تحصیل موسیقی در انگلستان

موسیقی، هنر ترکیبی از صداها است که ایده ها و احساسات را از طریق عناصر ریتم، ملودی، هماهنگی صداها که توسط صدای انسان یا ابزار موسیقی متنوع تولید می شوند، بیان می کند. به عنوان یک هنر نمایشی، تحصیل موسیقی در انگلستان و دریافت مدرک این دوره، دانشجویان را به عنوان یک نوازنده یا استاد حرفه ای آماده می کند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل موسیقی در انگلستان

دانشگاه های بریتانیا جهت تحصیل در انگلستان مسحور کننده هستند و دارای امکانات دانشجویی برجسته ای می باشند. تمام ویژگی های مدرن و منحصر به فرد دانشگاه های بریتانیا، شما را قادر می سازد تا در تحقیقات معاصر شرکت کنید و آموزش و یادگیری را با کیفیت بالا تجربه کنید. بسیاری از دانشگاه های انگلستان برنامه های تحصیلی خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. تحصیل موسیقی در انگلستان به شما امکان می دهد تا در کنار طیف وسیعی از ژانرهای موسیقی در کنار ماژول های نظری و عملی تمرکز کنید.

دانشجویان خلاقیت، کار گروهی، مهارت های ارتباطی و عملکرد خود را در سمینارها، سخنرانی ها و جلسات عملی توسعه می دهند، در حالی که ماژول ها بر دوره های خاصی از موسیقی و ژانرها، ترکیب، عملکرد و همکاری تمرکز می کنند. شما قادر خواهید بود که برنامه های تحصیلی خود را شخصی سازی کنید.

آموزش موسیقی در انگلستان

آموزش موسیقی در انگلستان

آموزش موسیقی در انگلستان

مدارج موسیقی از طریق ماهیت چالش انگیز و چند وجهی خود، مهارت های بسیار متنوعی را در رابطه با تفکر انتقادی و خلاق، کار تیمی، ارائه سخنرانی، مدیریت، فهرست بندی و آرشیو، انجام تجزیه و تحلیل دقیق و بسیاری امور دیگر را پرورش می دهند و این مهارت ها توسط کارفرمایان در حرفه های مختلف بسیار ارزشمند هستند. به طور معمول، ماژول های موسیقی دانشگاه از طریق ترکیبی از سخنرانی های هفتگی، سمینارها و کارگاه های گروهی کوچک و آموزش های یک به یک آموزش داده می شود که مورد آخر به طور خاص با پروژه های مستقل مطالعه مرتبط است، زمانی که دانشجویان موضوعات خود را انتخاب می کنند (معمولا در سال آخر).

به طور کلی، ماژول های عملکرد از طریق تکنوازی زنده ارزیابی می شوند، اگرچه قطعات پیش ضبط شده و نوشته شده نیز رایج هستند ماژول های ترکیب از طریق نمرات ارائه شده (برای ترکیب های صوتی) و ضبط (برای قطعات ساخته شده در استودیو)، اغلب با تفسیر نوشته های تکمیلی، ارزیابی می شود؛ و ماژول های تحلیلی و موسیقی شناسی از طریق تمرین ها، مقالات و ارائه های سمینار ارزیابی می شوند.

فارغ التحصیلان دوره موسیقی در انگلستان

فارغ التحصیلان موسیقی که در اجرا تخصص دارند، ممکن است حرفه ای در زمینه ضبط یا نوازندگی را در پیش بگیرند. همچنین فرصت های اشتغال در زمینه های تخصصی مانند تکنسین ها، مهندسان صدا و تولید کنندگان وجود دارد که بسیاری از آنها آزادانه کار می کنند. شرایط مورد نیاز برای رشته موسیقی عبارت است از:

  • الزامات لیسانس بین المللی معمول: 30 امتیاز
  • الزامات سطح A معمول: ABB شامل موسیقی. با توجه به ماهیت خلاقیت مدرک موسیقی، بسیاری از دانشجویان بر اساس استعداد و شایستگی پذیرفته می شوند.
  • الزامات IELTS معمول: بطور کلی و هیچ نمره ای کمتر از 5.5 نباشد.
دانشگاه های موسیقی انگلستان

دانشگاه های موسیقی انگلستان

دانشگاه های موسیقی انگلستان

بهترین دانشگاه های انگلیس برای تحصیل موسیقی عبارتند از:

  • دانشگاه آکسفورد
  • دانشگاه Surrey
  • آکادمی سلطنتی موسیقی
  • کالج سلطنتی موسیقی
  • دانشگاه شهر بیرمنگام
  • دانشکده موسیقی و درام Guildhall
  • دانشگاه منچستر
  • دانشگاه کمبریج
  • دانشگاه برونل لندن
  • دانشگاه یورک

مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر)از شرایط تحصیل رایگان در انگلستان به صورت کامل مطلع هستند، با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

2 دیدگاه برای “تحصیل موسیقی در انگلستان

  1. reza گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من لیسانس موسیقی کلاسیک دارم در فلوت و پیانو و و مباحث موسیقی درحد پیشرفته .
    برای فوق لیسانس موسیقی قبولی در اکسفورد چه شرایطی هست و هزینه ها و چه مدرک زبانی لازم هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام روزتون بخیر
      برای شرکت در دانشگاه آکسفورد شرایط سنی، رزومه علمی، سن، مدرک زبانی و سایر شرایط شما مورد بررسی قرار می گیرد. متاسفانه اطلاعات شمابرای ارائه مشاوره کافی نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *