تحصیل در مدارس شبانه روزی نیوزلند

آنچه که باید در مورد تحصیل در مدارس شبانه روزی نیوزلند بدانید در ادامه مقاله آورده شده است. مدارس شبانه روزی در نیوزیلند بر اساس سیستم مدارس انگلیس و به طور گسترده مدل سازی شده اند. کودکان در سن 5 سالگی به مدرسه می روند و پس از 13 سال فارغ التحصیل می شوند. مدارس شبانه روزی در نیوزیلند در سال 1991 کلید خوردند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در مدارس شبانه روزی نیوزلند

13 سال تحصیلی در نیوزلند به 4 دوره 9 تا 11 هفته ای تقسیم می شود و سال تحصیلی در پایان ژانویه آغاز می شود. در سال تحصیلی دو تعطیلات وجود دارد که هر یک شامل 2 هفته است. در مدارس شبانه روزی نیوزیلند ساعت شروع مدرسه 9 صبح است و حدود ساعت 3:30 بعد از ظهر به پایان می رسد. دانش آموزان می توانند رشته های مختلف را انتخاب کنند، موضوعات و رشته هایی که در سال های گذشته توسعه یافته و پیشرفت کرده اند موقعیت خاصی در سیستم مدرسه نیوزیلند دارند.

امکانات در مدارس شبانه روزی نیوزلند

امکانات در مدارس شبانه روزی نیوزلند

جهت تحصیل در نیوزلند امکانات فنی در مدارس خصوصی بالاتر از حد متوسط ​​است، دانش آموزان به کامپیوتر و اینترنت دسترسی دارند. پس از پایان درس، فعالیت های متعددی به طور سنتی در حوزه ورزش، فرهنگ و موسیقی صورت می گیرد. دانش آموزان با مشارکت در موضوعات مختلف و سرگرم کننده مانند موسیقی و تئاتر، احساس استقلال و آرامش می کنند و اعتماد به نفس آن ها نیز افزایش می یابد. در نیوزلند مدارس همانند انگلستان، استرالیا و کانادا، یک مدرسه در مدارس خصوصی پوشیده شده است.

آموزش در مدارس شبانه روزی نیوزیلند

والدین می توانند از بین چندین مدارس شبانه روزی یکی را که مناسب فرزندشان باشد انتخاب کنند. در اینجا لیستی از مدارس شبانه روزی که در نیوزیلند معمولی هستند را پیدا خواهید کرد:

  • تمام شبانه روزی در این مدارس تمام دانش آموزان در محوطه دانشگاه زندگی می کنند.
  • مدارس شبانه روزی، اکثریت شاگردان در مجموعه مدرسه مطالعه و زندگی می کنند.
  • در مدرسه شبانه روزی پنج روزه، دانش آموزان از دوشنبه تا جمعه با هم مطالعه می کنند و آخر هفته ها را در خانه می گذرانند. در مدرسه شبانه روزی 7 روزه، امکان تعطیلات آخر هفته در محوطه دانشگاه وجود دارد.

تعطیلات مدارس شبانه روزی در نیوزلند

در اینجا دختران و پسران با هم آموزش می بینند، اما اقامت آن ها با توجه به جنسیت جداگانه است. مدارس شبانه روزی، دانش آموزان را از کلاس های 1 تا 8 می پذیرند. معمولا کلاس های 6 تا 8 در این مدارس شبانه روزی مطالعه و زندگی می کنند. کالج آماده سازی دانش آموزان را برای تحصیل در مدرسه و دانشگاه آماده می کند. برخی از این کالج ها کلاس هایی را برای دانش آموزانی که در درس هایشان مشکل دارند ارائه می دهند. مدارس بر تعطیلات ویژه دین و توسعه روحانی تأکید دارند. این مدارس متعلق به ادیان خاص است و معمولا متقاضیان به این حوزه احترام می گذارند.

پذیرش در مدارس شبانه روزی نیوزلند

به عنوان یک پیش نیاز برای مدارس شبانه روزی، آزمون های پذیرش ویژه و مدرک های زبان ممکن است مورد نیاز باشد. دفاتر پذیرش مدارس اطلاعات مربوط به تست های پذیرش خاصی را ارائه می دهند. بسته به مدرسه شبانه روزی، ممکن است “تست پذیرش مدرسه متوسطه” (SSAT) یا “آزمون ورودی مدرسه مستقل” (ISEE) مورد نیاز باشد. دانش آموزان بین المللی باید توانایی های زبان انگلیسی خود را از طریق آزمون تسلط بر زبان انگلیسی (SLEP) یا «تست انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی» ثابت کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و شرایط تحصیل در نیوزیلند لطفا با مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی(توسعه گران مهر) تماس بگیرید.

1/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *