تحصیل فیزیوتراپی در ارمنستان

فیزیوتراپی با روش های درمان خارجی به منظور بهبود، حفظ و رفاه و عملکرد کامل بدن انسان و سیستم حرکتی آن است. تحصیل فیزیوتراپی در ارمنستان دانش آموزان را برای کار در بیمارستان ها، کلینیک های ورزشی، مدارس ویژه و خانه های سالمندان آماده می کند تا خروجی های خوبی را به جامعه برسانند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل فیزیوتراپی در ارمنستان

جهت تحصیل در ارمنستان موسسات آموزش عالی دولتی عمدتا تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش و علوم قرار دارند که حدود 26 موسسه آموزش عالی دولتی در این کشور وجود دارد. شانزده موسسه متعلق به نظام وزارت آموزش و پرورش هستند و چهار توافق نامه بین ایالتی بوسیله MES تأسیس شد. یکی از محبوب ترین دانشگاه های ارمنستان، دانشکده پزشکی ارمنی در کیلین ارمنستان است. این دانشگاه در سال 1989 تاسیس شده است، در این دانشگاه حرفه های پزشکی و فن آوری پزشکی، که بسیار مورد نیاز در ارمنستان است، آموزش داده می شود. آنها امیدوار هستند که جوانان را در این زمینه بسیار مورد نیاز آموزش دهند تا بتوانند به مردم خدمت کنند.

آموزش فیزیوتراپی در ارمنستان

آموزش فیزیوتراپی در ارمنستان

آموزش فیزیوتراپی در ارمنستان

دانشگاه ارمنستان دارای برنامه های فارغ التحصیلی در کسب و کار و قانون می باشد. برنامه های آنها معمولا برای دوره کارشناسی حدود 1.5 تا 2 سال طول می کشد و یک سال دیگر برای تکمیل برنامه تحصیلات تکمیلی زمان نیاز است. این زمان بر اساس نوع رشته در حال تغییر است سومین مدرسه شناخته شده، مدرسه بین المللی QSI ایروان است که در شهر پایتخت و دانشگاه ایالتی ایروان واقع شده است. هزینه های تحصیلی به دلیل تعدادی تصمیمات قانونی در طول چند سال گذشته به طور کلی حدود 30 درصد افزایش یافته است و این موضوع مشکلات اقتصادی برای برخی از دانشجویان ایجاد کرده است.

ویزای دانشجویی ارمنستان

دریافت ویزای دانشجویی در ارمنستان نسبتا آسان است. شما می توانید برای یک ویزا آنلاین از طریق یک فرآیند ساده درخواست کنید و یا راه قدیمی را با پر کردن کارنامه و ارسال آن به کنسولگری یا اداره دولتی درخواست کنید. بعضی از دانش آموزان از یک شرکت ویزا برای کمک به گرفتن ویزا یا گذرنامه استفاده می کنند. با اقامت ارمنستان می توانید از مناطق جالب و غنی با میراث تاریخی لذت ببرید. در این کشور می توانید مناظر زیبا، کوه نوردان بالا و سازه های منحصر به فردی که در هیچ جای دیگری در جهان نمی بینید را بیابید.

دوره های فیزیوتراپی در ارمنستان

فیزیوتراپی یکی از شاخه های پزشکی و سلامت و موضوعی بین رشته ای است که در آن دانش آموزان، فارغ التحصیلان لیسانس و کارشناسی ارشد، یاد می گیرند که چگونه به افراد مبتلا به اختلالات فیزیکی کمک کنند. دانش آموزان باید با مفاهیم روانشناسی و همچنین رفلکسولوژی آشنا شوند، به طوری که بیماران بر ناتوانی خود غلبه می کنند و تشویق می شوند به ترس های خود مواجه شوند تا بهبود یابند. موضوعات تحت پوشش این برنامه ها می توانند در مورد:

  • تمرین درمانی
  • الکتروتراپی
  • مهارت های اساسی اتومبیل کودکان معلول
  • درد درمانی
  • بازیابی پزشکی
  • سینوزیت

فارغ التحصیلان در ارمنستان

فارغ التحصیلان نه تنها می دانند که چگونه شغل خود را از لحاظ فنی انجام دهند، بلکه می دانند که چگونه با همکاران و بیماران کار کنند و آماده اند که مسئولیت های خود را بپذیرند. با توجه به رویکرد مبتنی بر شواهد در زمینه آموزش علوم، آموزش و تحقیقات علوم پزشکی، هدف این دانشگاه ایجاد حرفه ای است که واقعا می تواند به بیماران و جوامع کمک کند تا زندگی سالم و سازنده تری داشته باشند. هم چنین مناطقی که می توانید کار کنید بسیار وسیع و متنوع هستند. برخی از آنها عبارتند از :

  • بیمارستان ها
  • کلینیک های خصوصی یا ورزشی
  • مدارس ویژه
  • مراکز اجتماعی
  • خانه های سالمندان
فارغ التحصیلان در ارمنستان

فارغ التحصیلان در ارمنستان

تحصیلات عالی در ارمنستان

تعداد فرصت تحصیلات عالی در ارمنستان در مقایسه با سایر کشورها کم است اما تمرکز سنگین در زمینه پزشکی، قانون و یا کسب و کار آن را به جایی عالی برای تحصیل کردن تبدیل کرده است. ارمنستان با فرهنگ غنی ارمنی، جامعه کاری فعال فرصتی عالی برای کسی است که می خواهد تجربیات خود را متنوع کند و مهارت های اساسی را که می توانند به موفقیت شغلی برسند، ارائه می دهد. قبل از اینکه تحصیلات خود را در ارمنستان آغاز کنید بهتر است که از هزینه زندگی در ارمنستان نیز باخبر شوید که در این راستا مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) می توانند شما را به صورت کامل راهنمایی کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *