تا محکم ترین و متعادل ترین مقایسه های مورد اعتماد دانشجویان دانشگاهیان، رهبران دانشگاه، صنعت و دولت ها را فراهم کنیم.

محاسبه رتبه بندی های سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای PricewaterhouseCoopers (PwC) حسابرسی شده است و این تنها رتبه های دانشگاهی جهانی است که باید تحت نظارت کامل و مستقل این ماهیت قرار بگیرد.

مشاهده روش رتبه بندی های دانشگاهی جهانی 2019

در لیست امسال بهترین دانشگاه های جهان برای دومین سال پیاپی توسط دانشگاه آکسفورد و دانشگاه کمبریج مشخص می شود. دانشگاه yale تنها تازه وارد 10 کشور برتر است که از مکان دوازدهم به مقام هشتم صعود کرده است. در همین حال، ETH زوریخ سوئیس از این گروه خارج شده است که از جایگاه دهم به یازدهم سقوط کرده است.

دانشگاه Tsinghua در حال حاضر برترین دانشگاه در آسیا است، پس از افزایش هشت جایگاه به 22 ام رسیده است، که به اولین موسسه چینی تبدیل شده که قاره را با روش فعلی هدایت میکند (از زمان شروع 2011). به طور کلی چین جایگاه خود را افزایش داده است،که با پیشرفت در تعداد تقدیرات رسمی به این جایگاه رسیده است.

از سوی دیگر در آسیا، ژاپن بریتانیا را به عنوان دومین کشور دارای بیشترین نماینده در جهان با 103 موسسه پیشی گرفته است (انگلیس دارای 98 موسسه است) همچنین خبرهای خوبی برای فرانسه وجود دارد که برای اولین بار از سال 2011 دارای 50 دانشگاه برتر میباشد، در حالی که چندین دانشگاه برجسته در ایتالیا، اسپانیا و کانادا در حال افزایش اند. در کل، 86 کشور نماینده هستند. از جمله عراق، جامائیکا، نپال، تانزانیا، و قزاقستان برای اولین بار.

  • رتبه بندی کشوری: 79
  • رتبه جهانی: 4273

رشته های دانشگاه اندلس اسپانیا

هنر و علوم انسانی

  • مدرک کارشناسی ارشد در تحلیل تاریخ و دنیای کنونی
  • مدرک کارشناسی ارشد در میراث موسیقی

علوم

  • مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی اکولوژی و دام
  • مقطع کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پیشرفته
  • مدرک کارشناسی ارشد در شبیه سازی مولکولی
  • مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی و مدیریت زیست محیطی مواد معدنی

علوم بهداشتی

  • مدرک کارشناسی ارشد فعالیت بدنی و بهداشت
  • کارشناسی ارشد در رشته شفاعت با کمک حیوانات

علوم اجتماعی و قضایی

  • مدرک کارشناسی ارشد رشته کشاورزی و پایداری روستایی
  • مدرک کارشناسی ارشد در ارتباطات دیداری و شنیداری و آموزش
  • مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق محیط زیست
  • مدرک کارشناسی ارشد حقوق بشر، بین فرهنگی و توسعه
  • مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت مردمی و مدیریت
  • مدرک کارشناسی ارشد رشته اقتصاد مالی و محاسبات
  • کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک پایدار مقاصد گردشگری
  • مدرک کارشناسی ارشد تحقیق در امر آموزش و یادگیری علوم تجربی اجتماعی و ریاضیات
  • کارشناسی ارشد در روابط بین الملل

مهندسی و معماری

  • مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی
  • مدرک کارشناسی ارشد در رشته فناوری محیط زیست
  • مدرک کارشناسی ارشد فناوری سیستم های خورشیدی فتوولتائیک

برنامه های کارشناسی ارشد

  1. حوزه علوم تجربی و علوم فناوری
  2. تکنسین بیوانفورماتیک
  3. بیوتکنولوژی پیشرفته
  4. زمین شناسی و مدیریت زیست محیطی مربوط به منابع معدنی
  5. فناوری سیستم های خورشیدی فتوولتائیک
  6. برنامه رسمی کارشناسی ارشد برنامه های فناوری زیست محیطی و مدیریت آب
  7. برنامه های رسمی تحصیلات ارشد فرآیندها و محصولات شیمیایی
  8. علوم اجتماعی و حقوق و قوانین
  9. برنامه رسمی کارشناسی ارشد در رشته حقوق بشر و توسعه
  10. قانون و محیط زیست
  11. توسعه اقتصادی و پایداری
  12. تحقیقات برنامه رسمی کارشناسی در زمینه آموزش و یادگیری علوم تجربی، اجتماعی و ریاضیات
  13. مدیترانه و جهان عرب، آمریکای لاتین و اروپا
  14. ادیان و جوامع
  15. حوزه های بهداشت و درمان
  16. تشخیص و درمان بیماری های نادر
رشته های دانشگاه اندلس اسپانیا

رشته های دانشگاه اندلس اسپانیا

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه اندلس اسپانیا

برای نرخ های مقرون به صرفه تر در هزینه های مدرسه شما به احتمال زیاد به دانشگاه های دارای بودجه عمومی نگاه می کنید. در اینجا دولت ها یا مؤسسات محلی و حامیان مالی بیشتر هزینه ها را تأمین می کنند. اگر به دنبال هزینه مناسب هستید، اینجا مکان بسیار خوبی برای شروع است. از طرف دیگر دانشگاه های خصوصی نسبت به دانشگاه های عمومی گران تر هستند. این مورد فقط در اسپانیا نیست بلکه در همه جای دنیا به طور کلی اینگونه است.

دانشگاه با ارزان ترین شهریه در اسپانیا برای دانشجویان بین المللی، دانشگاه بین المللی اندلس است. آنها فقط 1200 یورو (1.600 دلار) را برای هزینه های سالانه دریافت می کنند که یک چهارم قیمت درخواست شده توسط مدارس بزرگتر در اسپانیا است. این یک موسسه دولتی است که سالانه حدود 16000 دانش آموز از آن استفاده می کنند. در حالی که هزینه های مدرسه بسیار کم است، دوره های آموزشی موجود باعث تعجب شما می شود. آنها بیش از 40 دوره مختلف را برای دانشجویان ارائه می دهند. که برای هر دانشجوی کارشناسی مشتاق همین کافی است تا وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شود.

دانشگاه بین المللی اندلس در Andalucia واقع شده است. اندلس در منطقه ارزان قیمت جنوبی اسپانیا واقعا دارای قیمت های مقرون به صرفه است. اندلس بیشتر مربوط به حومه شهر است تا شهرهای بزرگ. اگر می خواهید در حین تحصیل احساس آرامش خانوادگی بیشتری داشته باشید و مکان کم سر و صدا تری برای زندگی در نظر دارید، شاید این یک گزینه خوب برای شما باشد.

برای دانستن بیشتر در مورد محل اقامت اسپانیا برای دانشجویان و اینکه اصلا دانشگاه اندلس اسپانیا دانشجویان خود را کجا مستقر می کند، می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی در تماس باشید و کسب تجربه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *