تحصیل زبان چینی در چین

دانشگاه های چینی مکانی هستند که شما می توانید دوره هایی با بهترین کیفیت را دریافت کنید. اکثر دانشگاه ها در زمینه تحصیل زبان چینی در چین بیشتر از هر مدرسه خصوصی تبحر دارند. همچنین، معلمان با تجربه ی زیادی در دانشگاه ها کار می کنند، این ها افرادی هستند که بیشتر کتاب های درسی چینی را نوشتند.

مشاوره رایگان
مشاوره رایگان

شرایط تحصیل زبان چینی در چین

یکی از مزایای تحصیل در چین این است که شما برای گرفتن ویزای دانشجویی هیچ مشکلی نخواهید داشت و اینکه وضعیت خوابگاه و اتاق دانشجویی در چین بسیار مناسب (معمولا یک اتاق خصوصی با حمام) و اقامت برای دانشجویان خارجی ارزان می باشد. دانشگاه ها فقط دوره های تمام وقت را ارائه می دهند، یا حداقل دوره اجباری چهار ساعت در روز، دوشنبه تا جمعه را برگزار می کنند. بنابراین اگر یک کار تمام وقت دارید، فراموش کنید که در دانشگاه تحصیل کنید. هزینه بهترین دانشگاه ها گران تر از مدارس خصوصی است.

آموزش در مدارس چین

روش های آموزش دانشگاه ها در طولانی مدت بسیار خسته کننده هستند و در طی ماه های اول به هیچ وجه پیشرفت نمی کنید، زیرا تمرکز روی شخصیت ها و فونتیک ها است. مهم نیست که شما انگلیسی، ژاپنی یا ایرانی هستید، آن ها به یک شیوه به شما آموزش خواهند داد. دانشگاه ها دارای معلمان با تجربه هستند، هنگامی که شما شروع به مطالعه زبان چینی می کنید، مهم است که یک پایگاه قوی ایجاد کنید تا بتوانید سریعتر پیشرفت کنید. دانشگاه ها تنها کسانی هستند که پایه قوی برای شما فراهم می کنند.

آموزش در مدارس چین

 

مدارس خصوصی چین

مدارس خصوصی انعطاف پذیرترین و اقتصادی ترین راه برای مطالعه زبان چینی در چین است. اگر بخواهید، می توانید در مدرسه ثبت نام کنید و درس های خود را در همان روز شروع کنید. شما می توانید در یک کلاس با گروه های کوچک و بعضی از کلاس ها با گروه های بزرگ (بیش از 8 تا 10 نفر) شرکت کنید. یکی دیگر از مزایای آکادمی های خصوصی این است که شما فقط می توانید زمانی که درکلاس درس شرکت می کنید، هزینه را پرداخت کنید. بنابراین، اگر یک روز شما بیمار یا خسته هستید، لازم نیست که هزینه ای پرداخت کنید.

ویزای دانشجویی چین

پیشنهادات بسیار بیشتری نسبت به تقاضا وجود دارد و راه سریع تر برای به دست آوردن مشتریان بیشتر (دانش آموزان AKA) این است که قیمت را کاهش دهند. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم که از ارزان ترین مدارس اجتناب کنید و به جای آن کیفیت را در نظر بگیرید. بعضی از مدارس نمی توانند به شما VISA دانشجویی ارائه دهند. اگر به چین می آیید و می خواهید با پیوستن به یک مدرسه خصوصی زبان چینی را یاد بگیرید، اطمینان حاصل کنید که مدرسه ای که انتخاب کرده اید می تواند VISA را به شما ارائه کند. جهت ادامه تحصیل و اعزام دانشجو به چین مشاورین ما در موسسه حقوقی برگزیده اصطهباناتی (توسعه گران مهر) این مدارس را به افرادی توصیه می کنند، که به دنبال تحصیل در این کشور هستند و می خواهند که مهارت های زبان خود را به سطح بالایی برسانند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *