تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در فرانسه

با اتخاذ تصمیم برای تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در فرانسه ممکن است در کشورهایی شکاف در ارتباطات بالینی ایجاد شود که زبان مادری آنها با زبان آموزش پزشکی فرانسه متفاوت است. در این تحقیق ارتباط بین آموزش پزشکی به یک زبان خارجی و اعتماد دانشجویان به مهارت های تاریخی در زبان مادری آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در فرانسه

اگر قصد مهاجرت به فرانسه را دارید لازم است بدانید این مطالعه مقطعی شامل بررسی چند سوال در میان دانشجویان پزشکی در ادارات کلینیکی مدارس پزشکی فرانسه بود. رابطه بین زبان آموزش پزشکی و اعتماد به نفس در انجام یک چکاپ پزشکی به زبان فرانسوی (زبان مادری) مورد ارزيابی قرار گرفت. اکثریت (88.5٪) دانشجویانی که زبان مادری آنها فرانسوی بودند، اعتقاد داشتند که می توانند تاریخ پزشکی را به زبان فرانسوی برگزار کنند. در میان شرکت کنندگان که در سال اول تحصیلی ثبت نام کردند، اعتماد به نفس با استفاده از تاریخچه زبان فرانسوی به طور مستقل همراه با زبان عربی به عنوان زبان مادری و با انجام تاریخ پزشکی به زبان عربی یا در دوره های قبل از دوره ی بالینی یا در فعالیت های اضطراری بود. در میان دانشجویان در سال دوم بالینی، این عوامل با سطح اعتماد به نفس ارتباط نداشتند.

آموزش پزشکی در فرانسه

جهت تحصیل در فرانسه دانشکده پزشکی دانشگاه پاریس Sud، آموزش پایه پزشکان و پرستاران و همچنین آموزش های پزشکی ویژه در مقطع ارشد را ارئه می دهد. این دانشکده همچنین دو مدرک در رشته های پزشکی و علوم بنیادی برگزار می کند که منجر به رشته های تحصیلات تکمیلی و PhD و طیف وسیعی از برنامه های آموزشی مداوم می شود.آموزش پزشکی در فرانسه

بیمارستان های دانشگاه Sud پاریس از Assistance Publique – Hôpitaux پاریس (AP-HP) یک سیستم بیمارستان دولتی پاریس و همچنین موسسه سرطان گوستاو روسی اولین مرکز سرطان اروپا و مرکز جراحی قلب و عروق ماری Lannelongue، بیمارستان های آموزشی وابسته به دانشکده پزشکی است. واحد های تحقیقاتی در حال توسعه ی پایه، بالینی و تحقیقات انتقالی با دانشگاه، بیمارستان های آموزشی، موسسه ی ملی بهداشت و تحقیقات پزشکی (INSERM) و مرکز ملی تحقیقات علمی (CNRS) در ارتباط هستند.

دوره های تحصیل پزشکی در فرانسه

سال اول تحصیل پزشکی در فرانسه، داروئی، دندانپزشکی و مطالعات مامایی (PACES) در دانشکده پزشکی جایی ندارد، اما در دانشکده ی علوم در Orsay یا دانشکده داروسازی در Chattenay-Malabry انجام می شود. در طول PACES، دانشجویان امتحانات بسیار رقابتی را دارند که آنها را به هر یک از چهار رشته هدایت می کند. دانشجویانی که در آزمون رقابتی پزشکی موفق می شوند، پس از دو سال دیگر از چرخه اول و دوم از سال سوم، به دانشکده پزشکی در لو کرملین- بیکرت می پیوندند.

زندگی در فرانسه

زندگی در فرانسه جزء بهترین مقاصد گردشگری جهان است و به واسطه ی آن، یکی از امن ترین مکان ها در جهان برای گردش باقی مانده است. سخت نیست که بدانیم چرا فرانسه همه این ویژگی ها را دارد. این کشور جاذبه های توریستی برای همه سلیقه ها دارد، این کشور دارای برخی از بزرگترین سواحل در اروپا و همچنین بالاترین کوه ها و بهترین آثار تاریخی، زیباترین شهرها، بیشترین شهرستان ها در حومه شهر، با شکوه ترین قلعه ها، بهترین رودخانه ها می باشد، بدون اشاره به برخی از بهترین رستوران ها و بهترین هتل های بیشتر نسبت به هر کشور دیگری در اروپا می باشد.

فرانسه مقصد گردشگری شماره یک جهان می باشد. فرصت های تعطیلاتی باشکوه برای همه چیز از یک تعطیلات کوتاه مدت آخر هفته، در مکان هایی مانند پاریس، نیس یا بوردوکس، تا یک تعطیلات خانوادگی آرام در یک باغ در حومه ی شهر، تفریح ​​یک هفته ای یا دو هفته ای در کنار ساحل یا تعطیلات پر انرژی کوهنوردی، قایقرانی یا دوچرخه سواری در فضاهای آزاد بزرگ فرانسه در دسترس می باشد.

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) به شما تحصیل رایگان پزشکی در فرانسه را پیشنهاد می کنند، اگر سوالی در این زمینه دارید بهتر است که با ما در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *