دانشگاه آمریکایی پاریس

دانشگاه آمریکایی پاریس (AUP) یک موسسه خصوصی است که در سال 1962 به عنوان کالج هنری لیبرال تأسیس شد. این دانشگاه یک تجربه یادگیری محور، کارآفرین و دانشجو محور را برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد فراهم می کند. دانشگاه آمریکایی پاریس یک موسسه غیرانتفاعی خصوصی است که در محیط شهری کلان شهر پاریس واقع شده است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

تحصیل در دانشگاه آمریکایی پاریس

AUP توسط کمیسیون ایالت های میانه در مورد آموزش عالی دارای اعتبار است و به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه آمریکایی پاریس یک موسسه آموزش عالی بسیار کوچک است (محدوده ثبت نام دانشگاه: 1000-1.999 دانشجو). این دانشگاه از یک تقویم آموزشی مبتنی بر ترم استفاده می کند. شهریه و هزینه تحصیل در این دانشگاه 33.731 دلار است. مأموریت AUP آموزش فارغ التحصیلان برای برقراری ارتباط موثر در دنیای بسیاری از زبان ها است خواندن خوب، گوش دادن به دقت و نوشتن هوشمندانه، برای تبدیل شدن به متفکران انتقادی در مورد تاریخ و جوامع انسانی، اقتصاد، فرهنگ، ادبیات، هنر، علم، سیاست، روانشناسی، تجارت و ارتباطات.

دانشگاه آمریکایی پاریس (AUP) دوره های آموزشی و برنامه هایی را جهت رسیدن به سطح رسمی تحصیلات عالی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد در زمینه های مختلف تحصیلی ارائه می دهد. این موسسه تحصیلی 56 ساله دارای سیاست پذیرش انتخابی مبتنی بر آزمون ورودی و نمرات و سابقه تحصیلی دانشجویان است. محدوده پذیرش 70-60٪ است و این سازمان آموزش عالی فرانسه یک نهاد انتخابی است. دانشجویان بین المللی می توانند برای ثبت نام درخواست کنند.

برنامه های درسی دانشجویان که توسط دانشگاه ارائه می شود، ترکیبی از هنر لیبرال، آماده سازی برای زندگی حرفه ای، و دانشجو محور، یادگیری فعال در کلاس های درسی کوچک، آموزش پویا و مجموعه ای از فرصت ها برای تجربه مستقیم جهان و فرهنگ های بسیاری از آن است.

دوره های دانشگاه آمریکایی پاریس

دوره های دانشگاه آمریکایی پاریس

 

دوره های دانشگاه آمریکایی پاریس

جهت تحصیل در فرانسه دانشجویان باید بدانند که آموزش و پرورش AUP از ارتقای مهارت های حرفه ای و استعداد فرهنگی پشتیبانی می کند. حس تعامل جهانی و توانایی مذاکره در مورد تفاوت هایی که از تنوع طبیعی دانشجویان و اعضای هیات علمی AUP حاصل می شود. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان AUP به نفع جامعه جهانی شرکت می کنند که این جامعه فارغ التحصیلان دانشگاه است و ارتباطات مادام العمر با یکدیگر و دانشگاه ایجاد می کنند.

زبان آموزشی در دانشگاه آمریکایی پاریس

تا سال 2020، دانشگاه آمریکایی پاریس قصد دارد در سطح بین المللی به عنوان بهترین و بیشترین جمعیت تحصیلی آموزش و پرورش آمریکایی در اروپا با اکتشافات جهانی که متناسب با فرهنگ آموزشی منحصر به فرد آن است، شناخته شود. زبان آموزشی دانشگاه انگلیسی است، اگرچه دانشجویان قبل از فارغ التحصیلی باید سطح مهارتی در فرانسه داشته باشند. دانشگاه آمریکایی پاریس در سال 2018، به عنوان Unranked (غیر رتبه ای) در میان مدارس Unranked رتبه بندی شده است.

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه آمریکایی پاریس

با برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد کاملاً معتبر AUP، و بسیاری از برنامه های تابستان و تحصیل در خارج از کشور، با اساتید درجه یک همکاری خواهید کرد، با دانشجویانی که از سراسر دنیا آمده اند ملاقات می کنید، در سراسر قاره سفر می کنید و اسرار پاریس را کشف می کنید. سیستم هنر لیبرال آمریکایی توسط این دانشگاه بین المللی در پاریس ارائه شده است، جایی که شما می توانید با راهنمایی های شخصی از مشاوران پذیرش AUP و مشاوران باتجربه، مسیر دانشگاهی خود را ترسیم کنید.

شرایط درخواست نامه:

درخواست به دانشگاه آمریکایی پاریس (American University of Paris) نیازمند چندین مدارک حمایتی و برخی اوقات آزمون دارد. بیشتر شرایط از طریق درخواست نامه آنلاین شما قابل آپلود هستند.

  1. فرم آنلاین درخواست نامه
  2. اظهارنامه های شخصی
  3. تجربه کاری و فعالیت های فوق برنامه
  4. دو معرفی نامه
  5. نمره های رسمی
  6. آزمون زبان انگلیسی
  7. نمرات آزمون SAT / ACT (اختیاری)

شرایط عمومی برای برنامه های تحصیلی کارشناسی

یک درخواست نامه موفق به دانشگاه آمریکایی پاریس نیازمند چندین مدارک حمایتی و برخی اوقات آزمون دارد. بیشتر شرایط از طریق درخواست نامه آنلاین شما قابل آپلود هستند. تا زمانی که مدارک شما به صورت کامل توسط دانشگاه دریافت نشود، تصمیم گیری انجام نمی شود.

  1. فرم آنلاین درخواست نامه
  2. اظهارنامه های شخصی
  3. رزومه
  4. دو معرفی نامه
  5. نمره های رسمی
  6. آزمون زبان انگلیسی
  7. آزمون های استاندارد (مورد نیاز برای اکثر برنامه های تحصیلی)

شرایط خاص هر برنامه تحصیلی

دانشجویان باید دارای مهارت کافی زبان انگلیسی باشند. اگر انگلیسی زبان اول شما نیست، باید یکی از آزمون های زیر را به دانشگاه ارائه کنید و از زمان نتایج آن نباید بیش از دو سال گذشته باشد. برای برنامه ریزی یک آزمون در منطقه خود، لطفا با یکی از این سازمان های آزمون زبان تماس بگیرید (آزمون های انگلیسی کمبریج و تافل بیشتر مورد نظر هستند):

  • تافل – برای ارسال نتایج به صورت مستقیم به دانشگاه آمریکایی پاریس، کد موسسه ای 0866 را استفاده کنید.
  • انگلیسی کمبریج – سطح اولیه، پیشرفته یا تخصصی.
  • خواندن و گوش دادن TOEIC – برای ارسال نتایج به صورت مستقیم به دانشگاه آمریکایی پاریس، کد موسسه ای 0866 را استفاده کنید.
  • آیلتس – گزینه آکادمیک.

اگر شما دارای یکی از شرایط زیر باشید، شرط آزمون زبان انگلیسی لغو می شود:

  • شما در کانادا، استرالیا، ایرلند، نیوزلند، آفریقای جنوبی، انگلستان یا ایالات متحده زندگی کرده باشید، جایی که شما اخیرا یک در برنامه درسی به زبان انگلیسی برای حداقل دو سال متوالی تحصیل کرده باشید.
  • شما تنها برنامه تحصیلی French Immersion را انتخاب کرده باشید.
  • شما حداقل برای چهار سال در یک برنامه درسی به زبان انگلیسی در کشوری دیگر شرکت کرده باشید.
  • حق درخواست نتایج آزمون انگلیسی از هر متقاضی در دانشگاه محفوظ است.
رتبه و رنکینگ دانشگاه آمریکایی پاریس

رتبه و رنکینگ دانشگاه آمریکایی پاریس

رتبه و رنکینگ دانشگاه آمریکایی پاریس

به معنای واقعی کلمه چیزی شبیه به تجربه کارشناسی در AUP وجود ندارد. شما از اساتیدی خواهید آموخت که اشتیاق به موضوعاتشان فقط با اشتیاق آن ها به تدریس مطابقت دارد. همکلاسی های شما از هر گوشه دنیا می باشند و مجموعه ای از تجربه و دیدگاه متنوع و گاها چالش برانگیز را با خود به همراه می آورند. و پاریس کلاس، آزمایشگاه، سرگرمی ( بی پایان ) شما و خانه شما خواهد بود. در محور اصلی الگوی آموزش آمریکایی AUP تعهدی برای اطمینان از آماده بودن برای مقابله با هرگونه چالش فرهنگی یا حرفه ای شما وجود دارد. برنامه آموزش عمومی تاکید می کند که رشته اصلی شما مهم نمی باشد، هنگام فارغ التحصیلی، پایه و اساس محکمی در ریاضیات، زبان ها، علوم اجتماعی و علوم انسانی خواهید داشت. علاوه بر این، برنامه FirstBridge منحصر به فرد ما با استفاده از دوره های بین رشته ای مبتنی بر پروژه، متمرکز بر موضوعاتی از قبیل گرم شدن کره زمین یا مهاجرت برای ایجاد مهارت های تحقیق، تیم سازی و حل مسئله شما می باشد.

  • رتبه کشوری: 90
  • رتبه جهانی: 3290

رشته های دانشگاه آمریکایی پاریس

  1. هنر و علوم انسانی
  2. هنرهای نمایشی و طراحی
  3. زبان، ادبیات و زبانشناسی
  4.  تاریخ
  5.  فلسفه و الهیات
  6.  علوم اجتماعی
  7.  سیاست و مطالعات بین المللی( شامل مطالعات پیشرفته)
  8. ارتباطات و مطالعات رسانه ای تجارت و اقتصاد
  9. تجارت و مدیریت حسابداری
  10. اقتصاد و اقتصاد شناسی
  11.  تجارت و مدیریت
  12. حسابداری و امور مالی
  13. علوم کامپیوتر
  14. علوم فیزیکی
  15. ریاضیات و آمار
  16. زمین شناسی و محیط زیست و علوم دریایی
  17. روانشناسی

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه آمریکایی پاریس

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه آمریکایی پاریس

هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه آمریکایی پاریس

برای کسب اطلاعات دقیق در مورد دوره ها و برنامه های پرداخت شهریه، لطفاً به صفحه خدمات حسابداری دانشجویان مراجعه کنید.

نکات مهم در مورد شهریه و هزینه ها:

تمام هزینه و شهریه باید به یورو پرداخت شود. شهریه شامل سه یا چهار دوره در هر ترم ( حداکثر 18 ساعت اعتبار ) می باشد. این هزینه ها برای سال آینده است. هزینه های سال تحصیلی 2021 – 2020 در بهار سال 2020 منتشر می شود. هزینه بیمه درمانی در هر ترم پرداخت می شود. در صورتی که دانشجویان دارای بیمه معتبر باشند قابل چشم پوشی می باشد.

دوره آموزشی و هزینه ها:

بسته به طول برنامه آموزشی که قصد حضور در آن را دارید، قیمت آن متفاوت خواهد بود. شهریه فارغ التحصیلان 2020 – 2019 در هر اعتبار 810 یورو می باشد. مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از تمام لیست دانشگاه های رایگان فرانسه به صورت کامل باخبر هستند، با ما در ارتباط باشید تا این دانشگاه ها را به شما معرفی کنیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *