تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

کشور شگفت انگیز فرانسه همواره از برترین مقاصد تحصیلی متقاضیان ایرانی است. بر این اساس در این مقاله به بررسی تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان
  • اهمیت تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی
  • شرایط تحصیل در دانشگاه های فرانسه
  • شرایط تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی
  • انواع ویزاهای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی
  • مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی فرانسه
  • تحصیل کارشناسی فرانسه به زبان انگلیسی
  • تحصیل کارشناسی ارشد فرانسه به زبان انگلیسی
  • تحصیل دکترا فرانسه به زبان انگلیسی
  • تحصیل پزشکی فرانسه به زبان انگلیسی
  • تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و ویزای همراه
  • تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و بورسیه تحصیلی
  • هزینه های تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی
  • تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و مجوز کار دانشجویی
  • تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و اخذ اقامت
  • تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و خدمات موسسه اصطهباناتی
  • مزایای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

اهمیت تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

کشور قدرتمند و ثروتمند فرانسه که چهارمین قدرت صنعتی جهان است، از معروف ترین کشورهای جهان در زمینه فرهنگ و هنر محسوب می شود. این کشور از بالاترین سطح سیستم آموزشی برخوردار است و دانشگاه های معتبر آن مانند دانشگاه سوربن، پیر و ماری کوری پاریس از اعتبار و اهمیت جهانی برخوردار می باشند.کشور فرانسه بنا به پیشرفت های علمی و سطح آموزشی و کیفیت زندگی به یک کشور قدرتمند و پیشرفته در همه جوانب به گزینه برتر مهاجرت به فرانسه تبدیل شده است.بالا بودن کیفیت آموزشی، بالا بودن سطح رفاه نسبی و امنیت اجتماعی و اعتبار بالای مدارک علمی صادر شده این رشته ها و همچنین قرار داشتن دانشگاه های فرانسه در فهرست برترین های دانشگاه های جهان از مهم ترین دلایل متقاضیان در مهاجرت تحصیلی به این کشور می باشد. دانشگاه های پزشکی و دندانپزشکی فرانسه در رتبه بندی ها و رنکینگ های جهانی دارای رتبه های زیر ۵۰۰ می باشند.با توجه به رایگان بودن تحصیل پزشکی در کشور فرانسه هر سال تعداد بسیار زیادی از مشتاقان این رشته به این کشور مهاجرت می کنند. در واقع با صرف هزینه سالانه ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو افراد می توانند در این کشور به تحصیل در رشته پزشکی بپردازند. در حالی که در برخی از دانشگاه های پزشکی کشورهای آسیایی متقاضی باید هزینه های گزافی را برای تحصیل پزشکی در فرانسه صرف کند.

متخصصان مهاجرت و کارشناسان موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با تهیه این مقاله به بررسی تحصیل در کشور فرانسه به زبان انگلیسی پرداخته اند. اگر درصدد تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

شرایط تحصیل در دانشگاه های فرانسه

از مهم ترین موارد انتخاب کشور فرانسه برای ادامه تحصیل می توان قرار گرفتن دانشگاه های این کشور در رتبه بندی های جهانی، رفاه و امنیت اجتماعی و بالا بودن کیفیت زندگی را نام برد.دانشگاه های کشور فرانسه از جهت دارا بودن رتبه های جهانی و همچنین پایین بودن هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی از محبوبیت بسیاری در میان متقاضیان بین المللی برخوردار است.تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور رایگان است و دانشجو فقط ملزم به پرداخت هزینه های جزئی بیمه دانشجویی و ثبت نام می باشد. بیشتر دانشگاه های فرانسه مورد تائید وزارت علوم و بهداشت ایران می باشد و همین عامل موجب جذب و محبوبیت دانشگاه های این کشور در میان دانشجویان ایرانی شده است.با همه این مزیت ها، برای تحصیل در دانشگاه های این کشور باید مدرک زبان فرانسوی داشته باشید. در واقع بیشتر دانشگاه های فرانسه به زبان فرانسوی تدریس می کنند و بر همین اساس مدارک تحصیلی دانشگاه های فرانسه در کشورهایی که فرانسوی زبان نیستند، چندان پذیرفته نمی شوند.فرانسه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی دارای قوانین و مقررات تحصیلی سخت تری است. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی فرانسه سالانه در حدود ۲۰۰ تا ۷۰۰ یورو می باشد. هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی فرانسه سالانه از ۱۰۰۰ یورو تا ۱۰.۰۰۰ یورو است.دانشجویان با اخذ مجوز کار دانشجویی می توانند تا ۶۰ درصد ساعات کار تمام وقت را در حین تحصیل کار کنند که در حدود ۱۰۰۰ ساعت در سال می باشد.دانشجویان پس از فارغ تحصیلی می توانند در طی مدت یک سال به جست و جوی کار بپردازند و در صورتی که موفق به یافتن کاری با یک برابر و نیم حداقل حقوق در فرانسه شوند، می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند و مقدمات لازم در جهت اخذ اقامت فرانسه را فراهم کنند.

شرایط تحصیل در دانشگاه های فرانسه

شرایط تحصیل در دانشگاه های فرانسه

شرایط تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

متقاضیان تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی باشند. متقاضیانی که فاقد مدرک مهارت زبان می باشند، باید به این دو روش عمل کنند. در روش اول متقاضیان می توانند در موسسه های آمادگی زبان در فرانسه شرکت کنند و پس از کسب مهارت و شرکت در آزمون و کسب نمره لازم اقدام به ثبت نام در دانشگاه های رایگان کنند.در روش دوم اگر متقاضی تسلط و مهارت کافی به زبان انگلیسی داشته باشد و یا زبان مادری این متقاضی انگلیسی باشد و بتواند این دو مورد را با ارائه مدارک و گواهی اثبات کند، می تواند بدون ارائه مدرک زبان برای تحصیل در این کشور اقدام کند.متقاضیان تحصیل در فرانسه که قصد تحصیل در دانشگاه های فرانسوی زبان را دارند، در صورتی که فاقد مدرک مهارت زبان فرانسه باشند، می توانند در دوره های آمادگی و کورس های زبان فرانسه شرکت کنند که در کالج ها و دانشگاه های کشور فرانسه برگزار می شود. این متقاضیان پس از شرکت در آزمون و کسب نمره و مهارت لازم در زبان فرانسه می توانند تحصیل خود در رشته پزشکی فرانسه را شروع کنند.متقاضیانی که قصد تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی در چند دانشگاه محدود انگلیسی زبان این کشور را دارند، باید دارای مدرک مهارت زبان انگلیسی باشند و یا زبان مادری آن ها انگلیسی باشد.در صورتی که متقاضی فاقد مدرک مهارت زبان انگلیسی باشد، می تواند در دوره های آمادگی زبان انگلیسی در کالج های فرانسه شرکت کند و پس از کسب نمره لازم تحصیل در این دانشگاه ها را شروع کند. لازم به ذکر است که دانشگاه های انگلیسی زبان فرانسه بسیار کم و دارای شهریه های بسیار زیادی می باشند. در واقع دانشگاه های خصوصی فرانسه به زبان انگلیسی تدریس می کنند.

انواع ویزاهای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

متقاضیان برای تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه باید پس از اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور ویزای تحصیلی را دریافت کنند. کشور فرانسه ویزاهای مختلفی را بر اساس نوع اقامت به متقاضیان اعطا می کند. از جمله ویزاهای کشور فرانسه موارد زیر را می توان نام برد:

  • ویزای بلند مدت تحصیلی فرانسه : این نوع ویزا برای دوره های تخصصی بیش تر از ۶ ماه صادر می شود و بر اساس نوع دوره تحصیلی متقاضی تا پایان دوره تحصیلی مجوز اقامت در فرانسه را خواهد داشت. در صورتی که کورس های زبان فرانسه بیش از ۶ ماه باشند، متقاضی باید این نوع ویزا را برای شرکت در این کورس ها دریافت کند.
  • ویزای بلند مدت موقت تحصیلی فرانسه : این نوع ویزا برای دوره های تحصیلی از ۳ ماه تا ۶ ماه می باشد. متقاضی برای شرکت در دوره های آموزشی فشرده مانند کورس های زبان و یا دوره های آموزشی می تواند این نوع ویزا را اخذ کند.
  • ویزای کوتاه مدت تحصیلی فرانسه : این نوع ویزا برای دوره های تحصیلی کمتر از ۳ ماه صادر می شود.

مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی فرانسه

متقاضیان بین المللی و از جمله ایرانی ها برای تحصیل در همه دانشگاه ها و رشته های تحصیلی فرانسه نیاز به ویزای تحصیلی دارند. بدین منظور متقاضیان ایرانی باید درخواست و مدارک زیر را به سفارت فرانسه در کشور ایران تحویل دهند:

  • ارائه کپی مدارک تحصیلی دانشگاهی ترجمه شده از دیپلم به بالا
  • ارائه گواهی تمکن مالی مبنی بر توانایی تامین هزینه های تحصیل و زندگی در فرانسه
  • ارائه رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا در حدود ۱۰۰ یورو
  • ارائه فرم تکمیل شده OFII
  • ارائه حساب بانکی فرانسوی با اعتبار ۶۱۵ یورو برای هر ترم تحصیلی فرانسه

تحصیل کارشناسی فرانسه به زبان انگلیسی

متقاضیان تحصیل در فرانسه در مقطع کارشناسی می توانند با دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس 6 در این کشور به زبان انگلیسی تحصیل کنند. متقاضی برای تحصیل به زبان انگلیسی باید در دانشگاه های خصوصی و بین المللی تحصیل کند که قطعا با پرداخت هزینه های زیادی همراه می باشد. البته اگر متقاضی دارای مهارت زبان فرانسوی باشد، می تواند به رایگان در دانشگاه های دولتی فرانسه تحصیل کند.متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های فرانسه می تواند با اخذ بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی شرایط تحصیل رایگان را نیز برای خود فراهم کند. طول مدت تحصیل در این مقطع در حدود ۴ سال می باشد.متقاضی با برخورداری از بورسیه های تحصیلی می تواند بخش زیادی از هزینه های تحصیل و زندگی خود در این کشور را تامین کند.متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی و یا لیسانس کشور فرانسه باید دارای مدرک ۱۲ سال تحصیلی و پیش دانشگاهی باشد. تحصیل در مقطع کارشناسی فرانسه به زبان انگلیسی و فرانسه می باشد.دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی برای تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های فرانسه الزامی است. متقاضی با بهره مندی از بورسیه های تحصیلی می تواند شرایط تحصیل رایگان را فراهم کند. متقاضیان در مقطع کارشناسی با اخذ مجوز دانشجویی می توانند تا ۱۰ ساعت در هفته به کار و اشتغال بپردازند.

تحصیل کارشناسی فرانسه به زبان انگلیسی

تحصیل کارشناسی فرانسه به زبان انگلیسی

تحصیل کارشناسی ارشد فرانسه به زبان انگلیسی

متقاضی تحصیل در مقطع فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد فرانسه باید دارای مدرک کارشناسی باشد. مدت زمان تحصیل در این مقطع در فرانسه در حدود یک سال و نیم تا ۲ سال می باشد. متقاضی با دارا بودن مدرک مهارت زبان آیلتس 6.5 می تواند به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد فرانسه تحصیل کند.متقاضی می تواند با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی تا ۲۰ ساعت در هفته به کار و اشتغال بپردازد و بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود در فرانسه را تامین کند.متقاضی با برخورداری از بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه های دانشجویی و کار پاره وقت دانشجویی می تواند بخش زیادی از هزینه های زندگی و تحصیل خود در این کشور را تامین کند و شرایط تحصیل در فرانسه را فراهم کند.متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و فوق لیسانس کشور فرانسه باید دارای مدرک کارشناسی باشد. دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی و توصیه نامه از اساتید مقطع قبل الزامی می باشد.

تحصیل دکترا فرانسه به زبان انگلیسی

متقاضی تحصیل در مقطع دکترا فرانسه باید دارای مدرک کارشناسی ارشد در کشور خود و یا فرانسه باشد. مدت زمان تحصیل در مقطع دکترا فرانسه در حدود 3 تا 6 سال می باشد.متقاضی می تواند با کار پاره وقت دانشجویی تا ۳۰ ساعت در هفته به کار و اشتغال بپردازد و علاوه بر تامین بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور زمینه لازم در جهت کسب تجربه کاری لازم برای شغل آینده خود را نیز فراهم کند.متقاضی می تواند با برخورداری از بورسیه های مقطع دکترا فرانسه از تحصیل رایگان در این کشور بهره مند شود. متقاضی برای اخذ پذیرش تحصیل رایگان در مقطع دکترا فرانسه نیازمند مدرک کارشناسی ارشد و مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس 7 می باشد.علاوه بر این متقاضی باید دارای توصیه نامه از اساتید قبلی باشد. زبان تحصیل در مقطع دکترا به طور کلی به زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد، البته برخی دروس به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشجویان دکترا در طول مدت تحصیل خود با همکاری با استاد راهنما در یک پروژه تحقیقی همکاری می کنند.

تحصیل پزشکی فرانسه به زبان انگلیسی

دانشگاه های کشور فرانسه بنا به تعصب زیاد به رواج زبان فرانسه در این کشور ، بیشتر رشته های دانشگاهی را به زبان فرانسه تدریس می کنند. در واقع مردم کشور فرانسه اهمیت و ارزش زیادی برای زبان کشور خود قائل هستند و در هرشرایطی حفظ این میراث زبانی را وظیفه خود می دانند.به همین دلیل بیشتر رشته های دانشگاهی این کشور نه تنها برای فرانسوی زبان ها بلکه برای دانشجویان بین المللی به زبان فرانسه تدریس می شوند. رشته پزشکی در دانشگاه های این کشور نیز به زبان فرانسه تدریس می شود.متاسفانه تحصیل پزشکی در فرانسه فقط به زبان فرانسه می باشد و کسب مهارت و تسلط به این زبان یکی از مهم ترین موانع برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود. البته برخی از دانشگاه های خصوصی و بین المللی در فرانسه رشته پزشکی را به زبان انگلیسی تدریس می کنند که قاعدتا دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه های گزاف می باشند.برای حل این مشکل و به منظور جذب دانشجویان بین المللی از اقصی نقاط جهان، گروهی از دانشگاه ها و کالج های خصوصی پزشکی اقدام به برگزاری کلاس های درس خود به زبان انگلیسی کرده اند.شهریه و هزینه تحصیل در این دانشگاه های پزشکی انگلیسی زبان فرانسه بر اساس نوع کالج یا دانشگاه و یا ترم تحصیلی متفاوت است. از دانشگاهای فرانسه که رشته پزشکی را به زبان انگلیسی تدریس می کند، می توان دانشگاه University de TOURS را نام برد.

تحصیل پزشکی فرانسه به زبان انگلیسی

تحصیل پزشکی فرانسه به زبان انگلیسی

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و ویزای همراه

بیشتر کشورهای جهان به منظور همراهی خانواده دانشجو در حین تحصیل در آن کشور، برنامه ویزای همراه را به دانشجویان ارائه می دهند. بر این اساس همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال دانشجو می توانند با لحاظ کردن شرایطی به دانشجو ملحق شوند.
کشور فرانسه امکان اخذ این ویزا برای همسر و فرزند زیر 18سال دانشجو را فراهم کرده است. بدین منظور همسر و فرزند زیر 18سال دانشجو می توانند در مدت تحصیل دانشجو در کشور فرانسه او را همراهی کنند.متقاضیان متاهل برای همراهی همسر و فرزندان خود در فرانسه بهتر است که از ابتدای درخواست ویزای تحصیلی برای اخذ ویزای همراهان اقدام نکنند چرا که احتمال اخذ ویزا کاهش می یابد. بدین منظور بهتر است متقاضی پس از اخذ ویزای اقامت تحصیلی برای اخذ ویزای همراه اقدام کند.ذکر این نکته ضروری است که همسر دانشجو حق کار در فرانسه را ندارد و باید از ابتدای این اقدام گواهی تمکن مالی مبنی بر تامین هزینه های زندگی خود در مدت همراهی همسر خود در کشور فرانسه را ارائه دهد. البته فرزند زیر 18 سال این دانشجو می تواند از تحصیل رایگان در مدارس دولتی فرانسه برخوردار شود.

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و بورسیه تحصیلی

متقاضیان تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی باید در دانشگاه های خصوصی و بین المللی این کشور تحصیل کنند و قاعدتا باید هزینه های زیادی را پرداخت کنند.بر این اساس متقاضیان می توانند با دریافت بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی بخش زیادی از هزینه های تحصیل و زندگی خود در کشور فرانسه را تامین کنند.هزینه های زندگی در شهرهای فرانسه بسیار بالا می باشد. دانشجویان گرچه بنا به شهریه پایین دانشگاه های فرانسه چندان با مشکل مواجه نمی باشند، اما تامین هزینه های زندگی در کشور گران فرانسه کار راحتی به نظر نمی رسد. بر همین اساس دانشگاه های فرانسه بورسیه ها و کمک هزینه های زیادی را برای کمک به تامین هزینه های زندگی دانشجویان بین المللی در این کشور اعطا می کنند.دانشگاه های پزشکی فرانسه بورسیه های خوبی را برای دانشجویان با تمکن مالی ناکافی در نظر گرفته است. دانشجویان برای دریافت این بورسیه ها باید دارای شرایط خاصی باشند.بالا بودن سطح علمی تحصیلی از مهم ترین این شرایط می باشد. از جمله مهم ترین شرایط اخذ بورسیه های تحصیلی دانشگاه های فرانسه موارد زیر را می توان نام برد:

  • دارا بودن رزومه و سوابق علمی تحصیلی در سطح بسیار عالی
  • دارا بودن مقاله های علمی تحقیقی
  • بالا بودن معدل و ریزنمره های تحصیلی
  • دارا بودن نمره های ممتاز
  • بالا بودن سطح و سواد علمی

هزینه های تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

کشور فرانسه دارای سیستم آموزشی دانشگاهی رایگان می باشد. اما این تحصیل رایگان در صورتی امکان پذیر است که متقاضی دارای مدرک زبان فرانسه باشد. ذکر این نکته ضروری است که گرچه تحصیل در کشور فرانسه رایگان است، اما هزینه های زندگی به عهده خود دانشجو است و هزینه های زندگی در کشور فرانسه چندان مقرون به صرفه نیست.از آن جا که درصد زیادی از بودجه دانشجویان در کشور فرانسه صرف اجاره مسکن و محل اقامت می شود و با توجه به گران بودن اجاره مسکن در این کشور، دولت فرانسه اقدام به تاسیس سازمانی با نام CAF کرده است تا درصدی از هزینه های مسکن دانشجویان را تامین کنند.

  • هزینه های زندگی در شهر پاریس؛ گران ترین شهر جهان ماهانه در حدود ۱۰۰۰یورو می باشد.
  • هزینه های زندگی در شهرهای کوچک تر فرانسه به نسبت کمتر و در حدود ماهانه ۷۰۰ یورو می باشد.
  • هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه در حدود 10.000 یورو می باشد.
  • هزینه اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر در حدود 66100 یورو می باشد.
  • هزینه صرف غذا در یک رستوران ارزان قیمت در حدود 13 یورو می باشد.
  • به منظور تحصیل در رشته پزشکی کشور فرانسه، دانشجویان ملزم به پرداخت هزینه کلی و شهریه نمی باشند اما هزینه های جزئی تحصیل در این رشته ها سالانه در حدود ۵۰۰ یورو می باشد.
  • دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان خصوصی کشور فرانسه می باشند، برای تحصیل در رشته پزشکی این دانشگاه ها ملزم به پرداخت سالانه در حدود ۳۰۰۰ یورو تا ۱۰.۰۰۰ یورو می باشد.
  • دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در دانشگاه های کشور فرانسه را دارند، باید اثبات کنند که توانایی تامین هزینه های زندگی خود در مدت زمان تحصیل در فرانسه را دارند.
  • دانشجویان باید این گواهی تمکن مالی را برای تامین هزینه های یک سال تحصیلی خود ارائه دهند. میزان مبلغ این تمکن مالی در حدود ماهانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ یورو می باشد.
  • در صورتی که دانشجویی قصد تحصیل در دانشگاه های شهر پاریس را داشته باشد، میزان این مبلغ افزایش می یابد و تا حدود دو برابر نیز می رسد
  • هزینه های زندگی دانشجویی در کشور فرانسه بر اساس شهر انتخابی و شیوه زندگی هر فرد متفاوت است.
  • متوسط هزینه زندگی و اجاره خانه و محل اقامت دانشجویی یک دانشجو در کشور فرانسه سالانه در حدود ۷۵۰۰ یورو است.
  • دانشجویان در حین تحصیل می توانند تا ۲۰ ساعت در هفته به کار پاره وقت دانشجویی بپردازند.
  • برخی از دانشگاه های فرانسه برای دانشجویان بین المللی بورسیه های تحصیلی در نظر گرفته اند که وزارت امور خارجه و سفارت فرانسه در کشور متقاضی مسول ارائه این بورسیه ها می باشند.
  • برخی از دانشگاه های فرانسه به هنگام پذیرش دانشجویان، به برخی از دانشجویان که حداکثر ۳۰ سال داشته باشند کمک هزینه ای در حدود ۱۰.۰۰۰ یورو برای مدت یک سال پرداخت می کنند.
هزینه های تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

هزینه های تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و مجوز کار دانشجویی

متقاضیان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های فرانسه می توانند با اخذ مجوز کار دانشجویی در این کشور به کار واشتغال بپردازند. متقاضیان در مقطع کارشناسی با اخذ مجوز دانشجویی می توانند تا ۱۰ ساعت در هفته به کار و اشتغال بپردازند.
متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد می توانند با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی تا ۲۰ ساعت در هفته به کار و اشتغال بپردازد و بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود در فرانسه را تامین کند.دانشجویان دکترا نیز می توانند با کار پاره وقت دانشجویی تا ۳۰ ساعت در هفته به کار و اشتغال بپردازد و علاوه بر تامین بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور زمینه لازم در جهت کسب تجربه کاری لازم برای شغل آینده خود را نیز فراهم کند.متقاضیان با کار پاره وقت دانشجویی می توانند به طور متوسط ماهانه درآمد بین 600 یورو تا 800 یورو را کسب کنند.

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و اخذ اقامت

متقاضیان تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه می توانند پس از فارغ تحصیلی شرایط لازم را برای اخذ اقامت فرانسه فراهم کنند. یکی از موارد مهم در اخذ اقامت و تابعیت فرانسه مهارت و تسلط به زبان فرانسه می باشد. گرچه متقاضیان به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کرده اند اما برای اقامت و اشتغال باید به زبان فرانسه تسلط داشته باشند.دولت فرانسه مهلت یک ساله جست و جوی کار پس از فارغ تحصیلی را به متقاضیان ارائه می دهد تا در این فرصت کار مناسب با رشته تحصیلی خود را پیدا کرده و ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. متقاضی پس از 5 سال کار و اشتغال در این کشور وپرداخت منظم مالیات ها و تسلط به زبان فرانسه می تواند اقامت دائم فرانسه را اخذ کند.

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و اخذ اقامت

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و اخذ اقامت

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و خدمات موسسه اصطهباناتی

از مهم ترین موارد در تحصیل به زبان انگلیسی در کشور فرانسه مشاوره با وکلای مجرب و باسابقه می باشد. متقاضیان به منظور مهاجرت تحصیلی خود به تنهایی نمی توانند اقدام کنند و بدون کمک و مشاوره با متخصصان مهاجرت این کار بسیار دشوار، زمان بر و پر هزینه خواهد بود.وکلا و متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی با آگاهی از چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی و شرایط تحصیل در این کشور جزئیات و اطلاعات لازم و تخصصی را به متقاضیان ارائه می دهند.در واقع کارشناسان و وکلای برجسته این موسسه با آگاهی از آخرین قوانین حقوقی و مهاجرتی اطلاعات لازم در مورد چگونگی اخذ ویزای تحصیلی فرانسه و چگونگی تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه را در اختیار متقاضیان می گذارند.

موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی با برخورداری از وکلا و مشاوران برجسته و مجرب همه موارد مهم در اخذ اقامت تحصیلی فرانسه و چگونگی شرایط اقامت در این کشور، چگونگی اخذ ویزای همراه و شرایط اخذ تابعیت و اقامت دائم فرانسه را به متقاضیان ارائه می دهند.نحوه ارائه مدارک و اسناد مالی به اداره مهاجرت و یا سفارت نیازمند همکاری مشاوران و وکلای مجرب می باشد که متخصصان مهاجرت موسسه اصطهباناتی در طی سال ها تجربه کاری به خوبی از پس آن برآمده اند.موسسه اصطهباناتی با همکاری با وکلای متبحر و مشاوران ارشد بین المللی در جهت جلب اعتماد موکلان و مهاجران تاکنون به موفقیت های فراوانی نائل شده است. افتتاح شعب متعدد در داخل و خارج از کشور، موفقیت در پرونده های مهاجرت تحصیلی و شغلی و سرمایه گذاری و اعتماد و اطمینان موکلان به این موسسه تنها گوشه هایی از موفقیت این موسسه برتر در سطح کشور می باشد.علاوه بر این متقاضیان می توانند با مطالعه سلسله مقاله های علمی و مستند این موسسه در سایت های جهانی در مورد شرایط و چگونگی مهاجرت به کشورهای برتر جهان اطلاعات لازم را کسب کنند.

مزایای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

متقاضی با تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی و اخذ اقامت این کشور می تواند از مزیت های شگفت زندگی و اقامت در این کشور برخوردار شود. از مهم ترین مزیت های تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی موارد زیر را می توان نام برد:

  1. بالا بودن سطح و سواد علمی فارغ تحصیلان
  2. امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفته و صنعتی و فوق العاده
  3. امکان تحصیل در بهترین سیستم آموزشی دانشگاهی جهان
  4. فرصت یادگیری فرهنگ و آداب و رسوم و زبان کشور فرانسه
  5. امکان تحصیل رایگان در دانشگاه
  6. تسلط و مهارت به زبان فرانسوی، زبان فرانسه در ۳۲ کشور جهان رواج دارد و حدود ۲۰۰ میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند.
  7. امکان شرکت در دوره های آمادگی زبان فرانسه در کالج های فرانسه
  8. امکان رفت و آمد و سفر و کار و تحصیل در کشورهای اروپایی
  9. امکان کار و تحصیل و اقامت در کشورهای حوزه شینگن
  10. پایین بودن هزینه های تحصیل
  11. امکان کار و اشتغال در فرانسه پس از تمام شدن دوره تحصیلی
  12. زندگی و تحصیل در کشوری با تنوع فرهنگی بسیار زیاد
  13. فرصت تحقیق و پژوهش علمی در فرانسه
  14. رضایتمندی دانشجویان بین المللی از تحصیل و زندگی در فرانسه، از هر ۱۰ دانشجوی بین الملل ۹ نفر آن ها این کشور را یک کشور بی نظیر و ایده آل برای تحصیل می دانند.
مزایای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

مزایای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

سخن آخر

در این مقاله تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی مورد بررسی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی می تواند در کشور فرانسه به زبان انگلیسی تحصیل کند. امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفته وصنعتی و فوق العاده، تحصیل در بهترین سیستم آموزشی دانشگاهی جهان، تحصیل رایگان در دانشگاه، شرکت در دوره های آمادگی زبان فرانسه در کالج های فرانسه و امکان رفت و آمد و سفر و کار و تحصیل در کشورهای اروپایی را می توان از جمله برترین مزیت های تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی نامید.علاوه بر این امکان کار و تحصیل و اقامت در کشورهای حوزه شینگن و امکان کار و اشتغال در فرانسه پس از تمام شدن دوره تحصیلی را نیز می توان از جمله این مزایا ذکر کرد.فرانسه به دلیل اقتصاد قوی و بازار کسب و کار فعال و دارا بودن دانشگاه های برتر جهانی یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری و کسب و کار وتحصیل می باشد.

اگر قصد تحصیل در کشور فرانسه به زبان انگلیسی را دارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی در شعبه های تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد با آگاهی از جدیدترین قوانین حقوقی و مهاجرتی بهترین گزینه مهاجرتی را به شما ارائه می دهند. با اطمینان از انتخاب مشاوران برترین موسسه مهاجرتی در سطح کشور، آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید. امیدواریم با ارائه این مقاله سوال ها و ابهام های شما در مورد تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی رفع شده باشد.این مقاله به توضیح شرایط تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی پرداخت. اعتبار بالای مدارک دانشگاهی فرانسه و امکان کار و اشتغال در این کشور و اخذ اقامت دائم پس از 5 سال کار و اشتغال از مهم ترین دلایل انتخاب کشور فرانسه برای مهاجرت تحصیلی می باشد. یکی از مهم ترین و بزرگترین مزیت های تحصیل در فرانسه رایگان بودن تحصیل در دانشگاه های دولتی و با دارا بودن مدرک زبان فرانسه می باشد. متقاضیان می توانند در دانشگاه های خصوصی و بین المللی فرانسه به زبان انگلیسی تحصیل کنند البته باید شهریه های بالایی پرداخت کنند.اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی را دارید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی را دنبال کنید و بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی

1- شرایط تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی بدون مدرک زبان چیست؟

در روش اول متقاضیان می توانند در موسسه های آمادگی زبان در فرانسه شرکت کنند. در روش دوم اگر متقاضی تسلط و مهارت کافی به زبان انگلیسی داشته باشد و یا زبان مادری این متقاضی انگلیسی باشد و این دو مورد را با ارائه مدارک و گواهی اثبات کند.

2- مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی فرانسه کدامند؟

کپی مدارک تحصیلی دانشگاهی ترجمه شده از دیپلم به بالا گواهی تمکن مالی رسید پرداخت هزینه درخواست ویزا در حدود ۱۰۰ یورو فرم تکمیل شده OFII ارائه حساب بانکی فرانسوی با اعتبار ۶۱۵ یورو برای هر ترم تحصیلی فرانسه

3- شرایط تحصیل کارشناسی فرانسه به زبان انگلیسی چیست؟

متقاضیان می توانند با دارا بودن مدرک مهارت زبان انگلیسی آیلتس 6 در این کشور به زبان انگلیسی تحصیل کنند. متقاضی برای تحصیل به زبان انگلیسی باید در دانشگاه های خصوصی و بین المللی تحصیل کند.

4- شرایط تحصیل کارشناسی ارشد فرانسه به زبان انگلیسی چیست؟

متقاضی تحصیل در مقطع فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد فرانسه باید دارای مدرک کارشناسی باشد. متقاضی با دارا بودن مدرک مهارت زبان آیلتس 6.5 می تواند به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد فرانسه تحصیل کند.

5- آیا تحصیل پزشکی فرانسه فقط به زبان انگلیسی امکان پذیر است؟

در دانشگاه های دولتی خیر اما برخی از دانشگاه های خصوصی و بین المللی در فرانسه رشته پزشکی را به زبان انگلیسی تدریس می کنند که قاعدتا دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه های گزاف می باشند.

6- آیا اخذ ویزای همراه با تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی امکان پذیر است؟

کشور فرانسه امکان اخذ این ویزا برای همسر و فرزند زیر 18سال دانشجو را فراهم کرده است. بدین منظور همسر و فرزند زیر 18سال دانشجو می توانند در مدت تحصیل دانشجو در کشور فرانسه او را همراهی کنند.

7- آیا کار دانشجویی با تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی امکان پذیر است؟

متقاضیان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های فرانسه می توانند با اخذ مجوز کار دانشجویی در این کشور به کار و اشتغال بپردازند. متقاضیان با کار پاره وقت دانشجویی می توانند به طور متوسط ماهانه درآمد بین 600 یورو تا 800 یورو را کسب کنند.

8- هزینه های تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی چقدر است؟

هزینه های زندگی در پاریس ماهانه در حدود ۱۰۰۰یورو می باشد و در شهرهای کوچک تر فرانسه به نسبت کمتر و در حدود ماهانه ۷۰۰ یورو می باشد.هزینه های تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه در حدود 10.000 یورو می باشد.

9- آیا اخذ اقامت فرانسه با تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی امکان پذیر است؟

دولت فرانسه مهلت یک ساله جست و جوی کار پس از فارغ تحصیلی را به متقاضیان ارائه می دهد تا ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. متقاضی پس از 5 سال کار و اشتغال در این کشور و پرداخت منظم مالیات ها و تسلط به زبان فرانسه می تواند اقامت دائم فرانسه را اخذ کند.

10- آیا امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای تحصیل در فرانسه وجود دارد؟

متقاضیان می توانند با دریافت بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی بخش زیادی از هزینه های تحصیل و زندگی خود در کشور فرانسه را تامین کنند.

11- مزایای تحصیل در فرانسه به زبان فرانسه چیست؟

امکان زندگی در یک کشور اروپایی پیشرفه و صنعتی و فوق العاده امکان رفت و آمد و سفر و کار و تحصیل در کشورهای اروپایی امکان کار و تحصیل و اقامت در کشورهای حوزه شینگن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *