تحصیل در لهستان بدون مدرک زبان

لهستان یک کشور مدرن و پویا است که پر از فرصت برای جوانانی است که مایل تحصیل در لهستان بدون مدرک زبان هستند و تحصیل آسان تر و کم هزینه تر را در این روش سپری خواهند کرد. در ادامه به شرح جزئیات این برنامه میپردازیم. در این مقاله خواهیم کوشید تا شرایط پذیرش دانشگاه‌های لهستان را به اختصار مورد بررسی قرار دهیم. موسسه‌ حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند علاقمندان تحصیل در این کشور را در این مسیر راهنمایی نمایند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل در لهستان بدون مدرک زبان

در سال 2014 حدود 36000 دانشجوی بین المللی وارد شدند! برنامه های پزشکی و مهندسی در میان دانشجویان محبوب ترین است. بدون مدرک ایلتس، انگلیسی، با اقامت سه ساله بهترین دانشگاه های فنی و پزشکی در اروپا و حتی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در لهستان!

با بیش از 1/9 میلیون دانشجو، ان ها دارای بالاترین شاخص های بورس تحصیلی در اروپا هستند. هر سال تقریبا نیم میلیون جوان از ایالت متحده، کانادا، بریتانیا، برزیل، چین، اسراییل، اوکراین، روسیه، اسکاندیناوی، و دیگر کشورهای اروپایی و اسیایی تحصیلات خود را در دانشگاه ها وکالج های لهستان اغاز میکنند.

 

مزایای تحصیل در لهستان

  • شناخته شده در جهان است، اموزش با کیفیت
  • عضو اتحادیه اروپا (28 کشور)
  • کشور شنگن(ویزا اجازه به 26 کشور را میدهد)
  • سیستم انتقال اروپا (دانشجو میتواند برای تحصیل به هر کشور در اروپا انتقال پیدا کند)
  • اقامت لهستان از طریق تحصیل بر اساس شرایط مهاجرت به لهستان
  • برنامه های درسی در استانداردهای امریکایی و بین الملللی واحدها به صورت انگلیسی تدریس میشوند.
  • یکسال در مهندسی صرفه جویی کنید (لیسانس به مدت سه سال و کارشناسی ارشد 1/5 تا 2 سال انجام میشود)
  • گزینه پدخت (کارت ابی) .کار تمام وقت
  • بدون مدرک ایلتسو تافل ااگر موزشش به زبان انگلیسی باشد.
  • بیش از 36000 دانشجو در سال 2014 به لهستان امدند
  • بورس تحصیلی مختلف برای دانشجویان در تحصیلات مانند موسسات میخوانند و غیره
  • مشاغل نیمه وقت و کاراموزی
  • هزینه های زندگی مقرون بصرفه ماهی 180 تا 200 یورو
  • لهستان تنها کشوری است که طی رکورد اقتصادی اخیر رشد داشته است.

مزایای تحصیل در لهستان

تحصیل در لهستان بدون مدرک ایلتس

مطالعه در لهستان بدون مدرک ایلتس برای دانشجویان هندی.لهستان یک کشور جذاب،با فرهنگ غنی و مدرن است که دارای تاریخ و سنت فوق العاده است. اموزش عالی در لهستان دارای سابقه طولانی است با اولین دانشگاهی که در سال 1364 در کارو تاسیس شد. در حال حاضر  حدود 450 موسسه اموزش عالی جهت تحصیل در لهستان حاضر است.

همچنین دلنشگاه های بسیار تخصصی دارد که متشکل از کارشناسان برجسته از طیف وسیعی از زمینه هستند. تحصیل در لهستان بدون ایلتس به شما درجه ای با کیفیت اروپایی را میدهد.در سراسر جهان با هزینه کم شناخته شده است. نه تنها شما با کیفیت بالا از اموزش لذت خواهید برد، بلکه فرصتی برای کار حرفه ای در اینده در اروپا خواهید داشت.

فهرست کالج ها و دانشگاه های لهستان

چندین نوع موسسه در لهستان وجود دارد که میتوانید به عنوان دانشجوی کارشناسی مانند دانشگاه های عمومیف خصوصی، پلی تکنیک، اکادمی موسیقی و دانشگاه های کشاورزی شرکت کنید.دانشگاه های لهستان با بسیاری از دانشگاه ها و سازمان های برجسته در نقاط مختلف جهان ارتباط دارد و در نتیجه دانشجویان فرصت بررسی امکانات این دانشگاه را در ان مکان ها پیدا میکنند. دانشگاه های لهستان شرکای خود را در کشورهایی مانند انگلستان ایالت متحده، استرالیا، سوییس و یونان دارند. در این جا لیستی از بهترین دانشگاه ها و دانشکده های لهستان برای دانشجویان بین المللی است:

 

  • دانشگاه بلاسیتوک
  • دانشگاه کاتولیک جان پل دوم
  • دانشگاه زسود
  • دانشگاه کاارو و جالینگونیان
  • دانشگاا کشاورزی کراکوف
  • دانشگاه فنی گرانسک
  • دانشگاه فنی کراکو
  • دانشگاه فنی لودز
  • دانشگاه فنی لوبلین
  • دانشگاه فنی پوزنان
  • دانشگاه فنی ورشو
  • دانشگاه فنی اوپول
  • دانشگاه سیلیکا
  • دانشگاه ورشو
  • دانشگاه وروشلوف
  • دانشگاه صنعتی ورشو
  • دانشگاه تکنولوژی وروکولو

شرایط تحصیل در لهستان بدون مدرک ایلتس

گرچه لهستانی زبان رسمی دولت لهستان است، دانشجویان نیازی به دانستن لهستانی برای تحصیل در لهستان ندارند، زیرا بیشتر دوره های ارایه شده به زبان انگلیسی تدریس می شوند. همچنین در صورتی که اموزش در سطح متوسط انگلیسی باشد هیچگونه مهارت زبان مانند ایلتس یا تافل لازم نیست. دانشجویان می توانند در لهستان بدون ایلتس تحصیل کنند که فارغ التحصیل از دبیرستان انگلسی زبان هستند و یا موسسه اموزش عالی نیاز به ارایه اسناد اضافی برای بررسی مهارت زبان انگلیسی خود ندارند.

شرایط اخذ ویزای دانشجویی لهستان بدون مدرک زبان

لهستان یک کشور جذاب، فرهنگ غنی و مهمتر از همه یک کشور مدرن است که دارای تاریخ، سنت و میراث فوق العاده ای است – بعلاوه از استانداردهای آموزشی برابر با دانشگاه های اروپا برخوردار است. این کشور در مرز جغرافیایی و فرهنگی اروپای شرقی و غربی قرار دارد و با 38/6 میلیون نفر جمعیت جزو بزرگترین کشورهای اروپای شرقی محسوب می شود و ششمین کشور پرجمعیت اتحادیه اروپا است (همراه با آلمان بزرگترین شریک تجاری خود).

سبک معماری قرون وسطایی، تاریخ جنگ جهانی دوم، میراث یهودی، دیاسپورای عظیم و غذاهای لذید این کشور شناخته شده است. همچنین به سرعت به عنوان یک مقصد بسیار جذاب برای جلب دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. از مشخصه های بارز این کشور می توان به این نکته اشاره کرد که هزینه های زندگی آن در مقایسه با سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا بسیار پایین است.

برای تحصیل در لهستان گزینه های متناسبی وجود دارد که دانشجو می تواند شروع برنامه تحصیلی خود را در ترم پاییزی ماه اکتبر یا ترم بهاره ماه فوریه انتخاب کند، متقاضی باید با دفتر پذیرش دانشگاه انتخابی به طور مستقیم از طریق پست الکترونیکی (تلفن / فکس) یا از طریق یکی از دفاتر استخدام خارجی تماس برقرار کند. لذا بدیهی است که هیچ نماینده یا سازمان مجاز دیگری وجود ندارد که به نمایندگی از دولت لهستان به دانشجو کمک کند. باید مستقیما در دانشگاه لهستان درخواست کنید.

مدرک آیتلس مورد نیاز نیست، در برخی دانشگاهها هر متقاضی باید از طریق اسکایپ با متصدی پذیرش دانشگاه مصاحبه انجام دهد. تصمیم پذیرش نهایی به نظر مقامات دانشگاه بستگی دارد. اگر چه زبان رسمی این کشور لهستانی است اما نیازی نیست دانشجویان برای تحصیل به این زبان واقف باشند، زیرا بیشتر دوره های ارائه شده به زبان انگلیسی تدریس می شود.

علاوه بر این، اگر آموزش به زبان انگلیسی بوده است، مهارت های زبان مانند TOEFL، IELTS مورد نیاز نیست. دانشجویانی که فارغ التحصیل دبیرستان یا موسسه آموزش عالی زبان انگلیسی بوده اند می توانند در لهستان بدون آیلتس تحصیل کنند و نیازی نیست اسناد اضافی مبنی بر تأیید مهارت زبان انگلیسی خود ارائه دهند. برای اطلاع از هزینه تحصیل و زندگی در لهستان مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند در این راستا به شما کمک کنند.

سوالات متداول در مورد تحصیل در لهستان بدون مدرک زبان

1- آیا تحصیل در لهستان امتیاز سیستم انتقال اروپا دارد؟

یکی از مزایای تحصیل در لهستان سیستم انتقال اروپا (دانشجو می¬تواند برای تحصیل به هر کشور در اروپا انتقال پیدا کند) می¬باشد.

2- برنامه¬های درسی در لهستان به چه زبانی تدریس می¬شوند؟

برنامه های درسی در استانداردهای امریکایی و بین الملللی واحدها به صورت انگلیسی تدریس می-شوند.

3- برای تحصیل در لهستان نیاز به مدرک زبان می¬باشد؟

خیر، اگر آموزش به زبان انگلیسی باشد به مدرک آیلتس و تافل نیاز ندارد.

4- طول دوره کارشناسی در لهستان چند سال است؟

دوره لیسانس در لهستان 3 سال است.

5- طول دوره کارشناسی ارشد در لهستان چند سال است؟

دوره کارشناسی ارشد در لهستان 5/1 الی 2 ساله است.

6- آیا همزمان با تحصیل در لهستان امکان کار دانشجویی وجود دارد.

بله، یکی از مزایای تحصیل در لهستان اجازه انجام مشاغل نیمه وقت و کاراموزی می¬باشد.

7- آیا با تحصیل در لهستان امکان کار کردن بعد از اتمام درس در اروپا وجود دارد؟

با تحصیل در لهستان شما نه تنها با کیفیت بالا از آموزش لذت خواهید برد، بلکه فرصتی برای کار حرفه ای در آینده در اروپا خواهید داشت.

8- آیا دانشگاه¬های لهستان اعتبار علمی دارند؟

بله، کشور لهستان از از استانداردهای آموزشی برابر با دانشگاه های اروپا برخوردار است.

9- شروع ترم تحصیلی در لهستان در چه ماهی است؟

شروع برنامه تحصیلی در دانشگاه¬های لهستان در ترم پاییزی از ماه اکتبر و ترم بهاره از ماه فوریه است.

10- برای پذیرش در دانشگاه¬های لهستان باید چگونه اقدام کرد؟

متقاضی باید با دفتر پذیرش دانشگاه انتخابی به طور مستقیم از طریق پست الکترونیکی (تلفن یا فکس) یا از طریق یکی از دفاتر استخدام خارجی تماس برقرار کند.

11- برای پذیرش در دانشگاه¬های لهستان مصاحبه حضوری انجام می¬شود؟

در برخی دانشگاهها هر متقاضی باید از طریق اسکایپ با متصدی پذیرش دانشگاه مصاحبه انجام دهد. تصمیم پذیرش نهایی به نظر مقامات دانشگاه بستگی دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

مطالب مرتبط

10 دیدگاه برای “تحصیل در لهستان بدون مدرک زبان

  1. Abbasj گفت:

    سلام ۲۴ ساله لیسانس حسابداری ، مدرک زبان ندارم میتونم برای ارشد ادامه تحصیل بدم یا خیر و در ضمن دوره های زبان یکساله رو میتونم شرکت کنم در لهستان؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      برای افزایش شانس ویزای تحصیلی لهستان خود بهتر است مدرک زبان انگلیسی ارائه دهید. شانس ویزای لهستان برای دوره های زبان بسیار کم است.

  2. حمید رضا رایگانی گفت:

    سلام من حمید هستم از تهران.مدرک کارشناسی بیهوشی دارم،برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در دانشگاه لودز میتونم اقدام کنم؟سن من 50 سال هست و مدرک زبان هم ندارم.البته تاحدودی انگلیسی میتونم صحبت کنم و بنویسم.هدف من بیشتر گرفتن اقامت لهستان هست.متشکرم

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      تحصیل پزشکی در لهستان محدودیت سنی دارد. بهتر است برای کشور هایی مانند ترکیه و روسیه که محدودیت سنی ندارند، اقدام نمایید.

  3. سحر جهان گفت:

    سلام وقت بخیر
    هزینه تحصیل کارشناسی ارشد تو رشته های مهندسی مثل معماری چقدر هست؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      هزینه های تحصیل در لهستان بسته به دانشگاه انتخابی شما دارد. لطفا با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

  4. رسول گفت:

    سلام برای تحصیل پزشکی در لهستان باید چه شرایطی داشته باشیم و چه کار های انجام بدیم؟؟

    1. کارشناس مهاجرتی اصطهباناتی گفت:

      با سلام
      برای تحصیل در لهستان باید شرای سنی، رزومه علمی و مدرک زبان قوی ارائه دهید.

  5. نورانی گفت:

    سلام من یک پرستار هستم و قصد ادامه تحصیل پزشکی ،از لیسانس به پزشکی هستم،و دنبال یک دانشگاه و کشور ارزان و بدون نیاز به مدرک زبان و بدون نیاز آزمون سخت ورودی و مورد تایید وزارت بهداشت باشد هستم و لطفا راهنمایی کنید منو
    بنده موسسه شما رو برگزیدم لطفا راهنمایی کنید

    1. مشاور تحصیلی و اعزام دانشجو گفت:

      با سلام
      کشور لهستان از لحاظ تحصیل پزشکی گزینه مناسبی است ولی هزینه تحصیل در لهستان حدود ۱۱۰۰۰ یورو سالانه می باشد که هزینه زندگی نیز به این اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *