حقوق جوشکار در کانادا

حقوق دقیق یک شاگرد و کار آموز بستگی به قرارداد با کارفرمای خاص دارد اما بطور کلی حقوق جوشکار در کانادا را طبق شرایط مهاجرت به کانادا، در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

میانگین حقوق جوشکار در کانادا

در کانادا، معاملات ماهرانه به خوبی انجام می شود. برای متخصصان جوش و لوله کش، متوسط ​​حقوق و دستمزد از 52000 تا 65000 دلار در سال است. در آلبرتا، جایی که تقاضا برای معامله بالا است، حقوق بازنشستگی برای این موقعیت می تواند تا 50،000 دلار باشد.وظایف جوشکار در کانادابا استفاده از دستگاه های جوشکاری دستی یا نیمه اتوماتیک قطعات فلزی را برش داده یا با هم ترکیب کنید. دستگاه های جوشکاری و سایر تجهیزات فروشگاه را به طور ایمن نصب و راه اندازی کنید. برای تنظیم ترتیب قطعات فلزی، طرح های خود را دنبال کنید و موقتا قبل از جوش آن ها را در موقعیت قرار دهید.

میانگین حقوق جوشکار در کانادا

 

حقوق جوشکار در شرکت های کانادا

  • ترینترینیتی وارز –  دلار36،344
  • شرکت کاترپیلار – دلار 39،485
  • شرکت ژنرال الکتریک  دلار46،800
  • صنایع  هانتینگتون -دلار 54،348
  • تریلر Great Dane LLC – دلار 32،806
  • Tenneco Inc – دلار 38،693
  • FreightCar America – دلار 38،205
  • شرکت ملی Wabash –  دلار31،777
  • Tradesmen International، Inc. – دلار  38،617
  • Altec Industries، Inc. –  دلار 38،212

تجربه کاری بر روی حقوق یک جوشکار تاثیر می گذارد. جوشکار با تجربه کمتر از 5 سال می تواند 43000 دلار بگیرد. جوشکار با تجربه کار نیمه کاره که شامل کارکنانی با 5 تا 10 سال سابقه کار می باشد 53000 دلار درآمد دارد.

جوشکاران، کارشناسانی هستند که از فلزات برای ساخت و ساز و پروژه های تولیدی استفاده می کنند. طیف گسترده ای از روش ها، مواد، ابزار و برنامه های کاربردی برای جوشکاری وجود دارد و نقش جوشکار بر اساس پروژه ای که قبول می کند متفاوت است.

پیوستن به اتحادیه جوشکاری کانادا

پیوستن به اتحادیه انتخابی و اختیاری است که می تواند به شما به عنوان یک متخصص جوش کار کمک کند. در کانادا، “UA” که قبلا ذکر شده است یک اتحادیه بالقوه است که می توانید با آن ارتباط برقرار کنید و حتی برای جستجوی کار در کانادا نیز از آن کمک بگیرید. این یک اتحادیه صنایع دستی است که اعضای آن در ساخت، نصب و تعمیر و نگهداری سیستم های لوله کشی مشغول هستند. حدود 340،000 نفر عضو اتحادیه هستند.

شرح کار جوشکار:

یک جوشکار مصالح مواد، فولاد و آلومینیوم را با هم ترکیب می کند تا مکانیسم هایی را ایجاد کند و یا مواردی را که شکسته می شوند، رفع کند. بعضی از مشاغل نیاز به تجربه دارند مثل جوشکاری. برای شغل جوشکاری مهارت های دستی و توانایی استفاده از ابزار دستی و قدرت لازم است. توجه به جزئیات نیز مهم است تا اطمینان حاصل شود که کار درست انجام می شود. مهارت های ریاضی برای انجام محاسبات و اندازه گیری ها مهم هستند، به طوری که تراز و ابعاد موارد جوش داده شده به درستی انجام می شود. از تجهیزات جوشکاری مختلف از قبیل جوشکاری چوب و مشعل برش استفاده می شود. در بعضی از مشاغل، توانایی استفاده از نرم افزار CAD ضروری است، البته شما اگر تمایل به این مبحث و یا بطور کلی کار در کانادا دارید می توانید از اطلاعات و تجربه مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) استفاده کنید و در جهت مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی گام بردارید.

4/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *