تفاوت ویزای مالتیپل و سینگل

یکی از تفاوت ویزای مالتیپل و سینگل این است که یک ویزای تک ورودی اجازه ورود به کانادا را فقط یک بار و ویزای چندگانه اجازه ورود به این کشور را برای چند بار می دهد. کدام نوع ویزا برای دریافت بهتر است؟ برای یک ویزای چند ورودی (مالتیپل) همه متقاضیان ویزا به صورت اتوماتیک در نظر گرفته می شوند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

الزامات و تفاوت ویزای مالتیپل و سینگل

ویزای مالتیپل یک ویزا چند ورودی است که به شما اجازه می دهد که به مدت شش ماه به آن کشور سفر کنید این ویزا تا 10 سال اعتیار دارد. یک ویزای تک ورودی به شما اجازه می دهد تا تنها یک بار به کشور سفر کنید. به عنوان مثال، شما ممکن است واجد شرایط برای یک ویزای مجرد تنها باشید که به قرار زیر است:

  • شما واجد شرایط برای معافیت مالیاتی هستید و هدف ورود شما به کانادا محدود است (مثلا برای دیدار رسمی یک خارجی)
  • شما در یک رویداد خاص یک بار در کانادا شرکت می کنید مثل سمینار ها
  • هنگامی که کانادا را ترک کردید برای ورود مجدد مجبور به گرفتن ویزا هستید.
ویزای سینگل

ویزای سینگل

ویزای سینگل

صاحبان ویزای سینگل یا تک ورودی می توانند برای یک بار به یک بندر ورودی ایالات متحده وارد شوند. آن ها می توانند در هر زمان قبل از تاریخ انقضاء ویزا به ایالات متحده سفر کنند. هنگامی که آنها ایالات متحده را ترک کنند، نمی توانند با همان ویزا مجددا به ایالات متحده بیایند، حتی اگر ویزا هنوز اعتبار داشته باشد. افرادی که ویزای ورودی چندگانه دارند می توانند برای چندین بار با این ویزا به ایالات متحده وارد شوند. تعداد دفعاتی که صاحبان ویزا می توانند با ویزای خاص به ایالات متحده سفر کنند، تحت عنوان “مقالات” در ویزا مشخص می شود. این ویزا برای یک دوره زمانی معین است که به عنوان دوره اعتبار ویزا شناخته می شود.

ویزای ایالات متحده

ویزای ایالات متحده در پاسپورت شهروندان غیر آمریکایی به آنها اجازه سفر به یک بندر ورودی ایالات متحده را می دهند اما ورود به کشور را تضمین نمی کند. ویزای خارجی توسط مامورین کنسولی در خارج از کشور پس از بررسی ویزاهای ایالات متحده و پس از اطمینان از پذیرش آنها در آمریکا بررسی می شود. مقامات مهاجرت جهت ورود به آنها اجازه خواهند داد که پس از تأیید واجد شرایط بودن وارد ایالات متحده شوند. مأمورین مهاجر همچنین پاسپورت خود را امضا خواهند کرد و تاریخی را که آنها باید کشور را ترک کنند، ثبت می کنند.

تاریخ انقضای ویزا و مدت زمان مجاز بودن آن در ایالات متحده، متفاوت است. تاریخ انقضا ویزا و تاریخ صدور آن بر روی ویزا ثبت شده است. اعتبار ویزا دوره زمانی بین تاریخ صدور ویزا و تاریخ انقضاء ویزا است. در طی آن دوره، صاحبان ویزا می توانند به بنادر ورودی ایالات متحده سفر کنند.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) از شرایط دریافت ویزای مالتیپل کانادا به صورت کامل مطلع هستند، با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *