حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری در سوئد

کشور سوئد با دارا بودن بالاترین کیفیت و استاندارد زندگی همواره در بالاترین فهرست مقاصد مهاجرت سرمایه گذاری متقاضیان قرار داشته است. بر این اساس در این مقاله به بررسی حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در سوئد می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت سرمایه گذاری در سوئد
  • روش های سرمایه گذاری در سوئد
  • معیارهای سرمایه گذاری در سوئد
  • حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در سوئد
  • حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی عام در سوئد
  • حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص در سوئد
  • شرایط ثبت شرکت در سوئد
  • حداقل سرمایه برای کارآفرینی در سوئد
  • شرایط کارآفرینی و استارت آپ در سوئد
  • حداقل سرمایه برای خرید خانه و ملک در سوئد
  • مزایای سرمایه گذاری در سوئد
  • معایب سرمایه گذاری در سوئد
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری در سوئد

اهمیت سرمایه گذاری در سوئد

سوئد یکی از کشورهای وسیع و پهناور اتحادیه اروپا و از گران ترین ترین کشورهای جهان محسوب می شود. این کشور به دلیل بالا بودن امنیت و رفاه اجتماعی و بالا بودن سطح درآمد، بالا بودن کیفیت زندگی، وجود طبیعت بکر و دست نخورده، مکان های تاریخی قرون وسطایی و عدالت و برابری اجتماعی و مدنی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی می باشد.میزان حقوق و دستمزد دریافتی در این کشور بالاترین میزان حقوق در کشورهای اروپایی است. در واقع با مشغول به کار شدن یک عضو خانواده، هزینه های زندگی همه اعضا خانواده تامین می شود.متقاضیان بین المللی می توانند از طریق ثبت شرکت و خرید ملک و خانه و کارآفرینی در این کشور سرمایه گذاری کنند. همه روش های سرمایه گذاری در سوئد منتهی به اخذ اقامت این کشور نمی شود. متقاضیانی که با سرمایه گذاری در سوئد قصد اخذ اقامت این کشور را دارند می توانند از طریق ثبت شرکت و یا کارآفرینی اقدام کنند.

بر این اساس مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در این مقاله به بررسی حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری در سوئد پرداخته اند. اگر قصد سرمایه گذاری در سوئد را دارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

روش های سرمایه گذاری در سوئد

کشور سوئد یکی از بهترین کشورهای اروپا برای سرمایه گذاری است. سرمایه گذاری در این کشور نه تنها موجب می شود تا متقاضی در اقتصاد این کشور سهیم شود و به نوعی از سود وافر آن بهره مند شود؛ بلکه با این سرمایه گذاری از فرصت طلایی اخذ اقامت این کشور نیز برخوردار می شود.سرمایه گذاری در کشور سوئد به روش های مختلفی صورت می گیرد. از بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور سوئد به منظور اخذ اقامت این کشور، روش های ثبت شرکت و استارت آپ و کارآفرینی را می توان نام برد.کشور سوئد روش های متنوع سرمایه گذاری خارجی را به مهاجران ارائه می دهد، اما اخیرا روش های سرمایه گذاری به طریق ثبت شرکت در سوئد و خوداشتغالی و کارآفرینی بیشتر مورد توجه این کشور قرار گرفته است.سرمایه گذاری خارجی در همه کشورهای جهان از ارزش و اهمیت ویژه اقتصادی و اجتماعی برخوردار است. اجرای طرح های سرمایه گذاری موجب رونق اقتصادی، رشد صنایع و پیشرفت و توسعه اقتصادی هر کشور می شود. کشور سوئد در راستای دستیابی به رشد و توسعه فراگیر در بخش های اقتصادی به طریق مختلف سعی در جذب سرمایه گذاران خارجی و تایید و موافقت طرح های تجاری آن ها دارد.

معیارهای سرمایه گذاری در سوئد

متقاضی سرمایه گذاری در کشور سوئد نیازمند ارزیابی و بررسی معیارها و شاخص های اقتصادی این کشور است. معیارهای اقتصادی هر کشور به عنوان عوامل تاثیرگذار برای سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی و تجاری آن کشور محسوب می شود.
یکی از مهم ترین شاخص های اقتصادی چگونگی برخورد دولت با سرمایه گذاران خارجی و موضوع مصادره اموال سرمایه گذار است. نرخ مصادره اموال در کشور سوئد برای سرمایه گذاری یک است. این بدان معنا است که کشور سوئد یکی از امن ترین کشورهای جهان برای سرمایه گذاری خارجی به شمار می آید.دیگر شاخص مهم اقتصادی که تاثیر ویژه ای بر تصمیم سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در کشور سوئد دارد، تولید ناخالص داخلی است. نرخ تولید ناخالص داخلی نشان دهنده رشد اقتصادی هر کشور است.کشور سوئد در سال های اخیر با افزایش نرخ تولید ناخالص داخلی مواجه بوده است که همین امر رشد و توسعه اقتصادی این کشور را نشان می دهد.وضعیت مالیات و نرخ بهره بانکی از دیگر شاخص های اقتصادی می باشند که بر سرمایه گذاری خارجی در کشور سوئد تاثیر شگرفی دارند. به طور کلی کشور سوئد برای سرمایه گذاری از امنیت اقتصادی و مالی برخوردار بالایی است و سرمایه گذاری در این کشور به نسبت دیگر کشورهای اروپایی از اعتبار و اطمینان بیشتری برخوردار است.

معیارهای سرمایه گذاری در سوئد

معیارهای سرمایه گذاری در سوئد

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در سوئد

متقاضی اخذ اقامت سوئد با سرمایه گذاری در ثبت شرکت می تواند اقامت این کشور را اخذ کند. متقاضی باید دارای مهارت و تخصص حرفه ای و دارای مدرک مهارت زبان سوئدی یا انگلیسی باشد و توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در مدت اقامت در این کشور را داشته باشد.در ابتدا به متقاضی یک مهلت 2 ساله داده می شود تا بتواند کسب و کار مورد نظر را راه اندازی کند. متقاضی علاوه بر دارا بودن تمکن مالی باید دارای تخصص حرفه ای و همچنین مدرک مهارت زبان انگلیسی یا سوئدی نیز باشد.

  • سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در ثبت شرکت در سوئد، در حدود 150 هزار دلار یا 600.000 کرون سوئد است.
  • حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در سوئد در حدود ۱.۴۲۸.۹۲۲.۰۰۰ تومان یا در حدود ۱۰۰.۰۰۰ یورو می باشد.

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی عام در سوئد

متقاضیان می توانند با ثبت شرکت سهامی عام در سوئد نه تنها در این کشور سرمایه گذاری سودآوری کنند بلکه اقامت سوئد را اخذ کنند. متقاضیان به منظور راه اندازی کسب و کار خود می توانند شرکت سهامی عام در این کشور ثبت کنند.ارائه طرح تجاری و یا Business Plan برای راه اندازی کسب و کار شرکت در سوئد الزامی است. متقاضی علاوه بر این موارد باید در حدود 50% سهام شرکت را دارا باشد. متقاضی برای ثبت این شرکت نیازمند انتخاب 3 هیئت مدیره می باشد.حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی عام در سوئد در حدود 500.000 کرون سوئد می باشد.

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی خاص در سوئد

متقاضی می تواند برای کسب و کارهای کوچک اقدام به ثبت شرکت سهامی خاص در سوئد کند. متقاضی برای ثبت این نوع شرکت نیاز به انتخاب یک مدیر عامل و معاون دارد. یکی از شرایط مهم در ثبت شرکت در سوئد دارا بودن تجربه کاری و حرفه ای در مورد طرح تجاری مورد نظر برای راه اندازی شرکت در سوئد می باشد.حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص در سوئد در حدود 50.000 کرون سوئد می باشد.

شرایط ثبت شرکت در سوئد

متقاضی برای ثبت شرکت در سوئد نمی تواند همه سهام یک شرکت را به نام خود کند. از 100 درصد سهام یک شرکت سرمایه گذاری، 51 درصد آن باید متعلق به فردی باشد که دارای تابعیت و شهروندی سوئد است.متقاضی سرمایه گذاری باید دارای مهارت و تخصص لازم در حیطه کار مورد نظر، مهارت به زبان سوئدی یا انگلیسی باشد و توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در طی مدت اقامت در این کشور پرهزینه را داشته باشد.متقاضی باید همه مبلغ سرمایه گذاری را به طور مستقیم به این کشور منتقل کند و یا این که با ثبت یک شرکت در چندین مرحله این مبلغ را به سوئد منتقل کند. متقاضی برای ثبت شرکت باید طرح پیشنهادی خود را در ساختار طرح تجاری به دولت سوئد ارائه دهد. در صورتی که دولت سوئد با این طرح تجاری موافقت کند، متقاضی مجوز ثبت شرکت تجاری را دریافت می کند.اگر کسب و کار و طرح تجاری متقاضی در مدت 2 سال به سوددهی برسد و شرکت از گردش مالی مطلوب برخوردار باشد، متقاضی می تواند مجوز اقامت را تا 2 سال دیگر تمدید کند. اگر متقاضی در مدت 4 سال کار و اشتغال از شرایط کاری خوبی برخوردار باشد؛ می تواند برای اخذ پاسپورت سوئد اقدام کند.
اگر متقاضی دارای تمکن مالی بسیار بالایی باشد و بتواند از طریق ارائه اسناد مالی، توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در طی مدت اقامت در این کشور را اثبات کند؛ می تواند برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کند.متقاضی باید به مدت 5 سال در کشور سوئد اقامت داشته باشد و در آزمون شهروندی این کشور پذیرفته شود تا بتواند تابعیت سوئد را دریافت کند. از دیگر شرایط اخذ تابعیت و شهروندی سوئد دارا بودن مدرک مهارت زبان سوئدی و عدم سوپیشینه می باشد. متقاضیان برای اخذ شهروندی و تابعیت سوئد باید دارای مدرک مهارت زبان سوئدی باشند.متقاضی در صورت اخذ شهروندی و تابعیت سوئد به دلیل اعتبار پاسپورت سوئد در میان دیگر کشورهای جهان که دارای رتبه چهارم می باشد، می تواند بدون نیاز به اخذ ویزا به ۱۲۷ کشور جهان سفر کند.

حداقل سرمایه برای کارآفرینی در سوئد

سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری به روش کارآفرینی و استارت آپ در سوئد با ارائه مدارک ذکر شده و اجرای طرح استارت آپ و کارآفرینی می توانند در جهت اخذ مجوز اقامت موقت این کشور برای خود و خانواده خود اقدام کنند.مدت زمان مجوز اقامت موقت سوئد برای سرمایه گذاری به روش استارت آپ 2 سال است. متقاضی باید ثابت کند که دارای سرمایه شخصی برای تامین هزینه های زندگی خود و اعضا خانواده خود در طی 2 سال اول اجرای طرح استارت آپ در سوئد می باشد.
تمکن مالی در حدود 200.000 کرون سوئد برای خود متقاضی، در حدود 100.000 کرون سوئد برای همسر متقاضی و در حدود 50.000 کرون سوئد برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال متقاضی مورد نیاز است.حداقل سرمایه برای راه اندازی کسب و کار کارآفرینی در سوئد در حدود 600.000 کرون سوئد می باشد.

حداقل سرمایه برای کارآفرینی در سوئد

حداقل سرمایه برای کارآفرینی در سوئد

شرایط کارآفرینی و استارت آپ در سوئد

متقاضیانی که قصد راه اندازی کسب و کار جدید و کارآفرینی در کشور سوئد را دارند و بدین منظور قصد اقامت بیش از 3 ماه در این کشور را دارند، باید ویزای کارآفرینی این کشور را اخذ کنند. مدت اعتبار ویزای کارآفرینی و خوداشتغالی سوئد 2 سال است. متقاضی به منظور اخذ این ویزا باید واجد شرایطی باشد. از جمله شرایط مهم می توان موارد زیر را ذکر کرد:

  • متقاضی باید در حوزه کارآفرینی و خوداشتغالی تجربه و مهارت داشته باشد.
  • متقاضی باید مالک بیش از نصف سهام شرکت و طرح استارت آپ در سوئد باشد.
  • متقاضی باید ثابت کند که با این طرح استارت آپ و خوداشتغالی توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در کشور سوئد را دارد.
  • متقاضی باید با زبان سوئدی یا انگلیسی آشنا باشد. این مرحله نیاز به ارائه مدرک زبان ندارد.
  • متقاضی باید مسولیت راه اندازی طرح تجاری استارت آپ را به عهده بگیرد.

پس از گذشت 2 سال از اجرای آزمایشی طرح استارت آپ و خوداشتغالی، این طرح مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. اگر اجرای این طرح کارآفرینی و استارت آپ در مدت زمان مشخص موجب سوددهی برای شرکت شده باشد و در واقع از اجرای این طرح، متقاضی به درآمد و منفعت حاصل از آن دست یافته باشد و به طور کلی شرکت در حال فعالیت اقتصادی فعال و پویا باشد، مجوز اقامت متقاضی و خانواده وی تمدید می شود.البته علاوه بر این متقاضی باید ثابت کند که بر اساس هزینه های استاندارد زندگی در کشور سوئد توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در مدت اقامت در سوئد از طریق درآمد حاصل از اجرای طرح استارت آپ را دارا می باشد.در صورتی که متقاضی دارای شرایط ذکر شده باشد، مجوز اقامت وی و خانواده وی به مدت 2 سال دیگر تمدید می شود. پس از آن متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم سوئد اقدام کند.به منظور اخذ اقامت دائم کشور سوئد، متقاضی باید واجد شرایطی باشد. از جمله این شرایط می توان به آشنایی به زبان سوئدی در حد متوسط،زندگی در کشور سوئد به مدت 5 سال، عدم ارتکاب جرم و جنایت در زمان اقامت در سوئد و داشتن سن بیشتر از 18 سال متقاضی اشاره کرد.

حداقل سرمایه برای خرید خانه و ملک در سوئد

متقاضی می تواند از طریق خرید خانه و ملک در کشور سوئد سرمایه گذاری انجام دهد. البته ذکر این نکته ضروری است که سرمایه گذاری در خرید خانه و ملک در سوئد منتهی به اخذ اقامت این کشور نمی شود و متقاضی با خرید خانه در این کشور فقط به سرمایه گذاری مطمئن و پرسود می رسد و امکان اخذ اقامت این کشور از طریق خرید خانه وجود ندارد.متقاضیان می توانند بدون محدودیت به خرید و فروش املاک و مستغلات در کشور سوئد بپردازند و از طریق اجاره ملک های خریداری شده به سود برسند.حداقل سرمایه برای خرید خانه یا آپارتمان در مرکز شهر هر متر مربع در حدود 5959.70 دلار آمریکا می باشد.

مزایای سرمایه گذاری در سوئد

کشور سوئد روش های گوناگونی را برای سرمایه گذاری ارائه کرده است. سرمایه گذاری به روش های مختلف در کشور سوئد مزایایی در پی دارد. متقاضی با سرمایه گذاری در کشور سوئد می تواند از مزیت های فراوان زندگی در این کشور برخوردار شود.

  1. شرایط اقتصادی امن و عدم برخورد با سرمایه گذار
  2. پایین بودن نرخ مالیات در سوئد به نسبت دیگر کشورهای اروپایی و امنیت سیاسی و اقتصادی و مالی سوئدو روش های متنوع برای سرمایه گذاران خارجی
  3. قرار گرفتن سوئد در میان 10 کشور برتر دنیا از لحاظ امکانات و مسولیت های کسب و کار و امکان اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در سوئد
  4. پایین بودن نرخ بیکاری سوئد در حدود 6.6 در سال 2019 و قرار گرفتن کشور سوئد در رتبه هشتم جهان از لحاظ بالا بودن درآمد سرانه
  5. دارا بودن رتبه 15 در جهان در سال 2019 از لحاظ سرمایه گذاری مستقیم و دارا بودن رتبه دوم جهانی از لحاظ شاخص های نوآوری
  6. جذب نیروی کاری متخصص از کشورهای دیگر و سرمایه گذاری در کشوری امن و مطمئن
  7. امکان اخذ اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری در ثبت شرکت و دارای اقتصاد قدرتمند و بالاترین میزان درآمد در بین کشورهای اروپایی
  8. پایین بودن نرخ بیکاری و وجود تعطیلات طولانی مدت در تقویم این کشور
  9. امکان برخورداری از مزایای شهروندی کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن
  10. بالا بودن امنیت اجتماعی و رفاه و بالا بودن استانداردهای زندگی و عدم تبعیض نژادی و رعایت برابری و عدالت اجتماعی و رواج زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم مردم
  11. امکان زندگی در کشوری پیشرفته با بالاترین سرعت اینترنت، دارای رتبه پنجم در جهان
  12. بالا بودن میانگین جهانی از لحاظ کیفیت محیط زیست
  13. وجود تعادل میان کار و زندگی و وجود ساعت های کاری انعطاف پذیر و دریافت حقوق در تعطیلات
  14. امکان برخورداری مهاجران از بیمه ها و خدمات اجتماعی و زندگی در اجتماع مردم صلح طلب و ورزش دوست سوئد
  15. برابری و عدالت در محیط کار و عادت مردم به سفرهای تفریحی و کشتی سواری شبانه
  16. دارا بودن سیستم حمل و نقل منظم و دقیق و وجود جاذبه های طبیعی بکر و فوق العاده
مزایای سرمایه گذاری در سوئد

مزایای سرمایه گذاری در سوئد

معایب سرمایه گذاری در سوئد

سرمایه گذاری و کار و زندگی در همه کشورهای جهان دارای معایبی نیز می باشد. از جمله مهم ترین معایب و نقصان های سرمایه گذاری در سوئد موارد زیر را می توان برشمرد:

  • عدم اخذ اقامت سوئد با خرید خانه و ملک
  • بالا بودن نرخ مالیات بر درآمد در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی
  • دشواری های ایجاد یک کسب و کار جدید در سوئد
  • وجود قوانین سخت گیرانه کار در سوئد
  • وجود تنش های فراوان در بازار مسکن

سخن آخر

در این مقاله حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری در سوئد مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گرفت که بهترین روش اخذ اقامت سوئد از طریق سرمایه گذاری ثبت شرکت در این کشور می باشد. کشور سوئد برای سرمایه گذاری از امنیت اقتصادی و مالی برخوردار بالایی است و سرمایه گذاری در این کشور به نسبت دیگر کشورهای اروپایی از اعتبار و اطمینان بیشتری برخوردار است.کشور سوئد به دلیل بالا بودن امنیت و رفاه اجتماعی و بالا بودن سطح درآمد، بالا بودن کیفیت زندگی، وجود طبیعت بکر و دست نخورده، مکان های تاریخی و عدالت و برابری اجتماعی و مدنی از بهترین کشورهای جهان برای زندگی می باشد.

اگر در مورد سرمایه گذاری در سوئد نیازمند اطلاعات بیشتر می باشید، می توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی تماس بگیرید. این موسسه در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با بهترین و مجرب ترین کارشناسان و وکلا راهکارهای مفید و کاربردی در جهت سرمایه گذاری در کشورهای اروپایی به شما ارائه می دهند و از ابتدای تشکیل پرونده تا رسیدن به مقصد در کنار شما خواهند بود تا این مسیر سخت و ناهموار را سهل و هموار کنند.در این مقاله حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری در سوئد مورد بررسی قرار گرفت. از مزیت های فراوان سرمایه گذاری و کار در این کشور می توان به دارا بودن شرایط اقتصادی امن و عدم برخورد با سرمایه گذار و پایین بودن نرخ مالیات در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی و همچنین امنیت سیاسی و اقتصادی و مالی سوئد اشاره کرد. روش های متنوع برای سرمایه گذاران خارجی و قرار گرفتن سوئد در میان 10 کشور برتر دنیا از لحاظ امکانات و مسولیت های کسب و کار و امکان اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در سوئد را نیز می توان از دیگر مزیت های سرمایه گذاری در این کشور برتر اروپایی ذکر کرد. کشور سوئد دارای رتبه 15 در جهان در سال 2019 از لحاظ سرمایه گذاری مستقیم و دارای رتبه دوم جهانی از لحاظ شاخص های نوآوری می باشد.اگر برای سرمایه گذاری در سوئد نیاز به مشاوره با متخصصان مهاجرت دارید، می توانید از خدمات مشاوره ای موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری در سوئد

1- بهترین روش های سرمایه گذاری در سوئد برای اخذ اقامت کدامند؟

سرمایه گذاری در کشور سوئد به روش های مختلفی صورت می گیرد. از بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور سوئد به منظور اخذ اقامت این کشور، روش های ثبت شرکت و استارت آپ و کارآفرینی را می توان نام برد.

2- حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در سوئد چقدر است؟

متقاضی علاوه بر دارا بودن تمکن مالی باید دارای تخصص حرفه ای و همچنین مدرک مهارت زبان انگلیسی یا سوئدی نیز باشد. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در سوئد در حدود ۱.۴۲۸.۹۲۲.۰۰۰ تومان یا در حدود ۱۰۰.۰۰۰ یورو می باشد.

3- حداقل سرمایه برای ثبت شرکت سهامی عام در سوئد چقدر است؟

متقاضی علاوه بر این موارد باید در حدود 50% سهام شرکت را دارا باشد. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی عام در سوئد در حدود 500.000 کرون سوئد می باشد. متقاضی برای ثبت این شرکت نیازمند انتخاب 3 هیئت مدیره می باشد.

4- شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری برای اقامت سوئد چیست؟

متقاضی نیازمند سرمایه گذاری ۱۵۰ هزار دلار می باشد. از ۱۰۰ درصد سهام شرکت تجاری، ۵۱ درصد آن باید در مالکیت تبعه و شهروند این کشور باشد. متقاضی باید دارای طرح تجاری باشد.

5- حداقل سرمایه برای کارآفرینی در سوئد چقدر است؟

مدت زمان مجوز اقامت موقت سوئد برای سرمایه گذاری به روش استارت آپ 2 سال است. حداقل سرمایه برای راه اندازی کسب و کار کارآفرینی در سوئد در حدود 600.000 کرون سوئد می باشد.

6- شرایط کارآفرینی و استارت آپ در سوئد چیست؟

متقاضی باید در حوزه کارآفرینی و خوداشتغالی تجربه و مهارت داشته باشد و باید مالک بیش از نصف سهام شرکت و طرح استارت آپ در سوئد باشد.متقاضی باید ثابت کند که با این طرح تجاری توانایی تامین هزینه های زندگی خود و خانواده خود در کشور سوئد را دارد.

7- حداقل سرمایه برای خرید خانه و ملک در سوئد چقدر است؟

حداقل سرمایه برای خرید خانه یا آپارتمان در مرکز شهر هر متر مربع در حدود 5959.70 دلار آمریکا می باشد.

8- آیا با خرید خانه در سوئد می توان اقامت این کشور را اخذ کرد؟

سرمایه گذاری در خرید خانه و ملک در سوئد منتهی به اخذ اقامت این کشور نمی شود و متقاضی با خرید خانه در این کشور فقط به سرمایه گذاری مطمئن و پرسود می رسد و امکان اخذ اقامت این کشور از طریق خرید خانه وجود ندارد.

9- شرایط اخذ اقامت سوئد از طریق کارآفرینی چیست؟

آشنایی به زبان سوئدی در حد متوسط، زندگی در کشور سوئد به مدت 5 سال، عدم ارتکاب جرم و جنایت در زمان اقامت در سوئد و داشتن سن بیشتر از 18 سال

10- معایب سرمایه گذاری در سوئد چیست؟

عدم اخذ اقامت سوئد با خرید خانه و ملکبالا بودن نرخ مالیات بر درآمد در مقایسه با دیگر کشورهای اروپاییدشواری های ایجاد یک کسب و کار جدید در سوئدوجود قوانین سخت گیرانه کار در سوئدوجود تنش های فراوان در بازار مسکن

11- مزایای سرمایه گذاری در سوئد چیست؟

شرایط اقتصادی امن و عدم برخورد با سرمایه گذارپایین بودن نرخ مالیات در سوئد به نسبت دیگر کشورهای اروپایی امنیت سیاسی و اقتصادی و مالی سوئدروش های متنوع برای سرمایه گذاران خارجی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *