خرید ملک تجاری در صربستان

صربستان یکی از آن دسته کشورهای رو به پیشرفت در قلب اروپا است که روند خوبی را تا به امروز به دنبال داشته است و بسیار مورد توجه اتحادیه اروپا و ارزیابی مهاجران بسیاری قرار گرفته است. قبل از خرید ملک تجاری در صربستان شما باید بررسی کنید که شهروندان کشور شما واجد شرایط برای خرید اموال در این کشور باشند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط خرید ملک تجاری در صربستان

شما تصمیم گرفتید با خرید املاک در صربستان سرمایه گذاری کنید. اما وضعیت و شرایط خرید زمین در صربستان برای خارجی ها به چه صورت است؟ برای بررسی این موضوع، باید تأیید کنید که آیا کشور شما و صربستان یک توافقنامه دوجانبه را تنظیم کرده اند که مسئله خارجی را به املاک و مستغلات می رساند. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا متقابل واقعی به اندازه کافی شرایط را دارا است و چه کسی باید وجود متقابل واقعی را اثبات کند.

خرید زمین در صربستان

خارجی ها می توانند خانه ها، آپارتمان ها، محل های تجاری را خریداری کنند اما نمی توانند زمین های کشاورزی را در صربستان خریداری کنند. شهروندان صرب به راحتی می توانند جهت فروش زمین اقدام کنند، اما افراد عضو شهروندی اتحادیه اروپا تحت شرایط خاصی می توانند زمین های کشاورزی را خریداری کنند.

خرید زمین در صربستان

علاوه بر این، توجه داشته باشید که این قانون متضمن افرادی است که فعالیت تجاری در صربستان را انجام می دهند. افراد و اشخاص حقوقی خارجی که فعالیت های خود را در جمهوری صربستان انجام می دهند ممکن است در شرایط متقابل، ملک را برای فروش در صربستان خریداری کنند که برای انجام فعالیت های تجاری ضروری است.

وکلای املاک در صربستان

در صربستان، وکلای املاک و مستغلات به طور حرفه ای آموزش دیده می شوند تا شما را در خرید ملک صربستان راهنمایی کنند و پیشبرد خیلی خوبی را برای شما به دنبال خواهد داشت. هزینه خرید در صربستان برای خرید ملک چیست؟ هزینه خرید ملک در صربستان بستگی به ارزش اموال دارد. هرچه مقدار سرمایه بالاتر باشد، هزینه بالاتر است. علاوه بر قیمت خرید و هزینه های همراه با انتقال بانک، هزینه هایی که خریدار باید در هنگام انتقال واقعی مالکیت در نظر بگیرد به شرح زیر است:

  • مالیات انتقال حق مطلق: 2.5٪ از ارزش بازار ملک
  • هزینه وکالت
  • هزینه صدور مجوز قرارداد قبل از اعلامیه عمومی
  • هزینه ثبت نام حقوق مالکیت

 متخصصان و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را از شرایط زندگی در صربستان آشنا کنند و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند. جهت ارتباط می توانید با شماره های این موسسه تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *