تحصیل فیزیوتراپی در اتریش

دوره فیزیوتراپی در کشور اتریش به شما دانش لازم را برای کمک به افراد در تمام گروههای سنی ارائه می دهد تا زندگی خودتان را با سطح بالایی از ظرفیت و فعالیت های عملکردی هدایت کنید. پتانسیل زیادی جهت تحصیل فیزیوتراپی در اتریش برای پروژه های تحقیقاتی در تقاطع سلامت، فناوری و خدمات اجتماعی وجود دارد.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل فیزیوتراپی در اتریش

فیزیوتراپی یک حرفه مراقبت های بهداشتی است که با عملکرد و جنبش انسان و حداکثر پتانسیل مرتبط است و از رویکردهای فیزیکی برای ترویج، حفظ و بازگرداندن رفاه فیزیکی، روانی و اجتماعی، با توجه به تغییرات وضعیت سلامت استفاده می کند. فیزیوتراپی مربوط به جنبش انسان است. این رشته جهت تحصیل در اتریش بر توانایی حرکت تمرکز دارد، تمام سیستم هایی که این توانایی ها را تحت تاثیر قرار می دهد شامل کنترل های حسی و حرکتی می باشد. فیزیوتراپی بخش مهمی از مراقبت های بهداشتی را در تقریبا هر رشته پزشکی دارد.

آموزش فیزیوتراپی در اتریش

فیزیوتراپی در ارتقاء سلامت و پیشگیری، درمان و توانبخشی و همچنین در مراکز درمانی و بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه تحصیلی شامل مبانی نظری فیزیوتراپی و پزشکی با موضوعات عملی درمانی است. کارشناسی فیزیوتراپی در پردیس FH وین به صورت تمام وقت و در طی 6 ترم ارائه می شود.

آموزش فیزیوتراپی در اتریش

مدرک تحصیلی نهایی لیسانس علوم در مطالعات بهداشتی است که شامل صلاحیت های حرفه ای می شود. هزینه تحصیل حدود 363.36 یورو در هر ترم است. دانشگاه های پزشکی اتریش که در زیر به آنها اشاره شده، کارشناسی فیزیوتراپی را ارائه می دهند:

  • دانشگاه علوم عملی تجربی کاترینا
  • IMC دانشگاه علوم عملی تجربی کرمز
  • دانشگاه علوم عملی تجربی سالزبورگ
  • دانشگاه علوم عملی تجربی سنت پولتن
  • دانشگاه علوم عملی تجربی برگنلند
  • دانشگاه علوم عملی تجربی یوهانم گراز
  • دانشگاه علوم عملی تجربی تیرول

تحصیل فیزیوتراپی در پردیس FH اتریش

FH Campus Wien در حال حاضر بزرگترین دانشگاه علوم تجربی برای سلامت در اتریش است. پس از ایجاد چارچوب قانونی در سال 2006 برای معرفی دانشکده های MTD و آکادمی مامایی به بخش آموزش عالی، FH Campus Wien اولین دوره کارشناسی را در سال 2007 آغاز کرد. مدت کوتاهی پس از آن، اولین برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد در وزارت بهداشت دانشگاه FH شروع به کار کرد. امروزه، سیستم آموزشی اتریش در FH وین تخصص در زمینه های بسیاری دارد و یک شبکه بزرگ در اختیار دارد. شریک مهم در زمینه آموزش، تحقیق و توسعه، انجمن بیمارستان وین (KAV) است. این دانشگاه همچنین با انجمن حرفه ای Physio اتریش همکاری می کند.

امکانات دانشگاه FH وین اتریش

دانشجویان در FH وین از زیرساخت های مدرن دانشگاه بهره مند می شوند، این شامل اتاق های کار متعدد است. یکی از نکات برجسته این دانشگاه، آزمایشگاه جنبشی است که در آن صفحات و دوربین های حرکتی، تجزیه و تحلیل سه بعدی جنبش ها را برای درک بهتر اختلالات حرکتی فراهم می کند. اندازه گیری توسط الکترودهای بی سیم متصل به بدن ضبط می شود. علاوه بر این، شما نیز فرصتی برای پیوستن به یک جامعه بین رشته ای و حرفه ای خواهید داشت. برای اطلاع از هزینه زندگی در اتریش بهتر است که با مشاورین موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) در ارتباط باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *